MAZDA 626 GF FS 1997 2.0 HP 136KM + LPG "Szampański"

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez oblivion » 27 kwi 2012, 08:22

Gregory napisał(a):– w słupki i może w bagażnik maty z filcu

Polecam to: http://allegro.pl/apama-mata-akustyczna-wygluszenie-i2282634833.html
Przede wszystkim nie chłonie wilgoci, a tłumi chyba lepiej niż filc. Robiłem tym u siebie drzwi, cały tył i klapę przednią, efekt super ;) Łatwo się docina, w słupki też będzie ok ;) Odtłuścić i przykleić ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Gregory » 27 kwi 2012, 22:48

Dzięki za info, czymś na pewno te przestrzenie wypełnię, żeby nawet pianką montażową. hahaha
Kur...a tak się cieszyłem ze ranty tył są idealne, a dziś zaglądam a tam z dwa pęcherze lakieru :[ <wow>
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez Radex » 27 kwi 2012, 23:40

Gregory napisał(a):Kur...a tak się cieszyłem ze ranty tył są idealne

NIE MA takiej GFki. chyba ze byla wczesnie robiona :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez mariusz323wgr » 27 kwi 2012, 23:49

Gregory napisał(a):Kur...a tak się cieszyłem ze ranty tył są idealne, a dziś zaglądam a tam z dwa pęcherze lakieru :[ <wow>

u mnie to samo... nie było robione i trzeba zrobić tego lata, bo poleci po drugiej zimie ostro pewnie... :|
P.S. lepiej że nie było robione = zrobisz sam a porządnie i będzie spokój i pewność że jest zadbane :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2010, 19:13
Posty: 236
Skąd: Warszawa
Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00

Postprzez Dominator » 28 kwi 2012, 00:01

Najważniejsze, to zrobić powoli a porządnie, u mnie było robione w zeszłym roku a teraz już są oznaki korozji.. Powoli powoli to i babe zadowoli, tak tez trzeba z blacharką i lakierowaniem w mazdzie ;)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez oblivion » 28 kwi 2012, 08:35

Gregory napisał(a):czymś na pewno te przestrzenie wypełnię, żeby nawet pianką montażową. hahaha

Też już to rozważałem hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Gregory » 16 cze 2012, 13:30

Jak narazie udało mi się wymienić olej, był elf 5w30, jest 5w40, szybko go przetestuje bo w poniedziałek jadę 2000km.
Obrazek
Od razu wymieniłem łączniki stabilizatora tył.
Ktoś na forum pisał że przez łączniki stuki się rozchodzą po aucie, jak by całe zawieszenie było wywalone.
Nie myślałem ze aż tak :D , wydawało się jak bym przód miał wywalony, nie to auto. Teraz jest cisza.
Pewnie nie na długo, bo łączniki kupiłem najtańsze. ;P
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez Gregory » 20 cze 2012, 22:06

No i na 2000km poszło jakieś 0.6- 0.7 litra :( Teraz jakąś wypasiono fotkę trzeba zrobić na konkurs :)
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez sadek1893 » 21 cze 2012, 15:34

Co do łączników to też się z tym zgodzę :D u mnie wybiły się najpierw przednie – wymieniłem i spokój trwał przez 100 km :D nie mogłem uwierzyć że znowu przód bo tak pukało a tu tył – kulka sobie latała jak żyd po pustym sklepie :D Madzia b.ładna , dbać i bd jeździć hoho :D
Żaden TDI i dCi nie poskoczy Madziuni :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2012, 19:22
Posty: 65
Skąd: Rdutów / LDZ
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16v 1993r
V40 1.9 dCi '02
Xsara 1.4 Pb '02

Postprzez Gregory » 30 cze 2012, 19:47

Miałem kilka dni kod błędu 37 na kontrolce od poduszek. Dziś rozłączyłem i złączyłem kostkę od czujnika pod siedzeniem pasażera. Narazie jest ok i oby tak zostało, bo jestem za granicą i nie uśmiecha mi się robić większych remontów śrubokrętem płaskim, taśmą izolacyjną i nożykiem <lol> <lol>
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez Radex » 30 cze 2012, 21:46

dla pewności możesz zresetowac kompa.
ja ostatnio jak po dłuższym postoju zaświecił mi się jakiś błąd (spowodowany grzebaniem przy dolocie) wykasowałem go programem diagnostycznym to powrócił. zresetowałem komputer i już wszystko jest w normie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Gregory » 30 cze 2012, 22:03

Nawet dobry pomysł, jakoś o tym nie pomyślałem :) , tylko nie mam czym klemy odkręcić :D (żart). Ktoś pisał że jakąś sekwencje hamulcem i kluczykiem da się wykonać w celu restartu, ale nie potrafiłem tego zrozumieć. Zaraz jadę do centrum Cannes to sprawdzę co z błędem.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez Radex » 30 cze 2012, 22:49

odłącz klemy i wciśnij hamulec na parę sekund żeby wyświecić resztkę prądu z obiegu. to wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2007, 23:24
Posty: 8982 (46/30)
Skąd: Zawiercie
Auto: Bunia

Postprzez Gregory » 1 lip 2012, 22:09

Mazda jeździła wczoraj bez restartu i błędy nie wyskakują, wilgotnego, słonego powietrza jej nie brakowało.
Obrazek
Obrazek
Nie mogłem mazdy znaleźć, zapatrzyłem się na te lepszejsze autka :) wiec na fotkach jej nie ma.
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez Gregory » 15 lip 2012, 23:15

Jakoś nie mam ręki ani oka, żeby zrobić fajne zdjęcie na konkurs <oczy>
edit Po wymianie oleju 5w40 jakieś 4000km, a olej już wygląda na mocno przepracowany, barwa nie jest już taka krystaliczna. Jak miałem 5w30 to olej wyglądał lepiej po 10tys.km. <lol>
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez Gregory » 27 sie 2012, 19:29

Czas na odmłodzenie jednostki napędowej, czyli:
Remont: góra + pierścienie, a po rozebraniu się wszystko okaże
Auto odstawione już w odpowiednie miejsce :)
Start: dziś lub jutro :D
Cel: Pozbycie się dymienia( chociaż jako takiego nie zauważam)
Pozbycie się ubywania oleju
Mam nadzieje lepsza praca silnika

Życzcie mi powodzenia, a raczej mojemu silnikowi i mechanikowi :D
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez Gregory » 26 paź 2012, 12:58

Stało się, remont w trakcie...
Z remonciku ;) mojego FS-a. Zdjęcia z wczorajszej nocy.
Na trzecim cylindrze puszczało najbardziej, jak widać. Dziś wieczorkiem cd.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez Roni » 26 paź 2012, 16:52

No teraz będzie moc :D
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Gregory » 27 paź 2012, 15:22

Mocz to poczuje w gaciach, a moc to pewnie po portfelu ;P
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Postprzez Gregory » 27 lis 2012, 20:11

Silnik po remoncie, hak zamontowany.
W sobotę jadę do Francji, więc na dłuższej trasie będzie widać czy oleum ubywa.
Dobrze że tuleje nie są amelinowe.

Ps. Może chce się ktoś zabrać na Francję/Niemcy?
W uszach świst, w oczach mgła, a na liczniku 22
A to moja MAZDA 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM + LPG "Szampański"
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2012, 12:11
Posty: 356 (0/2)
Skąd: Krzeszów nad Sanem/Rzeszów/Paris
Auto: 626 GF 1997 2.0 FS HP 136KM+LPG
Mondeo MK3 2004 2.0 145KM+LPG
było: 323F 1990r. BG 1.6+LPG 88KM
Scudo 1999r. 1.9TD 92KM
Laguna 1995r. 1.8+LPG 90KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy