Strona 3 z 5

Re: Mazda 626 GW 2.0 Turbo RF ;D 98r. (alk80)

PostNapisane: 11 lip 2011, 12:33
przez alk80
Radku, aż tak mnie wyobraźnia nie ponosi :)
Obrazek

za aku z przesyłką z Myszkowa 235 – bezołowiowy, zasadowy

Re: Mazda 626 GW 2.0 Turbo RF ;D 98r. (alk80)

PostNapisane: 11 wrz 2011, 20:52
przez alk80
Witam
podczas wakacji, w wolnych chwilach zrobiłem kilka kosmetycznych zabiegów, min:
– pranie tapicerek wraz z czyszczeniem podsufitki, baaardzo gruntowne odkurzanie
– dołożyłem przełącznik opornika a kabelki pod maską ułożyłem tak żeby nie rzucały się w oczy
– zeszlifowałem odpryskujący lakier z "trójkątów" lusterek zewnętrznych, które pomalowałem na czarny mat
Obrazek Obrazek

a tu trzy dwu litrowe diesle :]
Obrazek

Re: Mazda 626 GW 2.0 Turbo RF ;D 98r. (alk80)

PostNapisane: 13 wrz 2011, 09:19
przez sewa
Ciekawe foto <oczko>

Trzy traktory :P

Re: Mazda 626 GW 2.0 Turbo RF ;D 98r. (alk80)

PostNapisane: 29 wrz 2011, 16:39
przez alk80
dziś Mazda przeszła przegląd techniczny – oczywiście bez zarzutu
jako ciekawostkę podam że kiedy diagnosta zaciągnął ręczny na rolkach, Mazda z nich wyskoczyła
taki mam ręczny <diabełek> :D ;P

Re: Mazda 626 GW 2.0 Turbo RF ;D 98r. (alk80)

PostNapisane: 29 wrz 2011, 17:42
przez Radex
alk80 napisał(a):kiedy diagnosta zaciągnął ręczny na rolkach, Mazda z nich wyskoczyła

dobrze że nadkola nie odleciały :P <lol>

Re: Mazda 626 GW 2.0 Turbo RF ;D 98r. (alk80)

PostNapisane: 29 wrz 2011, 19:31
przez alk80
spokojnie, jeszcze nie ma tak źle ;P

Re: Mazda 626 GW 2.0 Turbo RF ;D 98r. (alk80)

PostNapisane: 5 gru 2011, 19:28
przez alk80
w czwartek zmieniono obuwie na zimowe

Re: Mazda 626 GW 2.0 Turbo RF ;D 98r. (alk80)

PostNapisane: 8 gru 2011, 18:25
przez boczek86
po co jak zaraz znowu bedzie lato :P jak bedziesz na spocie teraz to konicznie musze twoj SS obadac :)

PostNapisane: 25 sie 2012, 00:23
przez Lucky Luke
alk80 napisał(a):wiadomo że każdy traktor musi mieć komin, więc dziś w aucie zagościł zacny komin,
czy ktoś go poznaje ??
Obrazek
fotka na szybko z telefonu ale i tak +10 dla lansu :)

przyznam że dźwięk jaki się teraz wydobywa przez końcówki mnie mile zaskoczył, jest <spoko>

przy okazji pod maską zagościł opornik poprawiający nieco :> odpychanie się auta

zrobiony przegląd zawieszenia – do wymiany oprócz łączników przedniego stabilizatora o których wiem od jakiegoś czasu doszedł jeszcze sworzeń prawego wahacza, pewnie mu pomogła bijąca tarcza :]

Fakt ze całkiem przyzwoitą zamontowales

PostNapisane: 25 sie 2012, 00:49
przez alk80
miło że ktoś odwiedził ten dosłownie mocno zardzewiały temat,
wkrótce wpadnie kilka wymagających wymiany gratów i znów technicznie auto będzie bez zarzutu
i chyba na sprzedaż

PostNapisane: 26 sie 2012, 16:27
przez Erastotenes
Alk powiedz co to masz za końcówkę. Podaj proszę linka do niej. Ciekawi mnie patent z ręcznym <czarodziej> :D Gdzie można dostać taką sprężynę?

PostNapisane: 26 sie 2012, 16:35
przez Radex
Erastotenes napisał(a):Alk powiedz co to masz za końcówkę

końcóweczka kiedyś była u mnie więc ja odpowiem <czarodziej> <rotfl>
http://allegro.pl/ulter-koncowka-tlumik ... 55373.html

PostNapisane: 26 sie 2012, 19:37
przez alk80
Erastotenes napisał(a):Ciekawi mnie patent z ręcznym <czarodziej> :D Gdzie można dostać taką sprężynę?
sprężyna jest z rygla maski z opla (astra2,3 zafira2 i innych) dokładniej to jest zamontowana w przednim pasie, Nr oe : 1178534 GM : 90494843
gdybyś miał problem z dostaniem takich, to mam takich jeszcze parę nowych, to ci mogę odsprzedać :)

PostNapisane: 26 sie 2012, 20:42
przez Erastotenes
Bede miał to nauwadze :)

PostNapisane: 13 paź 2012, 23:01
przez alk80
dziś wymieniłem przednią prawą piastę, bo po zmianie tarcz na nowe okazało się że jest lekko zwichrowana, teraz jest jak należy,
przy okazji wpadło nowe łożysko Sakura :)

PostNapisane: 2 lis 2012, 20:05
przez alk80
w końcu udało się zabrać za zmianę na zimowe koła, oczywiście nie obyło problemów, dwa koła nie trzymały powietrza i trzeba było wymienić kominki, dla świętego spokoju zostały wymienione we wszystkich kołach
– koszt wymiany kominków, z wyważeniem i montażem na aucie 35zł ;P dobrze mieć znajomego mechanika :P

Re: Mazda 626 GW 2.0 Turbo RF ;D 98r. RustStyle

PostNapisane: 26 cze 2013, 08:39
przez MariuszTG
Czy to dziś się widzieliśmy na św. Wojciecha ? Dobrze poznałem :) ?

PostNapisane: 26 cze 2013, 10:31
przez alk80
dobrze poznałeś, byłem u rodziców

Dopisano Wt, 30 lipca 2013, 13:23:

żeby nie było że Mazda tylko jeździ i nic się z nią nie dzieje:
22.06 został wymieniony lewy sworzeń, chyba jeszcze z oryginalnego, bo strasznie ciężko było wymontować stary, 24.06 Mazda doznała ustawienia geometrii i zaczęła znowu jeździć prosto
a dziś przyciemniłem szyby :D , fotki dodałem na końcu pierwszego postu

ps. jakiś czas temu Mazda pojechała 180km/h (wg gps), z kompletem pasażerów i dużym bagażem, bez wspomagania opornikiem ;P , wnioskuję że silnik i turbo są w dobrym stanie ;)

Dopisano Pon, 12 sierpnia 2013, 9:34:

8.08.13 w końcu zabrałem się za uszczelnienie elementu przykręconego do głowicy przez które idzie zasilanie wtrysków, czekało to ponad 3 lata :| ale wydawało się to kłopotliwe i czasochłonne więc jakoś nie miałem weny żeby się za to zabrać, okazało się że nie taki diabeł straszny, szkoda tylko że nie zrobiłem fotorelacji
przy okazji sprawdziłem/skorygowałem luzy zaworowe no i wpadła nowa uszczelka pokrywy zaworów,
na koniec chciałem umyć silnik środkiem K2, jednak po ponad 3 lata pocenia się olejem, silnika nie dało się doprowadzić do stanu jak z przed wycieku, ale z grubsza nie jest źle ;)

Re: Mazda 626 GW 2.0 Turbo RF ;D 98r. RustStyle

PostNapisane: 16 wrz 2013, 05:51
przez Hubix
C330 to bardzo dobry sprzęt.

Re: Mazda 626 GW 2.0 Turbo RF ;D 98r. RustStyle

PostNapisane: 3 paź 2013, 00:42
przez Robi1
Alku, pozdrawiam. Jak tam madzia, żywie?