Tym razem nieco inne podejście do tematu, ma być wygodnie, cicho i... cywilnie.
W dniu zakupu na liczniku wybijało 220tys. Km z groszami
Silnik to pospolity Z5, z wtryskiem biedy (LPG) – niestety jeszcze na mieszalniku
Za to stan blacharski póki co jest zaskakujący, drobne poprawki + zabezpieczenie i jeszcze sporo pojeździ
Andżej (bo tak został już ochrzczony) jest po jakiś parkingowych przejściach ale "walony" nie był.
Co do wyposażenia nie ma fajerwerków, ale jest SPRAWNA klimatyzacja
1 szyba w prądzie – tak, tylko jedna

Centralny na pilota, również z funkcją otwierania bagażnika
Plany na przyszłość to po prostu doprowadzić do możliwie najlepszego stanu, dbać i jeździć.
Nie wierzę, że będzie to 100% seria ale na pewno chcę zachować komfort i praktyczność
Andżej przywieziony został z USA, więc zderzaki są nieco inne a wnętrze jasno brązowe, krzyczy na mnie jak nie zapnę pasa zanim przekręcę kluczyk, bez wciśniętego sprzęgła nie odpali, na czerwono daje znać o otwartych drzwiach/bagażniku, oraz nie wyjmę kluczyka ze stacyjki bez uprzedniego wciśnięcia go podczas ostatniego ruchu w lewo
Dodatkowym plusem jest OBDII, sprawdzone – komunikuje się bezproblemowo
Kilka rzeczy zostało już zrobione, pozostałe stopniowo ubywają.
Niebawem postaram się opisać coś więcej i dodać nieco lepsze zdjęcia
Z Cetką powoli się żegnam, póki co jest dawcą kilku organów dla sedesa.
Zawsze będę ją wspominał jako kochane autko, dało dużo wszelakich emocji, wiele nauczyło – również pokory, a przede wszystkim nie dała mnie skrzywdzić podczas wypadku, za co jestem jej diabelnie wdzięczny, spisała się na medal <3
Wymienione / naprawione:
-Żarówki, niemalże wszystkie (mijania były jeszcze z logo KOITO)
-Świece
-Kable WN
-Hamulce tylne, szczęki + naprawa ręcznego
-Przegląd i rutynowy serwis instalacji LPG
-Kierownica zmieniona na taką samą ale w znacznie lepszym stanie
-Polerka lamp przednich
-Radio Pioneer
-Głośniki (przód Pioneer, tył JBL ), aktualnie dorzucona mała skrzynia w bagażniku
-Zakup OEM Alufelg z oponami letnimi od 323 BJ
Do zrobienia / naprawy:
-Rozrząd – zrobione
-Wymiana oleju – wymieniony 2x i zejdzione na 5w40
-Wymiana oleju w skrzyni biegów
-Amortyzatory – zrobione
-Tuleje wahaczy pród – wymienione całe wahacze i łączniki staba
-Zmiana instalacji LPG na sekwencję
-Wstawka na błotniku tylnym
-Błotniki przednie
-Wymiana szyby czołowej i zniwelowanie opuchlizny wokół niej
-lampki w drzwiach przednich
-podświetlenie kokpitu – zrobione
-obrysówka lewa – zrobione
Modyfikacje:
-Oświetlenie podłogi z przodu, i na ten moment tylko tyle bo jest mnóstwo ważniejszych rzeczy do
zrobienia
Plany:
-wygłuszyć drzwi i podłogę – przednie drzwi wytłumione
-fotele z Cetki (Były w niej z Subaru) po zmianie obszycia – bez zmiany obicia ale są
-ciemne szyby z tyłu..?

-sprężyny -30mm
-el. szyby i lusterka
-jakaś sensowna końcówka wydechu – zdobyczna ULTER'a
-kierunkowskazy w zderzaku –> chcę by świeciły całą powierzchnią – chyba nie wypali
-pozycyjne również w klapie bagażnika – zrobione
-rozpórka przednia górna
Foto (23.04.2018):
I lekko nostalgicznie – pożegnalnie, moja była Cetka
