Mazda Xedos6 CA KF '98 Mega Zlot Tor Poznań '19 strona 58 ®isto ©oncept
Przekładniowy ELF 75w80 ale kolega zamieni mi na jakiś japoński stosowany w subaru.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Czy ta płukanka potrzebna? Stosujesz to przy każdej wymianie oleju? Nigdy tego u siebie nie stosowałem i jestem ciekaw.
-
goju10
Nie wiem czy potrzebna ale ...
nie mogę wszystkiego powiedzieć.
Wszystko w swoim czasie.
Do pełni szczęścia zakupiłem również zaciski od M6 oraz tarcze nawiercane i klocki Zimmermann.
Pewnie się przydadzą, prędkość to nie wszystko – przecież trzeba też hamować
Nie Adam ?

Wszystko w swoim czasie.
Do pełni szczęścia zakupiłem również zaciski od M6 oraz tarcze nawiercane i klocki Zimmermann.
Pewnie się przydadzą, prędkość to nie wszystko – przecież trzeba też hamować
Nie Adam ?
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
risto77 napisał(a):Nie wiem czy potrzebna ale ...nie mogę wszystkiego powiedzieć.
Wszystko w swoim czasie.
ja już wiem

risto77 napisał(a):Nie Adam ?

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Dalsze przygotowania do "grubych" modów – zakupy:
Ostatnio edytowano 6 gru 2014, 19:31 przez risto77, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Sory Stary ale czy wymiana olejów to mody
??? chyba mylisz pojęcia ... to należy do obsługi okresowej ...i podawanie cen
? troche nie halo... 

Spoko, spoko.
Żyjecie z bagażem nieświadomości dlatego puszczę te komentarze "mimo uszu".
To co teraz pokazuję to tylko przygotowania a cenami się chwalę – myślę że są dość przyzwoite.
Kilka x proponowałem tutaj kilku innym forumowiczom zakupy po dobrych cenach ale chyba nie byłem dość przekonywujący dlatego pokazuję co za ile...
Proszę śledzić wątek i być wstrzemięźliwym w pochopnych komentarzach.
Żyjecie z bagażem nieświadomości dlatego puszczę te komentarze "mimo uszu".
To co teraz pokazuję to tylko przygotowania a cenami się chwalę – myślę że są dość przyzwoite.
Kilka x proponowałem tutaj kilku innym forumowiczom zakupy po dobrych cenach ale chyba nie byłem dość przekonywujący dlatego pokazuję co za ile...
Proszę śledzić wątek i być wstrzemięźliwym w pochopnych komentarzach.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Dziś jeżdżę pierwszy dzień po swapie silnika na KL – pochodzenie Ford Probe
Foto relacja:
– ostatni taki widok
– zaczęta rozbiórka
-i cała reszta
Z mojego starego osprzętu zostały:
– wszystkie przewody ( wiązka el. )
– przepływka
– komputer
– skrzynia biegów
– sprzęgło
– rozrusznik
– aparat zapłonowy wraz z kablami
– alternator
– rozrząd ponieważ miał przejechane 4kkm i rok czasu
– półoś – ta długa też
Z dawcy czyli PROBE:
– cały silnik
– kolektor ssący
– przepustnica
Foto relacja:
– ostatni taki widok
– zaczęta rozbiórka
-i cała reszta
Z mojego starego osprzętu zostały:
– wszystkie przewody ( wiązka el. )
– przepływka
– komputer
– skrzynia biegów
– sprzęgło
– rozrusznik
– aparat zapłonowy wraz z kablami
– alternator
– rozrząd ponieważ miał przejechane 4kkm i rok czasu
– półoś – ta długa też
Z dawcy czyli PROBE:
– cały silnik
– kolektor ssący
– przepustnica
Ostatnio edytowano 6 gru 2014, 19:39 przez risto77, łącznie edytowano 3 razy
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
I jak wrażenia, warto było? Strasznie jestem ciekaw, bo też zawiozłem dzisiaj auto żeby zrobić swapa.
-
goju10
graty koleszko, graty! tylko ja zostałem z KF'em
ale też coś czuję, że nie długo 
BTW: powiedz mi tylko, dlaczego nie pomalowałeś pokryw?
BTW: powiedz mi tylko, dlaczego nie pomalowałeś pokryw?

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
wszyscy tylko te swapy:D:D
NIe tylko Ty
tylko ja zostałem z KF'em
NIe tylko Ty
- Od: 20 paź 2010, 11:35
- Posty: 505 (1/0)
- Skąd: Zamość
- Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9
Honda Accord CL7 04' PAPI
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226
Mam jeszcze drobne problemy z wolnymi obrotami:
– na obrotomierzu niezauważalne ale jak patrzę na silnik to widzę i słyszę jakby falowały
( czy to może być wina podciśnień – w Probe były trochę inaczej podłączone i tam przed wyjęciem silnika pracował idealnie )
– musiałem też przedłużyć kabelki od jednej wtyczki która w Probe była przy podszybiu a w X w okolicach przepustnicy
– podpora półosi – taka sama
Wrażenia z jazdy: bardzo pozytywne zdecydowanie czuć, że mocniejszy.
Zastanawia mnie tylko spalanie ale na x nie liczę bo trudno się pohamować od deptania gazu
Taki mały filmik ze sprintu, z wrażenia zapomniałem wyłączyć awaryjnych
– na obrotomierzu niezauważalne ale jak patrzę na silnik to widzę i słyszę jakby falowały
( czy to może być wina podciśnień – w Probe były trochę inaczej podłączone i tam przed wyjęciem silnika pracował idealnie )
– musiałem też przedłużyć kabelki od jednej wtyczki która w Probe była przy podszybiu a w X w okolicach przepustnicy
– podpora półosi – taka sama
Wrażenia z jazdy: bardzo pozytywne zdecydowanie czuć, że mocniejszy.
Zastanawia mnie tylko spalanie ale na x nie liczę bo trudno się pohamować od deptania gazu
Taki mały filmik ze sprintu, z wrażenia zapomniałem wyłączyć awaryjnych

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
idzie jak dzika kuna 


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
zbiera sie ładnie:) 
- Od: 20 paź 2010, 11:35
- Posty: 505 (1/0)
- Skąd: Zamość
- Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9
Honda Accord CL7 04' PAPI
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226
wpadaj do Czaplinka jutro, jest jedna osoba co chce oddać miejsce 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość