Mazda Premacy Sportive CP FS 2001 by Jey
Napisane: 12 lip 2012, 13:23
Od nie dawna jestem szczęśliwym posiadaczem MAZDY PREMACY SPORTIVE CP 2001r (listopad) 2.0 131KM w kolorze czarnej perły. Auto sprowadzone z Niemiec, mechanicznie i blacharsko w naprawdę dobrym stanie.
Wyposażenie:
– pakiet ospojlerowania dla wersji SPORTIVE (dokładki zderzaków, nakładki progów, blenda nad tylną szybą);
– climatronic;
– 4x elektrycznie opuszczane szyby;
– elektrycznie regulowane lusterka;
– komputer pokładowy;
– fabrycznie przyciemniana tylna i boczne tylne szyby
– ABS;
– kontrola trakcji;
– 4xAirbag;
– tylna kanapa złożona z 3 osobnych foteli, które można osobno składać, wyjmować, a także mają regulowany kąt oparcia;
– welurowa tapicerka;
– składane stoliki w oparciach przednich siedzeń;
– fabryczne radio CD z wbudowaną zmieniarką na 6 płyt i sterowaniem przy kierownicy;
– centralny zamek;
– alufelgi 16" – ori mazdy;
– hak
Przebieg auta: 159 tyś km
Tuning:
– obniżenie o około 35-40mm
– dedykowany końcowy tłumik REMUS
Po zakupie zrobiono:
– wymiana tarcz i klocków hamulcowych tylnych na nowe firmy BOSCH.
Miesiąc po zakupie zamontowałem sewencyjną instalację LPG:
STAG 300 Plus;
wtryski Hana H2000A zielone;
wielozawór Tomasetto;
reduktor Tomasetto;
butla 44l w kole;
zawór tankowania pod klapką wlewu Pb.
W planach są głównie (na razie )zmiany kosmetyczne (oprócz oczywiście zakupu kół na zimę), gdyż nie chcę za bardzo ingerować w to co fabryka wypuściła i zepsuć to co już wg. mnie jest dobre, i tak:
– zakup felg alu 15" + opon na zimę;
– wymiana pomarańczowych kierunków na blotnikach na białe;
– pomalowanie zacisków hamulców przód, tył na jakiś rzucający się w oczy kolor (na pewno nie czerwony, ani żółty),
– montaż świateł dziennych w miejsce lamp przeciwmgielnych,
– może z czasem większe kółka na lato (raczej nie więcej jak 17") jak na tych gumy się skończą.
Póki co jeżdżę i jestem zadowolony, średnie spalanie LPG wychodzi około 9l – więc nie tak źle jak na jednostkę 2.0, a moc 131KM w zupełności mi wystarcza.
Cieszy mnie przede wszystkim duży bagażnik (dojazdówka wiele nie zajmuje miejsca) i duża możliwość aranżacji wnętrza, dzięki przesuwanym/uchylanym/składanym i wyjmowanym fotelom. – co jest ważne mając rodzinkę w tym małe dziecko
To auto rodzinne z dużą przestrzenią wewnątrz i sporym bagażnikem, a wymiarami zewętrznymi (długość) mniejsze od nie jednego kombi, dzięki czemu nie ma problemu z parkowaniem w mieście. Ale co najważniejsze akurat ta wersja (SPORTIVE) mimo swojego "rodzinnego" pochodzenia, posiada też cechy "sportowca" – nie jest to kolejny zwykły minivan jakich pełno na naszych ulicach – i to mnie najbardziej cieszy
A to kilka fotek mojego nowego nabytku:
Wyposażenie:
– pakiet ospojlerowania dla wersji SPORTIVE (dokładki zderzaków, nakładki progów, blenda nad tylną szybą);
– climatronic;
– 4x elektrycznie opuszczane szyby;
– elektrycznie regulowane lusterka;
– komputer pokładowy;
– fabrycznie przyciemniana tylna i boczne tylne szyby
– ABS;
– kontrola trakcji;
– 4xAirbag;
– tylna kanapa złożona z 3 osobnych foteli, które można osobno składać, wyjmować, a także mają regulowany kąt oparcia;
– welurowa tapicerka;
– składane stoliki w oparciach przednich siedzeń;
– fabryczne radio CD z wbudowaną zmieniarką na 6 płyt i sterowaniem przy kierownicy;
– centralny zamek;
– alufelgi 16" – ori mazdy;
– hak
Przebieg auta: 159 tyś km
Tuning:
– obniżenie o około 35-40mm
– dedykowany końcowy tłumik REMUS
Po zakupie zrobiono:
– wymiana tarcz i klocków hamulcowych tylnych na nowe firmy BOSCH.
Miesiąc po zakupie zamontowałem sewencyjną instalację LPG:
STAG 300 Plus;
wtryski Hana H2000A zielone;
wielozawór Tomasetto;
reduktor Tomasetto;
butla 44l w kole;
zawór tankowania pod klapką wlewu Pb.
W planach są głównie (na razie )zmiany kosmetyczne (oprócz oczywiście zakupu kół na zimę), gdyż nie chcę za bardzo ingerować w to co fabryka wypuściła i zepsuć to co już wg. mnie jest dobre, i tak:
– zakup felg alu 15" + opon na zimę;
– wymiana pomarańczowych kierunków na blotnikach na białe;
– pomalowanie zacisków hamulców przód, tył na jakiś rzucający się w oczy kolor (na pewno nie czerwony, ani żółty),
– montaż świateł dziennych w miejsce lamp przeciwmgielnych,
– może z czasem większe kółka na lato (raczej nie więcej jak 17") jak na tych gumy się skończą.
Póki co jeżdżę i jestem zadowolony, średnie spalanie LPG wychodzi około 9l – więc nie tak źle jak na jednostkę 2.0, a moc 131KM w zupełności mi wystarcza.
Cieszy mnie przede wszystkim duży bagażnik (dojazdówka wiele nie zajmuje miejsca) i duża możliwość aranżacji wnętrza, dzięki przesuwanym/uchylanym/składanym i wyjmowanym fotelom. – co jest ważne mając rodzinkę w tym małe dziecko
To auto rodzinne z dużą przestrzenią wewnątrz i sporym bagażnikem, a wymiarami zewętrznymi (długość) mniejsze od nie jednego kombi, dzięki czemu nie ma problemu z parkowaniem w mieście. Ale co najważniejsze akurat ta wersja (SPORTIVE) mimo swojego "rodzinnego" pochodzenia, posiada też cechy "sportowca" – nie jest to kolejny zwykły minivan jakich pełno na naszych ulicach – i to mnie najbardziej cieszy
A to kilka fotek mojego nowego nabytku: