Mazda 626 GF FS '01 Lift 2.0 HP 100kW – Czarnulka Radex'a
Witam, chciałbym przedstawić Wam swoje auto.
Jest to Mazda 626 GF po liftingu z 2001 roku kupiona od pierwszego właściciela z Frankfurtu.
Egzemplarza szukałem kilka miesięcy bo musiał być to koniecznie kolor czarny z silnikiem 136KM.
Wcześniej posiadałem podobny egzemplarz w kolorze granatowy metalik (12K) oraz przed liftingiem, niestety uległ on kolizji w Słowacji gdyż jakiś wariat przeleciał przez skrzyżowanie taksówką nie zatrzymując się na stopie i nastąpiła kolizja. >> Zdjęcia szkody <<
Szczęście w nieszczęściu, że nikomu nic się nie stało, a ja mimo że utraciłem ukochany samochód to miałem okazje kupić jeszcze ładniejszy o czym za chwilę mam nadzieję się przekonacie (oczywiście jest to również sprawa gustu).
Zawsze dbam o auto dlatego regularnie wymieniam olej oraz wszystkie filtry co 10.000km.
Madzia zawsze dostaje najlepsze części, zawsze jest czysta i zadbana!
Model: Mazda 626 GF
Rocznik: 2001
Nadwozie: Hatchback
Kolor: Czarna perła 16W
Silnik: FS 2.0 HP 100kW – 136KM
Wyposażenie: ABS, TCS (kontrola trakcji), 4 poduszki poduszki powietrzne, tempomat, webasto, 4 el. szyby, el. lusterka, el. antena, wspomaganie kierownicy, klimatyzacja, welurowa tapicerka.
>> Więcej o modelu <<
LATO:
DEZENT RE DARK 17 + GOODYEAR EFFICIENTGRIP 205/45/17
ZIMA:
AEZ XYLO 16 + KLEBER KRISALP HP2 205/55/16
– Listwa na grillu w kolorze nadwozia
– Emblemat Mazdaspeed na grillu
– Migacze typu "clear" (Radexy )
– Naklejki grupy śląskiej Mazdaspeed pod kierunkami i na tylnej szybie
– Rozpórka przednia górna na kielichy >> Więcej <<
– Pokrywa silnika, rozpórka zaciski oraz plastiki pod maską pomalowane na czarny metalik + przeszlifowane napisy na silniku i aluminiowy korek wlewu oleju
– Alu ramki na zegarach
– Czarny mieszek i czarna gałka od Mazdy 3
– Wykończenia wnętrza w kolorze nadwozia (czarna perła) >> Więcej <<
– Przyciemnione szyby cały tył do polowy + blenda przeciwsłoneczna na przedniej szybie
– Schowek pasażera wyklejony i wygłuszony szarym filcem >> Więcej <<
– Popielniczka wyklejona filcem i przerobiona na schowek >> Więcej <<
– Audio: zestaw odseparowany ze zwrotnicami oraz subwoofer PowerBass, zasilanie: Alpine + Rodek
– Drzwi wygłuszone matami STP
– Bagażnik wygłuszony matami dekarskimi Soudal
– Podwójny wydech Ulter
– Spoiler od sedana skrócony i sklejony pod małym kątem
– Klapa tylna bez znaczków
– Demontaż tylnej wycieraczki
– Swap przednich hamulców od Mazdy 6 (zaciski od mazdy 6, tarcze nawiercane zimmerman, klocki ATE)
– Instalacja gazowa Stag 4 (przy przebiegu ~137.000), listwa wtryskowa Hana (przy przebiegu ~192.000)
– Nowy reduktor gazu około sierpnia 2013r.
– Kompletne sprzęgło EXEDY (przy przebiegu ~169.000)
– Kompletny rozrząd (przy przebiegu ~138.000)
– Naprawa Webasto, sterownik, pompa, przewody... wszystko 930zł ale ogrzewanie działa! (przy przebiegu ~167.000)
– Wymienione łożysko lewy przód w serwisie Mazdy w Niemczech (przy przebiegu ~164.000)
– Wymiana całego płynu hamulcowego (DOT4)
– Wymiana oleju skrzyni biegów (Motul 75W90)
– Wymiana płynu chłodniczego w wakacje 2013r.
– Klimatyzacja nabita w wakacje 2014r.
– Wymienione tarcze hamulcowe tył (TRW)
– Wymieniony czujnik ABS lewy tył (częsta usterka w GF)
– Wymieniony smok paliwa (koszt w ASO samej części 300zł )
– Nowa szyba przednia (stara padła ofiarą kamyka na autostradzie w Niemczech)
– Nowe łożysko oraz uzwojenie alternatora, nowe paski wspomagania i alternatora
– do wymiany tuleje wahaczy wzdłużnych tył
– drobniutkie ognisko rdzy na dole klapy tylnej
– do zrobienia lewe tylne nadkole (nie ma potrzeby wstawiania całej reperaturki, ubytek jaki spowodowała rdza jest mały i na ścisłość można jeździć bez naprawy
Madzia świeżo po wymianie oleju, filtra oleju, filtra powietrza i filtra kabinowego, filtra gazu.
Również niedawno wymieniane tłoki zacisków z przodu.
Jeśli ktoś chciałby podzielić sie opinią lub ma jakieś pytania dotyczące mojego auta zapraszam do pisania w temacie.
Jeśli ktoś ma jakieś problemy lub pytania dotyczące swojego auta zapraszam do skorzystanie z opcji SZUKAJ na Forum dzięki której znajdzie wiele informacji.
Możecie również śmiało pisać do mnie na PW jeśli ktoś potrzebuje krótkiej i rzeczowej pomocy lub informacji
Pozdrawiam serdecznie wszystkich użytkowników i wielbicieli Mazd. zoom-zoom
Radek.
Ostatnio edytowano 11 mar 2015, 10:24 przez Radex, łącznie edytowano 105 razy
Piękny samochód. Bardzo zadbany. Miałem okazje nie raz zobaczyć. Wg mojej skromnej oceny jest to najładniejsza GFka jaką dotąd widziałem. Dbaj tak dalej i pokaż kiedyś to auto ludziom na większym zlocie
I mnie się bardzo podoba, zrobiona ze smakiem i w świetnej formie Szerokości!
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
dziex, rzeczywiscie nicku, przypomniales mi o webasto, dopisalem do listy "TO DO" i po wakacjach na pewno zrobie webasto co by tyłek w zimę bardzo nie marzł
Ostatnio edytowano 4 kwi 2011, 18:28 przez Radex, łącznie edytowano 1 raz
Baaardzo ładna, jak GFki są zazwyczaj nudne i bez jakiegokolwiek stylu to Twoja prezentuje się naprawdę dobrze
Ale... No niestety mnie najbardziej drażnią detale, więc są dwa "ale" (kurde... ale rymy )
– chromowana listewka, niby jest OK, ale na szóstym zdjęciu doskonale widać, że nagle się urywa A to już wygląda brzydko, więc albo ją jakoś ładnie "zakończyć" na tych małych szybkach, albo zrobić "normalnie" dookoła krawędzi szyb, albo zdjąć i niech będzie "shadow"
– końcówka wydechu, może to kwestia zdjęcia, ale wygląda dosyć hmm, dziwnie Coś bardziej klasycznego by mi tu bardziej pasowało
Po za tym naprawdę piękne i widać, że zadbane auto Gratuluję Radek
Ale... No niestety mnie najbardziej drażnią detale, więc są dwa "ale" (kurde... ale rymy )
– chromowana listewka, niby jest OK, ale na szóstym zdjęciu doskonale widać, że nagle się urywa A to już wygląda brzydko, więc albo ją jakoś ładnie "zakończyć" na tych małych szybkach, albo zrobić "normalnie" dookoła krawędzi szyb, albo zdjąć i niech będzie "shadow"
– końcówka wydechu, może to kwestia zdjęcia, ale wygląda dosyć hmm, dziwnie Coś bardziej klasycznego by mi tu bardziej pasowało
Po za tym naprawdę piękne i widać, że zadbane auto Gratuluję Radek
f*ck
Mev, niestety chromowane listewki zawsze zajezdzac beda odrobine WT. tym bardziej nie bede ich robil wokolo okien bo nie bedzie to wygladalo fajnie. a na tych malych szybkach nie da sie za bardzo wykonczyc, tam jeszcze bardziej bedzie widac ze cos sjest nie tak, a tak przynajmniej koncza sie na drzwiach i wiadomo o co kaman
na zywo nie wyglada to zle i nie rzuca sie ze sie ucinaja, na prawde poza tym staralem sie je ladnie dociac zeby ciecie pasowalo do krzywizny plastikowaych wykonczen w ramkach szyb
przedtem bylo bez listeweki było fajnie ale tak jak mówisz trochę nudno.... póki co niech beda, jak mi cos odwali to pozrywam i wyczyszcze z kleju
ale na zywo wyglada jak seria, słowa Alka z forum ktory nie lubi chromowanych istew. moja jest szeroka na 12mm i nie okrągła z przekroju tylko płaska
końcóweczka wydechu jest w kształcie owalu i podkrzywiona do góry
jeśli chodzi o kształt, jest owal bo pasuje do krzywizny która jest fabrycznie zrobiona w zderzaku i fajnie wypelnia ta przestrzen
przedtem mialem koncowke prosta owalna, a wymienilem teraz na podkrzywiona do gory bo rura wydechu leci pod katem w dol i beznadziejnie tamta prosta koncowka wygladala.
sam przed zakupem bylem sceptycznie nastawiony do tej zakrzywionej ale wsunalem ja pod zderzak i bardzo mi sie spodobala. ladnie uzueplnia przestrzen wycieta w zderzaku przy czym konczy sie zakrzywieniem do gory co w efekcie wyglada jakby bylo prawie prosto, odrobine zakrzywione do góry
pozniej zrobie jakies zdjecia na makro to bedzie mozna ocenic jak to z bliska wyglada
na zywo nie wyglada to zle i nie rzuca sie ze sie ucinaja, na prawde poza tym staralem sie je ladnie dociac zeby ciecie pasowalo do krzywizny plastikowaych wykonczen w ramkach szyb
przedtem bylo bez listeweki było fajnie ale tak jak mówisz trochę nudno.... póki co niech beda, jak mi cos odwali to pozrywam i wyczyszcze z kleju
ale na zywo wyglada jak seria, słowa Alka z forum ktory nie lubi chromowanych istew. moja jest szeroka na 12mm i nie okrągła z przekroju tylko płaska
końcóweczka wydechu jest w kształcie owalu i podkrzywiona do góry
jeśli chodzi o kształt, jest owal bo pasuje do krzywizny która jest fabrycznie zrobiona w zderzaku i fajnie wypelnia ta przestrzen
przedtem mialem koncowke prosta owalna, a wymienilem teraz na podkrzywiona do gory bo rura wydechu leci pod katem w dol i beznadziejnie tamta prosta koncowka wygladala.
sam przed zakupem bylem sceptycznie nastawiony do tej zakrzywionej ale wsunalem ja pod zderzak i bardzo mi sie spodobala. ladnie uzueplnia przestrzen wycieta w zderzaku przy czym konczy sie zakrzywieniem do gory co w efekcie wyglada jakby bylo prawie prosto, odrobine zakrzywione do góry
pozniej zrobie jakies zdjecia na makro to bedzie mozna ocenic jak to z bliska wyglada
Radex84 napisał(a):ale na żywo wygląda jak seria, słowa Alka z forum który nie lubi chromowanych listew. moja jest szeroka na 12mm i nie okrągła z przekroju tylko płaska
tak powiedziałem, potwierdzam, na serio wygląda to bardzo dobrze, właśnie dlatego że jest płaska, tym bardziej z czarnym nadwoziem, a gdyby było dookoła szyb byłby "cysty wiejski tuning" jak to godom oczywiście można by pokombinować dociąć do dołu szyby ćwiartkowej (jak się to i mnie w pracy fachowo nazywa) wtedy było by ekstra,
naprawdę, jak to zobaczyłem u Radka sam zacząłem się zastanawiać nad takimi listewkami, u mnie nie było by problemu wykończyć tył ale też musiał bym przyciemnić szyby żeby się to lepiej komponowało
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
dziś madzia dostała nowy olej, nowe filtry oleju i gazu.
jutro będzie serwisowana klima
a przy okazji zrobiłem fotki końcówki tłumika, tu można bliżej się przyjrzeć jak to wygląda: (specjalnie dla Meva )
http://img19.imageshack.us/img19/8901/28062010213.jpg
http://img532.imageshack.us/img532/7720/28062010212.jpg
http://img412.imageshack.us/img412/769/28062010214.jpg
jutro będzie serwisowana klima
a przy okazji zrobiłem fotki końcówki tłumika, tu można bliżej się przyjrzeć jak to wygląda: (specjalnie dla Meva )
http://img19.imageshack.us/img19/8901/28062010213.jpg
http://img532.imageshack.us/img532/7720/28062010212.jpg
http://img412.imageshack.us/img412/769/28062010214.jpg
Ostatnio edytowano 6 kwi 2011, 16:35 przez Radex, łącznie edytowano 1 raz
-
Pyton162
Mnie się podoba, wystaje akurat i kształt pasuje do auta
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
zwykłą kwasówkę z żelaznego to ma właśnie szmelcwagen i daewo
a Mazda zasługuje na profesjonalne końcówki,
ja bym wsadził taką samą owalną ale prostą , bo pasuje do wykroju zderzaka
tobie by też taka pasowała
a Mazda zasługuje na profesjonalne końcówki,
ja bym wsadził taką samą owalną ale prostą , bo pasuje do wykroju zderzaka
tobie by też taka pasowała
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
i nawet jeśli komuś wygląda to na WT to:
Radex84 napisał(a):najważniejsze że mi się podoba
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Osobiście wolę bardziej proste, ale na ostatniej fotce już prawie mnie przekonałeś Na żywo pewnie też lepiej niż na fotkach
Za to bardzo podoba mi się ten spojler na klapie, BARDZO, bez niego to auto wyglądało by zdecydowanie gorzej
Za to bardzo podoba mi się ten spojler na klapie, BARDZO, bez niego to auto wyglądało by zdecydowanie gorzej
f*ck
tu dla porównania stara fotka z prostą końcówką i bez spojlera
na fotce ta prosta końcówka może wyglądać ładniej ale tak jak mówie jest ona wtedy skierowana w dół efekt i różnica między zakrzywioną widać najbardziej na żywo
http://img51.imageshack.us/img51/2669/img7445z.jpg
a co do samego spoilera bylo z nim troche przejsc... jak go dostalem (zamowion na allegro) okazalo sie ze jest za szeroki i chyba od sedana. dodatkowo byl prosty jak decha. zostal skrocony w srodku o okolo 4cm i sklejony pod malym katem zeby pasowal do krzywizny klapy tylnej i wyszedl moim skromnym zdaniem zarabiscie tez mi sie bardzo podoba, wszedzie gdzie widze w hatchbackach sa troche inne spoilery bez takiego charakteru.
na fotce ta prosta końcówka może wyglądać ładniej ale tak jak mówie jest ona wtedy skierowana w dół efekt i różnica między zakrzywioną widać najbardziej na żywo
http://img51.imageshack.us/img51/2669/img7445z.jpg
a co do samego spoilera bylo z nim troche przejsc... jak go dostalem (zamowion na allegro) okazalo sie ze jest za szeroki i chyba od sedana. dodatkowo byl prosty jak decha. zostal skrocony w srodku o okolo 4cm i sklejony pod malym katem zeby pasowal do krzywizny klapy tylnej i wyszedl moim skromnym zdaniem zarabiscie tez mi sie bardzo podoba, wszedzie gdzie widze w hatchbackach sa troche inne spoilery bez takiego charakteru.
Ostatnio edytowano 25 kwi 2012, 13:57 przez Radex, łącznie edytowano 2 razy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości