Mazda MX-3 1.6 B6 '93r & MX-3 1.8 BP DOHC
Witam,
Kilka zdań o sobie
Mam na imię Przemysław, 29 lat – ponoć na tyle nie wyglądam Urodzony 30 stycznia 1983r w Zabrzu jak i zamieszkały. Z wykształcenia Technik Budownictwa oraz Technik BHP, a wykonuję (wykonywałem ...prawie 4 lata ) zawód sanitariusza/rat przed medycznego w Szpitalu Klinicznym nr 1 w Zabrzu na Głównej Izbie Przyjęć.
Z zamiłowania dietetyk, instruktor kulturystyki klasycznej i fitness oraz nałogowy gracz FPP ( Counter-Strike 1.6, COD:MW1, CODMW2, FAR CRY2, Quake itp. )
Od momentu uszkodzenia lewego kolana 2lata temu ( chrząstki stawowej ) niestety zaniechanie profesjonalnych treningów po 10letnim stażu oraz wszelakich sportów Od pewnego czasu zaczyna mnie wciągać obróbka zdjęć itp. raczej na płaszczyźnie amatorskiej Lubię także posłuchać dobrej muzyki w klimatach Jacka Kaczmarskiego czy też Grzegorza Turnaua, Marka Grechuty itp. Nie stronie oczywiście od innych gatunków, słucham tego co mi aktualnie wpadnie w ucho
Moja facjata i mała napinka Jeszcze za czasów zabawy w modela i wszelakiej aktywności fizycznej
Aktualna fota... -15kg później no cóż SPORT to zdrowie ...
Wozidło:
Posiadam Mazdę MX-3 1.6 od paru lat i jak na razie specjalnie nie narzekam wdzięczny samochodzik aczkolwiek troszkę zaniedbany przez wcześniejszego właściciela – pomału wraca do łask
Dane techniczne:
Pojemność: 1598 cm3
Silnik: B6 1600/ 4-CYL. 16-zaworowy, SOHC.
Moc: 88KM
Moment obrotowy: 132 Nm
Przysp. 0-100 km/h 10.80 s
Nadwozie: EC
Kolor: Morski metalik (kolor Z1 – Tropic Emerald metalik / bluish green effect )
Rok produkcji: 1993 ( 31.01.1994r I rejestracja )
Zużycie paliwa: 8.00 l/100km
Rodzaj paliwa: PB95
Wyposażenie:
Elektryczne szyby,
Elektryczne lusterka,
Elektryczny szyberdach,
Klimatyzacja,
Wspomaganie kierownicy,
ABS,
Centralny zamek,
Alarm,
Immobilajzer,
Kubełkowe fotele,
Regulowana kolumna kierownicy.
Alufelgi: ATS przód 205/50/15 tył: 215/50/15 .
Moje modyfikacje/wymiany:
Pełne ospojlerowanie z wersji MX-3 V6,
Podświetlana podłoga na niebiesko,
Wymiana tarcz przednich na TRW oraz klocków przód/tył,
Amortyzatory: KAYABA przód/tył,
Springi: MTS -40mm przód/tył,
Kable: WN NGK + świece NGK,
Białe kierunki boczne od Punto 1,
Zaciski hamulcowe pomalowane na czerwono,
Naklejki mazdaspeed
… cdn.
W planach:
CarAudio,
Odświeżenie lakieru,
Jakieś 17' ciekawe alusy + dobre gumy
...
Zakup Czarnej Mazdy MX-3 V6 1.8 '98r z nie zajechanym motorem
Oto kilka fotek Madziuli:
Zaraz po zakupie: (seria + spojler z MX-3 V6)
Po pierwszym myciu – odzyskała nieco blasku
Komplet ospojlerowania z MX-3 V6, podkładki klubowe , białe boczne kierunki.
Aktualny wygląd, obniżona -40mm + naklejki mazdaspeed
cdn.
UPDATE: 18.10.2011r
Postanowiłem w końcu przedstawić moją drugą Madziulę
Zwie się "Czarnula" jest z 95r niegdyś posiadała pod maską standardowy silnik DOHC 107KM – to się zmieniło . Kupiłem ją przede wszystkim z myślą o SWAP'ie... ze względu, iż buda była w doskonałym stanie czego nie można powiedzieć o silniku któremu uszczelniacze odmówiły posłuszeństwa. Choć na mocy jakoś szczególnie nie straciła to po ponad roku w końcu postanowiłem wrzucić mocniejszy silnik z 323 BG GT 1.8 BP 128KM i tak o to jest:
Zaraz po wyciągnięciu starego serducha:
Już po SWAP'ie z drobnymi modyfikacjami:
Polecam tego typu rozwiązanie wkręca się nad wyraz szybko i frajda z jazdy jest zdecydowanie większa Od pół roku Madziula radzi sobie całkiem dobrze, niebawem zapewne odwiedzimy hamownie i zweryfikujemy to
Dane techniczne po SWAP'ie:
Pojemność: 1840 cm3
Silnik: BP 1800/ 4-CYL. 16-zaworowy, DOHC.
Moc: ok. 128KM/6500
Moment obrotowy: ok. 157/4500
Przysp. 0-100 km/h ok. 8,4sek
Nadwozie: EC
Kolor: PZ Brilliant black
Rok produkcji: 30.05.1995r ( silnik z 91r )
Zużycie paliwa: średnio 10.00 l/100km
Rodzaj paliwa: przeważnie 99+
Aktualna kompresja: 12 / 11,5 / 11.5 / 12
Wyposażenie:
Elektryczne szyby,
Elektryczne lusterka,
Elektryczny szyberdach,
Wspomaganie kierownicy,
ABS,
Centralny zamek,
Alarm,
Immobilajzer,
Regulowana kolumna kierownicy.
Alufelgi: AEZ Radon 7,5x17"
Opony: przód 205/45/17 Toyo Proxes T1R, tył 205/45/17 Dunlop SP SPORT 01.
Moje modyfikacje/wymiany:
Pełne ospojlerowanie z wersji MX-3 V6,
Rozpórka przód na kielichy ori z MX-3 V6,
Podświetlana podłoga na niebiesko,
Wymiana tarcz przód/tył na TRW oraz klocków przód/tył,
Amortyzatory: KAYABA przód/tył,
Springi: seria,
Kable: WN NGK + świece NGK,
Olej: Valvoline Max Life 10W40,
Białe kierunki boczne od Punto 1,
Brak pomarańczowego filtra w kierunkach na zderzaku,
Klosze świateł przednich wypolerowane wew./zew.+czarny mat środek.
Zaciski hamulcowe pomalowane na czerwono,
Licznik oklejony folią 3M Carbon+ Indiglo + aluramki,
Środkowa konsola w 3M Carbon jak i wew. klamki, podłokietnik oraz panel sterowania szybami,
Nawiewy oklejone również folią 3M imitacją drapanego aluminium,
CAI Simota+modyfikacje, [in progress]
Układ wydechowy 2,25'-2': Kolektor 4-1 PACESETTER, katalizator sportowy, tłumik środkowy przelotowy RM Motors, Końcowy Twin Loop RM Motors.
Dysze spryskiwaczy mgłowe od Mazda Tribute.
Obszyta skórą kierownica + czerwona nić.
Gałka zmiany biegów na zamówienie skóra+logo.
… cdn.
W planach:
ECUMASTER DET3,
Klamki wew. z 626 po lifcie ( chrom ),
Odświeżenie lakieru,
oraz być może w odległej przyszłości ( sezon 2013r )
Sportowe sprzęgło,
Sportowe wałki, tłoki o wysokim stopniu sprężania, konwersja MAF-MAP, regulowane kółka rozrządu...
...
Obecnie wygląda tak moja Czarnula:
Niebawem wrzucimy zdjęcia z sesji jesiennej...
UPDATE: 8marca 2012r
Obiecywane info odnośnie nowego wydechu zatem w końcu pospawane oraz zamontowane
Jestem nad wyraz zadowolony z dźwięku jest w końcu cicho, a zarazem przelotowo Co do mocy niewiele więcej przybyło aczkolwiek patrząc na to ,że wcześniej też był przelot to wzrost mocy głównie zawdzięczamy kolektorowi.
Dla przypomnienia wpadł:
Kolektor 4-1 Pacesetter z Forda Escorta GT, katalizator sportowy AWG, tłumik środkowy przelotowy RM MOTORS, tłumik końcowy przelotowy RM MOTORS Twin Loop. Na rurach, od kolektora 2,25' do 2' na końcowym.
Fotki kolektora zaraz po wymianie oraz krótki filmik ukazujący "walory" dźwięku przy 2 tyś, 4tyś i 6tyś rpm.
Trochę dymi w końcu zimno i świeży wydech aczkolwiek to nie zmienia faktu , że łyka trochę oleju
http://youtu.be/XiMcpcvJmX4
oraz wyrocznia w postaci wykresu z hamowni przed i po wymianie
Do ogarnięcia w dalszym ciągu CAI i koniecznie zapłon oraz spadki napięcia na pompie do tego jeszcze dojdzie ECU Master Det III i na lato będzie powyżej 130KM a docelowo za rok 150KM
Pozdrawiam, Paco
Kilka zdań o sobie
Mam na imię Przemysław, 29 lat – ponoć na tyle nie wyglądam Urodzony 30 stycznia 1983r w Zabrzu jak i zamieszkały. Z wykształcenia Technik Budownictwa oraz Technik BHP, a wykonuję (wykonywałem ...prawie 4 lata ) zawód sanitariusza/rat przed medycznego w Szpitalu Klinicznym nr 1 w Zabrzu na Głównej Izbie Przyjęć.
Z zamiłowania dietetyk, instruktor kulturystyki klasycznej i fitness oraz nałogowy gracz FPP ( Counter-Strike 1.6, COD:MW1, CODMW2, FAR CRY2, Quake itp. )
Od momentu uszkodzenia lewego kolana 2lata temu ( chrząstki stawowej ) niestety zaniechanie profesjonalnych treningów po 10letnim stażu oraz wszelakich sportów Od pewnego czasu zaczyna mnie wciągać obróbka zdjęć itp. raczej na płaszczyźnie amatorskiej Lubię także posłuchać dobrej muzyki w klimatach Jacka Kaczmarskiego czy też Grzegorza Turnaua, Marka Grechuty itp. Nie stronie oczywiście od innych gatunków, słucham tego co mi aktualnie wpadnie w ucho
Moja facjata i mała napinka Jeszcze za czasów zabawy w modela i wszelakiej aktywności fizycznej
Aktualna fota... -15kg później no cóż SPORT to zdrowie ...
Wozidło:
Posiadam Mazdę MX-3 1.6 od paru lat i jak na razie specjalnie nie narzekam wdzięczny samochodzik aczkolwiek troszkę zaniedbany przez wcześniejszego właściciela – pomału wraca do łask
Dane techniczne:
Pojemność: 1598 cm3
Silnik: B6 1600/ 4-CYL. 16-zaworowy, SOHC.
Moc: 88KM
Moment obrotowy: 132 Nm
Przysp. 0-100 km/h 10.80 s
Nadwozie: EC
Kolor: Morski metalik (kolor Z1 – Tropic Emerald metalik / bluish green effect )
Rok produkcji: 1993 ( 31.01.1994r I rejestracja )
Zużycie paliwa: 8.00 l/100km
Rodzaj paliwa: PB95
Wyposażenie:
Elektryczne szyby,
Elektryczne lusterka,
Elektryczny szyberdach,
Klimatyzacja,
Wspomaganie kierownicy,
ABS,
Centralny zamek,
Alarm,
Immobilajzer,
Kubełkowe fotele,
Regulowana kolumna kierownicy.
Alufelgi: ATS przód 205/50/15 tył: 215/50/15 .
Moje modyfikacje/wymiany:
Pełne ospojlerowanie z wersji MX-3 V6,
Podświetlana podłoga na niebiesko,
Wymiana tarcz przednich na TRW oraz klocków przód/tył,
Amortyzatory: KAYABA przód/tył,
Springi: MTS -40mm przód/tył,
Kable: WN NGK + świece NGK,
Białe kierunki boczne od Punto 1,
Zaciski hamulcowe pomalowane na czerwono,
Naklejki mazdaspeed
… cdn.
W planach:
CarAudio,
Odświeżenie lakieru,
Jakieś 17' ciekawe alusy + dobre gumy
...
Zakup Czarnej Mazdy MX-3 V6 1.8 '98r z nie zajechanym motorem
Oto kilka fotek Madziuli:
Zaraz po zakupie: (seria + spojler z MX-3 V6)
Po pierwszym myciu – odzyskała nieco blasku
Komplet ospojlerowania z MX-3 V6, podkładki klubowe , białe boczne kierunki.
Aktualny wygląd, obniżona -40mm + naklejki mazdaspeed
cdn.
UPDATE: 18.10.2011r
Postanowiłem w końcu przedstawić moją drugą Madziulę
Zwie się "Czarnula" jest z 95r niegdyś posiadała pod maską standardowy silnik DOHC 107KM – to się zmieniło . Kupiłem ją przede wszystkim z myślą o SWAP'ie... ze względu, iż buda była w doskonałym stanie czego nie można powiedzieć o silniku któremu uszczelniacze odmówiły posłuszeństwa. Choć na mocy jakoś szczególnie nie straciła to po ponad roku w końcu postanowiłem wrzucić mocniejszy silnik z 323 BG GT 1.8 BP 128KM i tak o to jest:
Zaraz po wyciągnięciu starego serducha:
Już po SWAP'ie z drobnymi modyfikacjami:
Polecam tego typu rozwiązanie wkręca się nad wyraz szybko i frajda z jazdy jest zdecydowanie większa Od pół roku Madziula radzi sobie całkiem dobrze, niebawem zapewne odwiedzimy hamownie i zweryfikujemy to
Dane techniczne po SWAP'ie:
Pojemność: 1840 cm3
Silnik: BP 1800/ 4-CYL. 16-zaworowy, DOHC.
Moc: ok. 128KM/6500
Moment obrotowy: ok. 157/4500
Przysp. 0-100 km/h ok. 8,4sek
Nadwozie: EC
Kolor: PZ Brilliant black
Rok produkcji: 30.05.1995r ( silnik z 91r )
Zużycie paliwa: średnio 10.00 l/100km
Rodzaj paliwa: przeważnie 99+
Aktualna kompresja: 12 / 11,5 / 11.5 / 12
Wyposażenie:
Elektryczne szyby,
Elektryczne lusterka,
Elektryczny szyberdach,
Wspomaganie kierownicy,
ABS,
Centralny zamek,
Alarm,
Immobilajzer,
Regulowana kolumna kierownicy.
Alufelgi: AEZ Radon 7,5x17"
Opony: przód 205/45/17 Toyo Proxes T1R, tył 205/45/17 Dunlop SP SPORT 01.
Moje modyfikacje/wymiany:
Pełne ospojlerowanie z wersji MX-3 V6,
Rozpórka przód na kielichy ori z MX-3 V6,
Podświetlana podłoga na niebiesko,
Wymiana tarcz przód/tył na TRW oraz klocków przód/tył,
Amortyzatory: KAYABA przód/tył,
Springi: seria,
Kable: WN NGK + świece NGK,
Olej: Valvoline Max Life 10W40,
Białe kierunki boczne od Punto 1,
Brak pomarańczowego filtra w kierunkach na zderzaku,
Klosze świateł przednich wypolerowane wew./zew.+czarny mat środek.
Zaciski hamulcowe pomalowane na czerwono,
Licznik oklejony folią 3M Carbon+ Indiglo + aluramki,
Środkowa konsola w 3M Carbon jak i wew. klamki, podłokietnik oraz panel sterowania szybami,
Nawiewy oklejone również folią 3M imitacją drapanego aluminium,
CAI Simota+modyfikacje, [in progress]
Układ wydechowy 2,25'-2': Kolektor 4-1 PACESETTER, katalizator sportowy, tłumik środkowy przelotowy RM Motors, Końcowy Twin Loop RM Motors.
Dysze spryskiwaczy mgłowe od Mazda Tribute.
Obszyta skórą kierownica + czerwona nić.
Gałka zmiany biegów na zamówienie skóra+logo.
… cdn.
W planach:
ECUMASTER DET3,
Klamki wew. z 626 po lifcie ( chrom ),
Odświeżenie lakieru,
oraz być może w odległej przyszłości ( sezon 2013r )
Sportowe sprzęgło,
Sportowe wałki, tłoki o wysokim stopniu sprężania, konwersja MAF-MAP, regulowane kółka rozrządu...
...
Obecnie wygląda tak moja Czarnula:
Niebawem wrzucimy zdjęcia z sesji jesiennej...
UPDATE: 8marca 2012r
Obiecywane info odnośnie nowego wydechu zatem w końcu pospawane oraz zamontowane
Jestem nad wyraz zadowolony z dźwięku jest w końcu cicho, a zarazem przelotowo Co do mocy niewiele więcej przybyło aczkolwiek patrząc na to ,że wcześniej też był przelot to wzrost mocy głównie zawdzięczamy kolektorowi.
Dla przypomnienia wpadł:
Kolektor 4-1 Pacesetter z Forda Escorta GT, katalizator sportowy AWG, tłumik środkowy przelotowy RM MOTORS, tłumik końcowy przelotowy RM MOTORS Twin Loop. Na rurach, od kolektora 2,25' do 2' na końcowym.
Fotki kolektora zaraz po wymianie oraz krótki filmik ukazujący "walory" dźwięku przy 2 tyś, 4tyś i 6tyś rpm.
Trochę dymi w końcu zimno i świeży wydech aczkolwiek to nie zmienia faktu , że łyka trochę oleju
http://youtu.be/XiMcpcvJmX4
oraz wyrocznia w postaci wykresu z hamowni przed i po wymianie
Do ogarnięcia w dalszym ciągu CAI i koniecznie zapłon oraz spadki napięcia na pompie do tego jeszcze dojdzie ECU Master Det III i na lato będzie powyżej 130KM a docelowo za rok 150KM
Pozdrawiam, Paco
Ostatnio edytowano 17 kwi 2012, 20:50 przez Paco, łącznie edytowano 9 razy
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
Ojej, ale ciacho Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać – spokojnie mógłbyś być ozdobą igrzysk w starożytnej Grecji Podziwiam i witam na łamach działu!
Też zdarza mi się słuchać Grechuty, ma genialne i nieprzemijające piosenki. Ładną metamorfozę przeszła u Ciebie MX-trójka, śliczna ostatnia fota. Miałem dwie Mazdy w tym kolorze i po okresie "spowszednienia" zaczynam postrzegać go sentymentalnie. Szerokości!
Też zdarza mi się słuchać Grechuty, ma genialne i nieprzemijające piosenki. Ładną metamorfozę przeszła u Ciebie MX-trójka, śliczna ostatnia fota. Miałem dwie Mazdy w tym kolorze i po okresie "spowszednienia" zaczynam postrzegać go sentymentalnie. Szerokości!
Lalunia miałam okazje zobaczyć na żywo
Ale cały czas myslałam ze to v6 taka jak moja
Ale cały czas myslałam ze to v6 taka jak moja
- Od: 7 sty 2010, 22:44
- Posty: 272
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 24V
Globy napisał(a):Ojej, ale ciacho Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać – spokojnie mógłbyś być ozdobą igrzysk w starożytnej Grecji Podziwiam i witam na łamach działu!
Też zdarza mi się słuchać Grechuty, ma genialne i nieprzemijające piosenki. Ładną metamorfozę przeszła u Ciebie MX-trójka, śliczna ostatnia fota. Miałem dwie Mazdy w tym kolorze i po okresie "spowszednienia" zaczynam postrzegać go sentymentalnie. Szerokości!
Globy dziękuję za słodkości... Szkoda, że kolana nie wytrzymały – życie zapewne całkiem inaczej by się potoczyło
Ogólnie "Poezja Śpiewana" ma coś magnetycznego w sobie, każdy wymieniony przeze mnie tworzący cechuje się zupełnie innym indywidualnym zabarwieniem emocjonalnym. M.Grechuta jednak ma chyba najbardziej ponadczasowe teksty...
Tak, kolorek ma coś w sobie ani to zielony ani strikte niebieski – w słońcu fenomenalnie wygląda
onajess napisał(a):Lalunia miałam okazje zobaczyć na żywo
Ale cały czas myslałam ze to v6 taka jak moja
Bo wygląda jak V6 ale niestety nie jeździ tak jak ona Szukając na samym początku właśnie wersji V6 przez ponad pół roku, trafiały mi się same padaki... Jak finanse kiedyś pozwolą to może jeszcze zakupię w dobrym stanie MX-3 V6 z końca produkcji i pozostanie u mnie jako weekendowe auto
Szerokości życzę!
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
Paco napisał(a):Globy napisał(a):Ogólnie "Poezja Śpiewana" ma coś magnetycznego w sobie, każdy wymieniony przeze mnie tworzący cechuje się zupełnie innym indywidualnym zabarwieniem emocjonalnym. M.Grechuta jednak ma chyba najbardziej ponadczasowe teksty...
Podzielam zdanie:) u mnie jednak na prowadzeniu jest Michał Bajor
autko bardzo fajne!
do zobaczenia na śląskich drogach
- Od: 23 maja 2007, 22:11
- Posty: 93
- Skąd: Mikołów/ Żory
- Auto: Mazda 6 GH 2.5 2012r.
To muszę przytulić w najbliższym czasie kilka nowych utworów
Żadko sie zdarza, że ktoś w tym wieku słucha takiej muzyki ja osobiscie jestem nieco mlodszy ale Kaczmarskiego lubie – nie wszystko ale mam kilka ulubionych utworow. Z Grechuta jest podobnie.
Auto bardzo mi sie podoba – IMHO jeden z najlepszych kolorow dla MX-3 (no jeszcze w bieli wyglada rownie pieknie). Szkoda, ze nie V6 ale co tam... wszystko przed Toba
Auto bardzo mi sie podoba – IMHO jeden z najlepszych kolorow dla MX-3 (no jeszcze w bieli wyglada rownie pieknie). Szkoda, ze nie V6 ale co tam... wszystko przed Toba
jakubbor napisał(a):u mnie jednak na prowadzeniu jest Michał Bajor
Teksty ma całkiem OK, aczkolwiek jego intonacja/śpiew jakoś nie przemawia do mnie
Globy napisał(a):Auto bardzo mi sie podoba – IMHO jeden z najlepszych kolorow dla MX-3 (no jeszcze w bieli wyglada rownie pieknie). Szkoda, ze nie V6 ale co tam... wszystko przed Toba
Będzie za jakiś czas biała lub czarna V6 Obecną zostawię swojej Pani...
chabas napisał(a):...Polecam SDM i tego typu zespoly
... Jakies fajne CA by sie przydalo do kompletu
O taaak SDM jak najbardziej
CA – będzie jak tylko będzie wolna gotówka
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
Miesiąc temu pojawiła się w moich rękach kolejna Madziula MX-3... tym razem troszkę młodsza i czarna, aczkolwiek dalej o pojemności 1.6... niestety znowu porządnej V6 nie było na horyzoncie Zatem, niebawem nowe zdjęcia -jak tylko ogarnę dokładki z wersji V6 i wszelakie wymiany Turkusowa prawdopodobnie trafi w rączki mojej Pani, a czarną czeka SWAP na coś z powyżej 125KM
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Ładna mazdeczka Podoba mi się
- Od: 20 sie 2007, 14:01
- Posty: 595
- Skąd: LUBLIN
- Auto: Była 323f BG,323f Sportive
Obecnie BMW E60 530D
Dziękuję Panowie Myślę, że dopiero na wiosnę wrzucę zdjęcia czarnuli jak i krótki opis teraz cała zasypana śniegiem i taka niewyraźna...
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
Obiecywana niegdyś fota Czarnuli
Po myciu trzeba było ten fakt uwiecznić
P.S. Na pierwszej stronie przedstawiłem Madziulę...
Po myciu trzeba było ten fakt uwiecznić
P.S. Na pierwszej stronie przedstawiłem Madziulę...
- Od: 6 cze 2008, 20:30
- Posty: 233
- Skąd: Zabrze
- Auto: MX-3 1.6 B6 '93r
MX-3 1.8 BP '91/'95r
Mazda 2 1.5 '08r
Mazda RX-8 03r
Mazda 6 II GH '10r
Świetnie się prezentuje w czerni no i widok pod maską też niczego sobie
Te przewody WN to są NGK? Skąd je wytrzasnąłeś ?
Te przewody WN to są NGK? Skąd je wytrzasnąłeś ?
- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Bardzo fajne masz Mx'y, super się prezentują. Musimy kiedyś sprawdzić nasze BP
seria jest nudna http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=113894
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości