Mazda MX-3 EC KL-DE '91
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Jednak po ostatnich paru nocnych jazdach okazało się że sprzęgło jest jednak do wymiany i to w trybie now, nie kleiło w ogóle jak się teraz okazało. Winny był prawdopodobnie docisk, sama tarcza i łożysko było OK. Zamontowany kompletny zestaw od exedy i teraz faktycznie można jeździć. Wychodzi na to że już od dobrych paru miesięcy jeździłem na lekko ślizgającym się sprzęgle, a ja zwalałem to na nieklejące opony Teraz widzę dopiero jak to auto powinno jechać na sprawnym sprzęgle. Więc można powiedzieć auto przygotowane na zawody 1/4 w Czaplinku, liczę na wyjęcie swojej klasy .
Taki teaser, mx3 vs Audi a8 4.2tdi 326KM 650NM, cięzka krowa z audi ale jeszcze z tak mocnym autem się nie ganiałem
Mam jeszcze 16 minutowy film z takiej wieczornej jazdy po mieście ale nie wiem czy komukolwiek będzie się chciało go oglądać
Taki teaser, mx3 vs Audi a8 4.2tdi 326KM 650NM, cięzka krowa z audi ale jeszcze z tak mocnym autem się nie ganiałem
Mam jeszcze 16 minutowy film z takiej wieczornej jazdy po mieście ale nie wiem czy komukolwiek będzie się chciało go oglądać
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
No niestety chyba nie powalczymy.U mnie sprzęgło tez popuszcza,a raczej nie znajde nikogo kto mi przerobi tarczę 225mm na 20 zębów od ręki ,pomijając że dopiero komplet do mnie jedzie i nawet nie mam go w rękach.Może uda się zrobic jakiś przejazd chociaz nim sie nagrzeje i zacznie puszczać.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):No niestety chyba nie powalczymy.
Nie ta klasa jesteś co mx3 Mówię efektywnie 220-230KM żebyś miał podejście
Bo_Lo napisał(a):pomijając że dopiero komplet do mnie jedzie i nawet nie mam go w rękach.Może uda się zrobic jakiś przejazd chociaz nim sie nagrzeje i zacznie puszczać.
A mnie uspokajał że jeszcze tyle czasu, dobrze że wziąłem się za poważnie za to sprzęgło mimo jeszcze odrobiny czasu bo widzisz ja już mam to za sobą, polecam nie ma to jak wreszcie wykorzystywać potencjał silnika i w 100% mieć przenoszoną moc na asfalt
Wymieniaj nie marudź, niech to auto zacznie wreszcie jeździć jak powinno
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):Wymieniaj nie marudź, niech to auto zacznie wreszcie jeździć jak powinno
ehh,żeby to było takie proste ,nie ma czasu ,nie ma siana,niema siana,nie ma czasu,nie ma chęci...
Sprzęgło mial dzisiaj wysłać,czy to zrobił -nie wiem.Mojawina,bo trzymało to zwlekałem,na tą chwile nie mamnawet 200hp bo zapłon cofniety żeby się nie spoliło na pierwszym przejeżdzie.Niestety mimo utopienia 5-6 stów na przeróbkę i obicie kevlarem nie mam pewności czy będzie pasowało w tą skrzynię -uroki pioniera xd.
Ale nie pękaj,semi założę i będę gnoił ,hamownię jak przyjedzie tez zaliczę,speszyl for ju
Dodatkowo BOV okazało się że puszcza boosta bokiem i kolejne kucyki uciekają.Dzwooniłem już do properów i ogarną regenerację ale dopiero po 1 września bo mają przerwę urlopową.Dzisiaj dobrałem nowe oringi bo stare się rozleciały w rękach i sam wymieniłem,może to wystarczy,ale na grzybku sa zadziory i chyba tamtędy puszcza.Na OeSIe tez będzie lipa,amory wylane azakład od regeneracji/utwardzania ma podejście generalnie ''jak im się chce,zadzwoń jutro''.
Heh,zegar temp oleju przysłali z nie tym kubkiem co zamówiłem,dobrze że chociaż olej wymienię wg planu(chyba )
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):na tą chwile nie mamnawet 200hp bo zapłon cofniety żeby się nie spoliło na pierwszym przejeżdzie.
Nie wróże tutaj niczego poniżej 15.5 na 1/4
Bo_Lo napisał(a):Niestety mimo utopienia 5-6 stów na przeróbkę i obicie kevlarem nie mam pewności czy będzie pasowało w tą skrzynię -uroki pioniera xd.
Yy, a co tam może nie pasować? Jeżeli ta liczba rowków na wieloklin się zgadza sprzęgło ma odpowiednią grubość i średnice to ten, musi działać
Bo_Lo napisał(a):Ale nie pękaj,semi założę i będę gnoił ,hamownię jak przyjedzie tez zaliczę,speszyl for ju
Ja jeszcze sobie przejże auto czy wszystko skręcone i się trzyma, podczas ostatniego upalania po mieście tak jeździłem że aż mi wydech spadł za dwururką więc musiało być nieźle .
W sumie przeglądając stare zloty to zawsze była walka rejonów, jesteśmy wszyscy z WLKP więc coś czuje że pójdzie sporo pucharów do tego rejonu
Dopisano 20 sie 2018, 21:14:
Bo_Lo napisał(a):ehh,żeby to było takie proste ,nie ma czasu ,nie ma siana,niema siana,nie ma czasu,nie ma chęci...
To jest proste, albo robisz albo nie. Mi też wcale nie było na rękę wymiana w tym momencie sprzęgła, ani finansowo ani czasowo. Pomijając że też absolutnie nie chciało mi się tego rozbierać i skłądać. Finalnie tak się zapędziłem że dwa razy składałem i dwa razy rozkładałem
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):W sumie przeglądając stare zloty to zawsze była walka rejonów, jesteśmy wszyscy z WLKP więc coś czuje że pójdzie sporo pucharów do tego rejonu
Ooo i zaczynasz gadać z sensem
Huehue, zawsze gadam z sensem
Filmik z zegarów, nie jestem pewny czy sporo lepszy od poprzedniego ale tutaj start na nierozgrzanej oponie
KAEL POWER!!!!
Filmik z zegarów, nie jestem pewny czy sporo lepszy od poprzedniego ale tutaj start na nierozgrzanej oponie
KAEL POWER!!!!
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Wiciu KL napisał(a):prawie jak civic V z B-serią
Zależy jaki civic i z jaką b serią Generalnie chciałbym aby postawiono auto które mnie objedzie, a będzie miało mniejszą moc niż mx3
Wiciu KL napisał(a):Dobrych wyników w Czaplinku, mnie niestety nie będzie
Oby było tylko sucho, bez tego bez szans na jakieś dobre czasy. Może jak coś mnie najdzie to na powrocie wpadne do Wolsztyna, pokażesz mi tę hondę z b serią
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a): Może jak coś mnie najdzie to na powrocie wpadne do Wolsztyna, pokażesz mi tę hondę z b serią
Ja nie mam takiego wozu Więc nie pokażę
I cyk, dwujeczka
Wiciu KL napisał(a):Ja nie mam takiego wozu Więc nie pokażę
A to nie mówisz o jakimś wozie z miasta, co się czasem ganiają czy coś? Będę wracał w sobotę wieczorem więc coś na mieście powinno się dziać
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Pisałem już nie raz .Ja mam wieloklin 20 zębów ,a sprzęgła 225 z kl i starszych bp mają 22.Gdyby to było takie proste to od razu bym zakładał większe i dmuchał na 250hp
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
ladnie zapitala. licznik mocno przeklamuje? jak nie to jest szansa na czas 13.x na 1/4.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):jak nie to jest szansa na czas 13.x na 1/4.
Raczej nie ma szans chyba że auto mnie mocno zadziwi albo lotnisko w czaplinku jest minimalnie z górki. To audi z którym wyżej jest filmik robi 14.9 na ćwiarę, 1s to tutaj nie było różnicy ale 0.5-0.7 już mogło być.
Niskie 14 to jest to co w celuje, obecny best to 14.3 po wielu startach, ostatnimi czasy po wymianie sprzęgła po 2 próbie zrobiłem 14.4 więc jest nieźle imho.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
piwo napisał(a):ladnie zapitala. licznik mocno przeklamuje? jak nie to jest szansa na czas 13.x na 1/4.
Najlepszy czas Jarka na zlocie to 14,4 więc nie sądzę aby się zbliżył do 13.X no ale życzę powodzenia
Z tą różnicą że Jarek już zrobił wszystko w ZE a Marcin jeszcze jest przed paroma rzeczami które moim skromnym zdaniem sprawią że pęknie 200 jak nic
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
patrze na czas do 160km/h. mi z filmu wychodzi jakies 11s-12s. ja speedsterem ktorym robie 14,1s na 1/4 mialem czasy do 160km/h jakies 14-15s . capazo z k20 na pokladzie zrobil zdaje sie 13,3s na 1/4 i z filmu mu wychodzilo jakies 12s do 160km/h. oczywiscie w cwiartce najwazniejsze jest pierwsze 60 metrow i to jaki czas to zajmuje i fwd nie ma w tym wzgledzie latwo ale ja startujac speedsterem ktory ma atomowy start z ravo ktory jechal fiatem coupe moge powiedziec ze fwd nie sa na straconej pozycji.
https://www.youtube.com/watch?v=e_EM0zyW5SA
mysle ze masz szanse na 13.x zwlaszcza ze ma byc zimno no chyba ze licznik mocno przeklamuje rzeczywista predkosc.
https://www.youtube.com/watch?v=e_EM0zyW5SA
mysle ze masz szanse na 13.x zwlaszcza ze ma byc zimno no chyba ze licznik mocno przeklamuje rzeczywista predkosc.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Wiedziałem że będziesz drążyć temat
Powiem tak w przejeździe który masz na filmiku miałem odpalonego vectora, czas 0-60 pokazał 5.83 niestety pomiaru na 1/4 nie udało się zrobić bo wyskoczył mi gościu na ulice Ale dodam że czas 0-90mph był o pół sekundy lepszy niż ostatni pomiar gdzie czas na 1/4 pokazał 14.4 . Więc tak jezeli założyć taką propocję to na filmie była wysoka 13 na 1/4
Prędkości końcowe na 1/4 to od 95 do 97mph dla mx3 a i nie było idealnie równo na filmiku tylko troszkę z górki. Mówię zależy jak będzie ustawiona 1/4 w Czaplinku, jeżeli będzie minimalnie z górki masz racje moga być wysokie 13 jeżeli będzie równo albo nawet min pod górkę to będa gorsze czasy.
Z tyłu mam 2 szt profili w mieszance super miękkiej, z przodu 2 szt toyo r1r jak będa dobre czasy to najwyżej zamienie opony przód tył aby jeszcze optymalizowac czasy i starty. Na pewno też kwestia odpowiedniego ciśnienia w oponach i dobrego rozgrzania gumy.
Powiem tak w przejeździe który masz na filmiku miałem odpalonego vectora, czas 0-60 pokazał 5.83 niestety pomiaru na 1/4 nie udało się zrobić bo wyskoczył mi gościu na ulice Ale dodam że czas 0-90mph był o pół sekundy lepszy niż ostatni pomiar gdzie czas na 1/4 pokazał 14.4 . Więc tak jezeli założyć taką propocję to na filmie była wysoka 13 na 1/4
Prędkości końcowe na 1/4 to od 95 do 97mph dla mx3 a i nie było idealnie równo na filmiku tylko troszkę z górki. Mówię zależy jak będzie ustawiona 1/4 w Czaplinku, jeżeli będzie minimalnie z górki masz racje moga być wysokie 13 jeżeli będzie równo albo nawet min pod górkę to będa gorsze czasy.
Z tyłu mam 2 szt profili w mieszance super miękkiej, z przodu 2 szt toyo r1r jak będa dobre czasy to najwyżej zamienie opony przód tył aby jeszcze optymalizowac czasy i starty. Na pewno też kwestia odpowiedniego ciśnienia w oponach i dobrego rozgrzania gumy.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości