Mazda5 Sport CR LF 2008 f/l by 67igor1
no powiem,ze fajnie to wyszło tył jest extra ,bajer
jeszcze raz... dzieki Adam
bez ciebie by bylo znacznie trudniej to zrealizowac...
a efekt... to trzeba zobaczyc na zywo...
bez ciebie by bylo znacznie trudniej to zrealizowac...
a efekt... to trzeba zobaczyc na zywo...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
dzieki, staralem sie
az dziw, ze Mazda nie montowala czegos takiego przy produkcji auta...
az dziw, ze Mazda nie montowala czegos takiego przy produkcji auta...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):dzieki, staralem sie
az dziw, ze Mazda nie montowala czegos takiego przy produkcji auta...
90% ludzi zaraz by to oberwała na krawężnikach... "My" uważamy.
Ale wygląda to całkiem ciekawie.
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
generalnie nie wjezdzam na krawezniki...
ale jak juz, to jeszcze nigdy nie zawadzilem
ale jak juz, to jeszcze nigdy nie zawadzilem
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Ja u siebie to wywalilem Przod no jeszcze OK ale tyl Masz mega ladny wydech jeszcze taki niedogrzany kotlecik ktory nabiera kolorkow i go tak zaslonic
Grunt ze tobie sie podoba
Grunt ze tobie sie podoba
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
no i przytrafilo sie... po prawie trzech latach rozsypal sie... eh...
... rozsypal sie magnetyczny uchwyt tax disc holder a po polsku zwany "trzymak (uchwyt) podatku drogowego" ...
no i trzeba bylo cos szybko sprezentowac madzi, aby sie czula bezpiecznie na ulicach
wybralem czarny, aluminiowy uchwyt:
a w aucie prezentuje sie tak:
widok z fotela kierowcy:
... taki drobiazg i cieszy
... rozsypal sie magnetyczny uchwyt tax disc holder a po polsku zwany "trzymak (uchwyt) podatku drogowego" ...
no i trzeba bylo cos szybko sprezentowac madzi, aby sie czula bezpiecznie na ulicach
wybralem czarny, aluminiowy uchwyt:
a w aucie prezentuje sie tak:
widok z fotela kierowcy:
... taki drobiazg i cieszy
Ostatnio edytowano 9 paź 2012, 00:54 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Można szerzej coś na ten temat? Na jakich zasadach funkcjonuje podatek drogowy w UK?
- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Erastotenes napisał(a):Można szerzej coś na ten temat?
mozna
Erastotenes napisał(a):Na jakich zasadach funkcjonuje podatek drogowy w UK?
hm auta do 01.03.2001 roku produkcji placa od pojemnosci, ale nie sa to wysokie kwoty...
i podzial jest do 1.5l i powyzej...
pierwsza grupa do 1.5l placi – 135 GBP / rok
druga grupa ta powyzej 1.5l placi – 220GBP / rok
natomiast juz po 01.03.2001 placic trzeba od emisji spalin...
Band --- CO2 (g/km) ----- na rok
A -------- do 100 ----------- £0.00
B ------- 101-110 ---------- £20.00
C ------- 111-120----------- £30.00
D -------121-130----------- £100.00
E -------131-140----------- £120.00
F -------141-150----------- £135.00
G -------151-165----------- £170.00
H -------166-175----------- £195.00
I --------176-185----------- £215.00
J --------186-200----------- £250.00
K* -------201-225---------- £270.00
L --------226-255---------- £460.00
M -----powyzej 255------- £475.00
reasumujac, to od 201 zaczynaja sie autka bardziej sportowe (mocniejsze)
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
dzieki wszystkim za opinie
i sa czarne...
mam jeszcze kilka pomyslow... ale aura na zewnatrz sie szybko zmienia... na jesienna...
Radex napisał(a):ciekawie wyglądają te dokładki
i sa czarne...
mam jeszcze kilka pomyslow... ale aura na zewnatrz sie szybko zmienia... na jesienna...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
fajna mazdeczka a powiedz mi w jakim miescie w uk przebywasz , bo obecnie tez tu jestem
MAZDA BOGIEM, PALIWO SPOSOBEM, JAZDA NAŁOGIEM -------------- Zycie wyborem , szybki zakret , długa prosta , wypadek ukradkiem , duszek do nieba przypadkiem ,
Czy CIEMNO ! czy JASNO ! jedzie MAZDA przez miasto
tel.512295609
gg. 7134474
Czy CIEMNO ! czy JASNO ! jedzie MAZDA przez miasto
tel.512295609
gg. 7134474
- Od: 8 sty 2008, 22:13
- Posty: 104
- Skąd: zamosc
- Auto: MAZDA PREMACY 2.0 DITD EVOLUTION EDITION
okolice polnocnego Londynu... jeszcze wewnatrz M25...
jakby co, to zapraszam na UK spoty
viewforum.php?f=362
jakby co, to zapraszam na UK spoty
viewforum.php?f=362
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
W ostatni weekend Madzia zrobila trase 1100km (z Londynu pod Szkocje i powrot)...
Oczywiscie spisala sie swietnie... , ba nawet lepiej ...
Podczas trasy sprawdzalem elastycznisc silnika i musze napisac, ze im bardziej sie ja "kreci" tym wieksza radosc z jazdy przynosi
Musze tu napisac, ze warunki pogodowe byly rozne... od mgly, po piekna jesien az po zimowe zawieruchy...
Ponizej kilka zdjec...
Oczywiscie spisala sie swietnie... , ba nawet lepiej ...
Podczas trasy sprawdzalem elastycznisc silnika i musze napisac, ze im bardziej sie ja "kreci" tym wieksza radosc z jazdy przynosi
Musze tu napisac, ze warunki pogodowe byly rozne... od mgly, po piekna jesien az po zimowe zawieruchy...
Ponizej kilka zdjec...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
eh... kolega sie chyba rozmyslil...
btw.
nadchodzi zima... a ten czas jest najlepszy na przemyslenia...
... znalezienie swojej wewnetrznej drogi... ZEN... czy jakos tak ..
i czas realizacji... aby z pierwszymi cieplymi promieniami slonca wyruszyc na szerokie drogi...
ale uprzedzajmy faktow... ...
btw.
nadchodzi zima... a ten czas jest najlepszy na przemyslenia...
... znalezienie swojej wewnetrznej drogi... ZEN... czy jakos tak ..
i czas realizacji... aby z pierwszymi cieplymi promieniami slonca wyruszyc na szerokie drogi...
ale uprzedzajmy faktow... ...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Wojtek napisał(a):nadchodzi zima... a ten czas jest najlepszy na przemyslenia...
no moze nie do konca...
trzeba bylo mi jeszcze zakonczyc jeden projekt:
"Uklad wydechowy cz. II"
Od pewnego czasu mialem przygotowany juz projekt i material... ale moze od poczatku...
wprowadzenie:
Nie wiem czy wiecie, ale rura wydechowa srodkowa w M5 jest wraz z katalizatorem, a to oznacza klopoty...
dlatego juz w trakcie wymiany back box'a wiedzialem, ze musze cos z tym zrobic...
plan byl prosty: tu przyciac, tam cos dogiac i podmienic...
no ale tak sie tylko wydawalo...
czesc I – zalozenia.
wymienic czesc ukladu wydechowego pomiedzy katalizatorem i ostatnim tlumikiem.
czesc II – rysunek i potrzebne elementy
Jak szybko to bylo mozliwe (jeszcze latem) wykonalem pogladowy rysunek:
Nastepnie, wystarczylo znalezc wykonawce i zlozyc zamowienie na:
– 1 szt rury ze stali
– dwa laczniki z obejmami
– 1 szt uniwersalnego uchwytu
Po niedlugim czasie nadeszla paczuszka... a w niej...
czesc III – realizacja
I nadszedl ten dzien... wraz z Adamem (adas780715) zajelismy sie to rura...
sprzet gotowy...
... auto rowniez
pierwsze efekty pracy...
niestety, nie obylo sie bez strat... zostalem zaatakowany przez uszkodzona tarcze...
docinanie, czyli poprawianie projektu:
i ostateczny montaz...
Jeszcze raz dziekuje Tobie Adam za pomoc...
ps. ponizej poprawiony rysunek rury srodkowej...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
A kiedy przyjdzie czas na wymianę kapsli z Hiszpanii (na bezalkoholowe)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości