Mazda MPV LW RF 2002 2.0 diesel 136 KM

CW / CR / CP / LW / LV

Postprzez Cerber » 7 kwi 2012, 23:47

Witam,

od jakiegoś czasu zaglądam na forum, przyszedł czas żeby napisać kilka słów o MPVce, którą jeżdżę od Października 2011.

Mazda MPV 2.0 diesel 136 KM 2002 LW
– kolor srebrny / zielonkawy metalik... szkoda, że nie srebrny ale już się przyzwyczaiłem:)
– 16" felgi aluminiowe z oponami letnimi 215/60 99 V Goodyear Exellence
– 16" felgi stalowe z oponami zimowymi 215/60 99 V przód Goodyear i na tył chyba Hankook
– 7-osobowy
– klimatyzacja dwustrefowa z oddzielnym sterowaniem z tyłu
– 4 x AIRBAG
– ABS
– immobiliser
– fabryczne radio CD sterowane w kierownicy
– centralny zamek
– wspomaganie kierownicy
– ogrzewanie silnika WEBASTO myślę nad rozbudowaniem ....
– elektrycznie sterowane szyby (przód i tył)
– elektrycznie regulowane lusterka
– podłokietnik dla kierowcy i pasażera
– halogeny
– dwa schowki w podsufitce
– podświetlane daszki przeciwsłoneczne
– fabrycznie przyciemnione szyby
– wykończenia a'la carbon

Samochód w lipcu 2011 był sprowadzony z Niemiec, jednak człowiek, który ją kupił postanowił, szybko ją sprzedać. Jak się później dowiedziałem, ze względów rodzinnych. Mazda trafiła w ręce handlarza do którego pojechałem na oględziny. Cena była atrakcyjna ale autko wymagało trochę pracy. Nie otwierały się prawe tylne drzwi, słychać było delikatne pukanie w przednim zawieszeniu, turbina gwizdała niepokojąco, rzucało się w oczy to, że ktoś nieudolnie naprawiał prawe przednie drzwi na dole... brakowało dwóch tylnych foteli... i chyba tyle. W czasie oględzin udało mi się zdjąć tapicerkę tylnych, prawych drzwi i je otworzyć. Okazało się, że brakuje jakiegoś elementu przy zamku... ale próg był ładny i generalnie poza tym, że drzwi się nie otwierały to wszystko było ok (wcześniej myślałem, że handlarz chce coś ukryć). Zamknąłem więc drzwi i po krótkim namyśle postanowiłem ją kupić :) W chwili zakupu samochód miał przejechane 181 tyś km... patrząc po wnętrzu.... możliwe, ale wiadomo jak to jest z przebiegiem...

W drodze powrotnej do domu (150 km) oswajałem się z autkiem i coraz lepiej je poznawałem. Kiedy silnik się rozgrzał porządnie, turbina przestała gwizdać. Hamulce zaczęły lepiej pracować, wyglądało na to, że samochód długo stał. Układ kierowniczy sprawował się dobrze, ale przy prędkościach pow 140 km/h autko było mało stabilne (amortyzatory do wymiany).

Pierwszy tydzień to szukanie kolejnych usterek i wreszcie wjazd na kanał do warsztatu wujka. Amory do wymiany, tarcze i klocki słabe ale postanowiłem je dojechać do końca. Wyciek spod miski olejowej, łączniki stabilizatora do wymiany. Silnik chyba był wymieniany... w sumie może to dobrze? Tyle

Zabrałem się powoli za naprawy. Wyciek spod miski nie był duży więc postanowiłem to chwilowo zostawić. Zmieniłem olej silnikowy na pełen syntetyk Mobila (człowiek, który sprowadził ją z Niemiec wymieniał olej ale wlał półsyntetyczny), zmieniłem olej w skrzyni biegów, łączniki stabilizatora. Zrobiłem zamek prawych tylnych drzwi tak, że drzwi można było otwierać, brakowało jednak siłownika centralnego zamka. Wymieniłem tylną wycieraczkę. Poprawiłem żarówkę prawej przedniej lampy (świeciła w niebo, ktoś źle wsadził żarówkę). Kupiłem gumowe dopasowane do MPVki dywaniki oraz wykładzinę do bagażnika, którą dociąłem w odpowiednich miejscach i zamontowałem na stałe pod maskownicami mocowań tylnych foteli i nawiewów. Kupiłem ładniejsze kołpaki bo to co założył handlarz było szkaradne:) Udało się także kupić dwa fotele z ostatniego rzędu z taką samą tapicerką i w super cenie 650 zł za oba z przesyłką :) Trzeba było także kupić dwie opony zimowe (kupiłem na zimówkach, ale dwie były do wyrzucenia). To wszystko udało się zrobić przed końcem roku 2011.

Od lutego 2012 wymieniłem rurę turbo (zrobiła się spora dziura i zarzucało olejem katalizator... straszny smród w aucie... Po zmianie rury turbo i umyciu katalizatora wszystko ok:) Udało się kupić siłownik zamka drzwi prawych tylnych za rozsądne pieniądze – 75 zł, a nie 250-350 jak na niektórych aukcjach. Wszystkie drzwi otwierają się już z pilota :) Kupiłem także używane felgi aluminiowe z ładnymi oponami. Fajnie – w gratisie dostałem pierścienie centrujące i komplet nakrętek cena za całość 1200 zł :) Chciałem wymienić tarcze hamulcowe i klocki przednie, ale niestety kupiłem zły rozmiar tarcz:( 273,5 mm zamiast 296 mm .... jeśli ktoś chciałby kupić te 273,5 mm to chętnie sprzedam – BREMBO cena ZA OBIE tarcze na przód – 150 zł!!!. Klocki na szczęście dobre, ale muszę dokupić tarcze odpowiedniej wielkości. W tak zwanym między czasie próbowałem przy -18oC wymienić żarówkę w lewej tylnej lampie... skończyło się urwaniem górnego zaczepu i pęknięciem szkła :((( także nie polecam wymiany w taki mróz bo wystarczy delikatnie pociągnąć i lampę mamy oszpeconą :((( Miałem też przygodę z uciekającym płynem chłodniczym – przegniła chłodnica gdzieś na dole, albo uszkodził ją kamień, nie było dokładnie widać źródła wycieku. Chłodnica w zamienniku 360 zł z tego co pamiętam, starą sobie zregeneruję i założę za jakiś czas. Aby uniknąć podobnej sytuacji w dolny grill wstawiłem (pod spodem) aluminiową, czarną siatkę z małymi oczkami po to aby kamienie nie bombardowały tak chłodnicy. Nic nie widać a ochrona chłodnicy myślę, że bardzo solidna.

Teraz co do zrobienia:
-nieszczęsne tarcze przód
-czyszczenie bębnów, może toczenie + może szczęki (nie rozbierałem więc nie wiem w jakim są stanie).
-prawdopodobnie wymiana turbiny, samochód gwiżdże na wyższych obrotach i nie ma takiej mocy jak wcześniej. Chyba doprawiłem ją wyjazdem do Zakopanego z uszkodzoną rurą turbo :(
-amortyzatory przód i tył
-uszczelnienie miski olejowej, ale to przy kolejnej wymianie oleju
-gumy stabilizatora do wymiany
-sworzeń wahacza lewy / prawy chyba, że tego się nie da na prasie wycisnąć to oba wahacze
-możliwe, że egr (czyściłem go niedawno bo był mocno osmolony ... chyba, że to przez turbinę? Po czyszczeniu samochód zaczął lepiej przyśpieszać.
-małe poprawki blacharsko lakiernicze – tylne nadkola, prawe przednie drzwi (myślę nad ich wymianą bo nie są drogie, musiałbym tylko znaleźć naprawdę ładne)
-wymiana przednich wycieraczek
-zamontowanie haka (to na spokojnie w razie czego jest inny samochód z hakiem)
– dorobienie kluczyka i pilota
-zabezpieczenie antykorozyjne podwozia przed zimą (podwozie jest w ładnym stanie, ale tu i tam pojawia się już Ruda więc nie ma na co czekać)
-założenie CB w jakimś sensownym miejscu

Chyba tyle na chwilę obecną:) Myślałem jeszcze o spojlerze na tylną klapę i siłownikami maski przedniej. Kiedyś o tym rozmawiałem z Sokolim_majstrem, ale na dzień dzisiejszy są pilniejsze rzeczy do zrobienia ;)

Fotki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 21 lut 2013, 23:27 przez Rafał_, łącznie edytowano 3 razy
Powód: Poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem
"To nie prędkość zabija, lecz gwałtowna jej utrata" – to takie motocyklove ;)

Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2012, 22:13
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2002r

Postprzez Guinness » 8 kwi 2012, 07:02

Witam . Tu masz instrukcje co do zdjęć viewtopic.php?f=95&t=263 , ja osobiście korzystam z http://www.fotosik.pl . Opis auta wyczerpujący a teraz czekamy na fotki .
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 20:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Postprzez Ania_TM » 9 kwi 2012, 20:24

Guinness napisał(a):Witam . Tu masz instrukcje co do zdjęć viewtopic.php?f=95&t=263 , ja osobiście korzystam z http://www.fotosik.pl . Opis auta wyczerpujący a teraz czekamy na fotki .


dzięki za porady dla kolegi.

czekamy na fotki <spoko>
Ania_TM
 

Postprzez radar88 » 10 kwi 2012, 19:55

Cerber napisał(a):Może jakość nie powala bo zdjęcia robiłem wieczorem telefonem, ale coś tam widać ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


linki mają być z JPG


Tak linki mają być z JPG nie z HTML ;) I wstaw te zdjęcia do pierwszego posta.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 19:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Cerber » 10 kwi 2012, 22:10

dzięęęęęki wreszcie się udało :) muszę nad tym trochę popracować:) ale przede wszystkim zrobić ładne zdjęcia ;)
"To nie prędkość zabija, lecz gwałtowna jej utrata" – to takie motocyklove ;)

Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2012, 22:13
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2002r

Postprzez radar88 » 10 kwi 2012, 22:21

Cerber napisał(a):dzięęęęęki wreszcie się udało :) muszę nad tym trochę popracować:) ale przede wszystkim zrobić ładne zdjęcia ;)

Proszę ;)
Osobiście odradzam fotosika,czasami zanikają zdjęcia, lepszy jest http://www.imageshack.us/ i tam masz gotowe linki na forum no i rzadko kiedy giną zdjęcia.

P.S. Ładna ta MPV, oby się spisywała.

Pozdrawiam
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 19:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez Cerber » 10 kwi 2012, 22:40

OK dzięki za pomoc ;)

Taka ładna to ona nie jest, raczej zdjęcia kiepskie:) ale mam z nią układ – ja dbam o nią i dopieszczam, a ona nie robi zbyt dużych problemów... ale wiadomo... kobiety... ;)
"To nie prędkość zabija, lecz gwałtowna jej utrata" – to takie motocyklove ;)

Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2012, 22:13
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2002r

Postprzez Cerber » 11 kwi 2012, 22:20

zapomniałem dodać, że w planach mam montaż czujników cofania. Kupiłem już jakiś czas temu na Allegro, ale muszę mieć więcej czasu na montaż. Pierwszy problem jaki zauważyłem (który jest jednocześnie niewątpliwą zaletą tego auta) to bardzo solidna metalowa belka pod tylnym zderzakiem. Aby czujniki zamontować jak należy trzeba by w tej belce wywiercić otwory, a to zajmie trochę czasu. Ew. pozostaje montaż poniżej... ale wtedy może być za nisko.. No nic jak się zrobi jeszcze nieco cieplej to pomyślę :)
"To nie prędkość zabija, lecz gwałtowna jej utrata" – to takie motocyklove ;)

Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2012, 22:13
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2002r

Postprzez sokoli_majster » 12 kwi 2012, 09:55

Kolejna MPV na forum! Brawo! :) Obowiązkowe części do wymiany znamy a przewidyjesz jakieś modyfikacje ponadto? Coś więcej niż CB ? ;)
sokoli_majster
 

Postprzez Guinness » 12 kwi 2012, 17:02

Ładna sztuka . Widzę że zaczyna przybywać ludzi którzy przekonują się do tego modelu Mazdy . Dbaj o nią a ona nie zawiedzie cię . <spoko> .
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 20:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Postprzez Cerber » 13 kwi 2012, 21:36

Sokoli tak jak pisałem trochę tego jest, ale to tylko koncert życzeń. Na pierwszy ogień musi iść zawieszenie, turbina i hamulce. Samochód może nie robi gigantycznych przelotów, ale pewnie lada chwila zacznie śmigać regularnie w weekendy z warszawy na mazury i z powrotem (500-600 km w obie strony, zależy ile kręcenia jest na mazurach) plus codziennie do pracy 60 km z małym hakiem w obie strony więc chcę Ją przygotować przede wszystkim pod względem technicznym, żeby nic się nie rozpadło w trasie. Reszta to koncert życzeń bo po pierwsze brakuje czasu, po drugie czasu, a po trzecie nie wiem czy zwyczajnie chce (ja tak, ale są inne wydatki i na przyjemności tego typu może nie być kasy). Czujniki cofania muszę założyć bo żona się buntuje, że bez tego to ona nie będzie jeździć... jeździć chce ale parkować nie... Hak muszę założyć szybciej niż myślałem bo jutro nad ranem jedziemy całą rodziną na mazury i przydałaby się przyczepa... MPV nie ma problemu ... 5 osób + bagaże + duuuuży pies, ale mam coś większego wozić na miejscu i nie chcę sobie poniszczyć podsufitki... Drugi samochód VW passat kombi ma hak, ale zdecydowanie mniejszy bagażnik... a gratów do przewiezienia jutro jest sporo... heh no trzeba MPV w haczydło wyposażyć nie ma opcji... Takę inwestycji i zmian wiele się szykuje, ale powoli :)
"To nie prędkość zabija, lecz gwałtowna jej utrata" – to takie motocyklove ;)

Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2012, 22:13
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2002r

Postprzez Cerber » 13 kwi 2012, 21:40

Guinness śliczna ta Twoja MPV, wyobraź sobie, że miałem jechac po niemal identyczną:) Nie miała skóry i myślę (po tym jak długo była w ogłoszeniach), że generalnie była niezbyt ciekawa... ale się umówiłem i miałem oglądać... nie mówie kupować ;) Podobała mi się, że jest czarna i tak oglądałem te zdjęcia i wszedłem jeszcze na inne ogłoszenia wieczorem... i zobaczyłem tą którą kupiłem:) Nowszy model... ale cena była OK. Niemniej jednak Twoja Madzia bardzo mi się podoba, widać, że to naprawdę zadbane auto! Śliczna jest :)
"To nie prędkość zabija, lecz gwałtowna jej utrata" – to takie motocyklove ;)

Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2012, 22:13
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2002r

Postprzez Guinness » 14 kwi 2012, 05:31

Dzięki .Co do czujników cofania u mnie są zamontowane poniżej belki zderzaka i ten sposób jest najlepszy ponieważ będziesz miał łatwiejszy montaż , w przyszłości jak by któryś nawalił to dostaniesz się do niego od razu ( tym bardziej że zakładasz hak ) .
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2011, 20:31
Posty: 662 (0/4)
Skąd: Skarżysko Kamienna
Auto: Była Mazda MPV
Jest Opel Astra H

Postprzez kolo_00 » 14 kwi 2012, 22:45

Widze ceber ze maz ramki z az auto :) Patrz im na rece i uwazaj na sztuczki, które beda Ci chcieli wcisnąc jak bedziesz mial problem z autem :) A jeżeli chodzi o czujniki to w mpv swietnie sie parkuje wszystko widać. Nawet jak koncza sie swiatla na scianie to tylko tak sie wydaje ale jest jeszcze dobre 40-50 centymentów. Ale jak żona lubi te wynalazki to zakladaj tylko trzeba uwazac jak cos padnie to wtedy przy cofaniu bedac pewnym ze sie je ma to me byc kuku. Wiekszosc z nich dziala na zasadzi epetli jak jeden padnie to reszta niebedzie sygnalizować o przeszkodzie która możesz napotkać z tylu hahaha
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2011, 20:41
Posty: 113

Postprzez Cerber » 5 cze 2012, 22:06

kolo_00 hehehe te ramki to tak tylko żeby były:) Sam dbam o auto, jeśli sam czegoś nie naprawię to zawsze ktoś ze znajomych pomoże. Pod tym względem – że auto technicznie jest przygotowane jak należy nie mam obaw... a ramki... cóż kiedyś samochód sprzedam, nie prędko bo coraz bardziej doceniam ten "autobus" ale kiedyś pewnie przyjdzie taki dzień, że trzeba będzie kupić coś młodszy samochód.... a ludzie patrzą na każdy szczegół... Serwisom nie ufam, poza tym są za drogie, a po co przepłacać skoro ma się możliwość naprawy auta dużo dużo taniej?


Teraz z nowych wieści. Dziś odebrałem nowe amorki na tył KYB, zamówię też u tego samego gościa z Allegro przednie bo ma w niezłej cenie. Chce już wszystko zrobić w komplecie. Amory przód i tył, wahacze przód i gumy stabilizatora.

Turbina dostała chyba mocno po tyłku przez tą dziurę w rurze turbo, którą zbagatelizowałem:( ale na chwilę obecną musi zostać...

Dziś odebrałem samochód z firmy zajmującej się montażem haków (zostawiłęm na dwa dni bo mieli dorabiać). Założyłem hak firmy Bosal... naprawdę ciężko coś kupić do MPVki. Koszt z montażem – 880 zł. Faktycznie miałem fart bo jedyny hak tej firmy (wiele firm wycofało z produkcji haki do MPV) był w Polsce zarezerwowany... ale ktoś nie odbierał go od ponad 3 miesięcy. Tamta Firma stwierdziła, że klient traci zaliczkę, a hak przesłali do Wawy. Gdyby hak musieli sprowadzać z fabryki, czekałbym 2-3 tygodnie. Chcieli zrobić taki na podstawie rysunków Bosala, ale się udało z Bosalowskim więc GIT:) Przy okazji założyli mi czujniki cofania, które kupiłem jakiś czas temu. Zdjęcia jak to wszystko wygląda wrzucę w wolnej chwili. Test haka już jutro:) Wyjazd na mazury z przyczepką tym razem obowiązkowy:) Przegląd udało mi się zrobić ale nie wiem czy wicie haka w dowód to formalność którą załatwię rano na biegu? Okaże się:) Jeśli nie to trudno, przegląd mam więc pojadę z samym kwitem :)
"To nie prędkość zabija, lecz gwałtowna jej utrata" – to takie motocyklove ;)

Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2012, 22:13
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2002r

Postprzez Cerber » 5 cze 2012, 22:27

Guinness napisał(a):Ładna sztuka . Widzę że zaczyna przybywać ludzi którzy przekonują się do tego modelu Mazdy . Dbaj o nią a ona nie zawiedzie cię . <spoko> .


Tuż obok mojego osiedla pojawiły się dwie MPV. Jedna chyba była tylko przejazdem bo jej nie widuję, ale druga jest tutaj od 2 miesięcy:) Ciekawe czy przyczyniłem się moją MPV do wyboru modelu:) Mam nadzieje, że uda mi się właściciela spotkać jakoś przypadkiem :)
"To nie prędkość zabija, lecz gwałtowna jej utrata" – to takie motocyklove ;)

Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2012, 22:13
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2002r

Postprzez Cerber » 5 cze 2012, 22:51

Guinness napisał(a):Dzięki .Co do czujników cofania u mnie są zamontowane poniżej belki zderzaka i ten sposób jest najlepszy ponieważ będziesz miał łatwiejszy montaż , w przyszłości jak by któryś nawalił to dostaniesz się do niego od razu ( tym bardziej że zakładasz hak ) .


Zapomniałem dodać... te moje czujniki zamontowali chyba w tej metalowej belce, jest dość szeroka i nie wygląda to tak jakby były ponad belką...tylko właśnie gdzieś w niej. Za montaż wzięli 100 zł więc chyba nie tak dużo...?
"To nie prędkość zabija, lecz gwałtowna jej utrata" – to takie motocyklove ;)

Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2012, 22:13
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2002r

Postprzez Cerber » 5 cze 2012, 22:54

Jeszcze jedna rzecz. Jakieś 3-4 tygodnie temu zmieniłem klocki i przetoczyłem przednie tarcze hamulcowe:) różnica w hamowaniu kolosalna:)
"To nie prędkość zabija, lecz gwałtowna jej utrata" – to takie motocyklove ;)

Kredyty dla firm! Finansowanie bieżącej działalności, inwestycje, leasingi – zapraszam :) Szeroka oferta! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2012, 22:13
Posty: 43
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda MPV 2.0 diesel 2002r

Postprzez krystof » 7 sie 2012, 09:08

cześć – ja w temacie "siłowniki drzwi"

– najpierw przestały reagowaćna pilota jedne tylne drzwi, teraz nie działają z centralnego już oba – zapewne jest to wina siłowników, choć początkowo podejrzewałem działanie dziecka, które lubi się bawić guziczkiem :|
– pyatnie zatem – który siłownik polecasz/polecacie do MPV? konieczny jest oryginał, czy pasował będzie jakiś dedykowany innym modelom/markom, czy jakikolwiek uniwersalny?

pozdrawiam, Krzysiek

PS. a propos popularności modelu – gdy kupowałem naszą pierwszą MPV (2007), to w Gdańku było ich zero – teraz, chwała Bogu – kilka już widuję, często teżMPV jeżdżą Rosjanie (do centrum handlowego), ale zawsze mają wypasione benzyniaki
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 14:41
Posty: 151
Skąd: 3miasto
Auto: mpv mr 2002 diesel

Postprzez JerryCold » 10 sie 2012, 14:41

Po co chcesz wymieniać cały siłownik jak wystarczy tylko silniczek ??
Wszystko masz tutaj: viewtopic.php?f=122&t=95912&p=1692791&hilit=silniczek+centralnego+zamka#p1692791
Ja kupiłem nowe jeśli mnie pamięć nie myli z Fiata Pandy z mała przeróbką jest OK <spoko>
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2010, 13:54
Posty: 98
Skąd: Zamość
Auto: Mazda MPV 2.0 CiTD 136KM 2004r.
KIA CEE'D 1.6 CRDi
TOYOTA YARIS VERSO 1.4 D4D
Simpa Titane II '99r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy