Mazda5 Sport CR LF 2008 f/l by 67igor1
to kiedy montaz i prezentacja 
Zsynchronizuj zegarki, ten z konsoli i ten z radia 
Poza tym wszystko bardzo ładnie.
Teraz pytania:

Poza tym wszystko bardzo ładnie.

Teraz pytania:
- co to za radyjko?
- działa sterowanie z kierownicy?
- ma opcję "dual zone" (na radiu navi a z tyłu na ekranach bajki)?
- ile dałeś?
-
sokoli_majster
Właśnie co ta sprzęcik? Wygląda dobrze, ale marki jakoś nie widać... swoją drogą niezły prezent na Gwiazdkę, się Elfy postarały 
Sprzedam konsole środkową do M6 polift, z uszkodzonym Cd Bose, bez sterowników nawiewu
- Od: 21 mar 2011, 00:37
- Posty: 356
- Skąd: Southport, UK/ Inowrocław/Bydgoszcz , PL
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2, 2005
Mazda 3 1.6 TS2, 2005
viewtopic.php?f=331&t=131055
No wkoncu Wojtek pokazales nowy sprzet.
Na zywo wyglada jeszcze lepiej... Kiedy w mojej madzi wyladuje takie o to ustrojstwo
Pozdrawiam
Na zywo wyglada jeszcze lepiej... Kiedy w mojej madzi wyladuje takie o to ustrojstwo

Pozdrawiam
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
sokoli_majster napisał(a):Zsynchronizuj zegarki, ten z konsoli i ten z radia...
ten z konsoli nie jest uzywany... tzn. jak jezdze, to mam ustawione na spalanie...
sokoli_majster napisał(a):Teraz pytania:
1. co to za radyjko?
2. działa sterowanie z kierownicy?
3. ma opcję "dual zone" (na radiu navi a z tyłu na ekranach bajki)?
4. ile dałeś?
ad1. a jakas chinszczyzna... jak wszystko z reszta
ad2. tak – sterownik jest z ASO – Pionieer
ad3. tak, ale ja tego nie uzywam... wczesniej kupilem komplet DVD player'ow – oba master (DVD, USB, karta pamieci i we AV)
...a dzieci sa w roznym wieku... i nie beda ogladac tego samego...
ad4. calosc (nie liczac mojej pracy) okolo 350 GBP, ale to zalezy jakie czesci zakupisz... z ASO czy inne...
taki zestawik mozna zlozyc (juz z NAVI) od 300 – 400 GBP
bury84 napisał(a):Właśnie co ta sprzęcik? Wygląda dobrze, ale marki jakoś nie widać...
chinol
bury84 napisał(a):swoją drogą niezły prezent na Gwiazdkę, się Elfy postarały
nie, nie... to taki jeden kolega mi zabral, to co juz mialem zainstalowane, ale jego elfem bym nie nazwal
...ja tylko musialem zakryc powstala dziure...

karol napisał(a):Na zywo wyglada jeszcze lepiej..
dzieki
karol napisał(a):Kiedy w mojej madzi wyladuje takie o to ustrojstwo
Ty juz wiesz
jak bedziesz gotowy, to wykonamy taki projekt w Twoim autku
oj, gwiazdorek byl sobie niedawno... 
Madzia dostala prezent...
i nie jest juz slepa... ma oczko z tylu
a wynikiem jest krotka fotorelacja
Fotorelacja z montażu kamery cofania w M5 facelift (2008r)
moze sie komus przyda
Z racji, ze Mazda bardzo lubi swoich klientow i nie chce im ulatwiac zycia... powstala ta relacja...
1. Mazda podniosla swoje ceny na niektore akcesoria... Przykladem jest oryginalna kamerka cofania
(w UK kosztuje tylko 622 GBP jakby ktos chcial kupic)
2. Innym przykladem łopatologii stosowanej przez Mazde jest konstrukcja tylnej klapy (drzwi) w M5...
Jest to jeden element... powloka zewnetrzna i wewnetrzna sa znitowane...
Po takim optymistycznym wstepie, stwierdzilem, ze samemu skompletuje potrzebne czesci...
oto one:
1. kamera cofania
jest to zamiennik (pochodzenia azjatyckiego) z przeznaczeniem do Mazdy5
2. 1-kanalowy modul przesylania sygnalu video
dlaczego video sender? zobaczycie pozniej...
3. Potrzebne beda jeszcze:
– dobrze izolowany kabel (taki do instalacji samochodowych – plecionka) – okolo 2m
– tasma izolacyjna
– 2 szybkozlaczki (zaciskane noze w izolacji)
– drut dlugosci okolo 40cm (pomocny do przeciagania kabla)
Krok pierwszy:
po otwarciu tylnej klapy, zdejmujemy oslone podlaczenia ogrzewania szyby:
To stad zaczynamy przeciagac kabel... tak jak opisy na zdjeciu... Ja wykonalem jako pierwsze polaczenie do bagaznika...
Nalezy lekko podwazyc gumowa oslone kabli od strony wypustu (przejscie pomiedzy klapa i karoseria auta. Do przeciagniecia kabla uzywamy wspomnianego wczesniej drutu... jako "łapke" kabla.
Nastepnie demontujemy pas podsufitowy... nie bac sie tylko pociagnac w dol... caly jest na ztrzaskach metalowych...
Pozniej, przciagamy kabel przez gumowa oslone kabli i dalej wsuwamy do kabiny...
Ja poprowadzilem kabel wzdluz istniejacej wiazki elektrycznej
Dalej, czesciowo demontujemy tapicerke... ta na wysokosci okna i siedzen. Ta pierwsza jest na kolkach, a druga na zatrzaskach i prowadzimy w doł nasz kabelek...
Na wysokosci łaczenia wspomnianych plastikow (za nimi oczywiscie) jest wejscie kabla od lampy zespolonej... nalezy "namacalnie" ja znalezc i troche przyciagnac do siebie... naciac oslone kabli i poszukac kabelka fioletowo-czerwonego (tak bylo w moim przypadku). To jest wlasnie plus swiatel cofania. Uzywajac szybkozlaczki podlaczamy nasz kabel i zabezpieczamy cale zlacze...
Nadmiar naszego kabla ukladamy i mozemy przystapic do zamkniecia calego balaganu...
Teraz skupiamy sie na drugiej czesci, czyli drodze naszego kabla w glab klapy...
Wpychamy drugi koniec kabelka (otworem do styku podgrzewania tylnej szyby) w strone srodka klapy... patrz zdjecie pierwsze (kolor niebieski)... pomagamy sobie drutem z drugiej strony, aby przechwycic nasz kabelek...
Na zdjeciu moj kabel wyszedl troszke za daleko... musialem go cofnac (patrz miejsce zaznaczone na zdjeciu). Jak juz mamy "tam kabelek", to przystepujemy do demontazu oslony oswietlenia. Na zdjeciach zaznaczylem zatrzaski klosza...
w te otwory idealnie wchodzi nasza "nowa" obudowa – kamerka...
Kamera ma dwa wejscia:
1. zasilanie:
zasilanie + i w to miejsce podlaczamy nasz przeciagniety kabel
zasilanie – – laczymy pod srubke wycieraczek... jest to masa ukladu
2. wyjscie Video:
W moim przypadku, wiedzac juz o czekajacych mnie klopotach z przeprowadzaniem kabla, zdecydowalem sie na zastosowanie video sendera. Nadajnik podlaczamy tak samo jak kamere do zasilania (na zyle plusowa zastosowalem szybkozlaczke) – jest to jedno zlacze na kamere i sender)...
Sygnal Video z kamery (chinch) podlaczamy bezposrednio do wejscia naszego sendera. Zlacza sa plug&play. Calasc przewodow dobrze ukladamy i zabezpieczamy (aby nam nic nie pukalo/stukalo w pozniejszym czasie).
i zasuwamy oslone klapy bagaznika.
Nastepnie zakladamy oslone (zaslepke) kabla grzewczego...
tutaj mala uwaga:
W tej wnece jest dodatkowa oslona kabla grzewczego (na zdjeciu koloru zielonego). Na wprowadzenie naszego kabla mamy jakies 4mm przestrzeni... pomiedzy ta oslona, a obudowa klapy...
I to byl decydujacy punkt, ktory zdecydowal o zastosowaniu tylko jednego kabla – zasilajacego... Wyobrazcie sobie, przekladac ta droga kabel Video...
Gotowe
Madzia dostala prezent...
i nie jest juz slepa... ma oczko z tylu

a wynikiem jest krotka fotorelacja
Fotorelacja z montażu kamery cofania w M5 facelift (2008r)
moze sie komus przyda
Z racji, ze Mazda bardzo lubi swoich klientow i nie chce im ulatwiac zycia... powstala ta relacja...
1. Mazda podniosla swoje ceny na niektore akcesoria... Przykladem jest oryginalna kamerka cofania
(w UK kosztuje tylko 622 GBP jakby ktos chcial kupic)

2. Innym przykladem łopatologii stosowanej przez Mazde jest konstrukcja tylnej klapy (drzwi) w M5...
Jest to jeden element... powloka zewnetrzna i wewnetrzna sa znitowane...
Po takim optymistycznym wstepie, stwierdzilem, ze samemu skompletuje potrzebne czesci...
oto one:
1. kamera cofania
jest to zamiennik (pochodzenia azjatyckiego) z przeznaczeniem do Mazdy5
2. 1-kanalowy modul przesylania sygnalu video
dlaczego video sender? zobaczycie pozniej...
3. Potrzebne beda jeszcze:
– dobrze izolowany kabel (taki do instalacji samochodowych – plecionka) – okolo 2m
– tasma izolacyjna
– 2 szybkozlaczki (zaciskane noze w izolacji)
– drut dlugosci okolo 40cm (pomocny do przeciagania kabla)
Krok pierwszy:
po otwarciu tylnej klapy, zdejmujemy oslone podlaczenia ogrzewania szyby:
To stad zaczynamy przeciagac kabel... tak jak opisy na zdjeciu... Ja wykonalem jako pierwsze polaczenie do bagaznika...
Nalezy lekko podwazyc gumowa oslone kabli od strony wypustu (przejscie pomiedzy klapa i karoseria auta. Do przeciagniecia kabla uzywamy wspomnianego wczesniej drutu... jako "łapke" kabla.
Nastepnie demontujemy pas podsufitowy... nie bac sie tylko pociagnac w dol... caly jest na ztrzaskach metalowych...
Pozniej, przciagamy kabel przez gumowa oslone kabli i dalej wsuwamy do kabiny...
Ja poprowadzilem kabel wzdluz istniejacej wiazki elektrycznej
Dalej, czesciowo demontujemy tapicerke... ta na wysokosci okna i siedzen. Ta pierwsza jest na kolkach, a druga na zatrzaskach i prowadzimy w doł nasz kabelek...
Na wysokosci łaczenia wspomnianych plastikow (za nimi oczywiscie) jest wejscie kabla od lampy zespolonej... nalezy "namacalnie" ja znalezc i troche przyciagnac do siebie... naciac oslone kabli i poszukac kabelka fioletowo-czerwonego (tak bylo w moim przypadku). To jest wlasnie plus swiatel cofania. Uzywajac szybkozlaczki podlaczamy nasz kabel i zabezpieczamy cale zlacze...
Nadmiar naszego kabla ukladamy i mozemy przystapic do zamkniecia calego balaganu...
Teraz skupiamy sie na drugiej czesci, czyli drodze naszego kabla w glab klapy...
Wpychamy drugi koniec kabelka (otworem do styku podgrzewania tylnej szyby) w strone srodka klapy... patrz zdjecie pierwsze (kolor niebieski)... pomagamy sobie drutem z drugiej strony, aby przechwycic nasz kabelek...
Na zdjeciu moj kabel wyszedl troszke za daleko... musialem go cofnac (patrz miejsce zaznaczone na zdjeciu). Jak juz mamy "tam kabelek", to przystepujemy do demontazu oslony oswietlenia. Na zdjeciach zaznaczylem zatrzaski klosza...
w te otwory idealnie wchodzi nasza "nowa" obudowa – kamerka...
Kamera ma dwa wejscia:
1. zasilanie:
zasilanie + i w to miejsce podlaczamy nasz przeciagniety kabel
zasilanie – – laczymy pod srubke wycieraczek... jest to masa ukladu
2. wyjscie Video:
W moim przypadku, wiedzac juz o czekajacych mnie klopotach z przeprowadzaniem kabla, zdecydowalem sie na zastosowanie video sendera. Nadajnik podlaczamy tak samo jak kamere do zasilania (na zyle plusowa zastosowalem szybkozlaczke) – jest to jedno zlacze na kamere i sender)...
Sygnal Video z kamery (chinch) podlaczamy bezposrednio do wejscia naszego sendera. Zlacza sa plug&play. Calasc przewodow dobrze ukladamy i zabezpieczamy (aby nam nic nie pukalo/stukalo w pozniejszym czasie).
i zasuwamy oslone klapy bagaznika.
Nastepnie zakladamy oslone (zaslepke) kabla grzewczego...
tutaj mala uwaga:
W tej wnece jest dodatkowa oslona kabla grzewczego (na zdjeciu koloru zielonego). Na wprowadzenie naszego kabla mamy jakies 4mm przestrzeni... pomiedzy ta oslona, a obudowa klapy...
I to byl decydujacy punkt, ktory zdecydowal o zastosowaniu tylko jednego kabla – zasilajacego... Wyobrazcie sobie, przekladac ta droga kabel Video...



Gotowe
mandzynek napisał(a):A efekty koncowe?
dokladnie

Jak to na monitorku wyglada
no i jak sie w nocy spisuje? Ma jakis night view czy cos podobnego
mandzynek napisał(a):A efekty koncowe?
zielony110 napisał(a):dokladnie
Jak to na monitorku wyglada![]()
a prosze
widok na monitorku:
odleglosc miedzy autami...

i... dokladny pomiar...
a tak sie cofa i nagrywa filmik w tym samym czasie
glowasiek napisał(a):a Ty to chyba masz jakies uklady z mikolajem, ciagle przychodzi z lepszymi gadzetami
hehehe... grzeczny bylem
glowasiek napisał(a):to teraz jak cofasz to uzywasz tylko wyswietlacza i ufasz kamerce czy monitorujesz lusterka tez ?
jednego lusterka... tego od strony kraweznika...
ale...
juz mysle nad sterowaniem lusterek przy wlaczeniu wstecznego... aby same sie ustawialy...
no ladnie, ladnie.
Teraz jeszcze tylko widok nocny mnie interesuje
Jak ma opcje night view to jest rewelacja
Teraz jeszcze tylko widok nocny mnie interesuje
Jak ma opcje night view to jest rewelacja

zielony110 napisał(a):Teraz jeszcze tylko widok nocny mnie interesuje
Jak ma opcje night view to jest rewelacja
to juz zalezy od samej kamerki cofania... ja mam taka bez diod podswietlajacych (IR)...
jak dla mnie widok jest ok... niestety, zdjecia tego dobrze nie oddaja...
bez swiatel...
i na swiatlach...
Ostatnio edytowano 28 gru 2011, 19:47 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Wojtek napisał(a): mysle nad sterowaniem lusterek przy wlaczeniu wstecznego... aby same sie ustawialy...
No i to jest cos pozytecznego

glowasiek napisał(a):Wojtek napisał(a): mysle nad sterowaniem lusterek przy wlaczeniu wstecznego... aby same sie ustawialy...
No i to jest cos pozytecznegoKazdy samochod powinien miec takie cos w standardzie a nie ... czekam na efekty prac i kosztorys
dopisuje sie do listy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość