Mazda Xedos 6 CA KF '97 2.0 V6 " Retro style "
Strona 1 z 1
Witam wszystkich posiadaczy " Mazd " a w szczególności Mazdy Xedos 6
Auto zakupione na początku sierpnia 2013 roku, od gościa który nie jeździł nim od pół roku.
Mazda była zaniedbana i niechciana, zawsze szukam takich okazji gdyż cena zakupu takiego auta jest niewielka ale także niewiele trzeba aby doprowadzić go do stany idealnego
Oto zdjęcie tuż po zakupie (wracając byłem na myjni wiec wmiare wygląda)
MAZDA XEDOS 6 2.0 V6 1997r.
Wyposażenie (standardowa wersja) więc nic wyjątkowego nie ma ale jako wyjątek to ma
Sportowe sprężyny obniżające i to chyba dlatego prowadzi się jak gokart
Na tak niską cenę mazdy składały się:
– ogólny syf na zewnątrz i wewnątrz
– poobijane zderzaki przedni i tylny
– poprzedni właściciel chciał się go pozbyć
Dla mnie najważniejszy był stan techniczny głównie SILNIK, SKRZYNIA BIEGÓW i ZAWIESZENIE gdyż czytając forum zanim go kupiłem wiem ze remont silnika jest nieopłacalny a części zawieszenie są drogie.
Tuż po zakupie wziąłem się za rozbiórkę i dostosowywanie auto pod siebie ! heheh
Dokładny opis działań przy Xedosie po zakupie
– oba zderzaki przedni i tylny zdjąłem i polakierowałem ( sam lakierowałem i wydaje mi się ze nawet dobrze wyszło)
– kompletne zabezpieczenie podwozia powłoka antykorozyjną ( Hammerite )
– zdemontowałem fotele i kanapy a także wykładzinę aby wszystko dokładnie wyprać i wyczyścić a to dlatego ze auto stało pół roku i zapach był dosyć nieciekawy
– przy okazji demontażu wnętrza uzupełniłem wygłuszenie podłogi (maty filcowe)
– auto stało dłuższy czas więc zacząłem od sprawdzenia układu hamulcowego, zdemontowałem każdy zacisk, tarcze i wszystko przeczyściłem oraz nasmarowałem a na koniec wymieniłem płyn hamulcowy
( ATE DOT4 )
– wymiania łożysk przednich L/P "SKF"
– następnym zadaniem było zajęcie się silnikiem, zrobiłem mu płukanke (Liqui Moly engine flush), nowy filtr powietrza, oleju, paliwa( MANN ), nowy olej (Liqui Moly 10w40 MoS2) nowe świece (NGK), akumulator (WARTA)
– ostatnie zadania były już podporządkowane moim upodobaniom pomalowałem felgi na czarny mat, polerowanie i woskowanie nadowozia i wiele innych rzeczy
Plany :
– wymieniać wszystkie części na bieżąco oraz wmiare możliwości na częściach wysokiej jakości
– cieszyć się niezawodnością xedzika
– upiększyć komorę silnika pomalować dekle zaworów
– swap zacisków od mazdy 6 + tarcze nacinane Mikoda
Fotki po tej robocie, nadmienię ze zajemi mi to wszystko 5dni
Czekam na opienie te pozytywne i krytyczne pozdro dla wszystkich
Auto zakupione na początku sierpnia 2013 roku, od gościa który nie jeździł nim od pół roku.
Mazda była zaniedbana i niechciana, zawsze szukam takich okazji gdyż cena zakupu takiego auta jest niewielka ale także niewiele trzeba aby doprowadzić go do stany idealnego
Oto zdjęcie tuż po zakupie (wracając byłem na myjni wiec wmiare wygląda)
MAZDA XEDOS 6 2.0 V6 1997r.
Wyposażenie (standardowa wersja) więc nic wyjątkowego nie ma ale jako wyjątek to ma
Sportowe sprężyny obniżające i to chyba dlatego prowadzi się jak gokart
Na tak niską cenę mazdy składały się:
– ogólny syf na zewnątrz i wewnątrz
– poobijane zderzaki przedni i tylny
– poprzedni właściciel chciał się go pozbyć
Dla mnie najważniejszy był stan techniczny głównie SILNIK, SKRZYNIA BIEGÓW i ZAWIESZENIE gdyż czytając forum zanim go kupiłem wiem ze remont silnika jest nieopłacalny a części zawieszenie są drogie.
Tuż po zakupie wziąłem się za rozbiórkę i dostosowywanie auto pod siebie ! heheh
Dokładny opis działań przy Xedosie po zakupie
– oba zderzaki przedni i tylny zdjąłem i polakierowałem ( sam lakierowałem i wydaje mi się ze nawet dobrze wyszło)
– kompletne zabezpieczenie podwozia powłoka antykorozyjną ( Hammerite )
– zdemontowałem fotele i kanapy a także wykładzinę aby wszystko dokładnie wyprać i wyczyścić a to dlatego ze auto stało pół roku i zapach był dosyć nieciekawy
– przy okazji demontażu wnętrza uzupełniłem wygłuszenie podłogi (maty filcowe)
– auto stało dłuższy czas więc zacząłem od sprawdzenia układu hamulcowego, zdemontowałem każdy zacisk, tarcze i wszystko przeczyściłem oraz nasmarowałem a na koniec wymieniłem płyn hamulcowy
( ATE DOT4 )
– wymiania łożysk przednich L/P "SKF"
– następnym zadaniem było zajęcie się silnikiem, zrobiłem mu płukanke (Liqui Moly engine flush), nowy filtr powietrza, oleju, paliwa( MANN ), nowy olej (Liqui Moly 10w40 MoS2) nowe świece (NGK), akumulator (WARTA)
– ostatnie zadania były już podporządkowane moim upodobaniom pomalowałem felgi na czarny mat, polerowanie i woskowanie nadowozia i wiele innych rzeczy
Plany :
– wymieniać wszystkie części na bieżąco oraz wmiare możliwości na częściach wysokiej jakości
– cieszyć się niezawodnością xedzika
– upiększyć komorę silnika pomalować dekle zaworów
– swap zacisków od mazdy 6 + tarcze nacinane Mikoda
Fotki po tej robocie, nadmienię ze zajemi mi to wszystko 5dni
Czekam na opienie te pozytywne i krytyczne pozdro dla wszystkich
Ostatnio edytowano 31 mar 2014, 16:41 przez roddi15, łącznie edytowano 3 razy
" Mazda is my dream "
gratulacje zakupu auta
kolorek Z8? nie ma różnic pomiędzy elementami po lakierowaniu?
ramki szyb daj również w czarny kolor
kolorek Z8? nie ma różnic pomiędzy elementami po lakierowaniu?
ramki szyb daj również w czarny kolor
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
te ramki mam robić na wiosnę ( bo jednak chrom nie pasuje to stylu tego auta )
dzięki za dobre słowo o moim lakierowaniu
a kolorek tak Z8 kupiłem w areozolu gotowy lakier, trzeba było powypełniać wgniecenia (szpachlówką) na to podkład,lakier i lakier bezbarwny zmieściłem się w 140 zł a u lakiernika za jeden element 250 zł wiec prawie 350 zł zaoszczędzone
pozdro
dzięki za dobre słowo o moim lakierowaniu
a kolorek tak Z8 kupiłem w areozolu gotowy lakier, trzeba było powypełniać wgniecenia (szpachlówką) na to podkład,lakier i lakier bezbarwny zmieściłem się w 140 zł a u lakiernika za jeden element 250 zł wiec prawie 350 zł zaoszczędzone
pozdro
" Mazda is my dream "
ładny egzemplarz, brakuje tylko ładniejszych kół
BTW: a co w nim jest takiego retro?
BTW: a co w nim jest takiego retro?
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Bardzo ładna, fotki ze środka poproszę.
Retro? Chyba nie chodzi o rocznik – bo moja raptem rok młodsza
Dla mnie szyby do przyciemnienia i obowiązkowo Szukaj halogenów i oczywiście bez felgi ani rusz.
Z przyciemnionymi na mojej ex Możesz zobaczyć "wizualizację" i felgi, które są w dziale ogłoszeń.
Retro? Chyba nie chodzi o rocznik – bo moja raptem rok młodsza
Dla mnie szyby do przyciemnienia i obowiązkowo Szukaj halogenów i oczywiście bez felgi ani rusz.
Z przyciemnionymi na mojej ex Możesz zobaczyć "wizualizację" i felgi, które są w dziale ogłoszeń.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
No felgi planuje na wiosnę MOMO Revange
" Retro " – dlatego ze nalezę do grupy " Retro Killers Team "
a ja lubię czarny i chce aby był " czarny " hehe
jak znajdę chwilkę czasu to zrobię i wstawię fotki wnętrza
dzięki za opinie
" Retro " – dlatego ze nalezę do grupy " Retro Killers Team "
a ja lubię czarny i chce aby był " czarny " hehe
jak znajdę chwilkę czasu to zrobię i wstawię fotki wnętrza
dzięki za opinie
" Mazda is my dream "
odgrzeje troche tamacik
Sesja na studiach zaliczona wiec mozna sie troche zajac swoja madzia
Wykonane prace:
– zrobilem sobie short shifter, opieralem sie na fotorelacji forda probe http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=13903
lecz jest lekka roznica, tzn nie mozna od razu zbijac do gory tylko najpierw zbic na dol, zeszlifowac i dopiero wtedy zbijac do gory jezeli ktos chce dokladniejszego info pisac pw
lewarek chodzi bardziej precyzyjnie i zmiana biegow jest o wiele szybsza
– wymiana paskow wielorowkowych, zakupilem paski gates koszt 52 zl lecz po zdemontowaniu starych okazalo sie ze rolki napinaczy maja padniete lozyska wiec musialem wymienic oba koszt 24 zl
– czyszczenie EGR, troche duzo rozbierania ale taki byl syf ze hej ! hehe ponizej fotki
– wymiana filtra paliwa, filtr bosch cena 26 zł
– przegladnalem cale zawieszenie no i okazalo sie ze wszystko ok ( zadnych luzów jest sztywno jak byc powinno )
– na sam koniec przelecialem cale nadwozie pilitura SONAX
PLANY NA WIOSNE:
– cieszyc sie kazdym kilometrem jazdy X6 oczywiscie z V6-teczka
wszyskie pytania o dokladne wykonanie powyzszych dzialan pisac pw
pozdro
Sesja na studiach zaliczona wiec mozna sie troche zajac swoja madzia
Wykonane prace:
– zrobilem sobie short shifter, opieralem sie na fotorelacji forda probe http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=13903
lecz jest lekka roznica, tzn nie mozna od razu zbijac do gory tylko najpierw zbic na dol, zeszlifowac i dopiero wtedy zbijac do gory jezeli ktos chce dokladniejszego info pisac pw
lewarek chodzi bardziej precyzyjnie i zmiana biegow jest o wiele szybsza
– wymiana paskow wielorowkowych, zakupilem paski gates koszt 52 zl lecz po zdemontowaniu starych okazalo sie ze rolki napinaczy maja padniete lozyska wiec musialem wymienic oba koszt 24 zl
– czyszczenie EGR, troche duzo rozbierania ale taki byl syf ze hej ! hehe ponizej fotki
– wymiana filtra paliwa, filtr bosch cena 26 zł
– przegladnalem cale zawieszenie no i okazalo sie ze wszystko ok ( zadnych luzów jest sztywno jak byc powinno )
– na sam koniec przelecialem cale nadwozie pilitura SONAX
PLANY NA WIOSNE:
– cieszyc sie kazdym kilometrem jazdy X6 oczywiscie z V6-teczka
wszyskie pytania o dokladne wykonanie powyzszych dzialan pisac pw
pozdro
- Załączniki
Ostatnio edytowano 29 maja 2014, 08:47 przez roddi15, łącznie edytowano 3 razy
" Mazda is my dream "
ŁAdny kolor
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Elegancka zapraszam do wątku regionalnego jako przedstawiciel Lubelszczyzny
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
I na spoty, bardzo chętnie przyjrzę się bliżej ciemniejszej bliźniaczce mojej Xeni..
"Jeżeli po zaparkowaniu auta pod domem nie obejrzysz się za nim idąc w kierunku domu, znaczy że wybrałeś nie to auto"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
"(...)A zapytany dlaczego Xedos, odpowiedział:
-Jak to dlaczego? A czy jest jakikolwiek inny wybór dla ludzi chcących poważnie wyglądać ?"
- Od: 26 lut 2013, 00:31
- Posty: 1703 (1/8)
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 '93
nie ma problemu z chęcią sie wybiore na jakis spot, niestety czesciej bywam w warszawie niz na lubelszczyznie bo studiuje ale jak tylko znajde wolna chwile to wpadne
dzieki za odpowiedzi pozdro
dzieki za odpowiedzi pozdro
" Mazda is my dream "
Niestety z przyczyn prywatnych muszę sprzedać swoja madzie
link do ogloszenia http://olx.pl/oferta/mazda-xedos-6-2-0- ... 5wOMB.html
link do ogloszenia http://olx.pl/oferta/mazda-xedos-6-2-0- ... 5wOMB.html
" Mazda is my dream "
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości