Mazda MX-6 GD coupe F2T '88- rebuild
Uzupełniłem oświetlenie w kabinie i teraz widzę wszystkie przyciski. Do tego wpadły porządne stołki
A trzeci dziadowski stop wyleciał do śmieci...
A trzeci dziadowski stop wyleciał do śmieci...
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Piękne fotele, ale trzeba szukać reszty do kompletu, bo teraz to niestety nie wygląda
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Ja całe kompletne wnętrze mam, ale nie będę wszystkiego przekładał jak i tak muszę całe auto rozebrać...
Tymczasem auto jeździ całkiem spoko, wszystko grało i huczało ale na przeglądzie wyszło że wahacze przednie mają luz i jak wyjąłem je z auta to okazało się że całkiem spory xD Wymieniłem wszystkie gumy i sworznie i jest git. Jeszcze tylko zbieżność i można ujeżdżać
Tymczasem auto jeździ całkiem spoko, wszystko grało i huczało ale na przeglądzie wyszło że wahacze przednie mają luz i jak wyjąłem je z auta to okazało się że całkiem spory xD Wymieniłem wszystkie gumy i sworznie i jest git. Jeszcze tylko zbieżność i można ujeżdżać
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Dziś wymieniłem tarcze i klocki z przodu, bo przy hamowaniach z prędkości 160+ do zera powodowało straszny smród i dym z hamulcy. Co więcej trzeba było chwilę poczekać aż ostygną żeby dalej jechać w drogę
Do tego przepompowałem cały płyn hamulcowy na świeży
Do tego przepompowałem cały płyn hamulcowy na świeży
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
No przy takiej prędkości to rejczel norma
Powiecie mi panowie czy vj11 które siedzi w F2T pasuje też na kolektor BP26 z Bpt?
Z tego co czytałem to jest to najmniej wydajna turbina z tych co wychodziły w mazdach(niecałe 150hp w 2.2 szału nie robi) .Ile można wyciągnąć z seryjnego F2t po wydechu ,dolocie i programie? Pytam,bo jak tjuner nawali to będę robił na seryjnym kolektorze bpt w 1.8 ale ihi vj20 które tam występowało jest nie do dostania.
Z tego co czytałem to jest to najmniej wydajna turbina z tych co wychodziły w mazdach(niecałe 150hp w 2.2 szału nie robi) .Ile można wyciągnąć z seryjnego F2t po wydechu ,dolocie i programie? Pytam,bo jak tjuner nawali to będę robił na seryjnym kolektorze bpt w 1.8 ale ihi vj20 które tam występowało jest nie do dostania.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Auto jeździ... czyli w sumie najważniejsze info
Jakiś czas temu przestała działać dmuchawa. Zacząłem szukać to bezpieczniki, to rezystor, może przełączniki, może gdzieś kabel przerwany...? No i znalazłem- przy przekaźnikach upalił się konektor. Cała deska rozebrana w poszukiwaniach a tu taka pierdoła była przyczyną
W ostatnim czasie zajrzałem do rozrządu. Jest całkiem świeży więc nie dotykam. Za to układ zapłonowy chyba od nowości tam siedział. Świece wyglądały jak przedpotopowe...
Po wymianie kompletnego zapłonu auto nadal jeździ- nie!! nic nie zepsułem
Poza tym autem jeżdżę więc na razie nie będzie przygotowywane do jakichkolwiek prac w kierunku MX-6.
Jakiś czas temu przestała działać dmuchawa. Zacząłem szukać to bezpieczniki, to rezystor, może przełączniki, może gdzieś kabel przerwany...? No i znalazłem- przy przekaźnikach upalił się konektor. Cała deska rozebrana w poszukiwaniach a tu taka pierdoła była przyczyną
W ostatnim czasie zajrzałem do rozrządu. Jest całkiem świeży więc nie dotykam. Za to układ zapłonowy chyba od nowości tam siedział. Świece wyglądały jak przedpotopowe...
Po wymianie kompletnego zapłonu auto nadal jeździ- nie!! nic nie zepsułem
Poza tym autem jeżdżę więc na razie nie będzie przygotowywane do jakichkolwiek prac w kierunku MX-6.
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości