Mazda 626 GE FS '95 – 2.0 16V Cronos Blue
Przepraszam. Jakoś czasu brak.
Jutro mazda ma polerkę ( jeśli będzie ładna pogoda) to i od razu te zdjęcia wstawię.
Póki co jest prośba. Potrzebuje boczki do mojej mazdy w dobrym stanie lub kontakt do tapicera w Warszawie i okolicach. Moje się już zużyły
Jutro mazda ma polerkę ( jeśli będzie ładna pogoda) to i od razu te zdjęcia wstawię.
Póki co jest prośba. Potrzebuje boczki do mojej mazdy w dobrym stanie lub kontakt do tapicera w Warszawie i okolicach. Moje się już zużyły
- Od: 15 sty 2013, 00:40
- Posty: 47
- Auto: Mazda 626
tak gdzieś jest na forum
Hejka
Po dłuuuugiej bardzo przerwie jesteśmy.Mazda dalej żyje i ma się tfuu tfuu no właśnie o tym za chwilkę. Tyle lat nas nie było to napiszę co u nas przez ten czas dużo się działo. Najważniejsze to co się zmieniło, że Mazda miała gruntowny remont silnika i już na szczęście nie dymi. Teraz wracam i potrzebuuje pomocy strasznie gaśnie mi przy odpalaniu i po kilku próbach w końcu rusza i strasznie jej obroty wariuja
Dopisano 19 kwi 2017, 19:10:
To jeszcze nie wszystko, nie wiemy jak to naprawić. Strasznie wariują obroty. Kupimy nowe kable świece już ma nowe myśleliśmy że jak zmienimy kolektor to się coś zmieni ale niestety nic to nie dało. Pomóżcie. Szukamy też speca lub kogoś kto umie zczytać błędy najchętniej jakby ktoś miał możliwość tego mojego cuda do komputera u nas w okolicy nikt nie ma takeigo sprzetu.
Po dłuuuugiej bardzo przerwie jesteśmy.Mazda dalej żyje i ma się tfuu tfuu no właśnie o tym za chwilkę. Tyle lat nas nie było to napiszę co u nas przez ten czas dużo się działo. Najważniejsze to co się zmieniło, że Mazda miała gruntowny remont silnika i już na szczęście nie dymi. Teraz wracam i potrzebuuje pomocy strasznie gaśnie mi przy odpalaniu i po kilku próbach w końcu rusza i strasznie jej obroty wariuja
Dopisano 19 kwi 2017, 19:10:
To jeszcze nie wszystko, nie wiemy jak to naprawić. Strasznie wariują obroty. Kupimy nowe kable świece już ma nowe myśleliśmy że jak zmienimy kolektor to się coś zmieni ale niestety nic to nie dało. Pomóżcie. Szukamy też speca lub kogoś kto umie zczytać błędy najchętniej jakby ktoś miał możliwość tego mojego cuda do komputera u nas w okolicy nikt nie ma takeigo sprzetu.
- Od: 15 sty 2013, 00:40
- Posty: 47
- Auto: Mazda 626
Obstawiam nieszczelny dolot na harmonijce albo przepływomierz chyba b577.
Co do błędów zrobisz to sam bez żadnych komputerów czy innych specjalsitów używając zworki i zwykłej diody led niżej masz link z bardzo dokładnym opisem jak to zrobić samodzielnie.
viewtopic.php?f=454&t=99250
Co do błędów zrobisz to sam bez żadnych komputerów czy innych specjalsitów używając zworki i zwykłej diody led niżej masz link z bardzo dokładnym opisem jak to zrobić samodzielnie.
viewtopic.php?f=454&t=99250
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Paweł napisał(a):Ten będzie lepszy
Nawet nie wiedziałem, że są 2 wyguglowałem na szybko i tamten pierwszy wyskoczył
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Ojj przepraszam Ale jesli chodzi o błędy OBD to kobieta też ogarnie podłaczenie zworki i diody, to nie praca w smarach Z błedów wyniknie czy to przepływka. A jeśli to harmonijka na rurze dolotu to po odpaleniu auta przylozyc ucho do dolotu, powinno specyficznie syczeć
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Sprawdź czy Twój cronos nie ma czasem gniazda OBD II pod plastikiem pod nogami kierowcy, polifty a szczególnie cronos tam mają kostke, mój ma ale nie chce cią łączyc z zadnym ELMem itd
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kujciak napisał(a):Dzięki Widzę że masz podobne cudo do mojego
Hehe no mam cały czas bude od amerykańskiego amerykańca, 626 w sedanie i 626 w liftbacku
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Jeśli dobrze pamiętam, to masz układ zapłonowy EEC Forda, z zewnętrzna cewką? Zaleta taka, że moduł nie pada, co w zintegrowanej wersji MECS było nagminne. Dziwne jednak o tyle, że tylko cronosy ze skrzynią automatyczną CD4E miały fordowską elektronikę... Przekładka? W każdym razie zapytaj w salonach forda, może któryś będzie miał tę kopułkę i palec.
P.S./EDIT: Zapytaj też np. w InterCarsie. Oni mają w ofercie kopułki i palce marki Yec (która z mojego doświadczenia ma produkty akceptowalnej jakości). Może ściągną pasujące na zamówienie. Najprawdopodobniej będzie to F32Z12106B i F22018V05A, ale do potwierdzenia (!).
P.S./EDIT: Zapytaj też np. w InterCarsie. Oni mają w ofercie kopułki i palce marki Yec (która z mojego doświadczenia ma produkty akceptowalnej jakości). Może ściągną pasujące na zamówienie. Najprawdopodobniej będzie to F32Z12106B i F22018V05A, ale do potwierdzenia (!).
the right man in the wrong place...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości