Szacun za całą twoją robotę, mi by chyba nie chciało się wkładać silnika za silnikiem i co chwilę ta sama historia. Chociaż wynika z tego że w sumie taki był cel więc liczyłeś się z tym że co chwilę będziesz zmieniać silniki.
Czyli w sumie faktycznie te silniki to wyrwane za taką kasę że chyba ja bym nawet do tematu nie podchodził, skąd tak btw te silniki?
Piohrun napisał(a):a uważam że prawie podwojenie mocy jest większym osiągnięciem niż dodatkowe dwa kunie w KaeLu który przy dużo większej ilości pracy i pieniędzy nadal ma raptem 13% mocy ponad serię.
Tak, to większe osiągnięcie, to nie podlega wątpliwości. Jeżeli obecny stan rzeczy CI nie przeszkadza to absolutnie nie ma tematu
.
Co do Kaela. Nie wiem o jakim większym nakładzie pracy mówisz. Założenie wydechu i dolotu to to jest ta ekstra praca? Co do 13% mocy, w bazie panującego na tym forum przekonania że Kaele są niemodyfikowalne oraz tego że 13% mocy od 165KM to więcej niż 13% mocy od 100KM to wiesz. Moim zdaniem KL w dobrej budzie naprawdę pokazuje pazur i jeżeli ktoś tego nie rozumie to jest ignorantem. Wiem że jak złożysz swoją to też będzie to fajnie jechać, bo w sumie jak ma jechać auto które będzie miało ponad 200KM i dosyć małą masę?
Bo_Lo napisał(a):BTW
W Poznaniu szykuje się (ale pomału,premiera pewnie w przyszłym sezonie) jedno z najbardziej''doświadczonych'' mx3 ,prawdopodobnie bedzie też najszybszym mx3 w okolicy ,historia silnikowa tego auta nadaje się na własną biografię
A ty to się nie odzywaj. Najpierw mx6 z klze teraz mx3 najbardziej doświadczona a ja nic o niej nie wiem
Może uchylisz rąbka tajemnicy?