Witam, już dawno nic nie robiłem przy samochodzie, ale niedawno coś się ruszyło.
Czyszczenie intercooler'a i wymiana filtra paliwa.
Demontaż przodu to ok 2godz.
Problem na początku przy odkręceniu atrapy bo śruby tak się trzymały że śrubokręt zjechał cały gwint i dopiero nacięcie brzeszczotem pomogło odkręcić.
Zalałem benzyny ekstrakcyjnej i poczekałem ok 1,5 godz. pomieszałem, pomieszałem i wylałem czarną smołę.
Potem wypłukane gorącą wodą, wysuszone i montaż.
Po operacji widoczna poprawa w przyspieszeniu od samego dołu. Idzie o wiele lepiej.
Polecam tą operacje dużo czasu nie zajmuje, a poprawa widoczna i cieszy.
MAZDA 626 2.0 DiTD GF '99 GRANAT
1, 2
Riki napisał(a):bablich napisał(a):Po operacji widoczna poprawa w przyspieszeniu od samego dołu
Cieszy gratuluję.
Pamiętam jak to robiłem pierwszy raz fajna robota.....efekt jest.
ja też pamiętam jak to robiłem pierwszy raz
ktoś mi coś wspominał, że operacja wydłubanie katalizatora również pomaga zwłaszcza kiedy turbina sika olejem w zwiększonych ilościach i zatyka kata. Może jakieś sugestie ?
dawno nie zgladałem na forum przydatne fotorelacje tylko kolego bablich zauważyłem, że do silnika diesla masz włożone filtry od benzyniaka – tez mi takie w sklepie wciskali – nie jestem profesjonalistą ale gdzieś czytałem, ze różnica jest spora. Ja bym je wymienił – do diesla są gęstsze a tym samym powierzchnia czyszcząca filtra jet większa.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 7 kwi 2010, 13:03
- Posty: 5
- Auto: Mazda 626 DiTD 1999
Mazda 323F 1992
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości