Mazda5 Sport CR LF 2008 f/l by 67igor1
ymcamazda napisał(a):Shell Helix Ultra Extra 5w30?
przykro mi, ale to nie jest olej dla Mazdy... dla VW i BMW to i owszem
dziekuje, zostane przy moim wyborze
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
ale Panie Wojciechu napisal pan komus ze kazdy olej bedzie dobry ktory spelnia wymogi/specyfikacje a z tego co wiem ten shell je spelnia
tak na marginesie olejem do mazdy jest DEXELIA a nie jakas comma
tak na marginesie olejem do mazdy jest DEXELIA a nie jakas comma
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
...ale zawsze decyzja ostateczna nalezy do wlasciciela auta
ps. sam Shell poleca inny olej do Mazdy
ps2. nie panujemy tutaj sobie...
ps. sam Shell poleca inny olej do Mazdy
ps2. nie panujemy tutaj sobie...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
DEXELIA od Elfa Czy Shell, co za różnica. Dlaczego Comma?
Babskie auto, wersja amerykańska viewtopic.php?f=313&t=118894
jakoscia rownoznaczny z Motulem SPEC 913C 5W-30, a dostepny na miejscu (firma w UK)
pomijam tutaj aspekt cenowy, bo to kazdy sam moze sobie sprawdzic...
pomijam tutaj aspekt cenowy, bo to kazdy sam moze sobie sprawdzic...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
witam ja zawsze lałem do madzi total quartz,wczesniej ktos lał do niej mobila,a teraz pokusilem sie o Motul 6100 Synergie Plus Technosynthese 10W40 i jestem zadowolony lubie dawac madzi by sie nie zamulała i powiem że wentylatory mniej mi sie właczaja jak na mobilu,na totalu rzadko a tu bardzo rzadko:)
spec:
Wysokiej jakości olej silnikowy, wykonany w technologii syntetycznej (TECHNOSYNTHESE ®) do nowoczesnych i starszych samochodów, do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Do każdego rodzaju paliwa. APROBATY: ACEA B4/A3/B3, API SL/CF, VW 502.00-505.00, MB 229.3 UWAGA: MOTUL 6100 SYNERGIE PLUS 10W-40 jest pierwszym oleje na świecie spełniającym normę MB 229.3 w klasie lepkości 10W-40. Standard ACEA B4 wymaga doskonałych własności czyszczących/rozpuszczających i lepszej lepkości ze względu na sadzę produkowaną w silnikach Diesla z bezpośrednim wtryskiem. Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż 229.1 jeśli chodzi o starzenie się oleju, właściwości czyszczące/rozpuszczające i lepszą oszczędność paliwa. Klasa lepkości 10W-40 jest w pełni odpowiednią do współczesnych silników benzynowych i Diesla. Wzmocniona baza syntetyczna zapewnia bardzo wysoką moc smarowania, zmniejsza tarcie, i zapewnia odporność na wysokie temperatury.
spec:
Wysokiej jakości olej silnikowy, wykonany w technologii syntetycznej (TECHNOSYNTHESE ®) do nowoczesnych i starszych samochodów, do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Do każdego rodzaju paliwa. APROBATY: ACEA B4/A3/B3, API SL/CF, VW 502.00-505.00, MB 229.3 UWAGA: MOTUL 6100 SYNERGIE PLUS 10W-40 jest pierwszym oleje na świecie spełniającym normę MB 229.3 w klasie lepkości 10W-40. Standard ACEA B4 wymaga doskonałych własności czyszczących/rozpuszczających i lepszej lepkości ze względu na sadzę produkowaną w silnikach Diesla z bezpośrednim wtryskiem. Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż 229.1 jeśli chodzi o starzenie się oleju, właściwości czyszczące/rozpuszczające i lepszą oszczędność paliwa. Klasa lepkości 10W-40 jest w pełni odpowiednią do współczesnych silników benzynowych i Diesla. Wzmocniona baza syntetyczna zapewnia bardzo wysoką moc smarowania, zmniejsza tarcie, i zapewnia odporność na wysokie temperatury.
- Od: 25 kwi 2013, 13:34
- Posty: 58
- Skąd: Bieniewiec
- Auto: mazda premacy 2.0 DITD 01
Wojtek napisał(a):juz zamowilem dodatkowe gniazdo 12V wraz z odpowiednimi kablami i przy okazji realizacji pomyslu doladowania aku, zostanie zrealizowany pomysl stalego napiecia w kabinie
niestety, trzeba poczekac na poczte
poczta dotarla kilka dni temu, a teraz nadszedl czas realizacji tego zadania:
Relacja z zalozenia dodatkowego gniazda 12V w kabinie ze stalym zasilaniem
(Operacja wykonana na M5 wersji UK czyli RHD)
Potrzebne narzedzia:
– wkretak krzyzakowy, wiertarka, wiertlo piorkowe lub otwornica o srednicy naszego gniazda, klucz plaski 10mm, ostry szpikulec, tasma izolacyjna...
1. Demontujemy:
– kieszen pasazera i konsole srodkowa
– zdejmujemy oslone BCM
2. Pod Body Control Module na sciance grodziowej znajduje sie gumowe przejscie do komory silnika.
Szpikulcem przebijamy sie i przetykamy drut. Pozwoli on nam na swobodne przeciagniecie kabli do naszego nowego gniazda
3. Idziemy od strony silnika i demontujemy pokrywe akumulatora.
4. Tasma izolacyjna oklejamy przepchniety drut wraz z koncowka kabla (ta z konektorkami)
5. Wciagamy tak przygotowane kable z powrotem do kabiny. W komorze silnika zostawiamy zapas, aby wystarczylo nam do podlaczenia kabli pod aku po odpowiednim ich ulozeniu.
Widok przeprowadzonego kabla
6. Wracamy do kabiny. Prowadzimy przeciagniety kabel do miejsca wybranego na montaz gniazda. Co jakis czas mocujemy kabel, aby nie generowal odglosow podczas jazdy...
7. Ja wybralem na gniazdo miejsce obok standardowego gniazda 12V (po stacyjce). W tym celu wiercimy otwornica lub wiertlem piorkowym otwor i montujemy w nim gniazdo. Nastepnie, montujemy konsole srodkowa na swoim miejscu i podlaczmy nasz kabel. Widok "od gory":
8. Teraz wracamy do komory silnika i podlaczamy nasz kabel pod akumulator za pomoca klucza plaskiego 10mm. W gniazdo bezpiecznika nalezy wlozyc odpowiedni bezpiecznik, aby chronil nasza instalacje... Ja uzylem bezpiecznika 15A
Widok podlaczen:
Nastepnie zakladamy oslone akumulatora, montujemy polke i cieszymy sie z wykonanego zadania
"Przy okazji" poprawilem przejscie kabli od baterii slonecznej do nowego gniazda.
Klka zdjec ponizej:
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
tak mam...
Jest to bateria sloneczna, ktora doladowuje moj akumulator
widac ja na zdjeciach pod relacja...
ps. dzisiaj ciag dalszy modzenia
tylko tyle zostalo...
reszta juz zamocowana
Jest to bateria sloneczna, ktora doladowuje moj akumulator
widac ja na zdjeciach pod relacja...
ps. dzisiaj ciag dalszy modzenia
tylko tyle zostalo...
reszta juz zamocowana
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
wiesz malo jezdze...
Zerknij tutaj
Dopisano Wt, 30 kwi 2013, 13:30:
jak juz wspomnialem byl ciag dalszy
paczka zawierala taka uszczelke:
Wlasnie dzisiaj nastapil jej montaz...
i juz po:
Na przod mojej piatki poszlo 2.1m
Zerknij tutaj
Dopisano Wt, 30 kwi 2013, 13:30:
jak juz wspomnialem byl ciag dalszy
paczka zawierala taka uszczelke:
Wlasnie dzisiaj nastapil jej montaz...
i juz po:
Na przod mojej piatki poszlo 2.1m
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
a zdarzak gdzie tak przytarles ?
CO do tych modyfikacji , sam nie wiem co myslec.
Dawniej robiles je ze smakiem, zmieniales cos na lepsze, fajniejsze ale obecnie to mam wrazenie, ze zaczynasz juz robic wszystko na sile, tak aby tylko cos zmienic dla samej zasady
CO do tych modyfikacji , sam nie wiem co myslec.
Dawniej robiles je ze smakiem, zmieniales cos na lepsze, fajniejsze ale obecnie to mam wrazenie, ze zaczynasz juz robic wszystko na sile, tak aby tylko cos zmienic dla samej zasady
glowasiek napisał(a):a zdarzak gdzie tak przytarles ?
no zdarzylo sie... wjazd do centrum handlowyego... ciasny zakret w prawo i wysoki kraweznik...
co do modow... tez nie wiem co myslec...
... jest to proces ciagly ze zmiennymi potrzebami...
czasem przybywa praktyczny mod, kiedy indziej pojawia sie taki... mmm... dla wizualizacji mojego artystycznego JA...
i dlatego caly temat ewoluuje... jedne mody sa i zostana, a inne odpadna, bo zycie je zwreyfikuje...
a krotko... po prostu usprawniam sobie auto...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
ta guma pod zderzakiem wyglada calkiem niezle na zdjeciach chociaz nie wiem czemu to ma sluzyc
Bardziej mialem na mysli Twoje wczesniejsze dokonania-no ale twoja fura, rob jak uwazasz – najwazniejsze abys TY byl zadowolony
Bardziej mialem na mysli Twoje wczesniejsze dokonania-no ale twoja fura, rob jak uwazasz – najwazniejsze abys TY byl zadowolony
dokładka fajna, temat śledziłem, u ciebie od przodu wygląda elegancko, ale z boku już trochę mniej, Wydaje mi się, jakby była zbyt miękka, że twardsza by się lepiej sprawdziła.
Będziesz leciał naokoło, czy zostawiasz tylko front?
Będziesz leciał naokoło, czy zostawiasz tylko front?
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Czekaj... Brwi odparowały. ★:–)★
Dopisano 30 kwietnia 2013, o 17:57:
Czekaj... Brwi odparowały. ★:–)★
Dopisano 30 kwietnia 2013, o 17:57:
Czekaj... Brwi odparowały. ★:–)★
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości