Mazda Xedos 6 CA KL ~'94 – Sylwo

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez freezoneq » 3 kwi 2014, 21:49

Po drodze jesteś Piotr <lol>
Na wiosnę jak najbardziej jestem ZA. Ale dwa Xedosy musimy obskoczyć :P Mi trzeba po prostu rozebrać wnętrze, ja nie mam cierpliwości. A potem mogę działać.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 02:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez sylwo » 19 kwi 2014, 00:33

Autko odebrane :)

Obrazek

Jeździ bardzo przyjemnie <serduszka>

Do setki w 8,1 na zimowych kołach przy pierwszym (jedynym) pomiarze.

Jednak to nie koniec problemów... ponieważ obroty szaleją:

dopiero w 26 sekundzie dodałem "gazu")

ABS nie działa, kontrolka świeci, silnik gaśnie po naciśnięciu pedału hamulca
i 2 błędy wyskoczyły:
16 – EGR Valve Position (EVP) Sensor
Zawór układu recyrkulacji spalin

26 – Canister Purge (CANP) Solenoid
Zawór zbiornika oparów paliwa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez freezoneq » 19 kwi 2014, 02:36

Ta odcina sugeruje, że jakiś bardzo zadowolony to nie jesteś. Super, że masz już samochód. Wyklejenie grodzi coś zmieniło? Czy jeszcze nie możesz jeździć autkiem?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 02:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Postprzez Crenshaw » 19 kwi 2014, 07:05

sylwo, sprawdź czy nie masz za mało płynu, bo takie falowanie na to wskazuje.

btw: ale ta wskazówka jak idzie na czerwone pole to bajka <spoko>
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Papi » 19 kwi 2014, 07:16

Na obroty wchodzi cudownie :D <serduszka> <serduszka> <serduszka> masa:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 11:35
Posty: 505 (1/0)
Skąd: Zamość
Auto: Była MAZDA 323,xedos6,xedos9

Honda Accord CL7 04' PAPI

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=189226

Postprzez sylwo » 19 kwi 2014, 08:07

Nie no jeżdżę autkiem i trudno się powstrzymać na światłach jak jakaś nowa beemka staje obok <glupek2>

Wyznanie grzechów:

1) SWAP silnika:
– regeneracja głowic (planowanie, gniazda zaworowe)
– pierścienie tłokowe NPR
– panewki główne ACL
– panewki korbowodowe ACL
– uszczelki pod głowicę Elring
– uszczelki pod dekiel zaworowy
– uszczelniacze zaworowe
– sprężynki na wałki
– uszczelki pod kolektor ssący
– uszczelniacze wałków rozrządu oraz wału korbowego przód i tył.
2) Regeneracja maglownicy.
3) Regeneracja półosi.
4) Zaprawki i malowanie komory silnika oraz pasa przedniego, wyciszenie grodzi matą GMS-011A.
5) Wymiana skrzyni biegów – w starej mechanizm różnicowy miał duże luzy.
6) Koło zamachowe 4,5kg :D

Szukam kolektora z KL-ZE z przepustnicą.

freezoneq napisał(a):Wyklejenie grodzi coś zmieniło?

Wydaje mi się, że tak. Z zewnątrz dobiega głównie dźwięk mruczącego stada lwów <diabełek>
Ocenisz na jakimś spocie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez DamianSzatan666 » 19 kwi 2014, 08:11

ładnie się wkręca. Tylko bym ustawił max rpm na 7k żeby nie było jakiś problemów.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2011, 00:39
Posty: 1280 (10/2)
Skąd: Radoszyce-Świętokrzyskie/Grębenice-Łódzkie
Auto: Byly:
Xedos 6 2.5 '97
Xedos 6 2.0 '93
MPV 2.0d '05
I inne.
Aktualne:
MX-5 NA '93
Inne marki i pojazdy.

Postprzez Crenshaw » 19 kwi 2014, 08:37

kompleksowa przebudowa :D Pełen szacun sylwo, napisz jeszcze tylko ile Cię to wszystko razem kosztowało...
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez sylwo » 19 kwi 2014, 09:31

Części, płyny i renowacje prawie 4k <oczy>

Zakochuję się w tym aucie na nowo... :D teraz taki trochę bolid jest <faja>
Tylko spalanie pewnie z 12l Pb <dupa>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Kaszel91 » 19 kwi 2014, 11:40

Sylwek, tytuł wątku zmień !! :)
Chorowałem na KL`a straszliwie.
Przewiózł mnie jednak kolega Suzuki SRADem 600 i wiem że zamiast wyremontowanego KL`a wolę SRADa :D
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"Obrazek
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:31
Posty: 1703 (1/8)
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93

Postprzez krzysiek251189 » 19 kwi 2014, 13:15

Według mnie zacznij od dolotu :) miałem to samo falowały obroty, mazdy są bardzo uczulone na rozszczelnienie dolotu :D obstawiam, że jakieś podciśnienie nie jest wpięte albo przewód serwa przecięty czy cóś? :)
Pranie tapicerki samochodowej, dywanów oraz wykładzin BOCHNIA
TEL: 607832825
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2011, 13:07
Posty: 270 (0/1)
Skąd: Bochnia
Auto: mercedes w124 e280
mazda xedos 6 2.0 v6 turbo było
mazda xedos 6 2.5 v6 KL-DE
ford probe gt turbo

Postprzez Bounty » 19 kwi 2014, 13:19

Sylwek, spalanie bd wieksze niz 12 chyba ze bd powoli jezdzil sobie;)
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez Bosaczek55 » 19 kwi 2014, 13:41

e nie przesadzajcie Kl strasznie nie łyka .. na zlocie jak bylismy to ok 9-10 l a raczej nie bylo jakos emerytowo fakt ze mx troche lzejszy ale mysle ze ok 10 powinienes sie miescic ;)
no ale to Ci juz pisalem na fb.. nie paluj prosto po remoncie;) jak juz poszedl worek kasy na to, to 1000 km na docierce pojezdzic to jest nic dla Ciebie ;)
szkoda ze nie masz porównania z ori kolem zamachowym to bylo by wiadomo jakie rezultaty przynioslo az takie odelzenie bo wydaje mi sie ze sporo zdjete z wagi :)

no to musimy sie styknac teraz ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2009, 21:08
Posty: 290
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r

Postprzez adidom » 19 kwi 2014, 14:02

Długo nie oglądałem tego wątku a tu taka niespodzianka :D
Gratulacje Sylwek ale się super wkręca na obroty. Piękny Xedosik.
Obejrzę na żywo w Janowie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1275 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez sylwo » 19 kwi 2014, 14:07

Dominik masz wątek swojej lemoniady? :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez adidom » 19 kwi 2014, 14:11

Jest w poczekalni :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2007, 22:02
Posty: 1275 (1/5)
Skąd: Bełchatów
Auto: Infiniti Q50S '16

Postprzez Piotr89 » 19 kwi 2014, 16:16

Sylwo zacząłbym od sprawdzenia szczelnosci dolotu, dolania cieczy chłodzącej, i sprawdzenia wtyczek czy są powpinane w swoje miejsca i czy styki nie są zaśniedziałe, ewentualnie jakaś masa może nie być podpięta. Ale to o tak się objawiło nagle czy takiego od Patryka odebrałeś?
Benzin im Blut
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2011, 00:16
Posty: 2362 (23/27)
Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99

Postprzez sylwo » 19 kwi 2014, 17:43

U Patryka były już niewielkie falowania ale teraz jest okropnie. Jakoś muszę przez święta wytrzymać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Piotr_ » 19 kwi 2014, 19:55

Sprawdzałeś poziom płynu :> Jak jest ok to tak jak chlopaki piszą:nieszczelności w dolocie lub któreś z podciśnień.
Jak to będzie ok to krokowiec, albo cos z tps.

Fajnie się wkręca na obroty <spoko> Może u mnie niedługo wleci lekki zamach <diabełek>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez sylwo » 19 kwi 2014, 20:34

Na lewe powietrze raczej nie ma szans. Poziom "wody" okej. Błędy 16,26. ABS nie działa – kontrolka świeci. TPS – dziwna sprawa bo w trybie serwisowym ruszam przepustnicą i nie włącza się wiatrak chłodnicy.

Jeździ się fajnie ale gaśnie i czasami szarpie :( ocena kolejnego "speca" zaniżona... dopiero po przyjeździe po auto dowiedziałem się ze są jakieś problemy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy