Mazda 626 GF FP '97 us, gwint by Góral

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Góral97 » 28 lut 2016, 08:49

Pajko Przetestuje ja z chęcią ale gdzie mogę kupić jaki sklep ? Czy allegro ?

Łapcie kilka fotek listwy jako tako pomalowane w czerń wiadomo wolał bym w kolor no ale ogarnie to się później napewno ! :) A i w tygodniu najprawdopodobniej dojdzie Gwincik i w weekend będziemy coś modzić ! I musze zmienić koniecznie ta końcówkę na coś skromniejszego albo najlepiej cały wydech polecacie coś ? Bo ten kończy powoli swój żywot :(
Załączniki
4483401_20160227_153116.jpg
4483400_20160227_153024.jpg
4483399_20160227_153033.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:26
Posty: 50
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Auto: Mazda 626 gf 1997

Postprzez Góral97 » 4 mar 2016, 20:06

Panowie gwint dziś doszedł ! :) Jutro dam fotki bo będę z nim coś działał <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:26
Posty: 50
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Auto: Mazda 626 gf 1997

Postprzez Dominator » 4 mar 2016, 20:29

Autosol aluminium uzywalem i jest spoko, wydajna. Do wykonczenia uzywalem mothersa mag &aluminium polish i robil jeszcze lepszy efekt.
To bedzie rzezba z gwintem. Powodzenia.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Góral97 » 6 mar 2016, 19:07

Witam ! No i gwint siedzi <faja> Dużych problemów nie było wystarczyło rozwiercić poduszkę bo otwór był innego kształtu no i jak z przodem trzeba było rozwiercić szerzej dolną dziurę w amortyzatorze bo śruba nie chciała wejść .

Łapcie fotki :
Załączniki
4547824_20160305_114037.jpg
4547823_20160305_100624.jpg
IMG_20160306_152434.jpg
IMG_20160306_152421.jpg
IMG_20160306_152406.jpg
IMG_20160306_152352.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:26
Posty: 50
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Auto: Mazda 626 gf 1997

Postprzez Dominator » 6 mar 2016, 19:42

Siadlo grubo. Przod i tyl max skrecony?
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Góral97 » 6 mar 2016, 20:48

Niee to nie max jeszcze jest sporo regulacji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:26
Posty: 50
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Auto: Mazda 626 gf 1997

Postprzez Bartg » 6 mar 2016, 21:03

Gwint od innego auta to regulacji najczęściej jest 2x tyle niż potrzeba ;) Astra inny zawias, inna masa to tak siedzi.
Teraz jakieś fajne koło by się przydało i pomalować bębny na czarno, a nie na czerwony +10koni ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7819 (22/124)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez sebekle » 6 mar 2016, 21:26

przód niżej!!! jakbyś kartofle woził
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Góral97 » 6 mar 2016, 22:22

Przez jakiś czas strasznie falowały mi obroty do skrzyżowania dojeżdżałem wrzucałem na luz i potrafił nawet zgasnąć :/ wiec postanowiłem wyjąć przepustnice była cała w sadzy wszystko elegancko wyczyściłem i wymyłem . Wyciąłem również sobie nową uszczelkę bo nie mogłem dostać nigdzie drugiej . Wyczyściłem również silniczek krokowy był trochę w oleju z tego co sądzę to nie powino tam być oliwy dlaczego tam się znajdował odmą zaciągną?
Załączniki
20160312_135650.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:26
Posty: 50
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Auto: Mazda 626 gf 1997

Postprzez Góral97 » 16 mar 2016, 19:29

Pomoże ktoś coś bo nie mam nawet kiedy grzebać w 626 z powodu kursów :( A mam mały problem do 2 tys obrotow jak dam gaz prawie do końca to potrafi przerywać i strzelać powyżej 2 tys jest wszystko w porządku ciągnie normalnie . Przewody i świece wymieniałem jakieś 20 k może więcej .. Na co stawiacie ? Jeszcze jeden mam problem gdy jadę wyrzuce na luz obroty nie spadają poniżej 1000 są nawet powyżej zatrzymam sie i spadną . Wrzucam 2 puszczam wszystko i ciągnie jak diesel :D :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:26
Posty: 50
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Auto: Mazda 626 gf 1997

Postprzez sylwo » 16 mar 2016, 22:05

Z tym trzymaniem obrotów w trakcie jazdy to akurat dobrze o ile się nie mylę. A z przerywaniem to podejrzewał bym zapłon. Może kopułka, palec albo świece lub przewody, mimo że nie mają długiego życia jeszcze. Trudno coś więcej stwierdzić na odległość.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4284 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez sebekle » 16 mar 2016, 22:12

kopułka i palec odpada bo nie ma :) jest podwójna cewka. ale i tak od świeczek bym zaczął. i nie NGK z francji bo 15tys to ich limit. denso jak narazie mam i nie narzekam ale dopiero niecałe 10tys więc nic dokładnego powiedzieć nie mogę
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Góral97 » 16 mar 2016, 23:18

W sumie mogą być i świece bo to NGK szybko robie kilometry dużo chodzi to może i juz straciły swój żywot. A i Panowie w nie długim czasie zamierzam wsadzić 17 wiec będzie kręcenie gwintem <diabełek> I cały czas myślę nad zwiększeniem mocy a mianowicie bardziej o swapie <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:26
Posty: 50
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Auto: Mazda 626 gf 1997

Postprzez amazer323 » 17 mar 2016, 18:23

Wrzucaj foty jak będziesz coś działał bo projekt jest ciekawy :)
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2015, 20:36
Posty: 52
Auto: Mazda 626 1.8 90km+gaz
1998r.

Postprzez Góral97 » 24 mar 2016, 21:36

Staram się dodawać zdjęcia ze wszystkich prac ;)
Panowie jutro kończę ostatnia felge i od razu zakładam bo mam też dwie oczekiwane oponki <serduszka> Gwintu mocno skręcał nie będę bo musze przez dwa tygodnie dojeżdżać przez strasznie nie równa drogę na na kursy w dodatku w cztery osoby i pełen bagażnik :( ale przód pewnie pójdzie lekko niżej <diabełek> Jutro po montażu wrzucę fotki . Wymieniłem również świece na denso i jeden przewód bo gdy zdejmowane go to cały środek został na świecy <płacze> Mazda lepiej chodzi nic nie strzeli i przerwie ale dalej są te wysokie obroty gdy jadę wrzucę na luz to okolo 1400 jest zatrzymam się maleją :/ co może być macie jakieś pomysły ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:26
Posty: 50
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Auto: Mazda 626 gf 1997

Postprzez Góral97 » 29 mar 2016, 16:18

Koła siedzą dużej gleby nie robiłem bo z przodu przy skręcanie lub dużej dziurze ocierają o nadkola <płacze> w weekend może za to się zabore i coś wymyśle .
Łapcie kilka fotek z wczorajszego spota :
Załączniki
FB_IMG_1459238163195.jpg
FB_IMG_1459238358724.jpg
FB_IMG_1459238695458.jpg
FB_IMG_1459238778159.jpg
IMG_20160326_110201.jpg
IMG_20160325_195453.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:26
Posty: 50
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Auto: Mazda 626 gf 1997

Postprzez patrykus91 » 29 mar 2016, 21:02

Kawał dobrej roboty, super madzia:)
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2015, 09:40
Posty: 43
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Mazda MX6 2.0 115KM

Postprzez Góral97 » 29 mar 2016, 21:33

W przyszłości i tak planuje nad zmianą koła a konkretnie marzy mi coś się z rantem <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2016, 19:26
Posty: 50
Skąd: Warmińsko-mazurskie
Auto: Mazda 626 gf 1997

Postprzez amazer323 » 29 mar 2016, 22:14

No no, jest dobrze <spoko>
Jakie masz h7 założone?
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2015, 20:36
Posty: 52
Auto: Mazda 626 1.8 90km+gaz
1998r.

Postprzez Pajko » 30 mar 2016, 10:19

Tył wygląda na prawdę nie źle , ale przód trzeba dograć . Koła nie komentuję
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy