Mazda 626 GW FS '99 2.0 16V HP 136 KM

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez slisman » 16 cze 2014, 13:01

ja sie sam właśnie zastanawiam czy robić czy nie (samemu)...czy może czekać aż wyjdzie mocniej i wtedy do blacharza.

Chwilę na pewno będzie dobrze wyglądać – ale pytanie jak długo :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez alk80 » 16 cze 2014, 19:02

do wiosny, ją byłem uparty i robiłem 3 podejścia na własną rękę, różnymi "cudami", w moim wątku zobacz sobie efekty, zdjęcia dość nieaktualne, teraz nie opłaca się już nic z tym robić, no chyba że z sentymentu dla siebie
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez miro62 » 16 cze 2014, 21:54

slisman napisał(a):Chwilę na pewno będzie dobrze wyglądać – ale pytanie jak długo :P

Tego nie wiem <co?> ale wiem na pewno że wygląda zadowalająco :D widok "rudej" bardzo mnie irytuje ;)
alk80 napisał(a):teraz nie opłaca się już nic z tym robić, no chyba że z sentymentu dla siebie

Sentyment ?? myślę że bardziej dla oka <oczy> no i trochę zahamowane paskudztwo <faja> wydarte do czystej blachy, trzy warstwy anty korozji (w tym Brunox Epoxy), dwa razy podkład, no i jeszcze dojdzie kolor, a wnęki psiknięte "asfaltem" do podwozi ;) zawsze to lepiej wygląda niż rdzawe parchy :P
miro62
 

Postprzez alk80 » 16 cze 2014, 22:20

pisałem że ruda wychodzi że środka, czyli od wnętrza błotnika, musiał byś zdjąć tapicerki bagażnika i tam obficie zaaplikować jakiegoś środka ropo pochodnego, najlepiej rzadkiego, to da więcej niż twoja robota ale nie na długo
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez ArteK » 17 cze 2014, 10:50

Najłatwiej jest się poddać i zostawić żeby gniło... Wystarczy trochę chęci i pracy aby zabezpieczyć blachę i nie doprowadzić do całkowitej destrukcji przez rdzę. W tej chwili jest tyle środków i są w takich cenach, że grzechem jest nie użyć ich.
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke

Mazda 626 GD – Biała Dama
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2013, 19:50
Posty: 626 (22/14)
Skąd: SX
Auto: Mazda 626 GD '91 FE4

Postprzez miro62 » 17 cze 2014, 16:57

ArteK86 napisał(a):Wystarczy trochę chęci i pracy aby zabezpieczyć blachę i nie doprowadzić do całkowitej destrukcji przez rdzę.


Obrazek

;)
miro62
 

Postprzez alk80 » 18 cze 2014, 10:23

Artek masz racje, po trzech próbach, nieudanych, poddałem się,
ale gdybym wtedy miał takie doświadczenie i wiedzę to bym od razu zrobił tak jak pisałem wcześniej

ps. koniec ot bo się jaki pr wnerwi to da mi ostrzeżenie :P
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez miro62 » 29 cze 2014, 19:43

Mocno dokuczliwa osłona kolektora, która brzęczała przy zimnym silniku – ujarzmiona <faja>
O dziwo, śruby się wykręciły, zastosowane większe podkładki i CISZA <jupi>

Obrazek

...trochę odświeżone

Obrazek

No i wymiana pasków (alternatora już czasami piskał ;) )

Obrazek
Obrazek

Weekend na działce kolejny raz pożyteczny :D
miro62
 

Postprzez PeKa » 30 cze 2014, 08:10

O widzisz, podobne rzeczy do roboty ciagle ;) paski tez musze wymienić tylko manuala znajdę <cisza>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez PeKa » 9 lip 2014, 11:50

miro, przeglądając gdzies dawno temu Twoj temat widziałem rozmowę o "naklejce" GT na błotniku. Dzis przeglądając znznay serwis aukcyjny natrafiłem na cos takiego na innej 626. Wynika z tego moim zdaniem, że to seryjnie było, pytanie tylko czym się różnią od "nie GT" :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2014, 00:23
Posty: 1295 (151/95)
Skąd: S-wek/W-Wa
Auto: LIII 2.0 dCi GT '10
C3 1.4VTi '10

Postprzez miro62 » 9 lip 2014, 12:40

PeKa86 napisał(a):pytanie tylko czym się różnią od "nie GT" :)

He... nie mam pojęcia <co?> może więcej palą <lol> <glupek2> nie mniej ja kiedyś na "Gierkówce" widziałem 626 kombi (granatowa) i też miał w tym samym miejscu <oczko>
miro62
 

Postprzez miro62 » 18 lip 2014, 16:16

Dzisiaj zakupiony filtr kabinowy i nowe "Denso" (podobno dobre) jutro wymiana i URLOP <jupi>

Obrazek

;)
miro62
 

Postprzez miro62 » 3 sie 2014, 14:29

Madzia spisała się bez zarzutu <spoko> dowiozła/wróciła z "ogonem" bez problemu ;)

Obrazek
miro62
 

Postprzez miro62 » 27 wrz 2014, 17:14

Zestaw naprawczy kupiony, jutro próba zregenerowania tylnych hebli <faja> może się uda bez wymiany łożysk igiełkowych :>
Obrazek
miro62
 

Postprzez miro62 » 28 wrz 2014, 22:09

Dzisiaj walka z zaciskami tylnymi – ręczny zapieczony w obu, nie obeszło się bez grzania.
Na szczęście igiełkowe w całości, ale tak zaje.....ne że szok. Nafta, odrdzewiacz, zmywacz i poskładałem wszystko do kupy i działa <faja> no i mam w końcu ręczny <jupi>

Obrazek

Wydłubane, jedna prowadnica się zapiekła, ale w końcu mi uległa :P

Obrazek

rozbebeszone na czynniki pierwsze ;)
Niestety, pochłonęło to sporo czasu :( dobrze że chociaż jest tego efekt :)
miro62
 

Postprzez miro62 » 14 paź 2014, 15:11

Dzisiaj mały eksperyment z podświetlaniem LED-owym <faja>
Tak było ori
Obrazek

A tak po wymianie na LED-y ;) dla mnie efekt jest pozytywny, można kupować LED-y pięcio diodowe, te które miałem są słabe – więc do wymiany, dwie małe skrajne zostają <ok> przyciemnianie śmiga, można regulować :) fotka licha, bo telefon jest do telefonowania :P
Obrazek
miro62
 

Postprzez slisman » 14 paź 2014, 15:52

Efekt chyba niezły – świeci mocniej. Podświeltlenie wskazówek zyskało – również świecą mocniej. Może by je tak pomalować na czerwono? :) No i wyświetlacz też zmienił barwę, co jest plusem, bo czasem ludzie montują niebieskie podświetlenie zostawiając przy tym zielony wyświetlacz :P

Ale zastanawiają mnie dwie rzeczy:
-czy na żywo podświetlenie jest mniej równomierne niż w przypadku tradycyjnych żarówek? Bo tak to mniej więcej wygląda na zdjęciach.
-zastanawiałeś się czy jest możliwość usunięcia zielonego filtra na w zegarach? Dużo osób próbowało i zawsze ten filtr stoi na przeszkodzie :P I gdyby nie on, to można by całkowicie odmienić wygląd zegarów.

Ale ogólnie to całość na plus :) Jakby rozgryźć parę drobnych kwestii, to sam bym się podjął zmiany podświetlenia ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez Roni » 14 paź 2014, 16:08

Miro tak w naszych 626 powinno wyglądac podświetlenie zegarów
Obrazek

Obrazek
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Eklerek323f » 14 paź 2014, 16:50

Ale to już jest zabawa z rozbieraniem całych zegarów zmywaniem filtra z tarcz itd :D A tutaj prsta akcja wymiany żarówki a i tak na duży plus <spoko>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez miro62 » 14 paź 2014, 17:41

slisman napisał(a):czy na żywo podświetlenie jest mniej równomierne niż w przypadku tradycyjnych żarówek?

Żarówka ma większe rozproszenie więc efekt jest lepszy, zobaczę jak wyjdzie z 5-cio punktowymi LED-ami ;)
Roni napisał(a):Miro tak w naszych 626 powinno wyglądac podświetlenie zegarów

He he... może jakbym miał pesel o połowę mniejszy to tak <lol> a teraz to już jak najmniej pstrokacizny ;)
Eklerek323f napisał(a):tutaj prsta akcja wymiany żarówki a i tak na duży plus <spoko>

Eklerek, podpuściłeś mnie, a ja się dałem wrobić :P
miro62
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy