Mazda 626 GF FS 1997r.
Prezes się nie chwali, a nowe drzwi już są
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Stare są brzydsze od "nowych"
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Masz racje. dodatkowo, drzwi ponizej listwy byly juz lakierowane..
Zeby wszystko bylo perfekcyjne, drzwi musza zostac polakierowne, z cieniowaniem na sasidujace elementy, tym bardziej ze blotnik i drzwi tyl zostaly delikatnie przetarte. Dla wiekszosci uzytkownikow bylo by to praktycznie niezauwazalne , i nie przeszkadzalo w uzytkowniu samochodu, tym bardziej ponad 15letniego..
Ale ze ja przywiazuje uwage do takich rzeczy to stoje przed dylematem.. Naprawa wspomnianych elementow, plus wstawki reperaturek w progach (lacznie 2male kawalki w miejscu otworow technologicznych odpowiedzialnych za odplyw wody, po obu stronach), poprawa blotnika tyl (ruda w pocztkowym stadium) i usuniecie rudej nad szyba czolowa. Czyli praktycznie standard w GF.
Jezeli auto zostanie w moich rekach to pojde bardziej kompleksowo-lakierowanie calego nadwozia.
Dopisano 13 sie 2013, 23:41:
Trocha czasu minęło, urlop niestety tez.. ale przynajmniej samochód troche ogarniety, tj. naprawa progów i konserwacja podwozia..
W związku z zakupem drugiego samochodu, lakierowanie calej 626 musiałem odpuścic, ale praktycznie wszystko juz porobione by było dobrze
Kilka fot z przebiegu prac..a własciwie w trakcie.. Potem mycie M itd, ale fot juz brak..
Ja radziłem bez pistoletu..
Tu foto brata..wstawiam, bo zanim on założy temat to konserwa juz odleci
A tutaj sfatyowany bob "malowniczy" czyli ja
"takie tam na urlopie"
Zeby wszystko bylo perfekcyjne, drzwi musza zostac polakierowne, z cieniowaniem na sasidujace elementy, tym bardziej ze blotnik i drzwi tyl zostaly delikatnie przetarte. Dla wiekszosci uzytkownikow bylo by to praktycznie niezauwazalne , i nie przeszkadzalo w uzytkowniu samochodu, tym bardziej ponad 15letniego..
Ale ze ja przywiazuje uwage do takich rzeczy to stoje przed dylematem.. Naprawa wspomnianych elementow, plus wstawki reperaturek w progach (lacznie 2male kawalki w miejscu otworow technologicznych odpowiedzialnych za odplyw wody, po obu stronach), poprawa blotnika tyl (ruda w pocztkowym stadium) i usuniecie rudej nad szyba czolowa. Czyli praktycznie standard w GF.
Jezeli auto zostanie w moich rekach to pojde bardziej kompleksowo-lakierowanie calego nadwozia.
Dopisano 13 sie 2013, 23:41:
Trocha czasu minęło, urlop niestety tez.. ale przynajmniej samochód troche ogarniety, tj. naprawa progów i konserwacja podwozia..
W związku z zakupem drugiego samochodu, lakierowanie calej 626 musiałem odpuścic, ale praktycznie wszystko juz porobione by było dobrze
Kilka fot z przebiegu prac..a własciwie w trakcie.. Potem mycie M itd, ale fot juz brak..
Ja radziłem bez pistoletu..
Tu foto brata..wstawiam, bo zanim on założy temat to konserwa juz odleci
A tutaj sfatyowany bob "malowniczy" czyli ja
"takie tam na urlopie"
Po 7 miesiacach padla zarowka swiatel mijania. Mialem nadzieje ze pociagnie dluzej swoj zywot ale w sumie i tak znosnie jak za niecale 40zl kpl.
Dla przypomnienia tungsram sportlight bluish+50.
Poza tym mazda sprawuje sie dobrze.
Spalanie oleju silnikowego wynosi ok 100ml /1000km. Czyli wszystko ok w zasadzie. 100proc syntetyk.
Przebieg: licznikowe ok 248200 obecnie.
Dla przypomnienia tungsram sportlight bluish+50.
Poza tym mazda sprawuje sie dobrze.
Spalanie oleju silnikowego wynosi ok 100ml /1000km. Czyli wszystko ok w zasadzie. 100proc syntetyk.
Przebieg: licznikowe ok 248200 obecnie.
Czym zabezpieczałeś podwozie ? Druciak + odrdzewiacz + baranek czy coś bardziej wyszukanego ?
- Od: 4 lip 2009, 19:15
- Posty: 202
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–
Prawie tak jak napisales. druciak, odrdzewiacz, podklad epoxydowy miejscami i potem jakas konserwacja ale nie baranek. Podwozie bylo w dobrym stanie wiec tylko poprawilem zabezpieczenie fabryczne.
Kolejne miesiące przebyte z 626, generalnie jezdzi i ma się dość dobrze
W niezbyt odległym czasie wygłuszyłem drzwi przednie pod audio
Jak widać: użyłem mat STP SILVER, zużyłem 4 duze maty. Dzwięk z radia został wytłumiony, tj nie słychac juz tak na zewnątrz jak wczesniej, przy okazji znikło troche szumów przedostających się do wnętrza samochodu. Ale wzrosla i masa auta o kilka kg
Dzisiaj z kolei mały eksperyment z kołami 16cali to za mało
Opona 215/45/18 felga z Zugarry.. 7J ET55 czyli , to samo. co mam w 16 calowych ale co ciekawe: bieznik szerszy od 205 co w koncu normalne, ale sama opona a dokładnie "balon opony" węzszy.
4 lezace na sobie koła (te 18calowe) sa nizsze od 4sztuk 16calowych 205/50/16.
To juz chyba kwestia konstrukcji danego modelu opony.
O dziwo róznica w komforcie nieduza, prowadzenie lepsze, ale koleiny czuc juz bardziej.. Fizyka..
Do 626 Gf lepszym wyjsciem bedzie opona 205/40 lub 215/40 ewentualnie 205/45/18
Juz "nalesnik" te dwie pierwsze ale lepiej wygladające
Teraz nonieczny okazał się dystans 5mm na tyl a i tak do amortyzatora zostało ledwo 2mm.
Na liczniku juz 252700 bym zapomniał dodac
podoba się?
W niezbyt odległym czasie wygłuszyłem drzwi przednie pod audio
Jak widać: użyłem mat STP SILVER, zużyłem 4 duze maty. Dzwięk z radia został wytłumiony, tj nie słychac juz tak na zewnątrz jak wczesniej, przy okazji znikło troche szumów przedostających się do wnętrza samochodu. Ale wzrosla i masa auta o kilka kg
Dzisiaj z kolei mały eksperyment z kołami 16cali to za mało
Opona 215/45/18 felga z Zugarry.. 7J ET55 czyli , to samo. co mam w 16 calowych ale co ciekawe: bieznik szerszy od 205 co w koncu normalne, ale sama opona a dokładnie "balon opony" węzszy.
4 lezace na sobie koła (te 18calowe) sa nizsze od 4sztuk 16calowych 205/50/16.
To juz chyba kwestia konstrukcji danego modelu opony.
O dziwo róznica w komforcie nieduza, prowadzenie lepsze, ale koleiny czuc juz bardziej.. Fizyka..
Do 626 Gf lepszym wyjsciem bedzie opona 205/40 lub 215/40 ewentualnie 205/45/18
Juz "nalesnik" te dwie pierwsze ale lepiej wygladające
Teraz nonieczny okazał się dystans 5mm na tyl a i tak do amortyzatora zostało ledwo 2mm.
Na liczniku juz 252700 bym zapomniał dodac
podoba się?
O pieje teraz jak moja kiedyś
Tył na pewno będzie tarł jak wsiądą 2 osoby chociaż jedna też Ogólnie sądzę iż GF na 18 to na pewno min -35 w zawieszeniu na serii to suvvv Felgi ładne
Kupiłeś te 18 czy to tylko przymiarka ?
Dominator napisał(a):Opona 215/45/18
Tył na pewno będzie tarł jak wsiądą 2 osoby chociaż jedna też Ogólnie sądzę iż GF na 18 to na pewno min -35 w zawieszeniu na serii to suvvv Felgi ładne
Kupiłeś te 18 czy to tylko przymiarka ?
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
U Ciebie stała wyżej
Z tyłu załozył bym szerszy dystans i ew wymianił szpilki przy obecnej oponie.. na nizszej było by juz ok..
Felgi zakupił brat do GY, ale mogłbym zakupic takie same, gdyby nie to ze pokonuje 20kkm rocznie
Ale ostatnio tylko felgi mi w głowie i kto wie co mi strzeli Napewno wtedy inna opona co by wygladalo korzystniej. A przy obecnym podejsciu do tego auta jako dupowozu (choc niezbyt wygodnego) załozył bym tak jak Ty gwint z niemca na przod, ustawił wyzej niż ty masz i to wszystko co mi trzeba, ewentualnie wyrównał przód względem tyłu..
Z tyłu załozył bym szerszy dystans i ew wymianił szpilki przy obecnej oponie.. na nizszej było by juz ok..
Felgi zakupił brat do GY, ale mogłbym zakupic takie same, gdyby nie to ze pokonuje 20kkm rocznie
Ale ostatnio tylko felgi mi w głowie i kto wie co mi strzeli Napewno wtedy inna opona co by wygladalo korzystniej. A przy obecnym podejsciu do tego auta jako dupowozu (choc niezbyt wygodnego) załozył bym tak jak Ty gwint z niemca na przod, ustawił wyzej niż ty masz i to wszystko co mi trzeba, ewentualnie wyrównał przód względem tyłu..
A ja myślałem,że po zakupie MX6 GF'ka pójdzie na sprzedaż a tu kolejne mody <spoko>
Fajnie wygląda na tych felgach,przód jedynie można by zglebić bo tył już chyba max jest.
Fajnie wygląda na tych felgach,przód jedynie można by zglebić bo tył już chyba max jest.
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Jeśli nie zamierzasz iść tak grubo, jak Roni, to wg mnie 17" max do GF, jako dupowozu, mają sens
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Pewnie i tak nic z tego nie wyjdzie i bede jezdzil na 16calowych
Fundusze i charakter dupowozu, rzadza
Tymczasem musze powoli szukac oleju do wozidla i czas odwiedzic banana w celu przegladu instalacji gazowej.
Fundusze i charakter dupowozu, rzadza
Tymczasem musze powoli szukac oleju do wozidla i czas odwiedzic banana w celu przegladu instalacji gazowej.
Dominator napisał(a):U Ciebie stała wyżej
Bo mam 215/35 na 8j 18 dobrze wypełniają te duże nadkola ale glebe ciężko jest zrobic
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Ładne te 18'stki Widać idziesz w ślady Złotego
Z chęcią posłucham jaką różnice zrobiły maty w stosunku do serii.
Z chęcią posłucham jaką różnice zrobiły maty w stosunku do serii.
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Ładna 626 zadbana to ważne hmm 17" tam jest potrzebna Powodzenia w dalszych Modach
Do pelnego zadbania to brakuje z kilkaset zl Rdzawe miejsca,szkody parkingowe..
Wczoraj samochod przeszedl przeglad techniczny. Generalnie bez zarzutow, poza penkieta oslona przeglubu zewnetrznego, ktora jak dobrze pamietam, wymienialem w poprzednim roku. Szitowy zamiennik. I ponoc gumy stabilizatora tyl, sie odzywaja, tez nie za dlugo by wytrzymaly. Nastepne beda OE mazda.
Dzisiaj wreszcie wymieniona oliwa, troche wymiana sie przeciagla ale oszczedzalem silnik, nie katowalem przed wymiana
Oliwa zwyczajowo amsoil 5W40 i ori filterek
Przebieg ok 256790
Wczoraj samochod przeszedl przeglad techniczny. Generalnie bez zarzutow, poza penkieta oslona przeglubu zewnetrznego, ktora jak dobrze pamietam, wymienialem w poprzednim roku. Szitowy zamiennik. I ponoc gumy stabilizatora tyl, sie odzywaja, tez nie za dlugo by wytrzymaly. Nastepne beda OE mazda.
Dzisiaj wreszcie wymieniona oliwa, troche wymiana sie przeciagla ale oszczedzalem silnik, nie katowalem przed wymiana
Oliwa zwyczajowo amsoil 5W40 i ori filterek
Przebieg ok 256790
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości