Mazda MX-6 GD coupe F2T '88- rebuild

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez ArteK » 7 lis 2017, 21:21

Co to za springi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2013, 19:50
Posty: 626 (22/14)
Skąd: SX
Auto: Mazda 626 GD '91 FE4

Postprzez Majk500 » 7 lis 2017, 23:14

Zwykłe MTS ;)
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Majk500 » 19 lis 2017, 22:24

Uzupełniłem oświetlenie w kabinie i teraz widzę wszystkie przyciski. Do tego wpadły porządne stołki :]
A trzeci dziadowski stop wyleciał do śmieci...
Załączniki
20171115_125101.jpg
20171117_101656.jpg
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez zemoj » 22 lis 2017, 20:03

Piękne fotele, ale trzeba szukać reszty do kompletu, bo teraz to niestety nie wygląda ;)
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3198 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Majk500 » 9 sty 2018, 21:21

Ja całe kompletne wnętrze mam, ale nie będę wszystkiego przekładał jak i tak muszę całe auto rozebrać...
Tymczasem auto jeździ całkiem spoko, wszystko grało i huczało ale na przeglądzie wyszło że wahacze przednie mają luz i jak wyjąłem je z auta to okazało się że całkiem spory xD Wymieniłem wszystkie gumy i sworznie i jest git. Jeszcze tylko zbieżność i można ujeżdżać <czarodziej>
Załączniki
20180108_145934.jpg
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Majk500 » 11 sty 2018, 01:41

Dziś wymieniłem tarcze i klocki z przodu, bo przy hamowaniach z prędkości 160+ do zera powodowało straszny smród i dym z hamulcy. Co więcej trzeba było chwilę poczekać aż ostygną żeby dalej jechać w drogę :P
Do tego przepompowałem cały płyn hamulcowy na świeży :)
Załączniki
20180110_183645.jpg
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez oblivion » 11 sty 2018, 12:00

No przy takiej prędkości to rejczel norma <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2006, 20:47
Posty: 3269 (1/0)
Skąd: Sanok
Auto: Subaru XV Crosstrek 2.0 benz 2015

Postprzez Payorez » 12 sty 2018, 23:02

Nie wiem jak to jest, ale ja miałem wahacz krzywy o 1cm plus do tego tuleje wybite, a GD jechała jak po sznurku ;p. Z resztą mam nowy-używany wahacz od Ciebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Bo_Lo » 12 sty 2018, 23:54

Powiecie mi panowie czy vj11 które siedzi w F2T pasuje też na kolektor BP26 z Bpt?
Z tego co czytałem to jest to najmniej wydajna turbina z tych co wychodziły w mazdach(niecałe 150hp w 2.2 szału nie robi) .Ile można wyciągnąć z seryjnego F2t po wydechu ,dolocie i programie? Pytam,bo jak tjuner nawali to będę robił na seryjnym kolektorze bpt w 1.8 ale ihi vj20 które tam występowało jest nie do dostania.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D
MX5 NB

Postprzez Payorez » 15 sty 2018, 01:07

facebook.com/probe12vt/

Tutaj "kolega miłośnik" modzi F2T, polecam poczytać, na PW służy też dobrymi radami zapewne :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Majk500 » 15 sty 2018, 22:15

Wiem, to ja pisałem na FB ;)
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez elfeti » 16 lut 2018, 16:37

jeszcze trochę i z mojej byłej niewiele zostanie :P
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2014, 08:42
Posty: 24
Skąd: LDZ
Auto: Mazda 626 Coupe 2.2 12V '88

Postprzez qczarq » 2 mar 2018, 20:43

Te czerwone fotele to się przewinęły przez wiele modeli w apończykach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2018, 11:11
Posty: 57 (0/4)
Skąd: Poznań
Auto: EVO X FE

Postprzez Majk500 » 12 maja 2018, 20:12

Auto jeździ... czyli w sumie najważniejsze info :P
Jakiś czas temu przestała działać dmuchawa. Zacząłem szukać to bezpieczniki, to rezystor, może przełączniki, może gdzieś kabel przerwany...? No i znalazłem- przy przekaźnikach upalił się konektor. Cała deska rozebrana w poszukiwaniach a tu taka pierdoła była przyczyną :|
20180322_182758.jpg

W ostatnim czasie zajrzałem do rozrządu. Jest całkiem świeży więc nie dotykam. Za to układ zapłonowy chyba od nowości tam siedział. Świece wyglądały jak przedpotopowe...
20180505_182919.jpg

20180505_182941.jpg

Po wymianie kompletnego zapłonu auto nadal jeździ- nie!! nic nie zepsułem :P
Poza tym autem jeżdżę więc na razie nie będzie przygotowywane do jakichkolwiek prac w kierunku MX-6.
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2011, 23:18
Posty: 950 (1/11)
Skąd: Poznań
Auto: LS400 –>1UZ-FE
MX-6 GD-> F2T

Postprzez Gib » 12 maja 2018, 21:19

taki to już urok 30 letnich wiązek, są niebieskie w środku.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy