Mazda 626 GE 2.0 FS 4x4 '93r.
Gadacie tak sobie beze mnie, wiec sie dolacze. Moc silnika jest wystarczajaca. Nakladki sa oryginalne, wiec byly montowane nie tylko w KL ale rowniez w 4WD. Jestem teraz na Helu na surfingu, ale jak wroce postaram sie zrobic jakies fotki zawieszenia. Pozdrawiam wszystkich
- Od: 25 wrz 2006, 14:42
- Posty: 200
- Skąd: Gliwice, Dębica
- Auto: 6 2.0i '07
MPV 2.0CDVi '05
skarkop napisał(a):teraz na Helu na surfingu,
Ja też chcę
skarkop napisał(a): fotki zawieszenia.
i skrzyni jak się uda i przeniesienia napędu
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
ogólnie bajeczka auto, montaż klimy do tego modelu to ok 800pln z nabiciem i weekend samodzielnej roboty jak klocki lego. Ale najlepszy w twoim aucie jest napęd 4x4, poproszę o fotki na mazuch@op.pl – jestem straszne ciekaw jak to jest rozwiązane "od spodu". pozdr
mazuch
- Od: 7 paź 2005, 21:21
- Posty: 35
- Skąd: Warszawa
- Auto: Xedos 6 KF
skarkop dawaj foty i zapisuj się na MEGA, będzie jedyna GE 4WD
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
noucamp napisał(a):jak jest rozłożona moc na koła ?
na przód i tył
A poważnie to zdaje się 50-50 i mech międzyosiowy
kamilgt napisał(a):to jest stały napęd ?
Tak
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
bazyl wspaniały napisał(a):noucamp napisał(a):jak jest rozłożona moc na koła ?
na przód i tył
A poważnie to zdaje się 50-50 i mech międzyosiowykamilgt napisał(a):to jest stały napęd ?
Tak
raczej nie , jak pamietam to dolaczamy podczas uslizgu przednich kol , i dlatego sobie odpuscilem robienie mx6 4wd
Speed napisał(a):dolaczamy podczas uslizgu przednich kol
oj zdaje mi się że jest stały napęd na 4 koła, albo 50:50 albo tak jak u mnie w GTX'ie więcej na tył.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Stały.
Globy napisał(a):Stały.
wygrałem, browar dla mnie
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Fajne autko. Jeśli ma elektryczną blokadę dyfra (przycisk w środku), to ma 50/50, jak cywilna 323 BG 4wd. A jeśli przycisku brak, to ma wiskozę na centralnym dyfrze i rozkład zapewne 43 przód i 57 tył, czyli jak 323 GTX i GT-R.
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
Ja kiedyś na podobnej brei jaka jest teraz na ulicach holowałem do warsztatu Forda Sierrę z czterema chłopami na pokładzie. Najpierw się podśmiewali że ich zaciągnę do warsztatu, zaś na miejscu nie mogli uwierzyć, że na każdych światłach zostawiali resztę aut sporo za sobą
Cóż, Moja 323 BG 4WD też była bardzo niepozorna
Cóż, Moja 323 BG 4WD też była bardzo niepozorna
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
Jakos nie mam ciagle czasu pojechac na kanal. Autko teraz w zimie jezdzi wiecej niz moja mpv 2005 z racji napedu na 4 kola. Jak na swoj wiek trzyma sie niezle. Jedynie musze wyslac kiedys przeguby do regeneracji bo troszke juz je slychac. Sprobuje jeszcze w tym roku wstawic te fotki.
- Od: 25 wrz 2006, 14:42
- Posty: 200
- Skąd: Gliwice, Dębica
- Auto: 6 2.0i '07
MPV 2.0CDVi '05
skarkop napisał(a):Jakos nie mam ciagle czasu pojechac na kanal. Autko teraz w zimie jezdzi wiecej niz moja mpv 2005 z racji napedu na 4 kola. Jak na swoj wiek trzyma sie niezle. Jedynie musze wyslac kiedys przeguby do regeneracji bo troszke juz je slychac. Sprobuje jeszcze w tym roku wstawic te fotki.
Te fotki to od roku obiecujesz
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości