Witam.
Przyszedł czas na lekkie zmiany.
Była MAZDA 323C, która niestety została uszkodzona i odjechała na lawecie....
viewtopic.php?f=312&t=119955
ale ja zakochałem się w marce MAZDA i postanowiłem małymi krokami na zmiany.
a zatem przedstawiam wam nowe autko którym jest
MAZDA 323F BA 1.5 z roku 1998 po lifcie z podtlenkiem LPG i przebiegiem 270 tys
Autko użytkuje już rok czasu, a było co robić przez ten czas w niej.
Jadąc po nią zapewniał mnie gościu że wszystko jest w porządku
Na miejscu okazało się inaczej.
Na gazie nie chodziła jak powinna (szarpie itp) została wymieniona cała na nową razem z butlą,
przeguby do wymiany,
kable, świece do wymiany,
Alufelgi które dorzucał w komplecie – dwie z nich pokrzywione.
Ogólnie MASAKRA....
Zrobiło mi się jej żal, że mógłbym ją zostawić, albo co gorsza iść na żyletki
W Madzi wymieniłem ja w/w.
Na dzień dzisiejszy autko jest w 100% sprawne (dostała drugie życie)
Planowane jest kilka zmian:
Obniżenie autka (jeszcze nie wiem ile)
Ładne aluski (myśle że 17)
Chętnie lepsze serce Mazdy ( jakieś 2,0)
Czas pokaże co będzie dalej.
PS. Rejestracja nie ma nic wspólnego z POLITYKĄ
Zdjęcia będę wrzucał na bieżąco
POZDRAWIAM
Teraz kilka fotek:
MAZDA 323F BA Z5 98r.
Strona 1 z 1
O obniżenie, aż się prosi, co do silnika jak chcesz 2.0 to może KF ?
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Na pierwszym miejscu to bym wywaliła hak, szpeci samochód, po co jeszcze bardziej obniżać samochód? Wiem nie od dziś że na mazdaspeed wszyscy są entuzjastami szpery, gleby itd. ale po co to wszystko? Takim autem to tylko po torach f1 można jeździć bo na polskie drogi to nie.
-
malina323c
malina323c napisał(a):Na pierwszym miejscu to bym wywaliła hak, szpeci samochód, po co jeszcze bardziej obniżać samochód? Wiem nie od dziś że na mazdaspeed wszyscy są entuzjastami szpery, gleby itd. ale po co to wszystko? Takim autem to tylko po torach f1 można jeździć bo na polskie drogi to nie.
Boo wyglada jak kaleka To auto fabrycznie powinno o 3-4cm nizsze wyjechac. Bez przesady po torach bo to jest na rynku dostepne raczej z torami ,czy testami na torach ma niewiele wspolnego, ja mnostwo innych osob jezdzi na obnizeniiu na codziennie i jezdzi normlanie jesli sie nie załozy opon o grubosci centrymetra albo ma sie rozwalone amory+ brak opon:P Do gleby na sprezynach -4cm to dalekooo i nie tylko ja to potwierdze bo wystarczyc przegladnac forum jak to auto nadal stoi wysoko na -4cm sprezynie a raczej tak powinno własnie fabryke opuszczać. Niie entuzjasi mazdaspeed sa fanami gleby, tylko ogołem to auto wyglada brzydko na serii sprezynie, mega brzydko i wiele osob to podziela nawet Moja narzeczona jak widzi BA na serii mowi ,ze wyglada jak pokraka I ją popieram
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Pójdzie w dół na pewno ale nie dużo, nie chce jeździć du** po asfalcie. do tego jakaś 17 (felga oczywiście)
Na silnik też przyjdzie czas ale 2.0
No i właśnie też o tym haku myślałem żeby wywalić
Na silnik też przyjdzie czas ale 2.0
No i właśnie też o tym haku myślałem żeby wywalić
- Od: 9 gru 2010, 15:37
- Posty: 122
- Skąd: Łódź
- Auto: Najpierw: Mazda 323C BA 1,3 94r
Teraz: Mazda 323F BA 1,5 98r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości