W przypadku tej BA to te KLZE to tylko wisienka na torcie.Karoseria rozebrana do ostatniej śrubki ,zabezpieczenie ,nowy lakier,całkowicie w 100% nowy zawias,hamulce,przewody.... pamietajcie ze mechanicze rzeczy zawsze można wymienić,najważniejsza jest buda bo tu najprędzej idzie dojść do punktu gdzie ''już się nie opłaca''.Samo lakierowanie to kilka tyś.ta BA to praktycznie
nowe auto.Tego KLZE też bym tak nie ironizował,jakby nie było to KLZE idzie dzisiaj sprzedać nawet za 5k zł a KLDE to raczej ma wartość 1,5-2kzł.
Szczerze -gdyby nie zayebisty stan budy w mojej BA i trafił się klient za 4,5 -5kzł to dołożyłbym kasę przeznaczoną na turbo i brał tą czerwoną z zamkniętymi oczami.Wiem że mx3 z klde ze względu na masę jest pewnie szybsze o 0,2-0,5 sek do setki ,ale dla kogos kto nie zamierza się ścigać a szuka po prostu fajnego ulicznego GTI to mega oferta i okazja.Nie zmienia to faktu że fajnie że mx3 znów jeżdzi i udało się znów dorwać tak zdrowy silnik.Tych aut i silników już nie przybywa acieszą oko i ucho