Mazda MX-6 GD coupe F2T '88- rebuild
Oficjalnie zazdraszczam
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Majk500 napisał(a):Hehe a ja się cieszę, że nie tylko mnie cieszy odbudowa tego wehikułu, że są ludzie tacy jak ja których "jara klasyka"
Są jeszcze tacy...
Majk500 napisał(a):Gared napisał(a):co się będzie z 626 działo
to jest MX-6
Oj tam oj tam, jedna szóstka mniej w nazwie, a jakie baty
Mnie coraz bardziej interesują takie odbudowy, mam nadzieję, że kiedyś będę miał czas, środki, warunki i zapał, by sobie jakiegoś klasyka zreanimować
Mała aktualizacja, co by nie było że projekt zginął
Jakiś czas temu oczyściłem z zewnątrz zbiornik paliwa. Muszę jeszcze wylać z niego do końca resztki paliwa, wypłukać i uzupełnić ubytki konserwacji uwidocznione na fotkach.
Dzisiaj zabrałem się za rozbiórkę kilku elementów z dawcy. Zacząłem od chlapaczy i nadkoli, a następnie zdjąłem zderzak.
Lecz po ciut bliższych oględzinach stwierdziłem że lepiej oddać do plastikarza złoty zderzak aby go podprostował.
Wymontowałem również chłodnicę klimy, ICka i wiatrak. IC i chłodnice później zawiozę na sprawdzenie szczelności i wypłukanie żeby było wszystko git. Na koniec odseparowałem dobrą belkę metalową od zderzaka która będzie w późniejszym czasie odnowiona.
Na koniec. Progi od sedana w ogóle nie pasują, ani trochę, anie nawet ciut ciut, dlatego też blacharz-magik będzie wyczarowywał je sam
Dziś to wszystko, za jakiś czas znów coś napiszę
Jakiś czas temu oczyściłem z zewnątrz zbiornik paliwa. Muszę jeszcze wylać z niego do końca resztki paliwa, wypłukać i uzupełnić ubytki konserwacji uwidocznione na fotkach.
Dzisiaj zabrałem się za rozbiórkę kilku elementów z dawcy. Zacząłem od chlapaczy i nadkoli, a następnie zdjąłem zderzak.
Lecz po ciut bliższych oględzinach stwierdziłem że lepiej oddać do plastikarza złoty zderzak aby go podprostował.
Wymontowałem również chłodnicę klimy, ICka i wiatrak. IC i chłodnice później zawiozę na sprawdzenie szczelności i wypłukanie żeby było wszystko git. Na koniec odseparowałem dobrą belkę metalową od zderzaka która będzie w późniejszym czasie odnowiona.
Na koniec. Progi od sedana w ogóle nie pasują, ani trochę, anie nawet ciut ciut, dlatego też blacharz-magik będzie wyczarowywał je sam
Dziś to wszystko, za jakiś czas znów coś napiszę
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Ugryzione zębem czasu te elementy ale jeżeli już coś sie robi to warto sprawdzić wszystko żeby później nie zaglądać pod maskę długi czas
Jeżeli blacharz sam podejmuje się wykonania progów to z mojej strony szacunek
Może podpowiedz mu żeby poszedł na całość i uspawał progi z blachy ocynkowanej 1mm lub 1,25mm tak jak ja to zrobiłem u siebie
Jeżeli blacharz sam podejmuje się wykonania progów to z mojej strony szacunek
Może podpowiedz mu żeby poszedł na całość i uspawał progi z blachy ocynkowanej 1mm lub 1,25mm tak jak ja to zrobiłem u siebie
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
nie
Nie ma żadnego problemu, jak chcesz zajrzyj w temat mojej BG
Reaktywny , akrylowy , masa uszczelniająca, baranek i na to lakier i nad wyraz dobrze się to trzyma
Reaktywny , akrylowy , masa uszczelniająca, baranek i na to lakier i nad wyraz dobrze się to trzyma
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Chłodnice na pierwszym lepszym złomie można tanio wyrwać w fajnym stanie, ostatnio sporo GD tam ląduje (przynajmniej u mnie, zapłaciłem 70zł a okazała się prawie nowa ).
A jeśli chodzi o zbiornik paliwa to może warto zainwestować w nowy? Mi w ten sam sposób puszczał i się rozszczelnił w tym miejscu gdzie u Ciebie konserwacja ma ubytki.
A jeśli chodzi o zbiornik paliwa to może warto zainwestować w nowy? Mi w ten sam sposób puszczał i się rozszczelnił w tym miejscu gdzie u Ciebie konserwacja ma ubytki.
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
~300zł, dokładnie nie pamiętam. Pierwszy lepszy z allegro brałem i pasował ideolo
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Payorez napisał(a):Tylko uważaj bo są inne zbiorniki do gaźnika i do wtrysku :p
Tak tak, Michał ma rację. Przeoczyłem to. Na aukcjach jest napisane do jakich silników (było)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mały "nius": w ostatnim czasie znalazłem chwile jedynie aby umyć deskę rozdzielczą i nasmarować ją mleczkiem do tapicerki i muszę wam powiedzieć, że kolor na żywo jest prze-mega
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
'Czerwona' decha
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości