626 GW – po 25 m-cach remontu blacharki legalnie wróciła na drogi
Radku, aż tak mnie wyobraźnia nie ponosi
za aku z przesyłką z Myszkowa 235 – bezołowiowy, zasadowy
za aku z przesyłką z Myszkowa 235 – bezołowiowy, zasadowy
- Od: 24 lut 2008, 11:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Witam
podczas wakacji, w wolnych chwilach zrobiłem kilka kosmetycznych zabiegów, min:
– pranie tapicerek wraz z czyszczeniem podsufitki, baaardzo gruntowne odkurzanie
– dołożyłem przełącznik opornika a kabelki pod maską ułożyłem tak żeby nie rzucały się w oczy
– zeszlifowałem odpryskujący lakier z "trójkątów" lusterek zewnętrznych, które pomalowałem na czarny mat
a tu trzy dwu litrowe diesle
podczas wakacji, w wolnych chwilach zrobiłem kilka kosmetycznych zabiegów, min:
– pranie tapicerek wraz z czyszczeniem podsufitki, baaardzo gruntowne odkurzanie
– dołożyłem przełącznik opornika a kabelki pod maską ułożyłem tak żeby nie rzucały się w oczy
– zeszlifowałem odpryskujący lakier z "trójkątów" lusterek zewnętrznych, które pomalowałem na czarny mat
a tu trzy dwu litrowe diesle
- Od: 24 lut 2008, 11:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
dziś Mazda przeszła przegląd techniczny – oczywiście bez zarzutu
jako ciekawostkę podam że kiedy diagnosta zaciągnął ręczny na rolkach, Mazda z nich wyskoczyła
taki mam ręczny
jako ciekawostkę podam że kiedy diagnosta zaciągnął ręczny na rolkach, Mazda z nich wyskoczyła
taki mam ręczny
- Od: 24 lut 2008, 11:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
- Od: 24 lut 2008, 11:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
- Od: 24 lut 2008, 11:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
po co jak zaraz znowu bedzie lato jak bedziesz na spocie teraz to konicznie musze twoj SS obadac
- Od: 26 wrz 2010, 11:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
alk80 napisał(a):wiadomo że każdy traktor musi mieć komin, więc dziś w aucie zagościł zacny komin,
czy ktoś go poznaje
fotka na szybko z telefonu ale i tak +10 dla lansu
przyznam że dźwięk jaki się teraz wydobywa przez końcówki mnie mile zaskoczył, jest
przy okazji pod maską zagościł opornik poprawiający nieco odpychanie się auta
zrobiony przegląd zawieszenia – do wymiany oprócz łączników przedniego stabilizatora o których wiem od jakiegoś czasu doszedł jeszcze sworzeń prawego wahacza, pewnie mu pomogła bijąca tarcza
Fakt ze całkiem przyzwoitą zamontowales
- Od: 14 lip 2011, 15:06
- Posty: 103
- Skąd: Londyn SW
- Auto: Mazda Premacy Sport
Do sprzedania!!! Lozysko tył Mazda 6, Premacy i chyba będzie pasować do wielu innych na 5 śrub
miło że ktoś odwiedził ten dosłownie mocno zardzewiały temat,
wkrótce wpadnie kilka wymagających wymiany gratów i znów technicznie auto będzie bez zarzutu
i chyba na sprzedaż
wkrótce wpadnie kilka wymagających wymiany gratów i znów technicznie auto będzie bez zarzutu
i chyba na sprzedaż
- Od: 24 lut 2008, 11:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Alk powiedz co to masz za końcówkę. Podaj proszę linka do niej. Ciekawi mnie patent z ręcznym Gdzie można dostać taką sprężynę?
- Od: 16 paź 2009, 20:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
sprężyna jest z rygla maski z opla (astra2,3 zafira2 i innych) dokładniej to jest zamontowana w przednim pasie, Nr oe : 1178534 GM : 90494843Erastotenes napisał(a):Ciekawi mnie patent z ręcznym Gdzie można dostać taką sprężynę?
gdybyś miał problem z dostaniem takich, to mam takich jeszcze parę nowych, to ci mogę odsprzedać
- Od: 24 lut 2008, 11:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Bede miał to nauwadze
- Od: 16 paź 2009, 20:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
dziś wymieniłem przednią prawą piastę, bo po zmianie tarcz na nowe okazało się że jest lekko zwichrowana, teraz jest jak należy,
przy okazji wpadło nowe łożysko Sakura
przy okazji wpadło nowe łożysko Sakura
- Od: 24 lut 2008, 11:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
w końcu udało się zabrać za zmianę na zimowe koła, oczywiście nie obyło problemów, dwa koła nie trzymały powietrza i trzeba było wymienić kominki, dla świętego spokoju zostały wymienione we wszystkich kołach
– koszt wymiany kominków, z wyważeniem i montażem na aucie 35zł dobrze mieć znajomego mechanika
– koszt wymiany kominków, z wyważeniem i montażem na aucie 35zł dobrze mieć znajomego mechanika
- Od: 24 lut 2008, 11:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
dobrze poznałeś, byłem u rodziców
Dopisano Wt, 30 lipca 2013, 13:23:
żeby nie było że Mazda tylko jeździ i nic się z nią nie dzieje:
22.06 został wymieniony lewy sworzeń, chyba jeszcze z oryginalnego, bo strasznie ciężko było wymontować stary, 24.06 Mazda doznała ustawienia geometrii i zaczęła znowu jeździć prosto
a dziś przyciemniłem szyby , fotki dodałem na końcu pierwszego postu
ps. jakiś czas temu Mazda pojechała 180km/h (wg gps), z kompletem pasażerów i dużym bagażem, bez wspomagania opornikiem , wnioskuję że silnik i turbo są w dobrym stanie
Dopisano Pon, 12 sierpnia 2013, 9:34:
8.08.13 w końcu zabrałem się za uszczelnienie elementu przykręconego do głowicy przez które idzie zasilanie wtrysków, czekało to ponad 3 lata ale wydawało się to kłopotliwe i czasochłonne więc jakoś nie miałem weny żeby się za to zabrać, okazało się że nie taki diabeł straszny, szkoda tylko że nie zrobiłem fotorelacji
przy okazji sprawdziłem/skorygowałem luzy zaworowe no i wpadła nowa uszczelka pokrywy zaworów,
na koniec chciałem umyć silnik środkiem K2, jednak po ponad 3 lata pocenia się olejem, silnika nie dało się doprowadzić do stanu jak z przed wycieku, ale z grubsza nie jest źle
Dopisano Wt, 30 lipca 2013, 13:23:
żeby nie było że Mazda tylko jeździ i nic się z nią nie dzieje:
22.06 został wymieniony lewy sworzeń, chyba jeszcze z oryginalnego, bo strasznie ciężko było wymontować stary, 24.06 Mazda doznała ustawienia geometrii i zaczęła znowu jeździć prosto
a dziś przyciemniłem szyby , fotki dodałem na końcu pierwszego postu
ps. jakiś czas temu Mazda pojechała 180km/h (wg gps), z kompletem pasażerów i dużym bagażem, bez wspomagania opornikiem , wnioskuję że silnik i turbo są w dobrym stanie
Dopisano Pon, 12 sierpnia 2013, 9:34:
8.08.13 w końcu zabrałem się za uszczelnienie elementu przykręconego do głowicy przez które idzie zasilanie wtrysków, czekało to ponad 3 lata ale wydawało się to kłopotliwe i czasochłonne więc jakoś nie miałem weny żeby się za to zabrać, okazało się że nie taki diabeł straszny, szkoda tylko że nie zrobiłem fotorelacji
przy okazji sprawdziłem/skorygowałem luzy zaworowe no i wpadła nowa uszczelka pokrywy zaworów,
na koniec chciałem umyć silnik środkiem K2, jednak po ponad 3 lata pocenia się olejem, silnika nie dało się doprowadzić do stanu jak z przed wycieku, ale z grubsza nie jest źle
- Od: 24 lut 2008, 11:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość