Jey napisał(a):Jestem ciekaw czy będzie zauważalna różnica jak podłączysz ten czujnik temp. Myślę, że jakąś funkcję on spełnia i nie na darmo tam jest, pewnie z niego dostaje info. sterownik i podaje odpowiednią ilość mieszanki paliwo/powietrze zależnie od temp. powietrza na dolocie.
Piszesz, że filtr jest umieszczony za halogenem i będzie robiona dziura w zderzaku – pomysł ok. (też o tym myślałem) nie zapomnij tylko zrobić otworów w plastikowej atrapie halogenów – chodzi o tę zaślepioną kratownicę. Choć nadal jestem za air boxem pod maską z doprowadzonym zimnym powietrzem z tego samego miejsca co dałeś. Ponieważ filtr tak umieszczony (blisko ziemi) będzie się szybko brudził i nawilgnie – co raczej nie jest korzystne
dokładnie – będzie dziurawiona ta kratka co imituje siatke, za nia w zderzaku bedzie dziura i bezpośredni nadmuch.
czujnik podłączyłem ale szczerze – żadnego efektu nie zauważyłem. ani na gorzej ani na lepiej. ale po podłączeniu autka nie odpinałem od aku – reset komputera może pomoże
Beny napisał(a):Założy hydroshielda i po sprawie.
dokładnie – w razie czego zainwestuje w hydroshielda
z nowości podłączyłe mjakisz czas temu mod tak bardzo przez Was polecany i zachwalany – owszem spisuje się to w deszczu – dobrze żę dałem się przekonać
Manetka wycieraczek od Mazdy 6 przedlift – pasuje i działa plug & play
No iiiiiiiiii w końcu zabrałem się za halogeny skoro i tak przy kratkach działam
Oprócz folii żóltej do świateł Oracal wpadły do środka żółte, nowe żarówki 55W H3
no i na koniec takie tam z myjni w trakcie działań