.
Strona 1 z 1
jesli chodzi o drzwi to szukaj zrowych bo zrobisz stare a i tak purchle wyjda
stozek musi zmienic swoja pozycje a rura dolotu to z odkurzacza??
te swiatełka stopu wywal bo wygladaja jak z poloneza
a ogolnie to auto wyglada okej tylko zadbaj o lakier bo czerwony to niestety kolor ktory trzeba pielegnowac ale za to jak jest zadbany to powala wiem po sobie ile sie nameczyłem nad swoim
stozek musi zmienic swoja pozycje a rura dolotu to z odkurzacza??
te swiatełka stopu wywal bo wygladaja jak z poloneza
a ogolnie to auto wyglada okej tylko zadbaj o lakier bo czerwony to niestety kolor ktory trzeba pielegnowac ale za to jak jest zadbany to powala wiem po sobie ile sie nameczyłem nad swoim
Mam znajomego co poleruje, zrobi dobra robotę za dobry pieniądz podpytam go jak zadbać dobrze, ale w pierwszej kolejności mechanikę muszę zdobić :p Dolot sam się zastanawiam co tam się stało... planuje stozek skierować w dół, w stronę nadkola i tam pozwolić mu łapać zimno. Mówisz o tych malutkich spod spoilera?:D
- Od: 18 lut 2017, 22:02
- Posty: 8
- Auto: Mazda 323F BA,1,5 PB 98’
Ile dałeś za tą madzie Bo po stanie wizualnym w jakim jest obecnie to może dałbym za nią 500zł
Ładnie ją ktoś zaniedbał. Antena to mój hit agrotunigu. Zobacz jak wygląda Bastka madzia lub moja
Ładnie ją ktoś zaniedbał. Antena to mój hit agrotunigu. Zobacz jak wygląda Bastka madzia lub moja
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Drzwi to juz przeżarło na zewnątrz wiec raczej innych szukaj I wywal te małe lampki stopów Gdzie tam agrotuning pod autem widziales? Chodzi Ci o dospawana koncowke wydechu? Fabrycznie tak wychodzily A jak bedzies wymienial uszczelke pokrywy zaworów to kup OEM i nie zapomnij wymienic tez oring aparatu zapłonowego, bo widac, ze tam tez Ci cieknie.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Komicznie wyglada ten wydech aż nie wierze, ze fabryczny taki był:p
Zobaczył byś jakie trupiska ludzie maja za 3tys. aż się wierzyć nie chce. Za ta cenę przecież nie przyjechał bym z miernikiem a wady wyszczególnione na tacy kilka tys oraz trochę czasu i będzie ogarnięta
Same audio na olx poszło by za 500zl :p
O dzięki za radę ]
caroleck napisał(a):Ile dałeś za tą madzie Bo po stanie wizualnym w jakim jest obecnie to może dałbym za nią 500zł
Ładnie ją ktoś zaniedbał. Antena to mój hit agrotunigu. Zobacz jak wygląda Bastka madzia lub moja
Zobaczył byś jakie trupiska ludzie maja za 3tys. aż się wierzyć nie chce. Za ta cenę przecież nie przyjechał bym z miernikiem a wady wyszczególnione na tacy kilka tys oraz trochę czasu i będzie ogarnięta
Same audio na olx poszło by za 500zl :p
czarek1991 napisał(a):Drzwi to juz przeżarło na zewnątrz wiec raczej innych szukaj I wywal te małe lampki stopów Gdzie tam agrotuning pod autem widziales? Chodzi Ci o dospawana koncowke wydechu? Fabrycznie tak wychodzily A jak bedzies wymienial uszczelke pokrywy zaworów to kup OEM i nie zapomnij wymienic tez oring aparatu zapłonowego, bo widac, ze tam tez Ci cieknie.
O dzięki za radę ]
- Od: 18 lut 2017, 22:02
- Posty: 8
- Auto: Mazda 323F BA,1,5 PB 98’
caroleck napisał(a):Zobacz jak wygląda Bastka madzia lub moja
dziekuje za miłe słowa dowartosciowałes mnie hehe
Ja miałem 3 etapowa korekte zrobiona przez znajomego co zajmuje sie na codzien autodetalingiem za 500zl na takich pastach Menzerna Heavy Cut (400) Menzerna Medium Cut (2500) Menzerna Super Finish (3500) auto zostało potraktowane Scrub Alkaline co przygotowało je pod zabezpieczenie następnie zabezpieczone 4nano Energizer efekt bomba przez pol roku sie auto swieci jak psu klejnoty jeszcze przed zima zabezpiecze jakims woskiem oczywiscie tez u tego znajomego
wiec warto wydac takie pieniadze a efekt na długi ale to bardzo długi czas
uszczelka zaworkow tak jak czarek pisze tylko OEM a oring aparatu tez ORI chociaz ja kupilem w sklepie z kosiarkami czy czyms takim za 89gr i tez nie cieknie juz ponad rok heh
Uszczelka zaworów, oring aparatu, świece i kable czekają na montaż, niestety nie mam nawet godziny wolnego czasu. W weekend spróbuje się za to zabrać. Walczę z dławieniem się mazdy na zimnym. Pierwsza diagnoza to przebicie na kablach, czyszczenie przepustnicy niewiele dało, ale może dlatego, że czyściłem na zmontowanej bo nie miałem czym odkręcić na tamta chwilę.
- Od: 18 lut 2017, 22:02
- Posty: 8
- Auto: Mazda 323F BA,1,5 PB 98’
sebekle napisał(a):też wymieniłem kiedyś pół silnika na taki problem a wystarczyło zawory ustawić. też zobacz to
Oooo tez racja!! Tez to mialem i wlasnie szukalem dziury we wszystkim i przyczyna byl brak luzu.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Nom na zimnym i tylko w okolicach 2k obrotów, dławi się przy 2k i nagle coś strzela w okolicy kolektora/stożka, nie mogę zweryfikować bo to tylko podczas jazdy i potem już działa normalnie. Tak jakby przepustnica nie chciała się otwierać, ale na jałowym wchodzi na obroty bez problemu. Błędów jeszcze nie mrugalem
- Od: 18 lut 2017, 22:02
- Posty: 8
- Auto: Mazda 323F BA,1,5 PB 98’
Dzisiaj była robota Problemy zniknęły a tu lista co zostało zrobione
Nowe kable NGK
Nowe świece DENSO o wzmocnionej wydajności
Nowa uszczelka pod pokrywę zaworów OEM
Nowy oring aparatu zapłonowego OEM
Czyszczenie kopułki, palca, przepustnicy
Niżej zdjęcia
Świece były tragiczne, dziwne, że nadal Mazda nadal jeździła...
Na świecach była wypalona tęcza...
Aparat mokry był z winy pęknięcia oringu, był zesztywniały i po prostu pękł, ze środka musiałem wydłubywać kawałki gumy
Czyszczenie aparatu z oleju
Syf pod pokrywą
Stara uszczelka stała się uszczelką dwuczęściową, dosłownie rozpadała się w rękach, nie wiem ile czasu jeździła
Po czyszczeniu
Próba polerki znajomego i resztki pasty, chyba da się coś wyciągnąć z tego lakieru
Wszystko na swoim miejscu
W niedługim czasie planuje pomalować pokrywę
Nowe kable NGK
Nowe świece DENSO o wzmocnionej wydajności
Nowa uszczelka pod pokrywę zaworów OEM
Nowy oring aparatu zapłonowego OEM
Czyszczenie kopułki, palca, przepustnicy
Niżej zdjęcia
Świece były tragiczne, dziwne, że nadal Mazda nadal jeździła...
Na świecach była wypalona tęcza...
Aparat mokry był z winy pęknięcia oringu, był zesztywniały i po prostu pękł, ze środka musiałem wydłubywać kawałki gumy
Czyszczenie aparatu z oleju
Syf pod pokrywą
Stara uszczelka stała się uszczelką dwuczęściową, dosłownie rozpadała się w rękach, nie wiem ile czasu jeździła
Po czyszczeniu
Próba polerki znajomego i resztki pasty, chyba da się coś wyciągnąć z tego lakieru
Wszystko na swoim miejscu
W niedługim czasie planuje pomalować pokrywę
- Od: 18 lut 2017, 22:02
- Posty: 8
- Auto: Mazda 323F BA,1,5 PB 98’
Nooo wszystko spoko, ale ten dolot to przerob bo nic on nie wnosi poza darciem mordy a nawet źle wpływa bo zaciąga ciepłe powietrze z komory silnika Pokrywe trzeba było odrazu malowac
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Miałem taki dolot i porazka była Teraz jest na airbox simota i jest supeer. A pokrywe mozesz i na aucie pomalowac tylko dobrze okleic ,zeby poł auta nie zmieniło koloru
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości