Mazda 626 GW FS 2.0 2001r.
Witam wszystkich forumowiczów
Chciałbym zaprezentować Madzię kupioną pod koniec roku 2010. Gdy szukałem auta, wiedziałem że ma być to kombi niedrogie w utrzymaniu,na ile to możliwe bezawaryjne i niebrzydkie Po kilku tygodniach przymiarek padło na Mazdę 626 (chociaż rywalem było mniejsze Volvo V40). Autko zostało sprowadzone przez sąsiada z Niemiec w październiku. Cena stosunkowo wysoka bo prawie 4000 Euro za samo auto + kupa innych opłat związanych ze sprowadzeniem oraz wynagrodzenie dla sąsiada. Pierwsze wrażenie b. pozytywne, w szczególności po przesiadce z aut o połowę starszych z niższej klasy. Przebieg w czasie zakupu wynosił ok 115tys. (Być może dlatego ta cena). Jest on na 95% prawdziwy (sprawdzane na kilka sposobów).
Od razu po zakupie zostały wymienione wszystkie filtry oraz olej, kompletny rozrząd z pompą wody (wszystko na oryginalnych częściach) Tutaj ukłony w stronę forumowicza: kierownik – b. solidnie i taniutko wymienił ww częśći.
Niestety po krótkim czasie wyszło, że Madzia cierpi m.in. na rdzewiejące tylne nadkola oraz trochę skorodowaną klapę czy chyba oznaki rdzy na bokach klapy silnika (nie wiem bo wszystkie przed chwilą wymienione części zostały pomalowane niechlujnie farbką). Tego nie zauważył albo nie chciał zauważyć sąsiad zajmujący się sprowadzaniem aut (zejść z ceny też rzekomo się nie dało) ale cóż wszystko jest do zrobienia. Ważne że silnikowo jest bdb.
Następnie w lutym Mazda została zagazowana u polecanego bananmina. Przebiegi nie będą duże ale auto ma jeszcze kupe lat posłużyć w rodzinie
W jeździe nie zauważyłem różnicy pomiędzy gaz-benzyna. Spalanie większe o 10-15% w stosunku do tego co pokazywał komputerek na PB(ok 11l w miescie).
Aktualnie staram się powoli, w miarę możliwości finansowych doprowadzić wszystko do stanu BDB.
Wyposażenie (piszę z głowy, z ważniejszych rzeczy);
-przednie elektryczne szyby
-tempomat,
-elektrycznie regulowane lusterka
-podgrzewane lusterka
-radyjko stare philips na kasety
– 4 niezłe głośniki
-TCS
-klimatronik
-immobilizer
-podłokietnik z przodu i 2 z tyłu
-kanapa przesuwana na szynach (ciekawe rozwiązanie. Nie spotkałem się z czymś takim w innych autach )
Dziwi mnie tylko, że jest to wersja exclusive, a z tyłu szyby to "korbatronic". (nie przeszkadza mi to ale czy to norma ?).
Podstawowe dane:
aktualny przebieg: 120tys. (i powoli rośnie, ok 1k na miesiąc)
Silnik: FS 2.0l 116km 16V
Co zostało zmienione:
-wspomniany rozrząd, filtry, olej silnikowy (Dexelia 10w40, następna wymiana z ciekawości będzie Valvoline Maxlife). Nie zauważyłem w ogóle by brała olej.
-Świece platynowe Denso
-po zainstalowaniu LPG. Kable JPN
-ostatnio wymieniony olej przekładniowy (Valvoline)
– podkładki pod tablice klubowe
– Wymiana chłodnicy klimy(nissens) + osuszacz
W planach:
-Jak będą w niezłej cenie to jakieś alufelgi
-opony Uniroyal rainexpert 195/60
W dalszej przyszłości coś zrobić z obszyciem kierownicy oraz drążka zmiany biegów (poprzedni właściciel musiał nosić jakiś pierścionek, sygnet )
– Doprowadzenie auta do stanu wzorowego
Ogólnie jestem zadowolny z samego auta. Na szczęście nie jeździ ich tak dużo jak Vectr, Astr itp.
Zdjęcia na razie na szybko robione po wstępnej myciu, odkurzaniu i woskowaniu. Jak autko będzie w ładniejszym plenerze to wrzucę albo podmienię obecne fotki.
Jak bym coś zapomniał napisać to dopiszę.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów !
Chciałbym zaprezentować Madzię kupioną pod koniec roku 2010. Gdy szukałem auta, wiedziałem że ma być to kombi niedrogie w utrzymaniu,na ile to możliwe bezawaryjne i niebrzydkie Po kilku tygodniach przymiarek padło na Mazdę 626 (chociaż rywalem było mniejsze Volvo V40). Autko zostało sprowadzone przez sąsiada z Niemiec w październiku. Cena stosunkowo wysoka bo prawie 4000 Euro za samo auto + kupa innych opłat związanych ze sprowadzeniem oraz wynagrodzenie dla sąsiada. Pierwsze wrażenie b. pozytywne, w szczególności po przesiadce z aut o połowę starszych z niższej klasy. Przebieg w czasie zakupu wynosił ok 115tys. (Być może dlatego ta cena). Jest on na 95% prawdziwy (sprawdzane na kilka sposobów).
Od razu po zakupie zostały wymienione wszystkie filtry oraz olej, kompletny rozrząd z pompą wody (wszystko na oryginalnych częściach) Tutaj ukłony w stronę forumowicza: kierownik – b. solidnie i taniutko wymienił ww częśći.
Niestety po krótkim czasie wyszło, że Madzia cierpi m.in. na rdzewiejące tylne nadkola oraz trochę skorodowaną klapę czy chyba oznaki rdzy na bokach klapy silnika (nie wiem bo wszystkie przed chwilą wymienione części zostały pomalowane niechlujnie farbką). Tego nie zauważył albo nie chciał zauważyć sąsiad zajmujący się sprowadzaniem aut (zejść z ceny też rzekomo się nie dało) ale cóż wszystko jest do zrobienia. Ważne że silnikowo jest bdb.
Następnie w lutym Mazda została zagazowana u polecanego bananmina. Przebiegi nie będą duże ale auto ma jeszcze kupe lat posłużyć w rodzinie
W jeździe nie zauważyłem różnicy pomiędzy gaz-benzyna. Spalanie większe o 10-15% w stosunku do tego co pokazywał komputerek na PB(ok 11l w miescie).
Aktualnie staram się powoli, w miarę możliwości finansowych doprowadzić wszystko do stanu BDB.
Wyposażenie (piszę z głowy, z ważniejszych rzeczy);
-przednie elektryczne szyby
-tempomat,
-elektrycznie regulowane lusterka
-podgrzewane lusterka
-radyjko stare philips na kasety
– 4 niezłe głośniki
-TCS
-klimatronik
-immobilizer
-podłokietnik z przodu i 2 z tyłu
-kanapa przesuwana na szynach (ciekawe rozwiązanie. Nie spotkałem się z czymś takim w innych autach )
Dziwi mnie tylko, że jest to wersja exclusive, a z tyłu szyby to "korbatronic". (nie przeszkadza mi to ale czy to norma ?).
Podstawowe dane:
aktualny przebieg: 120tys. (i powoli rośnie, ok 1k na miesiąc)
Silnik: FS 2.0l 116km 16V
Co zostało zmienione:
-wspomniany rozrząd, filtry, olej silnikowy (Dexelia 10w40, następna wymiana z ciekawości będzie Valvoline Maxlife). Nie zauważyłem w ogóle by brała olej.
-Świece platynowe Denso
-po zainstalowaniu LPG. Kable JPN
-ostatnio wymieniony olej przekładniowy (Valvoline)
– podkładki pod tablice klubowe
– Wymiana chłodnicy klimy(nissens) + osuszacz
W planach:
-Jak będą w niezłej cenie to jakieś alufelgi
-opony Uniroyal rainexpert 195/60
W dalszej przyszłości coś zrobić z obszyciem kierownicy oraz drążka zmiany biegów (poprzedni właściciel musiał nosić jakiś pierścionek, sygnet )
– Doprowadzenie auta do stanu wzorowego
Ogólnie jestem zadowolny z samego auta. Na szczęście nie jeździ ich tak dużo jak Vectr, Astr itp.
Zdjęcia na razie na szybko robione po wstępnej myciu, odkurzaniu i woskowaniu. Jak autko będzie w ładniejszym plenerze to wrzucę albo podmienię obecne fotki.
Jak bym coś zapomniał napisać to dopiszę.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów !
Ostatnio edytowano 6 cze 2011, 17:58 przez lasic100, łącznie edytowano 2 razy
lasic100 widziałem ją kiedyś na żywo nawet na Forum miałem pisać w odpowiednim dziale:) Ładna Mazda, na prawdę. aha i białe zegary – czy ona nie ma przypadkiem 136 HP
Co do ściągania w prawo to ja mam to samo, szczególnie na letnich gumach – 205/55/15" :/ może takie drogi i nas w Krakowie ?
Co do ściągania w prawo to ja mam to samo, szczególnie na letnich gumach – 205/55/15" :/ może takie drogi i nas w Krakowie ?
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
lasic100 napisał(a):Autko zostało sprowadzone przez sąsiada z Niemiec w październiku. Cena stosunkowo wysoka bo prawie 4000 Euro
owszem, z większym przebiegiem kupiłbyś taniej
lasic100 napisał(a):Niestety po krótkim czasie wyszło, że Madzia cierpi m.in. na rdzewiejące tylne nadkola oraz trochę skorodowaną klapę
to typowe bolączki tego modelu
zibi626 napisał(a):aha i białe zegary – czy ona nie ma przypadkiem 136 HP
to nie ma nic do rzeczy
zibi626 napisał(a):Co do ściągania w prawo to ja mam to samo,
to chyba także jakaś dziwna przypadłość GF/GW, przedliftowa też mi trochę ściągała i obecnie też trochę ściąga
zibi626 napisał(a):lasic100 widziałem ją kiedyś na żywo nawet na Forum miałem pisać w odpowiednim dziale:) Ładna Mazda, na prawdę. aha i białe zegary – czy ona nie ma przypadkiem 136 HP
Co do ściągania w prawo to ja mam to samo, szczególnie na letnich gumach – 205/55/15" :/ może takie drogi i nas w Krakowie ?
Dzięki
O hehe a gdzie widziałeś ? Autem się przemieszcza kilka osób z rodziny Mazda ma 116km a z tym ściąganiem to też słyszałem od innego forumowicza z Krakowa że to nie wyjątek. (chociaż i tak zrobię geometrię), może rzeczywiście coś z drogami nie tak u nas
Radex Czy Tobie też ściąga na prawo ?
tak, 2 razy byłem już na zbieżności. ostatnio słyszę jakieś drobne trzeszczenie, może delikatne stuki w zawieszeniu z przodu. pewnie jakieś gumy się wyrobiły.....
ja swoją kupowałem ok 2 lata temu za 5K ojro we Frankfurcie od 1 wlasciciela, tez miala natrzaskane ~114tys km.
ja swoją kupowałem ok 2 lata temu za 5K ojro we Frankfurcie od 1 wlasciciela, tez miala natrzaskane ~114tys km.
No właśnie, spotkałem się z opinią że Mazda ma dobre zawieszenie i głównie się zmienia tylko jakieś gumy czy łączniki w niskiej cenie. Mam nadzieję że to prawda ?
Drogie te niemieckie auta, u nas można kupić "IGŁĘ z przebiegiem 100tys od emeryta" za 10tys. zł...
Drogie te niemieckie auta, u nas można kupić "IGŁĘ z przebiegiem 100tys od emeryta" za 10tys. zł...
lasic100 napisał(a):Drogie te niemieckie auta
masz rację, zadbane autko w dobrym stanie kosztuje! do tego dochodzą opłaty.
to tylko u nas ludzie tacy naiwni.
ale najgorzej ma normalny uczciwy sprzedający. bo obok niego na giełdzie postawi takie samo auto handlarz o 4tyś taniej
teraz wystarczy sobie odpowiedzieć na pytanie w jakim stanie musiał kupić auto skoro + naprawy i picowanie przedsprzedażowe + opłaty sprzedaje o 4tyś taniej i wychodzi jeszcze na plusie ze 2 kafle
choć w niemczech dużo taniej można kupić auto właśnie z przebiegiem powyżej 200tys km.
no ale Polak potrafi....
ps.
rób czym prędzej nadkola i klapę bagażnika.
zadbane autko w dobrym stanie kosztuje! do tego dochodzą opłaty.
to tylko u nas ludzie tacy naiwni.
ale najgorzej ma normalny uczciwy sprzedający. bo obok niego na giełdzie postawi takie samo auto handlarz o 4tyś taniej
teraz wystarczy sobie odpowiedzieć na pytanie w jakim stanie musiał kupić auto skoro + naprawy i picowanie przedsprzedażowe + opłaty sprzedaje o 4tyś taniej i wychodzi jeszcze na plusie ze 2 kafle
choć w niemczech dużo taniej można kupić auto właśnie z przebiegiem powyżej 200tys km.
no ale Polak potrafi....
Otóż to
rób czym prędzej nadkola i klapę bagażnika.
Co do klapy to myślę że jest do odratowania ale nie wiem co z nadkolami. Szczególnie prawe tylne jest w kiepskim stanie (poprzedni właściciel dowalił szpachli na pokaz). Wiem, że wstawia się reperaturki ale już spotkałem się kilkoma opiniami że po takiej operacji problem wraca po 2 latach. Może to sprawa odpowiedniej robocizny bo tak to sprawa beznadziejna (koszt zrobienia tylnych nadkoli na reperaturkach to bodajże 800zł).
Chciałbym się tym zająć ale deficyt forsy jest, chyba że mówisz że problem będzie potem poważniejszy i bardziej kosztowny to będzie trzeba coś myśleć...
Pozdr
lasic100 napisał(a):O hehe a gdzie widziałeś ?
Tam gdzie stoi na tych zdjęciach – obok przychodni jak z niej wracałem rano
Co do ściągania to u mnie jest taka sprawa,że kiedy kręcę kierą max w prawo ro robie 1,5 obroti a kiedy kręcę w lewo to robię 1,25 obrotu...
Gdzie będziesz robił geometrię
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
No właśnie co do geometrii to się zastanawiam; może tutaj :
http://www.witkowicka54.pl/
Jest tam promocja za 50zł tylko trochę daleko,
ew. na Makuszyńskiego 9a albo raczej gdzieś obok bo nie jest to bezpośrednio w serwisie "PitStop" tylko oni robią geometrię u jakiś znajomych.
http://www.witkowicka54.pl/
Jest tam promocja za 50zł tylko trochę daleko,
ew. na Makuszyńskiego 9a albo raczej gdzieś obok bo nie jest to bezpośrednio w serwisie "PitStop" tylko oni robią geometrię u jakiś znajomych.
Fajna, zazdroszczę białych zegarów
Trochę drogo dałeś, ja za swoją zapłaciłem 10k pln dwa miesiące temu.
Nadkole jeżeli dobrze zrobione to będzie długo – jak robiłem konserwację wewnątrz, to po zdjęciu tapicerki okazało się że miałem wycinanki (lewy tył) ale tak zrobione, że nie zauważyłem z zewnątrz. Zapsikałem woskiem antykorozyjnym Noxudol i zapominam o temacie. W mojej ktoś przerobił plastikowe nadkola z tyłu – zachodzą 1cm na blachę, dzięki temu kamyczki z kół nie uderzają w blachę.
Polecam wygłuszenie tyłu
Eh ci Japończycy, środek zmienili na fajny, a z tyłu rurka od gazu...
Trochę drogo dałeś, ja za swoją zapłaciłem 10k pln dwa miesiące temu.
Nadkole jeżeli dobrze zrobione to będzie długo – jak robiłem konserwację wewnątrz, to po zdjęciu tapicerki okazało się że miałem wycinanki (lewy tył) ale tak zrobione, że nie zauważyłem z zewnątrz. Zapsikałem woskiem antykorozyjnym Noxudol i zapominam o temacie. W mojej ktoś przerobił plastikowe nadkola z tyłu – zachodzą 1cm na blachę, dzięki temu kamyczki z kół nie uderzają w blachę.
Polecam wygłuszenie tyłu
Eh ci Japończycy, środek zmienili na fajny, a z tyłu rurka od gazu...
oblivion
To rozumiem, że nadkolami zaopiekował się już poprzedni właściciel ? Też bym tak chciał Co to wygłuszenia to jest w planach ale troszkę dalszych. Nie sądzicie czy jeśli blacharz jest pewny swojej roboty (nadkola) powinien dać gwarancję na kilka (ile?) lat ?
Co do Twojej Madzi to już ją wcześniej oglądałem (tzn fotki) i muszę powiedzieć, że b. ładna. Tym bardziej ciekawy czarny kolor. Jeszcze chyba nigdy na żywo czarnej GW nie widziałem
Pozdr.
To rozumiem, że nadkolami zaopiekował się już poprzedni właściciel ? Też bym tak chciał Co to wygłuszenia to jest w planach ale troszkę dalszych. Nie sądzicie czy jeśli blacharz jest pewny swojej roboty (nadkola) powinien dać gwarancję na kilka (ile?) lat ?
Co do Twojej Madzi to już ją wcześniej oglądałem (tzn fotki) i muszę powiedzieć, że b. ładna. Tym bardziej ciekawy czarny kolor. Jeszcze chyba nigdy na żywo czarnej GW nie widziałem
Pozdr.
lasic100 napisał(a):To rozumiem, że nadkolami zaopiekował się już poprzedni właściciel ?
Tak jest, a może nawet jeszcze wcześniejszy, tzn German
lasic100 napisał(a):Co to wygłuszenia to jest w planach ale troszkę dalszych.
Polecam Noxudol (nie jestem przedstawicielem handlowym ) robiłem nim i już samo wywoskowanie gęstym preparatem dużo daje.
lasic100 napisał(a):Co do Twojej Madzi to już ją wcześniej oglądałem (tzn fotki) i muszę powiedzieć, że b. ładna. Tym bardziej ciekawy czarny kolor. Jeszcze chyba nigdy na żywo czarnej GW nie widziałem
Thx Urzekła mnie od pierwszego obejrzenia, choć ma kilka mankamentów do poprawy jeszcze
lasic100 napisał(a):Następnie w lutym Mazda została zagazowana u polecanego bananmina.
Jak się sprawuje LPG?
Ja zakładałem instalację gdzie indziej, choć u bananmina byłem na ustawieniach i poprawkach. Jest już bardzo dobrze jeżeli chodzi o płynność jazdy i obroty, choć przy wymianie filtra mapa będzie do minimalnych poprawek...
Pozdrawiam i szerokości na drodze Ładna 626, ogarnij alufelgi to nabierze lekkości.
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
mariusz323wgr napisał(a):lasic100 napisał(a):Następnie w lutym Mazda została zagazowana u polecanego bananmina.
Jak się sprawuje LPG?
Ja zakładałem instalację gdzie indziej, choć u bananmina byłem na ustawieniach i poprawkach. Jest już bardzo dobrze jeżeli chodzi o płynność jazdy i obroty, choć przy wymianie filtra mapa będzie do minimalnych poprawek...
Pozdrawiam i szerokości na drodze Ładna 626, ogarnij alufelgi to nabierze lekkości.
Samo LPG się sprawuje nieźle choć spalanie mnie troszkę dobija. Dziś wyszło ok 13l na 100km (może dlatego że jeździła trochę z włączoną klimą) ale bez klimy to tak 12.5 może więcej w mieście (jazda przeważnie do 3tys obrotów). Gaz założony u Bananmina(BTW Miła i fachowa obsługa. Jak ktoś ma niedaleko to gazować Mazdy tam bo nie każdy umie to zrobić) i w marcu regulowany. Przy redukcji biegu czasem szarpnie ale na benzynie jest podobnie więc problem chyba tkwi w czymś innym. Odnośnie spalania to może trzeba też sprawdzić sonde Lambda czy cuś ale nie znam się na tym.
Więc gaz ogólnie sprawuje się fajnie a ww minusy mogą być jakąś usterką nie dotyczącą LPG.
Dzięki:), ja właśnie poluję na jakieś używane felgi w dobrej cenie na lato Do tego oponki jak będą w zestawie dobre albo nówki Uniroyal. Dzisiaj na jeździe próbnej po dobrej autostradzie niestety auto dalej ściąga na prawo jak się puści kierownicę (wczoraj sprawdzona geometria i ustawiana zbieżność).
Pozdrawiam, może się Maździny spotkają kiedyś na trasie Wątek z Twoją przeglądam na bieżąco i też muszę powiedzieć że jest ładniutka
PS. Czy Ty też masz problem z rdzą na nadkolach i planujesz coś z tym zrobić/zrobiłeś
lasic100 napisał(a):Dzięki:), ja właśnie poluję na jakieś używane felgi w dobrej cenie na lato Do tego oponki jak będą w zestawie dobre albo nówki
Autko bardzo ładne
Sam też poluję na jakieś alusy do mojego kombiaka ,nawet juz miałem jedne kupować ....ale trzeba pamiętać o odpowiednim ET najlepiej w granicach 45-50 , bo przy mniejszych wartosciach opony mogą obcierać
Z kwesti wizualnych ,wiadomo kierownice masz do zrobienia ,radyjko też do wymiany. No i ramię tylnej wycieraczki dość sfatygowane
lasic100 napisał(a):. Dziś wyszło ok 13l na 100km
Oooo kurczę to trochę dużo .....13 l x 2,65 za litr ......
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
- Od: 16 lut 2009, 22:01
- Posty: 199
- Skąd: 3miasto
- Auto: V70 D5
No dokładnie tak jak piszesz. Odnośnie felg to dużo widzę ofert, że z Niemiec ściągane. Słyszałem, że tam tanio mają. Radyjko przydało by się wymienić ale na razie są inne priorytety. Co do ramienia to kupować jakieś używane w dobrym stanie ? Pioro też muszę wymienić bo już w kiepskim stanie jest.
Z tym spalaniem muszę coś pokombinować tylko nie wiem czym się zająć najpierw. Niestety nie monitorowałem dokładnie wcześniej spalania na PB (tylko na podsstawie komputera, ok 11l)
Pozdrawiam.
Z tym spalaniem muszę coś pokombinować tylko nie wiem czym się zająć najpierw. Niestety nie monitorowałem dokładnie wcześniej spalania na PB (tylko na podsstawie komputera, ok 11l)
Pozdrawiam.
lasic100 napisał(a):PS. Czy Ty też masz problem z rdzą na nadkolach i planujesz coś z tym zrobić/zrobiłeś
Mam, raczej jak każdy kto posiada ten model niestety...
Latem chce to zrobić, zabezpieczyć jakoś przed zimą, itp. Choć i tak jest ruda tu akurat bardzo słabo rozwinięta na szczęście.
No i także minimalne oznaki rudej mam na masce nad prawym reflektorem, który jest ory więc przygody żadnej raczej tam nie było...
Co do LPG jak pisałem już chyba w moim wątku raczej za dużo Ci pali.
U mnie w tym samym silniku jest to max. 11,5 na klimie i w mieście. A przy normalniej jeździe 10,5 [nawet z klimą co jakiś czas i połowę w mieście]. Na trasie poniżej 10 zejdzie...
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
mariusz323wgr napisał(a):Choć i tak jest ruda tu akurat bardzo słabo rozwinięta na szczęście.
ruda postępuję dość szybko zwłaszcza przy naszych zimowych kąpielach w solance.
latem łatwo zbagatelizować ten problem ale potem można tego żałować...
lasic100 napisał(a):Co do ramienia to kupować jakieś używane w dobrym stanie ?
Jak jesteś zainteresowany wymianą na coś nowszego to zapraszam do
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=125&t=116712&p=1982248#p1982248
ps. zawsze mogę Ci sprzedać moje stare ramię
Pozdros. Tom
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
Było DEMIO Sportive 1,5 02r – Teraz jest 626 kombi 2,0 ditd 00r
- Od: 16 lut 2009, 22:01
- Posty: 199
- Skąd: 3miasto
- Auto: V70 D5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości