Mazda MX-3 EC KL-DE '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez gt10r5 » 16 sie 2017, 12:35

marcinowozniako napisał(a):Nie ma mowy o żadnej nadsterowności mimo dobrych opon na przodzie nadal występuje tylko podsterowność.

Mx z k-serią pod maską robi się nadsterowny tylko w sytuacjach nadsterownych.
Jestem ciekaw się ma prowadzenie mx z bpt.
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez marcinowozniako » 16 sie 2017, 12:47

Nie wiem co znaczą dla Ciebie sytuacje nadsterowne :D Przy ostrej jeździe nie byłem wstanie zgubić tyłu za to przód jak zwykle lubił pójść szerzej niż powinien :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez mx-3lover » 20 sie 2017, 00:31

Teraz musisz pochwalić się zdjęciami, do późnego "popołudnia" przechodziła metamorfozę. <spie>
A KL na prawdę pięknie jedzie. <serduszka> Sam mogłem takiego wrzucić do siebie, jeździłbym do dzisiaj. <głaszcze>
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 22:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Eklerek323f » 20 sie 2017, 02:01

Widzieliśmy na trasie, całkowicie przypadkowo spotkany :D
Załączniki
20967747_1293712867417514_96908247_o.png
20961188_1293712894084178_1857342196_o.png
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 21:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez marcinowozniako » 20 sie 2017, 20:52

Ta, późnego "popołudnia" :D

Szkoda że nie wypaliło ze spotem, nie spodziewałem się że tyle to zajmie. A mazda może się teraz pochwalić już pełnym pakietem V6 i wygląda wreszcie jak należy:D
20170820_201752.jpg
20170820_201743.jpg
20170820_201735.jpg
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez chmielu_KL » 20 sie 2017, 21:07

Pakiecik jak ta lala :D kuje w oczy brak porządnego koła ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez marcinowozniako » 20 sie 2017, 21:15

Ze niby ta 17 fela wyglądała lepiej? No dobra wyglądała Ale nie koniecznie jechała i niestety opony się skończyły. Ja i tak raczej zostanę na 15 chociaż w planach jest kupno czarnej felgi :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Wiciu KL » 20 sie 2017, 21:45

Z blachą na środku wygląda lepiej :D Co do kół to 17 z przodu wydaje się być duża..Może kompromis i 16 cali? :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2017, 22:00
Posty: 182 (8/1)
Skąd: Błońsko
Auto: Mazda RX-8 HP
Suzuki Swift GTI 1.6 4x4
Honda Civic VI MB 1.4

Postprzez marcinowozniako » 21 sie 2017, 09:41

Wiciu KL napisał(a):Może kompromis i 16 cali?


Może i jest kompromis ale nie mam ani felg ani opon do nich więc najgorsza opcja pod względem finansowym. A 15 mam fajne semi więc raczej będą 15 :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez gt10r5 » 22 sie 2017, 07:52

Również pozdrawiam z trasy :)

Mx odpycha się bardzo sprawnie, powyżej 140kmh widać że pewnie nabiera prędkości.
Tylko jest głośny fest <czarodziej>
Jestem ciekaw hamowni bo wielu próbowało świnki w k serii i bez rewelacji. Obserwując stockową mapę z k8 to widzę, że są możliwości w innym wystrojeniu ale ile miałyby dać to nie wiem.
NA pewno się pochwalisz nawet jeśli wyjdzie tyle ile było :)
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez marcinowozniako » 22 sie 2017, 10:34

To może kilka filmików z przyspieszeń mazdy. Na pewno będzie więcej KM.


Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Bastek1990 » 22 sie 2017, 14:42

Piorun xD

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2016, 16:13
Posty: 103 (1/1)
Skąd: Mysłowice
Auto: Mazda 323f ba Z5

Postprzez marcinowozniako » 23 sie 2017, 09:33

A więc mazda już po hamowaniu. Wynik zdrowo rozsądkowy, spodziewałem się takiej mocy chociaż po cichu liczyłem na minimalnie więcej. No cóż, pozostaje sprawdzić jakie jest AFR i jak będzie wszystko ok to tylko jeździć. Jak to mówią nie ważna hamownia ważne jak auto jedzie a tutaj no myślę że jedzie naprawdę nieźle i myślę że to najszybsze seryjne KLDE w Polsce. Cytując klasyka:
weede napisał(a):Mamusie oszukasz, tatusia oszukasz ale KL-a nie oszukasz


Foty Wykresów:
20170823_101049.jpg

I porównanie tego samego silnika, bez dolotu, wydechu i strojenia. To strojenie co prawda pod KLZE ale jeżeli chodzi o wykres momentu i jego wartość to jest on niemalże wzorowy dla tego silnika. Pozostaje sprawdzić AFR i jak jest ok to tylko jeździć, a jak nie to podstroić.
20170823_101058.jpg
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez chmielu_KL » 23 sie 2017, 09:54

chciałbym mieć tyle w swoim :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2014, 16:51
Posty: 1834 (8/18)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red

Postprzez rafał88 » 23 sie 2017, 11:16

Drugie zdrowe KLde w PL :P Tylko jedno na serii ecu i tyle co dolot zrobiony :) i tylko 6hp mniej a chyba wiecej niuta
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez marcinowozniako » 23 sie 2017, 11:19

rafał88 napisał(a):Drugie zdrowe KLde w PL :P Tylko jedno na serii ecu i tyle co dolot zrobiony :) i tylko 6hp mniej a chyba wiecej niuta


Które i gdzie bo ja nie w temacie? Na seryjnym ECU też mi wypluło 171Km jak widać wyżej więc nieseryjne ECu tak dużo nie dało :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez rafał88 » 23 sie 2017, 11:24

Sylwo x6 :P No jemu tam 173 albo 174 wyplulo. Wolnnossak takze ecu wiele nie daje, chyba ze duzo zmian to moze moze :D
ALe gratuluje tak wogole bo taką kseria nikt by nie pogardził <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez marcinowozniako » 23 sie 2017, 11:26

Zapomniałem o nim bo buda cięższa i skrzynia dłuższa to nie ma startu do mx3.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez rafał88 » 23 sie 2017, 14:13

Nooo wiadome. ale czy cieższa juz troche rudej odpadło <rotfl>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 18:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez mx-3lover » 23 sie 2017, 14:17

Ładnie, a tak się bałeś podpinać deta z mapą ZE do DE.
Seryjne KL-DE? Na wydechu 2.5, CAI i mapie ZE <co?>
Aha i myśl na lepszymi hamulcami, żeby nie zrobić sobie krzywdy i autu.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 22:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy