Mazda 626 GE KL 1992 2.5i V6 24V 2WD 4WS powolna konwersja na efini MS-6
A do środka trafią komfortowe fotele z w124
Buuu... Mazdy już nie ma...
MX6-CZARNY napisał(a):A do środka trafią komfortowe fotele z w124
One wcale nie sa takie zle, a do tego elektrycznie regulowane we wszystkich kierunkach i zaglowki tez. Musze pomyslec
noxes napisał(a):A dziś to co? Przypadkiem nie ostatni dzien miesiąca?
Przyszlego, mialem na mysli przyszlego Dzis po pracy robilem pierwsze przymiarki, a o tej porze nie chce juz budzic sasiadow Panowie cierpliwosci, powinno sie udac, tzn musi, bo juz nie ma odwrotu
Pozdrawiam,
voytecku.
voytecku napisał(a):bo juz nie ma odwrotu
Odwrotu to nie było jak wyszarpałem fotel kierowcy z podłogi w cronosie Czekamy z niecierpliwością na foty Jakieś spy photo byś chociaż dał
Pozdro
- Od: 14 lut 2010, 21:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):Jakieś spy photo byś chociaż dał
W najblizszym czasie postaram sie jakies spy photo wrzucic Jutro jade kupic jakies narzedzia, zeby miec czym "rzezbic", bo bedzie duzo "rzezby" i pieszczenia, zeby sie zmiescilo
Pozdrawiam,
voytecku.
Spedzilem dzis sporo czasu przy samochodzie, zeby udalo sie zrobic jakies spy photo. Jestem juz chyba w polowie drogi, jesli chodzi o te modyfikacje. Na obecna chwile moge powiedziec, ze tylna kanapa z M6 GG pasuje dosc dobrze do GE. Trzeba tylko usunac lapy mocujace oparcie w budzie GG i samo oparcie przerobic tak, zeby podchodzilo pod lapki z GE.
Wymiary tylnej kanapy sa zblizone, tzn +/– 1cm, ale z tego co zauwazylem, skrajne boczki musza zostac z GE. Siedziska wlasciwie nie trzeba modyfikowac, wchodzi idealnie, chociaz robilem tylko wstepne przymiarki i moze sie okazac, ze cos trzeba bedzie delikatnie zmienic, druty do klipsow mocujacych sa na podobnej wysokosci.
Pozostaje jeszcze tylko kwestia skladania kanapy, ewentualnie przeniesienia zamkow zatrzaskowych, zeby oparcie bylo stabilne. Na te chwile chyba najsensowniejszym rozwiazaniem bedzie montaz zatrzaskow do polki, do gory nogami, dzieki czemu bedzie mozna skladac kanape.
Takie lapy trzeba usunac ze stalazy oparc GG, sa one dziwne zamontowane i trzeba sobie pomoc szlifierka.
A tak wygladaja stelaze oparc z GG wstepnie zamontowane w samochodzie. Nie wiem, dlaczego one sa takie pordzewiale:
Tak wyglada wnetrze samochodu, nadal fatalnie i nadal nie widac swiatelka w tunelu Podwojny podlokietnik wstepnie zamontowany, ale wymaga czyszczenia i chyba delikatnej zmiany koloru.
Pozdrawiam,
voytecku.
Wymiary tylnej kanapy sa zblizone, tzn +/– 1cm, ale z tego co zauwazylem, skrajne boczki musza zostac z GE. Siedziska wlasciwie nie trzeba modyfikowac, wchodzi idealnie, chociaz robilem tylko wstepne przymiarki i moze sie okazac, ze cos trzeba bedzie delikatnie zmienic, druty do klipsow mocujacych sa na podobnej wysokosci.
Pozostaje jeszcze tylko kwestia skladania kanapy, ewentualnie przeniesienia zamkow zatrzaskowych, zeby oparcie bylo stabilne. Na te chwile chyba najsensowniejszym rozwiazaniem bedzie montaz zatrzaskow do polki, do gory nogami, dzieki czemu bedzie mozna skladac kanape.
Takie lapy trzeba usunac ze stalazy oparc GG, sa one dziwne zamontowane i trzeba sobie pomoc szlifierka.
A tak wygladaja stelaze oparc z GG wstepnie zamontowane w samochodzie. Nie wiem, dlaczego one sa takie pordzewiale:
Tak wyglada wnetrze samochodu, nadal fatalnie i nadal nie widac swiatelka w tunelu Podwojny podlokietnik wstepnie zamontowany, ale wymaga czyszczenia i chyba delikatnej zmiany koloru.
Pozdrawiam,
voytecku.
Ostatnio edytowano 3 lis 2013, 22:05 przez voytecku, łącznie edytowano 1 raz
Ale będzie kosa z tego samochodu
-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 17:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Tego jeszcze nie grali czekamy na efekty powodzenia w pracach
- Od: 14 lut 2010, 21:32
- Posty: 2994 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Crenshaw napisał(a):Ale będzie kosa z tego samochodu
Mocno sie staram, ale konkurencja spora
Eklerek323f napisał(a):Tego jeszcze nie grali
Od jakiegos czasu chodzila mi po glowie zmiana wnetrza, poza tym mam slabosc do wysuwanych zaglowkow z tylu (to byla jedna z modyfikacji w millenii, oparcie tylnej kanapy z modelu 01), wiec cos podobnego chcialem zrobic w 626, ale zakres zmian okazal sie znacznie szerszy. Millenia dostala fotele modelu po lifcie, a 626 z GG. Tam wszystko bylo PnP, tutaj trzeba mocno rzezbic
Musze jeszcze uporac sie z tylem, a potem ostro zabrac za przednie fotele
Ponizej kolejne dwie spy fotki, widac na nich, co sie kroi we wnetrzu
Pozdrawiam,
voytecku.
będzie gitara
A coś z lampami próbowałeś robić??
A coś z lampami próbowałeś robić??
cichy_86 napisał(a):będzie gitara
Tak to sobie wymyslilem, ale to nie koniec zmian we wnetrzu
cichy_86 napisał(a):A coś z lampami próbowałeś robić??
Jeszcze nic, obecnie leza na dachu samochodu. Ale na nie tez juz mam pomysl
Pozdrawiam,
voytecku.
- Od: 21 lis 2010, 10:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Zapowiada się bardzo ciekawie i na wypasie
Powodzenia w działaniach i więcej zdjęć wrzucaj zwłaszcza skóry jak już będzie obszyta.
Powodzenia w działaniach i więcej zdjęć wrzucaj zwłaszcza skóry jak już będzie obszyta.
We take these risk not to escape life but to prevent life from escaping us...
- Od: 4 sty 2012, 20:23
- Posty: 166
- Skąd: Suwałki
- Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94
Tamte fotele, fakt – wygodne. Ale tu by nie przeszły A te stelaże w wielu autach rdzewieją, szczególnie tył od wilgoci wchodzacej przez bagażnik.
Co to za wysoki podłokieć?
Co to za wysoki podłokieć?
Buuu... Mazdy już nie ma...
croseq napisał(a):Bardzo fajnie kolega z mazdą działa Efekt końcowy będzie robił robotę Trzymam kciuki i życzę powodzenia będę starał się zaglądać, Pozdrawiam!
Jesli Opatrznosc pozwoli, to jeszcze kilka ciekawostek i rarytasow powinno trafic do autka
Roni napisał(a):Dobre mody idą ! Lubie to
Przekroczylem granice, ktorej nie powinienem byl przekraczac i juz jest za pozno, zeby sie cofnac. Juz nie ma odwrotu
kobe31 napisał(a):Powodzenia w działaniach i więcej zdjęć wrzucaj zwłaszcza skóry jak już będzie obszyta.
Dziekuje! To jest skora, ale jakos nie mam przekonania do tego koloru i jej jakosci, chociaz fotele sa dosc dobrze obszyte i czesciowo pokryte perforowana tapicerka. Wypas dopiero bedzie
MX6-CZARNY napisał(a):Tamte fotele, fakt – wygodne. Ale tu by nie przeszły
Tutaj chcialem, zeby fotele byly bardziej sportowe niz te obecne. Nowe sa twarde, siedziska delikatnie wysuniete do przodu i maja dosc dobre trzymanie boczne.
noxes napisał(a):Standard GE.
Nie wiem czy do konca standard, ja mialem ten mniejszy, ktory wala sie na zdjeciech. Ten podwojny dokupowalem, bo mial jeszcze fabryczne przyciski do ogrzewania foteli.
noxes napisał(a):To co może coś dalej z boczkami i kokpitem?
Na boczki przyjdzie czas Kokpit tez sie delikatnie zmieni, moze nawet juz sie zmienia, ale nie bedzie drastycznych zmian
Dzis mnie naszlo na przymiarki fotela pasazera, wyglada mniej wiecej tak:
Na zdjeciach widac, ze jest troche bardziej masywny niz ten oryginalnie montowany w GE. Mimo to niemal idealnie pasuje w miejsce starego fotela. Trzeba tylko zmodyfikowac uchwyty mocujace, tak one wygladaja:
Z przednimi nie powinno byc problemu, natomiast tylne sa skierowane na boki i trzeba je bedzie przekrecic o 90 stopni. Wtedy rowniez mocowanie pasa wroci na swoje miejsce, bo wadzilo przy przymiarkach. Na koniec zostanie podlaczenie ogrzewania i bedzie mozna wygodnie sie rozsiasc.
Pozdrawiam,
voytecku.
dasz radę z uchwytami będzie git majonez
Jeśli dobrze mi się wydaje, to uchwyty są takie same (albo bardzo podobne) jak w 626 GW
Jak montowałem wzmacniacz i musiałem wykręcić fotel to właśnie tak wyglądały chyba
A sam fotel...naprawdę super masywny, co jest wielkim plusem, wygląda dużo lepiej. Powodzenia w dalszym rzeźbieniu!
Jak montowałem wzmacniacz i musiałem wykręcić fotel to właśnie tak wyglądały chyba
A sam fotel...naprawdę super masywny, co jest wielkim plusem, wygląda dużo lepiej. Powodzenia w dalszym rzeźbieniu!
Jutro spróbuje włożyc fotel od M6 do 626 gf przednie oczywiście i się okaże bo tak samo mi się wydaje że mocowania są podobne ...
- Od: 21 lis 2010, 10:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości