Mazda MX-3 EC B6 1993 rok
Radex napisał(a):piękne te OZ 35th an. jedna z najkonkretniejszych kółek
Takze bardzo mi sie podobaja. Ale ostatnio wlasnie wpadlem na taki pomysl aby je calkowicie wypolerowac. Polaczenie wypolerowanego rantu i ramion z glebia czerni jest bardzo ladne ale wydaje mi sie, ze wypolerowana calosc bylaby bardziej efektowna. Problem tkwi jednak w tym, ze malo tam gladkich powierzchni a co za tym idzie bylyby trudnosci w dostaniu sie do zakamarkow.
Kolega pajko niestety nie podejmie sie tej pracy gdyz on tylko ranty moze przeleciec ale jestem na etapie orientowania sie kto w moich okolicach i za jakie pieniadze moglby podjac sie tej pracy przez reszte zimy.
Drugim wariantem byla zmiana koloru felg np calosc na gun metal albo na zloty jak w subaru.
Koszt piaskowania to okolo 20 zl za sztuke, koszt malowania to ok 60 zl za sztuke.
Nadal nie podjalem jeszcze ostatecznej decyzji (zostawic jak jest, polerowac calosc, zmiana koloru).
Jesli macie jakies sugestie lub ktos moglby wykonac VT mysle, ze pomogloby to w wyborze.
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
Nowinek ciąg dalszy ... Z racji tego, że ten post absolutnie nie nawiązuje do poprzedniego pozwole sobie opisać nowości właśnie tutaj.
Od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem wymiany klocków hamulcowych z tyłu podskoczyłem na warsztat aby je wymienić. Niestety zaciski hamulcowe chodziły na tyle cieżko, ze nie było możliwe założenie nowych klocków. W związku z tym zamówiłem zestaw regeneracyjny zacisków hamulcowych i przy okazji wymieniłem także kilka elementów zawieszenia.
Wymieniono:
– komplet klocków hamulcowych tył,
– komplet naprawczy zacisków hamulcowych tył,
– sworzeń wahacza przedniego (od strony pasażera),
– łączniki stabilizatora tył,
– gumy stabilizatora tył,
– nakrętki 4 sztuki,
– silent-block wahacza przód,
– płyn hamulcowy DOT4 0,2 litra
W efekcie tej wymiany samochów wybiera nierówności jakby wyjechał z salonu. Ustały wszelkiego rodzaju delikatne stuki i luzy. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i z ręką na sercu mogę polecic firmę P.W. AUTO CENTRUM RYSTAL z Pleszewa jak solidną i godną zaufania.
Od jakiegoś czasu nosiłem się z zamiarem wymiany klocków hamulcowych z tyłu podskoczyłem na warsztat aby je wymienić. Niestety zaciski hamulcowe chodziły na tyle cieżko, ze nie było możliwe założenie nowych klocków. W związku z tym zamówiłem zestaw regeneracyjny zacisków hamulcowych i przy okazji wymieniłem także kilka elementów zawieszenia.
Wymieniono:
– komplet klocków hamulcowych tył,
– komplet naprawczy zacisków hamulcowych tył,
– sworzeń wahacza przedniego (od strony pasażera),
– łączniki stabilizatora tył,
– gumy stabilizatora tył,
– nakrętki 4 sztuki,
– silent-block wahacza przód,
– płyn hamulcowy DOT4 0,2 litra
W efekcie tej wymiany samochów wybiera nierówności jakby wyjechał z salonu. Ustały wszelkiego rodzaju delikatne stuki i luzy. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i z ręką na sercu mogę polecic firmę P.W. AUTO CENTRUM RYSTAL z Pleszewa jak solidną i godną zaufania.
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
Z racji tego, że ogarnąłem już trochę zawieszenie i hamulce postanowiłem odmłodzić wizerunek zewn. mojego MX'a.
Zakupiłem:
Lampy typu clear chrome na tył
Boczne migacze clear od Punto I
Zastanawiam się także nad zakupem sprężyn obniżających oraz amortyzatorów. Wreście ktoś pomyślał i złagodził stromy wjazd na teren garaży a co zatem idzie przy obniżeniu nie musiałbym się bać o urwanie dokładki z przodu.
Chętnie dowiem się jakie amortyzatory oraz sprężyny polecacie z własnego doświadczenia. Nie chciałbym obniżać auta bardzo drastycznie. Wydaje mi się, że -35 byłoby idealnie.
Zakupiłem:
Lampy typu clear chrome na tył
Boczne migacze clear od Punto I
Zastanawiam się także nad zakupem sprężyn obniżających oraz amortyzatorów. Wreście ktoś pomyślał i złagodził stromy wjazd na teren garaży a co zatem idzie przy obniżeniu nie musiałbym się bać o urwanie dokładki z przodu.
Chętnie dowiem się jakie amortyzatory oraz sprężyny polecacie z własnego doświadczenia. Nie chciałbym obniżać auta bardzo drastycznie. Wydaje mi się, że -35 byłoby idealnie.
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
Montuj lampy i cyknij fotke
ps gdzie je nabyłeś i za ile
ps gdzie je nabyłeś i za ile
- Od: 26 cze 2010, 23:06
- Posty: 132
- Skąd: Leżajsk
- Auto: emiks 3 :P
Narazie przesylka z lampami jeszcze do mnie nie dotarla.
W zwiazku z tym nie moge ich jeszcze zamontowac ale beda wygladaly
mniej wiecej tak jak fotografii pod spodem
Lampy zakupilem na allegro w cenie duzo nizszej niz sklepowa.
Kierunkowskazy od Punto I clear juz do mnie dotarly ale narazie ich nie wymieniam.
Swietnie byloby dostac gdzies kierunki wraz z postojowkami clear (przod). Jednak to juz nie jest prosta sprawa. Jesli ktos ma takowe prosze o kontakt.
W zwiazku z tym nie moge ich jeszcze zamontowac ale beda wygladaly
mniej wiecej tak jak fotografii pod spodem
Lampy zakupilem na allegro w cenie duzo nizszej niz sklepowa.
Kierunkowskazy od Punto I clear juz do mnie dotarly ale narazie ich nie wymieniam.
Swietnie byloby dostac gdzies kierunki wraz z postojowkami clear (przod). Jednak to juz nie jest prosta sprawa. Jesli ktos ma takowe prosze o kontakt.
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
Zacny kolorek i ładna felga, niech się sprawuje
Pozdrawiam i tradycyjnie szerokości i powodzenia z modyfikacjami
Pozdrawiam i tradycyjnie szerokości i powodzenia z modyfikacjami
-
Ania_TM
No i stalo sie. Przyslowiowe allegrowe okazje niestety czesto bywaja niewypalem.
Lampy, ktore otrzymalem sa w tragicznym stanie:
– nieudolnie byly rozklejane a ponownie sklejane,
– zabrudzone klosze od wewn.
– wysmarowane jakims dziwnym czarnym mazidlem od wewn.
– popekane klosze
– od srodka jakas resztka przyklejenej tasmy izolacyjnej.
Jednym slowem masakra. Jestem narazie na etapie starania sie o zwrot pieniedzy.
Ich stan na aukcji byl okreslony jednym slowem – uzywane.
Rzeczywisty ich stan nalezaloby okreslic – fatalny.
Ostrzegam wszystkich, ktorzy beda robic zakupy na allegro. Uzytkownik o nazwie Claw3 to
totalnie nieuczciwa osoba. Omijajcie ja szerokim lukiem.
Na szczescie kierunkowskazy, ktore otrzymalem z innego zrodla (Clear Punto I) sa w idealnym stanie bo nowe. Niestety jesli nie wymienie lamp z tylu nie bedzie sensu zakladac bialych kierunkow.
Lampy, ktore otrzymalem sa w tragicznym stanie:
– nieudolnie byly rozklejane a ponownie sklejane,
– zabrudzone klosze od wewn.
– wysmarowane jakims dziwnym czarnym mazidlem od wewn.
– popekane klosze
– od srodka jakas resztka przyklejenej tasmy izolacyjnej.
Jednym slowem masakra. Jestem narazie na etapie starania sie o zwrot pieniedzy.
Ich stan na aukcji byl okreslony jednym slowem – uzywane.
Rzeczywisty ich stan nalezaloby okreslic – fatalny.
Ostrzegam wszystkich, ktorzy beda robic zakupy na allegro. Uzytkownik o nazwie Claw3 to
totalnie nieuczciwa osoba. Omijajcie ja szerokim lukiem.
Na szczescie kierunkowskazy, ktore otrzymalem z innego zrodla (Clear Punto I) sa w idealnym stanie bo nowe. Niestety jesli nie wymienie lamp z tylu nie bedzie sensu zakladac bialych kierunkow.
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
Te lampy parują po jakimś czasie. Ktoś je próbował naprawić, ale mu nie wyszło i ciach na allegro
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Zamiast tych lamp, możesz sobie zrobić ze swoich tak zwane lampy a-spec. Ładnie to wygląda .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
No i w koncu pieniadze do mnie wrocily. Przyznaje sie, ze musialem sporo czasu na nie czekac. W zwiazku z tym iz nie mam lamp typu lexus zatem nie bede zmienial takze bocznych migaczy, ktore zakupilem.
Jesli ktos jest chetny na migacze do MX-3 od fiata punto I CLEAR to chetnie sprzedam.
Posiadam 2 komplety. Cena 20 zl plus koszty przesylki za 1 komplet.
Jesli ktos jest chetny na migacze do MX-3 od fiata punto I CLEAR to chetnie sprzedam.
Posiadam 2 komplety. Cena 20 zl plus koszty przesylki za 1 komplet.
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
Nowinek ciag dalszy ...
Migacze boczne Punto I Clear sprzedane.
Dzisiaj pozbylem sie prawie 250 zl.
Wszystko za sprawa okresowego badania technicznego 99 zl oraz wymiany oleju i uszczelki pod pokrywa zaworow.
W zwiazku z tym, ze zamierzalem wybrac sie przeglad okresowy zerknalem pod maske aby wychwycic ewentualne usterki, czy niepokojace sprawy wymagajace zalatwienia. Dopatrzylem sie delikatnych wyciekow przez uszczelke pokrywy zaworow. Do wymiany oleju mialem jeszcze przejechac 2000 km ale postanowilem zalatwic to kompleksowo.
Podjechalem do warsztatu gdzie wymieniono:
1. Uszczelka pokrywy zaworow
2. Uszczelka miedziana
3. Olej Mobil 15W/40 super 1000 3,5 litra
4. Filtr oleju
Podczas wymiany uszczelki zerknalem jak wyglada wnetrze silnika i moim oczom ukazal sie widok, ktory byl efektem podziwu kilku mechanikow. Wszyscy dziwili sie jak silnik po przebiegu prawie 234000 moze byc tak czysty (zero jakichkolwiek osadow i nalecialosci). Naszym oczom ukazal sie piekny metaliczny widok pokryty zlotym, miodowym kolorem resztek spuszczonego oleju.
Spodziewalem sie szczerze mowiac czegos innego jezdzac na oleju mineralnym ale jednak uwazam, ze jesli olej jest wymieniany na czas (w moim wypadku zawsze tuz przed 10000 km) i nie straci swych wlasciwosci z uplywem czasu to nie ma sie co upierac przy stosowaniu drozszych olejow polsyntetycznych.
Migacze boczne Punto I Clear sprzedane.
Dzisiaj pozbylem sie prawie 250 zl.
Wszystko za sprawa okresowego badania technicznego 99 zl oraz wymiany oleju i uszczelki pod pokrywa zaworow.
W zwiazku z tym, ze zamierzalem wybrac sie przeglad okresowy zerknalem pod maske aby wychwycic ewentualne usterki, czy niepokojace sprawy wymagajace zalatwienia. Dopatrzylem sie delikatnych wyciekow przez uszczelke pokrywy zaworow. Do wymiany oleju mialem jeszcze przejechac 2000 km ale postanowilem zalatwic to kompleksowo.
Podjechalem do warsztatu gdzie wymieniono:
1. Uszczelka pokrywy zaworow
2. Uszczelka miedziana
3. Olej Mobil 15W/40 super 1000 3,5 litra
4. Filtr oleju
Podczas wymiany uszczelki zerknalem jak wyglada wnetrze silnika i moim oczom ukazal sie widok, ktory byl efektem podziwu kilku mechanikow. Wszyscy dziwili sie jak silnik po przebiegu prawie 234000 moze byc tak czysty (zero jakichkolwiek osadow i nalecialosci). Naszym oczom ukazal sie piekny metaliczny widok pokryty zlotym, miodowym kolorem resztek spuszczonego oleju.
Spodziewalem sie szczerze mowiac czegos innego jezdzac na oleju mineralnym ale jednak uwazam, ze jesli olej jest wymieniany na czas (w moim wypadku zawsze tuz przed 10000 km) i nie straci swych wlasciwosci z uplywem czasu to nie ma sie co upierac przy stosowaniu drozszych olejow polsyntetycznych.
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
Wiosna, wiosna, wiosna ...
Jednak udało mi się nabyć lampy Lexus Black na allegro w stanie bardzo dobrym. Czekałem z założeniem aż się troszkę ociepli. Dzisiaj nie mogłem zmarnować pięknego dnia i wziąłem się za zakładanie. Montaż był dziecinnie prosty (odkręcienie 3 śrub i wysuniecie lampy na zewn). Wcześniej zakupiłem 2 dodatkowe żarówki pokryte pomarańczowym kolorem, które zamieniłem z dotychczasowymi białymi (migacze).
Efekt operacji zamieszczam poniżej:
Zdjęcia wykonane telefonem komórkowym więc ich jakośc nie jest najlepsza ale mam nadzieję, że pomogą tym, którzy myslą o zakupie tych lamp w podjęciu decyzji.
Wnioski końcowe: samochód wygląda zdecydowanie lepiej, po umyciu lampy nie parowały, jednym słowem udany zakup
Jednak udało mi się nabyć lampy Lexus Black na allegro w stanie bardzo dobrym. Czekałem z założeniem aż się troszkę ociepli. Dzisiaj nie mogłem zmarnować pięknego dnia i wziąłem się za zakładanie. Montaż był dziecinnie prosty (odkręcienie 3 śrub i wysuniecie lampy na zewn). Wcześniej zakupiłem 2 dodatkowe żarówki pokryte pomarańczowym kolorem, które zamieniłem z dotychczasowymi białymi (migacze).
Efekt operacji zamieszczam poniżej:
Zdjęcia wykonane telefonem komórkowym więc ich jakośc nie jest najlepsza ale mam nadzieję, że pomogą tym, którzy myslą o zakupie tych lamp w podjęciu decyzji.
Wnioski końcowe: samochód wygląda zdecydowanie lepiej, po umyciu lampy nie parowały, jednym słowem udany zakup
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
Ostatnim największym modem przy samochodzie było założenie instalacji LPG. Ceny paliwa zaczęły mnie juz niepokoić na tyle, że po namyśle zdecydowałem jednoznacznie o stworzeniu obozu koncetracyjnego w miejscu koła zapasowego
Starałem się wybrać taką instalację, która pomimo swej umiarkowanej ceny zapewni przyzwoite poruszanie się auta bez zauważalnej straty mocy.
Elementy instalacji:
Zbiornik STAKO (poj 42 litry – w miejsce koła zapasowego)
Elektrozawór elektroniczny, zintegrowany z reduktorem
Wielozawór BRC
Obudowa wielozaworu STAKO
Reduktor / parownik STAFANELLI (wersja N do 150 KM)
Wlew paliwa BRC
Urządzenie wtrysku gazu MASTER
System wtrysku ESGI2
Przewody elastyczne FAGUMIT
Czujnik ciśnienia P1/MAP Typ 01
Po założeniu instalacji przejeżdziłem 3 dni. Zrobiłem 250 km. Do komputera sterującego LPG został wgrany standardowy program bez większych modyfikacji. To jednak skutkowało delikatnym opóźnieniem na reakcję silnika po dodaniu pedału gazu (ułamki sekundy głównie w niskim zakresie obrotów do ok 2500).
W dniu dzisiejszym pojechałem na sprawdzenie programu sterującego pracą wtryskiwaczy gazowych i dokonaliśmy kilku modyfikacji. Poprzez zmianę parametrów otwarcia wtryskiwaczy w dolnym zakresie obrotów samochód zaczął szybciej reagować na pedał gazu. To dowodzi temu, że nie tylko poprawna instalacja jest istotna ale i dobra regulacja komputera LPG (najczęściej trzeba ją dostosowywać indywidualnie do danego samochodu i stylu jazdy kierowcy).
Wielu instalatorów próbuje umyć ręce od jakichkolwiek problemów w przypadku skasowania pieniędzy po założeniu LPG. Zrzucają winę na brudne filtry itp.
Moja rada. Jeśli ktoś się decyduje na założenia instalacji to niech jasno przedstawi mechanikowi swoje wymagania. Wystarczy mu powiedzić, że nie da się mu spokoju jeśli coś nie będzie działać jak należy. Jeśli wtedy padną słowa, że on nie potrafi tego zagwarantować zmieńcie warsztat na inny
Wybierajcie nie te, które są najtansze ale te w których pracują fachowcy z dłuższym stażem a firma istnieje od dłuższego czasu.
Unikniecie w ten sposób rozczarowań a w razie problemów uzyskacie cenną pomoc.
Aktualizacja 07.06.2011
Najnowszy zakup do samochodu – klimatyzacja za 25 zl
Podpiecie pod gniazdo zapalniczki, 2 tryby pracy (staly i obrotowy).
Wrescie troszke zimnego powietrza w srodku bo z nawiewow lecialo zbyt cieple.
Starałem się wybrać taką instalację, która pomimo swej umiarkowanej ceny zapewni przyzwoite poruszanie się auta bez zauważalnej straty mocy.
Elementy instalacji:
Zbiornik STAKO (poj 42 litry – w miejsce koła zapasowego)
Elektrozawór elektroniczny, zintegrowany z reduktorem
Wielozawór BRC
Obudowa wielozaworu STAKO
Reduktor / parownik STAFANELLI (wersja N do 150 KM)
Wlew paliwa BRC
Urządzenie wtrysku gazu MASTER
System wtrysku ESGI2
Przewody elastyczne FAGUMIT
Czujnik ciśnienia P1/MAP Typ 01
Po założeniu instalacji przejeżdziłem 3 dni. Zrobiłem 250 km. Do komputera sterującego LPG został wgrany standardowy program bez większych modyfikacji. To jednak skutkowało delikatnym opóźnieniem na reakcję silnika po dodaniu pedału gazu (ułamki sekundy głównie w niskim zakresie obrotów do ok 2500).
W dniu dzisiejszym pojechałem na sprawdzenie programu sterującego pracą wtryskiwaczy gazowych i dokonaliśmy kilku modyfikacji. Poprzez zmianę parametrów otwarcia wtryskiwaczy w dolnym zakresie obrotów samochód zaczął szybciej reagować na pedał gazu. To dowodzi temu, że nie tylko poprawna instalacja jest istotna ale i dobra regulacja komputera LPG (najczęściej trzeba ją dostosowywać indywidualnie do danego samochodu i stylu jazdy kierowcy).
Wielu instalatorów próbuje umyć ręce od jakichkolwiek problemów w przypadku skasowania pieniędzy po założeniu LPG. Zrzucają winę na brudne filtry itp.
Moja rada. Jeśli ktoś się decyduje na założenia instalacji to niech jasno przedstawi mechanikowi swoje wymagania. Wystarczy mu powiedzić, że nie da się mu spokoju jeśli coś nie będzie działać jak należy. Jeśli wtedy padną słowa, że on nie potrafi tego zagwarantować zmieńcie warsztat na inny
Wybierajcie nie te, które są najtansze ale te w których pracują fachowcy z dłuższym stażem a firma istnieje od dłuższego czasu.
Unikniecie w ten sposób rozczarowań a w razie problemów uzyskacie cenną pomoc.
Aktualizacja 07.06.2011
Najnowszy zakup do samochodu – klimatyzacja za 25 zl
Podpiecie pod gniazdo zapalniczki, 2 tryby pracy (staly i obrotowy).
Wrescie troszke zimnego powietrza w srodku bo z nawiewow lecialo zbyt cieple.
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
Co nowego ?
Z nowości kupiłem kabel łączący komputer zarządzający instalacją gazową z laptopem pod USB. Dodatkowo ściągnąłem sobie oprogramowanie oraz sterowniki.
Przystąpiłem do samodzielnej konfiguracji. Nie zmieniałem ciśnienia gazu lecz zmodyfikowałem delikatnie mapę LPG tak aby jak najlepiej pokrywała się z mapą benzyny.
Dodatkowo ustawiłem też automatyczne przełączanie na LPG (po rozruchu) przy nieco niższej temperaturze (było 35 stopni, zmieniłem na 30 stopni). Zmieniłem także ogranicznik obrotów przy których LPG ma mieć odcięcie. Obecnie wynosi 7000 obr/min.
Aby mieć jeszcze dodatkową pewność co do poprawności pracy instalacji LPG wynieniłem także profilaktycznie świece na platynowe (przerwa 0,7 mm) oraz kable zapłonowe na niebieskie NGK.
W związku z powyższym mam na sprzedaż dotychczasowe używane, przeze mnie świece BOSCH SUPER (4 sztuki – komplet 35 zł) oraz kable zapłonowe (40 zł komplet).
Ceny atrakcyjne w porównaniu tym co wydałem na nowe części
Z nowości kupiłem kabel łączący komputer zarządzający instalacją gazową z laptopem pod USB. Dodatkowo ściągnąłem sobie oprogramowanie oraz sterowniki.
Przystąpiłem do samodzielnej konfiguracji. Nie zmieniałem ciśnienia gazu lecz zmodyfikowałem delikatnie mapę LPG tak aby jak najlepiej pokrywała się z mapą benzyny.
Dodatkowo ustawiłem też automatyczne przełączanie na LPG (po rozruchu) przy nieco niższej temperaturze (było 35 stopni, zmieniłem na 30 stopni). Zmieniłem także ogranicznik obrotów przy których LPG ma mieć odcięcie. Obecnie wynosi 7000 obr/min.
Aby mieć jeszcze dodatkową pewność co do poprawności pracy instalacji LPG wynieniłem także profilaktycznie świece na platynowe (przerwa 0,7 mm) oraz kable zapłonowe na niebieskie NGK.
W związku z powyższym mam na sprzedaż dotychczasowe używane, przeze mnie świece BOSCH SUPER (4 sztuki – komplet 35 zł) oraz kable zapłonowe (40 zł komplet).
Ceny atrakcyjne w porównaniu tym co wydałem na nowe części
- Od: 8 kwi 2008, 09:00
- Posty: 237
- Skąd: Pleszew
- Auto: BMW X3 E83 3.0 i
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości