Mazda5 Sport CR LF 2008 f/l by 67igor1
Dzialaja dobrze
Sprawdzilem I pryskalo ponad polowe szyby...
edit:
to przy 130km/h
i maly bonusik:
Sprawdzilem I pryskalo ponad polowe szyby...
edit:
to przy 130km/h
i maly bonusik:
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
to tak zwany plastilak... na powyzszym zdjeciu 1 warstwa...
a tak po 2:
po 3:
po 4:
ps. prosze
a tak po 2:
po 3:
po 4:
ps. prosze
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
A jak z twałością na felgach? Nie będzie odchodzić po jakimś czasie – w szczególności po 2 lub 3 krawężnikach?
- Od: 3 mar 2006, 16:34
- Posty: 131 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 5 CR Diesel 143KM 2006r
matthies napisał(a):Kiedy na aucie?
moze jutro?
adalbertus napisał(a):A jak z twałością na felgach?
viewtopic.php?f=103&t=126077
adalbertus napisał(a):Nie będzie odchodzić po jakimś czasie – w szczególności po 2 lub 3 krawężnikach?
znasz felgi, ktore oparlyby sie kraweznikom?
Dopisano Wt, 2 lip 2013, 15:11:
juz sa na aucie...
uwazam, ze ladnie sie komponuja
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
A mi niestety bardziej podobała się seria.
Dlaczego na felgi poszedł plastilak, a nie zwykły lakier? Pytam z ciekawości. Nie złośliwie
Wydawało mi się, że plastilaki, plastdipy itp. są do elementów elastycznych, które "pracują" i na których zwykły lakier mógłby pękać
Dlaczego na felgi poszedł plastilak, a nie zwykły lakier? Pytam z ciekawości. Nie złośliwie
Wydawało mi się, że plastilaki, plastdipy itp. są do elementów elastycznych, które "pracują" i na których zwykły lakier mógłby pękać
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
zemoj napisał(a):Dlaczego na felgi poszedł plastilak, a nie zwykły lakier?
cena uslugi malowania proszkowego
zemoj napisał(a):Wydawało mi się, że plastilaki, plastdipy itp. są do elementów elastycznych, które "pracują" i na których zwykły lakier mógłby pękać
nie koniecznie, bo jak wytlumaczysz zmiane koloru calego auta za pomoca plastidip?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):nie koniecznie, bo jak wytlumaczysz zmiane koloru calego auta za pomoca plastidip?
Jedynie walorami wizualnymi – głęboki, jednolity mat. Przesłanek użytkowych specjalnie nie widzę, ale też nigdy nie stosowałem tego specyfiku...
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Jeszcze jakiś dresing na opony bo jakieś takie szare!
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Ja używam tego: http://valetpro.pl/traditional-tyre-dressing-500-ml.
Przy stałym używaniu (co 1-2 miesiące) opona nabiera odpowiedniej i w zasadzie trwałej barwy z efektem satyny. jak jest sucho to przez około 3 tygodnie od nałożenia efekt jest intensywny, jak pada to do 2 tyg. spokojnie... Ale mówię przy regularnym stosowaniu fajny efekt jest cały czas.
U mnie tak to wygląda po około 6 tygodniach od aplikacji (po drodze ulewy i jedno mycie – a jak myję to szoruje felgi i opony płynem do naczyń)... Nie wiem czy to widać na zdjęciach, ale opona ma lekki satynowy połysk i nie jest szara...
Przy stałym używaniu (co 1-2 miesiące) opona nabiera odpowiedniej i w zasadzie trwałej barwy z efektem satyny. jak jest sucho to przez około 3 tygodnie od nałożenia efekt jest intensywny, jak pada to do 2 tyg. spokojnie... Ale mówię przy regularnym stosowaniu fajny efekt jest cały czas.
U mnie tak to wygląda po około 6 tygodniach od aplikacji (po drodze ulewy i jedno mycie – a jak myję to szoruje felgi i opony płynem do naczyń)... Nie wiem czy to widać na zdjęciach, ale opona ma lekki satynowy połysk i nie jest szara...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Ładnie wyszło to gumowanie Praktycznie identycznie jak na jednej z propozycji VT
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości