
Mazda Xedos6 CA KF '98 Mega Zlot Tor Poznań '19 strona 58 ®isto ©oncept
Panowie, bo panie raczej tu nie zaglądają
Krótkie pytanie:
Madzia zaczęła dziwnie wibrować na wolnych obrotach. Wyczuwalne wibracje dość mocno na drążku zmiany biegów czasami pod tyłkiem ( tylko kiedy ciepła bo jak zimna to chodzi na wyższych obrotach )
Czy to będą przewody WN
Uprzedzam pytania czy wiem jak sprawdzić. Tak wiem ( spryskać i patrzeć po ciemku czy nie " świecą " ) ale czy to możliwe, że nie mają widocznego przebicia a coś z nimi nie tak 
Świece mają najechane około 6000km a przewodów nigdy nie wymieniałem.
Krótkie pytanie:
Madzia zaczęła dziwnie wibrować na wolnych obrotach. Wyczuwalne wibracje dość mocno na drążku zmiany biegów czasami pod tyłkiem ( tylko kiedy ciepła bo jak zimna to chodzi na wyższych obrotach )
Czy to będą przewody WN
Świece mają najechane około 6000km a przewodów nigdy nie wymieniałem.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
A już tam Panie nie zaglądają... Przecie na Xeda 'doopy leco'
haha A wracając do przewodów to owszem Panie kolego, rezystancja może być za duża a przebicia wcale być nie musi... Świece mają dużo za mały przebieg (chyba, że pali Ci tyle oleju, że są okopcone:D), więc ja bym przewody obstawiał... Pożyczyłbym Ci moich na testy, ale mam to samo i też będę zmieniał 
P.S. Sposób sprawdzania masz bardzo dobry, ale jeśli nie wykaże on przebić, to sprawdź rezystancję przewodów zwykłym miernikiem (nie pamiętam jakie mają być wartości, ale pewnie google wiedzą:D).
P.S. Sposób sprawdzania masz bardzo dobry, ale jeśli nie wykaże on przebić, to sprawdź rezystancję przewodów zwykłym miernikiem (nie pamiętam jakie mają być wartości, ale pewnie google wiedzą:D).
Przewody już kupiłem i chcę założyć przed sobotą
Zastanawiam się tylko czy się nie pośpieszyłem z tym wydatkiem
Zastanawiam się tylko czy się nie pośpieszyłem z tym wydatkiem
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
wszystko wskazuje na to że to kable 
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Jak się okaże co innego to mi odsprzedasz 
P.S. Porównamy rezystancję Twojego i mojego przewodu (kuźwa, jak to brzmi
) do piątego cylindra (bo u mnie ten właśnie nawala) i jak Twój będzie miał mniejszą to byś mi pożyczył (mowa o starym) 
P.S. Porównamy rezystancję Twojego i mojego przewodu (kuźwa, jak to brzmi
Przewody wymienione
Niestety przyszły niebieskie czego bardzo chciałem uniknąć ( miały być czarne ) Dodatkowo wykręcone wszystkie świece, wyczyszczone i wkręcone na nowo.
Przy wykręcaniu okazało się, że wszystkie 3 tylne były wkręcone po japońsku, tzn. JAKO TAKO znaczy się ledwo co
Fotki dla porównania:
Przed
Po
Oczekiwania – miało być lepiej
Rezultat – brak
Wnioski –
Przy wykręcaniu okazało się, że wszystkie 3 tylne były wkręcone po japońsku, tzn. JAKO TAKO znaczy się ledwo co
Fotki dla porównania:
Przed
Po
Oczekiwania – miało być lepiej
Rezultat – brak
Wnioski –

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Nie upatruj winy w niebieskim kolorze. 
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Restartowałeś kompa? Może złapał jakiegoś wielbłąda? Zrestartuj dziś/jutro a w sobotę na świeżo zczytamy błędy. Może jakaś sonda lambda?
P.S. Zabierz proszę stare przewody na zlota, to sprawdziłbym czy jak zamienię mój 5 na Twój, czy będzie lepiej
P.S. Zabierz proszę stare przewody na zlota, to sprawdziłbym czy jak zamienię mój 5 na Twój, czy będzie lepiej
Bardziej niż przewody obstawiałbym- krokowca lub zabrudzoną przepustnicę. Ja w każdym razie od tego bym zaczął. Możesz jeszcze podmienić przepływkę choć z nimi raczej nic się nie działo.
Jakby padły przewody to zaczęła by raczej szarpać, parskać lub przerywać.
Jakby padły przewody to zaczęła by raczej szarpać, parskać lub przerywać.
Objawy szarpania też są. Na 2 biegu jadąc bez gazu np.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
A może to mechaniczna usterka? coś się poluźniło np. jakaś poduszka skrzyni i powoduje drgania rezonansowe przy danej prędkości obrotowej? nie znam się, ale tak mi coś zaświtało, żeby dorzucić swoje 3 grosze 
Przyczyną wymienionych wyżej objawów była mocno zabrudzona przepustnica ( ... jak Dbasz tak Masz. już kiedyś o tym wspomniałem
)
Szczegóły niebawem i więcej mediów związanych z widocznym wyżej pucharem

Szczegóły niebawem i więcej mediów związanych z widocznym wyżej pucharem
Ostatnio edytowano 15 wrz 2015, 10:38 przez risto77, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
W nawiązaniu do mojego posta wyżej:
Dnia 12 września roku pańskiego 2015, we Wrocławiu na torze przy ul: Rakietowej, zaprzyjaźniony klub Nissana wraz z naszą grupą dolnośląską zorganizował wspólną imprezę pod hasłem –
"Poznaj swoje auto i doskonal swoje umiejętności"
Pierwszy rzut oka na tor
Madzia spisała się świetnie, mogę nawet powiedzieć, że powyżej moich oczekiwań o czym świadczy zajęte miejsce na "pudle" i zdobyty puchar
Rozpoczęcie i przejazdy próbne
Przejazdy z pomiarem czasów
Nawet główny organizator chylił czoła przed jednym z najładniejszych aut tej imprezy
Już w międzyczasie Xedos budził duże zainteresowanie
Nawet organizatora
i fotografa
Wielu chciało zająć miejsce obok kierowcy – na miejscu pasażera ( niektórzy nawet dość mocno obciążali układ hamulcowy – Olrzyn
) Tutaj nas 2 to blisko 200kg mięsa, przepraszam ciacha chciałem powiedzieć.
Inni dla porównania umiejętności ( bo auta, mechanicznie identyczne – Daniel
)
Nie ukrywam, że przejechałem się również z innymi uczestnikami imprezy. Z czystej ciekawości a także aby podpatrzeć niuanse, których nie uświadczy się w normalnym użytkowaniu auta.
Tutaj specjalne podziękowania i ukłony dla Seweryna i Justyny, którzy na co dzień " walczą z czasem " na różnych imprezach
Jeden z przejazdów z wnętrza kabiny Nie jest to przejazd, który dał miejsce na podium ale zawsze coś dla oka
Tak, zdaję sobie sprawę, że opony kwiczały niczym prosiak na świniobiciu ale mimo to sprawowały się nadzwyczaj dobrze, co zauważyli poniektórzy baczni obserwatorzy
Za każdym razem kiedy mijałem ten stend i w blasku słońca mieniły się puchary... coś chwytało mnie za serce...
Odczytanie wyników oraz wręczanie pucharów
Po środku Seweryn, mój sąsiad
( Skoda Fabia 1,8 turbo 230KM ) – niepotrzebnie go zaprosiłem, miałbym 1 miejsce
Po prawej ( wstyd mi, nie pamiętam imienia ) BMW 5, nie wiem jaki silnik ale jeździł po torze bokiem do przodu
Potrzebował więc, duży zapas opon
Fota grupowa uczestników
Co działo się później... Nie wnikam
Dla mnie impreza zakończyła się słowami:
– Halooooo
– Co Halooooo
Masz zamiar dzisiaj wrócić do domu 
– Tak,
Kochanie 
Dnia 12 września roku pańskiego 2015, we Wrocławiu na torze przy ul: Rakietowej, zaprzyjaźniony klub Nissana wraz z naszą grupą dolnośląską zorganizował wspólną imprezę pod hasłem –
"Poznaj swoje auto i doskonal swoje umiejętności"
Pierwszy rzut oka na tor
Madzia spisała się świetnie, mogę nawet powiedzieć, że powyżej moich oczekiwań o czym świadczy zajęte miejsce na "pudle" i zdobyty puchar
Rozpoczęcie i przejazdy próbne
Przejazdy z pomiarem czasów
Nawet główny organizator chylił czoła przed jednym z najładniejszych aut tej imprezy
Już w międzyczasie Xedos budził duże zainteresowanie
Nawet organizatora
i fotografa
Wielu chciało zająć miejsce obok kierowcy – na miejscu pasażera ( niektórzy nawet dość mocno obciążali układ hamulcowy – Olrzyn
Inni dla porównania umiejętności ( bo auta, mechanicznie identyczne – Daniel
Nie ukrywam, że przejechałem się również z innymi uczestnikami imprezy. Z czystej ciekawości a także aby podpatrzeć niuanse, których nie uświadczy się w normalnym użytkowaniu auta.
Tutaj specjalne podziękowania i ukłony dla Seweryna i Justyny, którzy na co dzień " walczą z czasem " na różnych imprezach
Jeden z przejazdów z wnętrza kabiny Nie jest to przejazd, który dał miejsce na podium ale zawsze coś dla oka
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Tak, zdaję sobie sprawę, że opony kwiczały niczym prosiak na świniobiciu ale mimo to sprawowały się nadzwyczaj dobrze, co zauważyli poniektórzy baczni obserwatorzy
Za każdym razem kiedy mijałem ten stend i w blasku słońca mieniły się puchary... coś chwytało mnie za serce...
Odczytanie wyników oraz wręczanie pucharów
Po środku Seweryn, mój sąsiad

Potrzebował więc, duży zapas opon

Fota grupowa uczestników
Co działo się później... Nie wnikam

Dla mnie impreza zakończyła się słowami:
– Halooooo
– Co Halooooo
– Tak,

Ostatnio edytowano 10 sty 2016, 22:47 przez risto77, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
piękna fotorelacja nic dodać nic juąć .
W BMW Janek ma 2500 cm 3 nadłubane i ponad 180 KM + wydmuszka
W BMW Janek ma 2500 cm 3 nadłubane i ponad 180 KM + wydmuszka
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Przednia relacja i lokata równie dobra
Gratulacje 
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości