Mazda 323 BG B6 '94 GLX SEDAN
Powoli do przodu...
Lotka i rozpórka już jedzie do malowania – oby poskładać wsio na Poznań
H&R czerwone obdrapane psiknięte na złoto jutro montaż
Lotka i rozpórka już jedzie do malowania – oby poskładać wsio na Poznań
H&R czerwone obdrapane psiknięte na złoto jutro montaż
Ostatnio edytowano 22 mar 2018, 10:32 przez DARO MAZDA 323, łącznie edytowano 2 razy
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Dziś akcja i fotorelacja wieczorem , lotka bedzie w kolorze nadwozia .'
edit 15:00 zrobione
Powoli do przodu...
Lotka i rozpórka już jedzie do malowania – oby poskładać wsio na Poznań
edit 15:00 zrobione
Powoli do przodu...
Lotka i rozpórka już jedzie do malowania – oby poskładać wsio na Poznań
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Teraz wygląda dokładnie tak, jak powinna wyglądać po wyjściu z fabryki! Nigdy nie zrozumiem tych kóz wychodzących z fabryk, ani to nie wygląda, ani nie jedzie.
Uczyniłeś dobro w czystej postaci
Uczyniłeś dobro w czystej postaci
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Szczerze to chyba czarne/ciemny grafit lepiej usiąda do tego koloru budy
Na razie wszystko zgodnie z planem
Rozpórka przód GTR pomalowana na Ral 9006
Lakier do zderzka przedniego dobrany , elementy się malują po świetach odbiór i montaż.
Rozpórka przód GTR pomalowana na Ral 9006
Lakier do zderzka przedniego dobrany , elementy się malują po świetach odbiór i montaż.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
B6- bardzo miło wspominam ten silnik,praktycznie ZERO awarii przez 8 lat,wkręca się na obroty jak szalony.On ma żeliwny blok jak BP?,może być wyrzeżbił z tego B6T?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Ten tylko turbo i turbo...
A powżnie:
Tak, blok jest żeliwny, a biorąc pod uwagę że B6 ma te same korby co BP to powinien wytrzymać dobre dmuchanie (kolega Piciu ma BF'a z B6T i na 1,5 bar śmiga). Jeśli tłoki nie spłyną to pewnie powyżej 200 kunia by B6 przeżyło
A powżnie:
Tak, blok jest żeliwny, a biorąc pod uwagę że B6 ma te same korby co BP to powinien wytrzymać dobre dmuchanie (kolega Piciu ma BF'a z B6T i na 1,5 bar śmiga). Jeśli tłoki nie spłyną to pewnie powyżej 200 kunia by B6 przeżyło
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
240 powiadasz...
A możesz mi podać jakie jest źródło tych informacji? Ciekawe ile sohc wytrzyma...
A możesz mi podać jakie jest źródło tych informacji? Ciekawe ile sohc wytrzyma...
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
U Piotra chyba taki zestaw siedzi, ale to hamowane było aby potwierdzić dokładną Moc?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
No właśnie nie było,na zlocie się ''shamuje'' i bedzie wiadomo.Ale tutaj nie ma co hameryki odkrywać,są już miaty w PL jeżdżące na seryjnym słupku i 240hp a nawet 270 ,nie pamiętam ksywy właściciela (Mayk?AndyFat'?),ale wystarczy poszperać w ''światku'' miatowców.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Podoba mi się to co piszecie
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 149 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
B6 ma cieńsze korby niż BP05 .
B6 ( 1600 cm 3 ) tak do max 200 KM – jak zdrowy motor
BP05 ( 1800 cm 3 ) do max 290 KM – jak wsio ok i motor po rewizji .
i to wszytsko na seryjnych tłokach i korbach . Jak zakuwac to tylko BP05 mocniejszy blok i głowica i bardziej rozwojowy . Są projekty w PL na tym silniku po 260 – 280 km w zależności od turbiny.
B6 ( 1600 cm 3 ) tak do max 200 KM – jak zdrowy motor
BP05 ( 1800 cm 3 ) do max 290 KM – jak wsio ok i motor po rewizji .
i to wszytsko na seryjnych tłokach i korbach . Jak zakuwac to tylko BP05 mocniejszy blok i głowica i bardziej rozwojowy . Są projekty w PL na tym silniku po 260 – 280 km w zależności od turbiny.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości