Mazda 626 GD RF7 '91r 2.0D sedan
Wyposażenia da się zawsze dołożyć. A tu klima, a tu szybki w prądzie i powolutku powolutku w luksusy obrośnie
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
a dzięki! : )
no tak jakoś chyba było, że Diesle były traktowane jako podkategoria, bo chyba tylko w benzyniakach były montowane el. szyby i el lusterka, podgrzewane fotele, inne fotele i kanapa, oraz chociażby spryskiwacze reflektorów czy szyber dach.
Jedno jest pewne: mniej elektryki = mniej problemów z elektryką
no tak jakoś chyba było, że Diesle były traktowane jako podkategoria, bo chyba tylko w benzyniakach były montowane el. szyby i el lusterka, podgrzewane fotele, inne fotele i kanapa, oraz chociażby spryskiwacze reflektorów czy szyber dach.
Jedno jest pewne: mniej elektryki = mniej problemów z elektryką
Payorez napisał(a):Jedno jest pewne: mniej elektryki = mniej problemów z elektryką
Mit z lat 90 o japońskich samochodach
A idź zapytaj jakiegokolwiek właściciela Passerati B3/B4 jak tam jego elektryka się trzyma. (zakładając, że cokolwiek będzie miał w prądzie )
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Wszystkim się przycina Jak się zrobi cieplej to przesmaruj wszystkie ruchome elementy zamka, rozbierz siłownik i też go dobrze nasmaruj
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3350 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
A co polecacie do smarowania uszczelek od drzwi, bo ostatnio trochę przymarzły mi drzwi
Mam wyrobioną stacyjkę, że zawsze mogę kluczyk wyciągnąć. Na początku bylem wkurzony, a teraz widzę same plusy, rano odpalam auto, zamykam je, idę zjeść śniadanie i się ogarnąć i po 15-20 minutach wracam do odmrożonego i ciepłego auta ;D.
ps. madzia chyba była kręcona bo jednak cyferki nie ustawiają się w super rządku, i jest jakiś paproch za szybką. Auto ma 22 latka więc może to tylko moje przewrażliwienie : ). Btw. rejestracje już są na DW.
Bilans na ten miesiąc, od kupienia minął miesiąc i 2 dni, tydzień stała u mechaników.
Przez ten czas spaliła 66,2 litrów ON przejeżdzając licznikowe 1045 km ( może być rozrzut, bo licznik pokazuje więcej km/h niż gps), co daje średnią ok 6,5litra do max 7 litrów per 100km.
Mam wyrobioną stacyjkę, że zawsze mogę kluczyk wyciągnąć. Na początku bylem wkurzony, a teraz widzę same plusy, rano odpalam auto, zamykam je, idę zjeść śniadanie i się ogarnąć i po 15-20 minutach wracam do odmrożonego i ciepłego auta ;D.
ps. madzia chyba była kręcona bo jednak cyferki nie ustawiają się w super rządku, i jest jakiś paproch za szybką. Auto ma 22 latka więc może to tylko moje przewrażliwienie : ). Btw. rejestracje już są na DW.
Bilans na ten miesiąc, od kupienia minął miesiąc i 2 dni, tydzień stała u mechaników.
Przez ten czas spaliła 66,2 litrów ON przejeżdzając licznikowe 1045 km ( może być rozrzut, bo licznik pokazuje więcej km/h niż gps), co daje średnią ok 6,5litra do max 7 litrów per 100km.
Mazdy GD z silnikiem Diesla też wychodziły z bogatym wyposażeniem . Posiadałem GD w kombi 2.0 Diesel Comprex i miała pełną elektrykę .
Części do Mazdy:
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
-323 323F BG 1.6 16v, 1.8 16v, 1.7D
-323F BJ 2.0 DITD
-626 GC 2.0 sedan, liftback
-626 GD 2.0 D comprex, 2.0i 90km, 2.2 12v 115km coupe, liftback, sedan, kombi
-626 GE liftback 1.8 16v
-Xedos 6 2.0 v6
- Od: 15 sty 2014, 20:53
- Posty: 62
- Skąd: Toruń, Golub-Dobrzyń Radomin
- Auto: Mazda 626 GD coupe 1988
Mazda 323F BG 1989
Ja osobiście używam silikonu w sprayu, myję uszczelkę, wycieram do sucha, psikam silikonem, lekko przecieram, ewentualnie czekam aż się wchłonie i nic nie przymarza. Stosuję go także do zamków aby nie zamarzały. Zabieg powtarzam raz na miesiąc, czasem częściej ale to tylko moje zboczenie.Payorez napisał(a):A co polecacie do smarowania uszczelek od drzwi, bo ostatnio trochę przymarzły mi drzwi
"The only thing necessary for the triumph of evil, is for good men to do nothing" – Edmund Burke
Mazda 626 GD – Biała Dama
Mazda 626 GD – Biała Dama
- Od: 24 paź 2013, 19:50
- Posty: 625 (22/14)
- Skąd: SX
- Auto: Mazda 626 GD '91 FE4
przejechane licznikowe 1270km, spalone 85 litrów ON
jednak patrząc na to, że prędkościomierz pokazuje "więcej", obliczyłem, że od licznikowych 40 do 150km/h przekłamuje 5-18 km/h, a więc średnio 7%, więc odejmując 7% z 1270 wychodzi około 1188km, przy 85 litrach daje nam spalanie średnie 7,14 litra / 100km, w cyklu pół na pół, miasto i poza miasto,
a nie jak myślałem 6,5 litra. Co sądzicie o takim wyniku? 7,14litra ON
czyli pomiędzy 7,5 litra miasto i 6,5 litra sama trasa. Czy te silniki czasem nie paliły mniej? pewnie to zależy od ustawienia kąta wtrysku, ale u mnie był niby ustawiany. Trochę mnie to zaniepokoiło..
Lecz w sumie cały miesiąc na mrozie zanim ruszę na uczelnie to auto jest odpalone 20 minut, żeby się nagrzało, a zanim dojadę na ta uczelnie to silnik ledwo łapie 70 stopni ( mam niecałe 6km na PWr).
jednak patrząc na to, że prędkościomierz pokazuje "więcej", obliczyłem, że od licznikowych 40 do 150km/h przekłamuje 5-18 km/h, a więc średnio 7%, więc odejmując 7% z 1270 wychodzi około 1188km, przy 85 litrach daje nam spalanie średnie 7,14 litra / 100km, w cyklu pół na pół, miasto i poza miasto,
a nie jak myślałem 6,5 litra. Co sądzicie o takim wyniku? 7,14litra ON
czyli pomiędzy 7,5 litra miasto i 6,5 litra sama trasa. Czy te silniki czasem nie paliły mniej? pewnie to zależy od ustawienia kąta wtrysku, ale u mnie był niby ustawiany. Trochę mnie to zaniepokoiło..
Lecz w sumie cały miesiąc na mrozie zanim ruszę na uczelnie to auto jest odpalone 20 minut, żeby się nagrzało, a zanim dojadę na ta uczelnie to silnik ledwo łapie 70 stopni ( mam niecałe 6km na PWr).
Auto na postoju jak jest opalone to też pobiera paliwko Liczyłeś to ?
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
No to silnik w ciagu godziny spala ok 0.8-1l/h czyli 0.4 litra zostawiasz na jalowym:) ja tez teraz mam w ostatnio wlalem 23l lpg to 3-4 silnik spalil na jalowym a zrobilem jakies 203km i koniec lpg:)
takze spalanie On jalowym tez podnosci spalanie na 100km
takze spalanie On jalowym tez podnosci spalanie na 100km
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Payorez napisał(a):no spalania na jałowym nie dodawałem no to mnie uspokoiliście trochę
ale wole, żeby się zagrzał niż na zimnym jechać od razu.
To akurat raczej nie ma znaczenia, czy jedziesz czy stoi i się nagrzewa. Oczywiście jeśli od razu do odciny nie dajesz, bo wtedy to można się pożegnać z głowicą
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
haha ja przy spokojnej jeździe muszę liczyć 12
Mazda 626 coupe '90 / Mazda 626 Coupe '89 / Mazda 323 BA GT '94
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Mazda 6 2.0 MZR-CD '04 / Mazda 6 1.8 ELPIDŻI '03 / i inni... :D
------------------------
Marcin / aka Roxygenium
Lakier faktycznie zadbany tak samo i srodek;) kierownica fajna ;d
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Dolicz jeszcze opony zimowe, u siebie zaobserwowałem jakieś 0,5l większe spalanie. Na lato mam jakieś micheliny niby z niskimi oporami toczenia i pewnie dlatego. 20 minut rozgrzewki na postoju to też robi swoje. Jak jest mróz niech z minutkę pochodzi i w drogę, tylko delikatnie z gazem myślę ,że bez problemu jesteś w stanie zejść do 5l/100km.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości