Mazda MPV LW AJ 2004 – ES V6 (US) v2 RC1

CW / CR / CP / LW / LV

Postprzez enkai » 21 maja 2011, 02:03

Historia tego egzemplarza rozpoczęła się 7 lipca 2004 roku w mieście, którego symbolem jest następujący widok.

Obrazek

Gdyby ktoś mnie zapytał o to co jest w Hiroszimie, odpowiedziałbym bez wahania – rozpad połowiczny. Jednak człowiek nie zwierze i uczy się nie tylko w dzieciństwie. Pięć lat od chwili wyjazdu tej MPV z taśmy dowiedziałem się, że w Hiroszimie ludzie żyją a niektórzy budują auta – a miało "niebyć nic".
W dniu, w którym nasza Mazda wyjeżdżała z montażu w świecie niewiele się działo.
* Japonia zażądała stałego miejsca w Radzie Bezpieczeństwa i to nie z powodu wyprodukowania takiego auta a z powodu że wysłali swoich wojaków do Iraku!
* Kenneth Lay, były CEO Enrona został formalnie oskarżony przed wielką ławą w Huston w związku z upadkiem tej firmy.
*Archidiecezja Portland w Oregonie wystąpiła do sądu z wnioskiem o upadłość w związku z wysokimi odszkodowaniami które musiała zapłacić.
* Odbyła się premiera filmu 'Ja robot'
To ostatnie wydarzenie było prawdopodobnie najdonioślejsze z powodu dużego wkładu robotów w budowę naszego auta, które tada! wygląda tak:

ObrazekObrazekObrazek

Krótka charakterystyka:
* standardowe wyposażenie wymagane przepisami
* kolor zewnętrzny 22V – sunlight silver metalic (jak ten płyn do mycia naczyń)
* kolor wewnątrza LB6 – szary, bury
* długość 4813 mm, szerokość 1831 mm, wysokość 1755 mm
* ABS trój-kanałowy na wszystkie koła poza zapasowym
* alufelgi 16 cali
* skóra
* klimatyzacja osobna dla dwóch pierwszych rzędów i ostatniego
* okno w dachu nad pierwszym rzędem
* radioodtwarzacz CD ze zmieniarką na sześć płyt bez RDS
* dwudrożne, dwupunktowe nagłośnienie przód/tył z waflem w ścianie bagażnika
* siedem miejsc do siedzenia
* elektrycznie sterowane okna pierwszego i drugiego rzędu
* elektrycznie sterowane wrota boczne.
* tempomat działający od 40km/h !!!
* TCS
* halogeny
* poduszki pirotechniczne w przednim rzędzie
* FOUR SEASONS/TOWING PKG – ogrzewana tylna szyba, powiększony zbiornik spryskiwaczy 5,5l, akumulator Heavy Duty, podgrzewane lusterka, silniki wycieraczek Heavy Duty, większa chłodnica silnika, chłodnica transmisji, możliwość ciągnięcia 3000lb (1360kg). Auto zostało doposażone na wyjątkowo ciężkie warunki europejskie w jakich miało się znaleźć wraz se swoim sponsorem. Prawdopodobnie było to jedyny egzemplarz tak doposażony w Teksasie :–)
* silnik AJ95 – V6 DOHC 24V 2967cm3, 200 hp (149 kW) and 200 lb·ft (270 N·m), Duratec 30 odlany w Cleveland Engine Plant 2, Ohio. Ten typ silnika napędza także Mazdę 6, Jaguara S-Type czy Forda Mondeo ST220. Brak zmiennych faz rozrządu <płacze>
* koła P215/60R16 95H wielosezonowe Cooper Lifeliner Touring SLE z przodu i Nexen SB-602 z tyłu
* rozkład mas przód/tył: 59% / 41%
* współczynnik oporu powietrza Cx: 0,34
* przekładnia automatyczna 5-biegowa elektronicznie sterowana
* pojemność zbiornika tylko 19,8 ale na szczęście galonów

Bardziej systematyczna lista wyposażenia dostępna tu: http://www.mpvclub.com/techinfo.php?action=spec04

Z zakresu eksploatacyjnych czynności wymieniłem:
– tablice rejestracyjne
– olej silnikowy AMSOIL ASL 5W-30
– płyn w przekładni Petro Canada Dexron VI
– płyn spryskiwaczy z Kauflandu za 10zł
– wycieraczki z Kauflandu za 10zł
– świece – niemożliwe do zdobycia w Europie przez sieć Forda – Motocraft AGSF32WM
– zawór PCV i rura łącząca
– płyn spryskiwaczy z Biedronki za 4zł (trzeba coś zrobić bo ciągle ubywa i muszę podnosić maskę a to obciach)

Właścicielem jest żona, moja żona. To babskie auto do wożenia dzieci. Ponieważ jednak boi się nim jeździć to dzieci wożę ja. <serduszka>

Obrazek
Pomysł fotografowania w trawie to eksperyment który wykazał, że może być ciekawie. Po lewej stronie słup o którym będzie więcej później.

Obrazek
Fotka boku na tle zaoranego już pola do tego brak drogi na Ostrołękę. Plasticzane progi dodają powagi. Bryła sprawia wrażenie dużej i taka jest.
Od chwili wykonania tej fotografii na plastyczanym progu przybyło niewidoczne tu z powodu kierunku upływu czasu zarysowanie. Morał z tego taki, że auto trzeba fotografować jak najwcześniej. Sytuacją idealną byłoby wykonywanie ich przez producenta i przekazywanie z książką serwisową bezpłatnie.

Obrazek
Fotka trzecia na tle Corsy daje porównanie jak bardzo różnią się kolorem. Corsa jest wyraźnie ciemniejsza ale to Opel. Niebieski worek na śmieci pełni rolę barwy odniesienia w systemie korekty barw. O słupach z fotki trzeciej nie będę pisać.

Obrazek
Dla większości entuzjastów motoryzacji samochodowej nie będzie zaskoczeniem, że także i ten pojazd wygląda podobnie z drugiej strony. Oczywiście dociekliwi od razu zauważą trzy różnice między stronami. Niestety z powodu ograniczonego budżetu i nabytego skąpstwa nie ogłoszę konkursu a sierotka nie wylosuje szczęśliwca. No właśnie co do drugiej strony, czy to takie szczęście zostać wylosowanym przez sierotkę?
Nieważne. Rację mają ci którzy różnic upatrują w lokalizacji wlewu paliwa oraz kierownicy kół przednich. Trzecia różnica jest sprytnie zakamuflowana między drzewami.

Obrazek
Wiem na co czekaliście więc macie. To jest tył. Utrzymany w konwencji a'la Jennifer Lopez jest mało skromny i wysublimowany. Nie wiem czy to wynika z jakiegoś urazu z dzieciństwa, czy to przez filmy z Rambo, ale producenci jakoś nie lubią miniwanów prawdopodobnie, skoro wszystkie mają taką szafę z tyłu. Ja wiem, że skojarzenia, że tu można coś tam zapakować ale hola! przecież to jest auto.
Nie będę też oceniać pomysłu umieszczenia w tym miejscu tylko jednej rury. Może twórcy też mieli skojarzenia i nie chcieli się narazić Armii Zbawienia, która skojarzeń mieć nie może, nie wiem. Jest jedna rura w aucie z V6 więc nie kusi amatorów szybkich startów a biorąc pod uwagę, że to babskie auto może i dobrze.
Mnie zadowala, że rura nie zardzewiała i nie zwisa. <faja>


Tu nastąpią następne fotki po pozytywnym odzewie modulatorów.
------------------------------------------------------------------------
To na razie zajawka i wstęp. Nie chcę aby się okazało, że komuś coś nie odpowiada i cenzura nie puści.
Proszę tego nigdzie nie przenosić.
Ostatnio edytowano 22 lut 2013, 00:22 przez Rafał_, łącznie edytowano 7 razy
Powód: Poprawienie tytułu na zgodny z regulaminem
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez People_Hate_Me » 21 maja 2011, 11:31

popraw zdjecia na wwieksze :) i bedzie mega malinka :)
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez enkai » 21 maja 2011, 11:33

Do jakiej rozdzielczości?
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez People_Hate_Me » 21 maja 2011, 11:39

standardowo jest chyba 800x600
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez enkai » 21 maja 2011, 13:59

Po pliknięciu robią się 912 x 684. Może o to chodziło :D
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez Ania_TM » 21 maja 2011, 14:02

w temacie maja być większe
Ania_TM
 

Postprzez enkai » 22 maja 2011, 01:09

Dobrze. Gdy ogarnę swój hosting, przerobię.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez yamabushi.akira » 5 cze 2011, 02:45

bjutifól, dawaj więcej fot
i napisz o tym słupie, bo nie wytrzymam
worek i corsa doskonale spełniają swoją rolę :D (trawa też daje radę)
* ABS trój-kanałowy na wszystkie koła poza zapasowym
– tu mnie zabiłeś...a jak wymienisz to już działa? [w sumie koło zmienia status z zapasowego na primary ale 'o korzeniach się nie zapomina']
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 cze 2011, 02:37
Posty: 16
Skąd: Kilcock / Golub-Dobrzyń
Auto: Mazda 3 Sedan/Saloon 5-speed manual, 1.6 L MZR I/L4 ZM-DE (1598 cc, 105 hp) 2005, Silver(Gold), right-hand-drive

Postprzez Gib » 6 cze 2011, 00:29

Jesteś pewny że MPV 3.0 pochodzi z Hiroszimy a nie Flatrock?
Wszystko wyjaśni VIN jeśli zaczyna się od JMZ to Japonia.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez enkai » 10 cze 2011, 00:34

Koło zapasowe po zamontowaniu na piaście traci status zapasowego a w zamian otrzymuje ABS. To jak z elektronami i fotonami, wiesz. Jednak to nie stanowi przedmiotu niniejszego opracowania. No może przy okazji słupa ale raczej nie bo musiałbym teorię świata elektrycznego przedstawić a jako ortodoksyjny jej wyznawca nieuznający istnienia grawitacji mógłbym w ogóle wylecieć z tego forum dla udowodnienia, że grawitacja jednak jest. Oczywiście wystrzeliwujący mnie popełniłby błąd prezentując zjawisko ciążenia a nie grawitacji, ale ja już bym sprostować nie mógł, więc raczej zapasowe będzie bez ABS.

Montownia według tego opisu to raczej Hiroszima. http://forum.mpvclub.com/viewtopic.php?t=3364
Oczywiście zdaję sobie sprawę, że montownia nie stoi w centrum na rynku obok ich Adasia czy przy PKiN zwłaszcza, że tam jeszcze przez kilka tysięcy lat bomba będzie się rozkładać ale biorąc pod uwagę, że wyspy japońskie ciągle się przesuwają a ostatnio nieco gwałtowniej, pojęcie miejsca mocno się wirtualizuje.
Dziękuję więc za pionierską czujność i proszę o weryfikację informacji z linka bo to strona amerykańska a oni miewają informacje niesprawdzone – vide atak na Irak a po nim orientunek, że to Iran ma tą Bronię. Na szczęście ropa była więc się zwróciło.
Mój VIN to mniej-więcej (raczej mniej) JM3LW28J140

PS
Uzupełniłem dane techniczne. Zapomniałem o pojemności zbiornika na benzynę co mogło się skończyć zatrzymaniem w szczerym polu.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez People_Hate_Me » 10 cze 2011, 14:20

daj wieksze Fotki :P
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez enkai » 11 cze 2011, 02:28

Zmusiłeś mnie do wysiłku. Ja nie zapominam.
Oczywiście to nie jest skończone dzieło i niech sobie tu pokiśnie.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez People_Hate_Me » 11 cze 2011, 12:40

enkai napisał(a):Zmusiłeś mnie do wysiłku. Ja nie zapominam.

jest Git Malina :) Leci gdzie trzeba :)

a odnośnie samochodu to Cieszę się że Samochód dostał się w Twoje ręce bo widać że wkładasz w nią Duzo serca :)
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Badyl » 11 cze 2011, 12:55

OOOOOOoo szit. Takie auto powinienem był kupić. Jeszcze z takim silnikiem. Miażdzy!!

ps. świetny opis <lol>
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Krzemol » 11 cze 2011, 13:49

Bardzo ładny Van, jak to Mazda – niech służy :P. My mamy mniejszą, ale również jesteśmy zadowoleni :)

Opis miażdży :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1561 (258/82)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde 1.75TBi 235KM '11r

Postprzez pdrog » 12 cze 2011, 09:45

Ciśnie mię się na usta mało odkrywcze ;) stwierdzenie, że baaaaardzo fajna empefałka...a opis to już wogle jest rewelacyjnie zayebyaszczy <lol>

BTW tak na co dzień używasz dwóch kompletów tablic rejestracyjnych KK..... i RR.....?? <faja>
pdrog
 

Postprzez sokoli_majster » 25 cze 2011, 14:29

enkai napisał(a):* kolor zewnętrzny 22V – sunlight silver metalic (jak ten płyn do mycia naczyń)


Nie wiem czy jak płyn do mycia naczyń ale to taki kolor jak mój. Po zdjęciach można by sie pomylić, musisz poprawić korekcję barw w aparacie. Obrazek

enkai napisał(a):* elektrycznie sterowane wrota boczne.

fajny bajer szczególne jeśli masz je otwierane z kluczyka (a masz?) i pełne ręce zapakowane dziećmi i zakupami( gorzej w zimie Obrazek )

enkai napisał(a):* tempomat działający od 40km/h !!!
* powiększony zbiornik spryskiwaczy 5,5l,


nie wkurzaj ludzi że masz takie bajery! Obrazek

enkai napisał(a):Trzecia różnica jest sprytnie zakamuflowana między drzewami.


No cóż... oprócz kilki różnic które wymieniłeś (znaczących bo znaczących) to:
  • masz niepomalowane lusterka (chyba wiedzieli że żony będą rysować na parkingach),
  • antena wystaje koło przedniej szyby (czyżby słabe zasięgi stacji radiowych były w stanach?)
  • brak lotki na klapie (dodało by charakteru wraz z już istniejącymi progami) Obrazek
  • nie napisałeś o lusterku fotochromatycznym?

Opis bardzo mi się spodobał, więcej fotek proszę, również wnętrza. Nareszcie pokazałeś autko. Napisz skąd kupiłes, czy sam sprowadzałeś ze stanów? Czy było wypadkowe? Ile masz przejechane?

Nie chcesz oddać progów? Obrazek Lampki przednie i tylne bardzo mi sie podobają Obrazek

Przewidujesz jakieś modyfikacje?
sokoli_majster
 

Postprzez enkai » 10 lip 2011, 00:59

Ło matko i córko, ilu fanów wpisało mi się do pamiętnika. Nie ogarnę prawdopodobnie wszystkiego, ale spróbuję.
– Patent z tablicami to cześć tajnego projektu o którym niewiele mogę powiedzieć, bo jest tajny. Gdy go odtają i przeczytam to pewno streszczę jeśli zrozumiem. Z podziemnych forów coś tam wynika, że ma to jakoby związek z rokiem 2012 i jakimiś przepowiedniami dziadka, który miał wizje po wypiciu wody destylowanej. Sprawa jest więc ciężka ale nie beznadziejna.
– Czarności lusterek wcześniej nie zauważyłem. Plus dla Ciebie sokoli. Dlaczego tak to zrobili pojęcia nie mam. Może japońscy ludzie źle zrozumieli amerykańskich a później amerykańscy japońskich a może odwrotnie, nie wiem. Spróbuję zainteresować tematem Pana Wołoszańskiego. On nie taką zagwózdkę rozkminił.
– Z anteną na błotniku zamiast na dachu czy w słupku to pewno jest tak, że amerykańskie auta, niezależnie od pochodzenia etnicznego muszą być zdolne do przewiezienia generała i prezydenta a oni jak powszechnie wiadomo muszą mieć amerykańską flagę na błotniku lub zderzaku. W instrukcji nie ma nic na temat, ale CIA pewno zabroniło tak jak do tej pory blokują wszelkie informacje o obecnym życiu znanych osób jak Elvis na przykład.
– Z twierdzeniem o lotce się nie zgodzę. Lotka mogłaby sugerować zdolność do pionowego startu i lądowania a tego na kolubryna nie potrafi. Do tego w poziomie toczy się tak powoli, że młodzież akademicka poruszająca się skuterami myje zęby podczas jej wyprzedzania. Lotka mogłaby zachęcić ją do kładzenia przyrządów higienicznych na takim wysokim parapecie i dochodziłoby do nieuzasadnionych absencji a w efekcie nie miałby kto pracować za kilka lat.
– Progi, czy nakładki na progi są plastyczane. Nikomu do tej pory nie udało się wyjaśnić mi racjonalnie, dlaczego aut nie robi się od razy z metalu aby tak wyglądały bez plastyku. Może jestem misiem o bardzo małym rozumku, ale jakby człowieka ulepić w ten sposób, to ludzkość byłaby przeszłością długo przed wynalezieniem chłodnicy.
– Lusterka fotochromatycznego z kompasem nie mam :–) Lusterko mam, że tak powiem unplugged :–) Kiedyś będzie o tym w MTV.

Fotki podczas tej sesji powstało dużo. Oczywiście nie wszystkie nadają się do publikacji, ale część zapewne tu trafi. Na pewno będą tu umieszczone znane już części wiernych fanów fotki z wózkiem bliźniaczym złożonym i rozłożonym. Będzie także fotka potwierdzająca zainteresowanie sił powietrznych, ale więcej nie mogę powiedzieć. Na razie wrzucam fotki przedstawiające ogrom ładowni.
Obrazek
Obrazek

PS
Kolor malunku jest rzeczywiście magiczny. Gdy fotografowałem niebo było rozświetlone na niebiesko i to właśnie jest powodem takiego efektu. Worek na śmieci jest tego dowodem.

PS2
Auto przyjechało z amerykańskim człowiekiem służącym w ichniejszej armii. Mieli zdarzenie na europejskiej drodze pod koniec kontraktu i woleli wziąć odszkodowanie. Ja wolałem przepłacić za zderzak, grill z wersji amerykańskiej, niż mieć czarne wnętrze z silnikiem 2l. o parcianych siedzeniach nie wspominając.

PS3
Najbliższa modyfikacja do której od roku się szykuję to ciekły gaz, który po rozciekleniu będzie zasilać silnik. Kolejną będzie prawdopodobnie gaz ziemny.

PS4 (jesze takiej nie ma)
Zbiornik LPG będzie zamontowany tu:
Obrazek
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez enkai » 1 sie 2011, 00:26

Pojazd z sześcioosobową drużyną powrócił z blisko sześciuset milowej wyprawy wakacyjnej. Mimo obciążenia rowerami na klapie i wózkiem na dachu dzielnie stawiał czoła przeciwnościom drogi i pogody. Kilka razy musiał burknąć jadącym zbyt blisko tylnego zderzaka utrzymując bez przejmunku ~60km/h w zabudowanym i ~85km/h poza za pomocą wbudowanego tempomatu. Prędkości powyżej powodowały nieuzasadniony apetyt na wachę. Dlatego ekscesy powyżej tego limitu stanowiły wyłącznie minimum dla zadowolenia ekstrawertyzmu szofera.
PS
Płyn do spryskiwaczy się skończył, więc wlałem nowy, jakiś z zapachem choć sądząc po reakcjach drużyny, raczej zapychający. Powinno pomóc do jesieni.
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Postprzez enkai » 30 sie 2011, 23:23

Jeśli nie liczyć drobnego wtrącenia na temat miejsca planowanego montażu zbiornika LPG, poprzednia część zakończyła się widokiem wnętrza od tyłu. Wypadałoby więc teraz rozpocząć od widoku do tyłu z wnętrza a w szczególności na kanapę.
Obrazek
Jest tu miejsce dla trzech osób. Na co dzień jeżdżą tu 12 latek i 11 latka. Jednak bywało, że siadywali pełnowymiarowi w trójkę i mimo wątpliwości wyrażanych w tym wątku viewtopic.php?f=122&t=112702 , mieli normalnie, jak na kanapie w zwykłym kompakcie.
Pasażer o wyższym priorytecie, co nie zawsze idzie w parze z IQ, ma kontrolę nad grzaniem i chłodzeniem tyłu. Na wypadek gdyby przeginał, kierowca lub konwojent, przepraszam pasażer z przodu mogą przejąć kontrolę nad wentylem tylnym. Pasażer po drugiej stronie kanapy ma za to sub na wysokości krzyża. Czy to efekt przemyślanego działania konstruktorów możemy wyłącznie domniemywać

Obrazek
Widok z kanapy do przodu natomiast zawiera to co na fotografii minus wody zalewu i oczywiście bez szuwarów. Ta część widoku zmienia się, ale to zaskakujące dla auta w tym wieku nie jest. Może kiedyś, oby nie, stanie się nieruchomością. Zobaczymy co wymyśli ekipa z Wiejskiej w sprawie naszego jeszcze wyższego dobrobytu i dalszego postępu postępu.

Obrazek
Siedzący na tylnej kanapie mają za sobą, poza także zmieniającym się widokiem bagażnik. To właśnie tu zazwyczaj instaluje się zbiornik na gaz. To w tym miejscu ponoć mieszczą się największe wytwory przemysłu przechowalniczego gazu dla aut. Jednak ogromny zbiornik uniemożliwiłby takie oto zastosowanie.
Obrazek
i takie:
Obrazek
Ponieważ wożenie wózka jest dla nas ważniejsze od wożenia gazu, na zbiornik musiałem znaleźć inne miejsce. Już o tym było a będzie więcej.

Obrazek
W drugim rzędzie są dwa osobne fotele. Można je złożyć albo wyjąć, jeśli chętny ma wystarczającą moc w ramionach, bo są bardziej niż ciężkie. Ten z prawej dodatkowo ma z boku schowek oraz można go przesuwać na boki.
Obrazek

Jeśli chodzi o schowki, to może dużo tego nie ma, ale ponieważ kobiety mają zazwyczaj torebkę z zadziwiającą zazwyczaj zawartością, przydaje się półka między przednimi fotelami.
Obrazek

Jest taka anegdota, że podwozie Miga 23 projektowała kobieta, bo tylko one potrafią zmieścić tak wiele w tak małej przestrzeni. Podczas realizacji materiału do nin. opisu miałem niecodziennych obserwatorów. Sprawa pewno jest tajna, więc wystarczy zdjęcie gości.
Obrazek

Ponieważ wnętrze jest raczej nudne bez pasażerów, na koniec tej części efektowne zdjęcie całości. Niestety wyraz został zepsuty przez słup a raczej jego cień. Jeśli ktoś z Was będzie rozważać postawienie gdzieś słupa, radzę zastanowić się głęboko bo może ten słup komuś w przyszłości zepsuć ładne zdjęcie.
Obrazek
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2010, 19:22
Posty: 359 (3/0)
Skąd: Crack
Auto: Мазда МПВ '2004 LW AJ 24V6 / Corolla EE111
LPGTECH 516 / czysta benzyna
NIKO300SMC+ / brak
Hana 2000 zielona / /brak

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy