Mazda 626 GD RF7 '91r 2.0D sedan

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez MrShaleck » 21 sty 2014, 00:59

Wyposażenia da się zawsze dołożyć. A tu klima, a tu szybki w prądzie i powolutku powolutku w luksusy obrośnie :D
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2540 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez Payorez » 21 sty 2014, 01:33

a dzięki! : )

no tak jakoś chyba było, że Diesle były traktowane jako podkategoria, bo chyba tylko w benzyniakach były montowane el. szyby i el lusterka, podgrzewane fotele, inne fotele i kanapa, oraz chociażby spryskiwacze reflektorów czy szyber dach.

Jedno jest pewne: mniej elektryki = mniej problemów z elektryką <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez MrShaleck » 21 sty 2014, 08:25

Payorez napisał(a):Jedno jest pewne: mniej elektryki = mniej problemów z elektryką


Mit z lat 90 o japońskich samochodach <diabełek>

A idź zapytaj jakiegokolwiek właściciela Passerati B3/B4 jak tam jego elektryka się trzyma. (zakładając, że cokolwiek będzie miał w prądzie :] )
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2540 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez Payorez » 23 sty 2014, 23:45

a propos elektryki to przez ten mróz mi się centralny z pilota przycina..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Szyna » 24 sty 2014, 20:07

Wszystkim się przycina :P Jak się zrobi cieplej to przesmaruj wszystkie ruchome elementy zamka, rozbierz siłownik i też go dobrze nasmaruj ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3350 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Payorez » 25 sty 2014, 00:34

A co polecacie do smarowania uszczelek od drzwi, bo ostatnio trochę przymarzły mi drzwi :D

Mam wyrobioną stacyjkę, że zawsze mogę kluczyk wyciągnąć. Na początku bylem wkurzony, a teraz widzę same plusy, rano odpalam auto, zamykam je, idę zjeść śniadanie i się ogarnąć i po 15-20 minutach wracam do odmrożonego i ciepłego auta ;D.

ps. madzia chyba była kręcona bo jednak cyferki nie ustawiają się w super rządku, i jest jakiś paproch za szybką. Auto ma 22 latka więc może to tylko moje przewrażliwienie : ). Btw. rejestracje już są na DW.

Bilans na ten miesiąc, od kupienia minął miesiąc i 2 dni, tydzień stała u mechaników.
Przez ten czas spaliła 66,2 litrów ON przejeżdzając licznikowe 1045 km ( może być rozrzut, bo licznik pokazuje więcej km/h niż gps), co daje średnią ok 6,5litra do max 7 litrów per 100km.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Szyna » 25 sty 2014, 11:21

Ja osobiście smaruje uszczelki zwykłą wazelina kosmetyczna albo techniczna ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3350 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez czarny1993 » 25 sty 2014, 19:11

Mazdy GD z silnikiem Diesla też wychodziły z bogatym wyposażeniem :) . Posiadałem GD w kombi 2.0 Diesel Comprex i miała pełną elektrykę :D .
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2014, 20:53
Posty: 62
Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989

Postprzez ArteK » 25 sty 2014, 19:25

Payorez napisał(a):A co polecacie do smarowania uszczelek od drzwi, bo ostatnio trochę przymarzły mi drzwi
Ja osobiście używam silikonu w sprayu, myję uszczelkę, wycieram do sucha, psikam silikonem, lekko przecieram, ewentualnie czekam aż się wchłonie i nic nie przymarza. Stosuję go także do zamków aby nie zamarzały. Zabieg powtarzam raz na miesiąc, czasem częściej ale to tylko moje zboczenie.
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke

Mazda 626 GD – Biała Dama
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2013, 19:50
Posty: 625 (22/14)
Skąd: SX
Auto: Mazda 626 GD '91 FE4

Postprzez Payorez » 28 sty 2014, 00:57

półtorej dnia na mrozach do -14*C w nocy i odpaliła na strzała :)



edit

kupiłem nowy prawy błotnik za 70zł,bez żadnej skazy :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Payorez » 2 lut 2014, 02:08

przejechane licznikowe 1270km, spalone 85 litrów ON

jednak patrząc na to, że prędkościomierz pokazuje "więcej", obliczyłem, że od licznikowych 40 do 150km/h przekłamuje 5-18 km/h, a więc średnio 7%, więc odejmując 7% z 1270 wychodzi około 1188km, przy 85 litrach daje nam spalanie średnie 7,14 litra / 100km, w cyklu pół na pół, miasto i poza miasto,
a nie jak myślałem 6,5 litra. Co sądzicie o takim wyniku? 7,14litra ON
czyli pomiędzy 7,5 litra miasto i 6,5 litra sama trasa. Czy te silniki czasem nie paliły mniej? pewnie to zależy od ustawienia kąta wtrysku, ale u mnie był niby ustawiany. Trochę mnie to zaniepokoiło..

Lecz w sumie cały miesiąc na mrozie zanim ruszę na uczelnie to auto jest odpalone 20 minut, żeby się nagrzało, a zanim dojadę na ta uczelnie to silnik ledwo łapie 70 stopni ( mam niecałe 6km na PWr).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Pudzian84 » 2 lut 2014, 09:59

Auto na postoju jak jest opalone to też pobiera paliwko :D Liczyłeś to ???
Patryk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2008, 00:17
Posty: 991 (1/0)
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r

Postprzez rafał88 » 2 lut 2014, 10:24

No to silnik w ciagu godziny spala ok 0.8-1l/h czyli 0.4 litra zostawiasz na jalowym:) ja tez teraz mam w <dupa> ostatnio wlalem 23l lpg to 3-4 silnik spalil na jalowym :) a zrobilem jakies 203km i koniec lpg:)
takze spalanie On jalowym tez podnosci spalanie na 100km ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Payorez » 2 lut 2014, 18:08

no spalania na jałowym nie dodawałem :D no to mnie uspokoiliście trochę :P

ale wole, żeby się zagrzał niż na zimnym jechać od razu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez MrShaleck » 2 lut 2014, 19:05

Payorez napisał(a):no spalania na jałowym nie dodawałem :D no to mnie uspokoiliście trochę :P

ale wole, żeby się zagrzał niż na zimnym jechać od razu.


To akurat raczej nie ma znaczenia, czy jedziesz czy stoi i się nagrzewa. Oczywiście jeśli od razu do odciny nie dajesz, bo wtedy to można się pożegnać z głowicą :)
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2540 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez Payorez » 2 lut 2014, 20:23

na zimnym do odciny nigdy! :D na ciepłym z resztą też nie, nie ma po co w takim aucie : )
jak bym chciał katować i lać po 12 litrów na 100 to bym kupił benzynkę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez MrShaleck » 4 lut 2014, 03:00

haha ja przy spokojnej jeździe muszę liczyć 12 :P
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Marcin
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2011, 21:56
Posty: 2540 (10/38)
Skąd: PRAUST
Auto: Lexus GS450h
Mazda 626 Coupe F2T
Roweł Graveł
Roweł Emtebeł

Postprzez Bounty » 4 lut 2014, 10:01

Lakier faktycznie zadbany tak samo i srodek;) kierownica fajna ;d
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez Payorez » 4 lut 2014, 18:22

No jak uporam się z blacharką na wiosnę i skombinuje letnie opony z felgami, to potem pomyślę o jakiejś polerce, żeby "słoneczek" nie było : )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Bart0n » 5 lut 2014, 18:42

Dolicz jeszcze opony zimowe, u siebie zaobserwowałem jakieś 0,5l większe spalanie. Na lato mam jakieś micheliny niby z niskimi oporami toczenia i pewnie dlatego. 20 minut rozgrzewki na postoju to też robi swoje. Jak jest mróz niech z minutkę pochodzi i w drogę, tylko delikatnie z gazem :) myślę ,że bez problemu jesteś w stanie zejść do 5l/100km.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 cze 2010, 21:07
Posty: 675 (3/2)
Skąd: SZY KR
Auto: L3 FR4T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy