Mazda MX-3 EC KL-DE '91
Pyton za daleko szukałeś
auto w podobnym setupie z historią na forum
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... xtor=SEC-8
Tak wiem – nie ma 5,78909098323 do setki i nie wiem czy objeżdza audi a6 3.0tdi quattro(wiem natomiast a nawet widziałem na własne oczy na zlocie że identyczne audi z tym samym silnikiem i napędami dostawało na ćwiarę baty od mx3 K8 Dawida wiec to żaden wyczyn) ale za to jest o 2800 tańsze,też czerwone,z takim samym silnikiem i jeżdzi
auto w podobnym setupie z historią na forum
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... xtor=SEC-8
Tak wiem – nie ma 5,78909098323 do setki i nie wiem czy objeżdza audi a6 3.0tdi quattro(wiem natomiast a nawet widziałem na własne oczy na zlocie że identyczne audi z tym samym silnikiem i napędami dostawało na ćwiarę baty od mx3 K8 Dawida wiec to żaden wyczyn) ale za to jest o 2800 tańsze,też czerwone,z takim samym silnikiem i jeżdzi
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):(wiem natomiast a nawet widziałem na własne oczy na zlocie że identyczne audi z tym samym silnikiem i napędami dostawało na ćwiarę baty od mx3 K8 Dawida wiec to żaden wyczyn)
Ja Ciebie proszę naprawdę nie próbuj mi udowodnić że moja mx3 nie jedzie bo ja chyba zbyt dużo pokazywałem tutaj dowodów że jedzie. Chcesz zobaczyć wykres z hamowni tego audi z którym ja się ścigałem bo chyba nie odnotowałeś jaką mocą i momentem ono dysponuje.
To audi z którym k8 się ścigało to kierowca nie umiał wykorzystać potencjału quattro na starcie oraz musiało być bardzo zajechane już pomijając kwestię że 3.0 tdi wychodziły w różnych wersjach mocowych i pewnie gościu nie dość że miał najsłabszą to jeszcze pewnie grubo poniżej seryjnych wartości mocowych.
Pamiętaj jeszcze że ja mówię o audi a6 c6
Dopisano 19 lis 2017, 20:08:
Bo_Lo napisał(a):auto w podobnym setupie z historią na forum
Słowo klucz, auto bez gwintu, bez dolotu bez modyfikacji typu sportowe kolektory wydechowe wydech czy jakieś inne mody. To auto jest jak najbardziej spoko z linku wszyscy je znamy i szanujemy ale zastosowanie tego auta będzie zupełnie inne niż moje. I to jest kluczowe tutaj.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Chciałem uniknąć ad persona ale czytając takie coś :
masz zdolności parapsychiczne?:
Byłeś tam wogóle?czy wróżysz ze szklanej kuli?Dla jasności to było takie audi
http://allegro.pl/audi-a6-3-0-tdi-super ... ml#thumb/2
nie wiem z jaką mocą ale minimum to co fabryka,mialo naped na 4 buty i DSG czyli czynnik kierowcy zminimalizowany-musiał tylkowcisnąć gaz do dechy i tyle wiec argument
jest z pupy
A to tez pewnie wywróżyłeś z fusów
MX3 z linku to ten sam model ,z takim samym silnikiem i przede wszystkim sprawne
Nie powiesz mi że dołożenie gwintu,semislickówi kolektora (o ile tamta już nie ma) oraz kilku innych rzeczy które są u CB wyjdzie drożej od remontu Twojego KLa.
Żeby nie było -Twoje auto ''jedzie'' widać to przede wszystkim po czasach na G techu/wektorze ,czy było to najszybsze KLDE w PL? tego juz się nie dowiemy ,chyba że naprawisz i dojdzie do jakiegoś bezpośredniego pojedynku.Wszystko inne jest tylko spekulacją i wróżeniem z fusów
się nie da.W którym momencie coś takiego napisałem?Ty naprawde masz jakis kompleks bo na okrągło to powtarzasz?marcinowozniako napisał(a):Ja Ciebie proszę naprawdę nie próbuj mi udowodnić że moja mx3 nie jedzie
masz zdolności parapsychiczne?:
marcinowozniako napisał(a):To audi z którym k8 się ścigało to kierowca nie umiał wykorzystać potencjału quattro na starcie oraz musiało być bardzo zajechane
Byłeś tam wogóle?czy wróżysz ze szklanej kuli?Dla jasności to było takie audi
http://allegro.pl/audi-a6-3-0-tdi-super ... ml#thumb/2
nie wiem z jaką mocą ale minimum to co fabryka,mialo naped na 4 buty i DSG czyli czynnik kierowcy zminimalizowany-musiał tylkowcisnąć gaz do dechy i tyle wiec argument
marcinowozniako napisał(a):kierowca nie umiał wykorzystać potencjału
jest z pupy
A to tez pewnie wywróżyłeś z fusów
marcinowozniako napisał(a):pewnie gościu nie dość że miał najsłabszą to jeszcze pewnie grubo poniżej seryjnych wartości mocowych.
MX3 z linku to ten sam model ,z takim samym silnikiem i przede wszystkim sprawne
Nie powiesz mi że dołożenie gwintu,semislickówi kolektora (o ile tamta już nie ma) oraz kilku innych rzeczy które są u CB wyjdzie drożej od remontu Twojego KLa.
Żeby nie było -Twoje auto ''jedzie'' widać to przede wszystkim po czasach na G techu/wektorze ,czy było to najszybsze KLDE w PL? tego juz się nie dowiemy ,chyba że naprawisz i dojdzie do jakiegoś bezpośredniego pojedynku.Wszystko inne jest tylko spekulacją i wróżeniem z fusów
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
A po co ta napinka? Marcin wystawił auto za tyle ile chce dostać. Teraz rynek zweryfikuje czy to auto jest tyle warte. Jak znajdzie się ktoś kto zapłaci to znaczy, że tak.
A jak nie to już Marcina problem nie reszty świata.
A jak nie to już Marcina problem nie reszty świata.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Oczywiście że tak,rynek zweryfikuje i tyle.Każde auto warte jest tyle ile ktos jest w stanie za nie zapłacić.
Napinka level 0 Wyrazić swoje zdanie każdy ma prawo,w końcu to forum.
Napinka level 0 Wyrazić swoje zdanie każdy ma prawo,w końcu to forum.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Oczywiście że wyjdzie drożej niż zrobienie remontu u mnie . Gwint tylko nówka, 3.3K, felgi jak moje plus 4 semi to koszt około 1.5-2k. Kolektor prosty z przepustnicą kl31 wraz z dolotem z dobrym stożkiem to koszt około 1200-1300 zł. Następnie założenie det 3 aby móc to jakoś sensownie wystroić to kolejne 1.5-2k chyba że wszystko samemu będziesz robił to 300-500 zł det i swój czas na montaż. Zawieszenie całe na POli to też nie są małe koszta zatem ile wyjdzie finalnie? Możesz sobie policzyć.
Co do audi jechałeś takim? Ja tak i wiem że to DSG co ogólnie jest nazwą skrzyni dwusprzęgłowej nie ma nic do obecnych DSG które biegi naprawdę szybko zmieniają. Ten automat jest tak wolny jak ja w maualu i to nie jest z fusów wywróżenie tylko jechałem tym audi i czuć przy zmianie biegów jak tam przestaje wciskać Ciebie w fotel (570NM).
Tak się składa że na podstawie tego jak jedzie moje auto oraz tego z jakimi autami się ganiałem wiem że takie k8 nie ma absolutnie żadnego podejścia do zdrowego a6 3.0 tdi nawet w quattro, któe setke robi w lekko powyżej 7s. Pokaż mi osiągi tego k8 bo to chyba nie jakaś słaba wersja.
Co dalej idąc forumowy znawco. Jechałem taki autem i wiem jak to auto wystartuje bez ogarniętego kierowcy tam nie ma procedury startu dla twojej wiadomości i w momencie kiedy on przy wyścigu w momencie kiedy ma ruszyć puszcza hamulec i dodaje gazu to zanim auto jego ruszy mija przynajmniej 1s a i korzyść z tego quattro wtedy jest nikła a tak pewnie było skoro to k8 jednak okazało się szybsze.
Co do audi jechałeś takim? Ja tak i wiem że to DSG co ogólnie jest nazwą skrzyni dwusprzęgłowej nie ma nic do obecnych DSG które biegi naprawdę szybko zmieniają. Ten automat jest tak wolny jak ja w maualu i to nie jest z fusów wywróżenie tylko jechałem tym audi i czuć przy zmianie biegów jak tam przestaje wciskać Ciebie w fotel (570NM).
Tak się składa że na podstawie tego jak jedzie moje auto oraz tego z jakimi autami się ganiałem wiem że takie k8 nie ma absolutnie żadnego podejścia do zdrowego a6 3.0 tdi nawet w quattro, któe setke robi w lekko powyżej 7s. Pokaż mi osiągi tego k8 bo to chyba nie jakaś słaba wersja.
Bo_Lo napisał(a):i DSG czyli czynnik kierowcy zminimalizowany-musiał tylkowcisnąć gaz do dechy i tyle wiec argument
Co dalej idąc forumowy znawco. Jechałem taki autem i wiem jak to auto wystartuje bez ogarniętego kierowcy tam nie ma procedury startu dla twojej wiadomości i w momencie kiedy on przy wyścigu w momencie kiedy ma ruszyć puszcza hamulec i dodaje gazu to zanim auto jego ruszy mija przynajmniej 1s a i korzyść z tego quattro wtedy jest nikła a tak pewnie było skoro to k8 jednak okazało się szybsze.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Słuchaj o najmądrzejszy,ja tam byłem ty nie.Tamto K8 objechało te audi na ćwiartkę i tyle.Koniec.
Cała reszta jest niewiadoma,stan auta,moc ,umiejętności kierowcy itd.
Przypadek ten został przytoczony tylko i wyłącznie w nawiązaniu do jednego z Twoich filmików i tyle.Nic więcej.Ale jak widzę żadna dyskusja z Tobą nie ma sensu,wszystko odbierasz jako''twoje mx3 nie jedzie''.A więc : Zbudowałeś najszybsze mx3 i najmocniejsze KLDEwe wszechświecie i na tym zakończmy.Powodzenia w sprzedaży i bez odbioru.
Cała reszta jest niewiadoma,stan auta,moc ,umiejętności kierowcy itd.
Przypadek ten został przytoczony tylko i wyłącznie w nawiązaniu do jednego z Twoich filmików i tyle.Nic więcej.Ale jak widzę żadna dyskusja z Tobą nie ma sensu,wszystko odbierasz jako''twoje mx3 nie jedzie''.A więc : Zbudowałeś najszybsze mx3 i najmocniejsze KLDEwe wszechświecie i na tym zakończmy.Powodzenia w sprzedaży i bez odbioru.
Ostatnio edytowano 19 lis 2017, 21:03 przez Bo_Lo, łącznie edytowano 1 raz
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):Słuchaj o najmądrzejszy,ja tam byłem ty nie.Tamto K8 objechało te audi na ćwiartkę i tyle.Koniec.
To Ci mówię i obalam twój argument że to jest niemożliwe gdyby to audi potarfiło pojechać jak to z którym ja się ganiałem. Chcesz zobaczyć fajny przykład? Mam taki jeden w zanadrzu a tutaj go jeszcze nie pokazywałem Chcesz zobaczyć na ile twoja forumowa wiedza ma się do tej realnej?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Dziwny jestes. Bolo byl,widzial, ogladal to a Ty ze pokazezz realia.. Wiem ,ze chcialbys byc najmadrzejszy i miec zawsze racje ale sa tu strasi od Ciebie i ktorzy jednak widzieli wiecej i wiecej doswiadczyli.
A to ze taki emiks objechal a6? Szczerzeto wcale nie zdziwilbym sie bo to ciezka krowa bo jednak waga ma tez duzo ma bardzi duze znaczenie, a w w czterobucie jeszcze ciezsza i w dodatku diesel ,ktory traci czas na zmiany biegow, jednak pb sie wyzej kreca i masz do 100km/h tylko 1 zmiane biegu a do 140-150km/h dwie , gdzie w klekocie juz pasuje jechac na 5 biegu przy tej predkosci, oczywacie , zaleznie od ilosci biegow i czy at czy manual.
I nawet z dsg ,ktore jednak musi zmieniac te biegi
Ale czytajac to widac nie przegada o wszechmarcinie
Mialem nic nie pisac ale no nie ma mocnego na wozniaka .
A to ze taki emiks objechal a6? Szczerzeto wcale nie zdziwilbym sie bo to ciezka krowa bo jednak waga ma tez duzo ma bardzi duze znaczenie, a w w czterobucie jeszcze ciezsza i w dodatku diesel ,ktory traci czas na zmiany biegow, jednak pb sie wyzej kreca i masz do 100km/h tylko 1 zmiane biegu a do 140-150km/h dwie , gdzie w klekocie juz pasuje jechac na 5 biegu przy tej predkosci, oczywacie , zaleznie od ilosci biegow i czy at czy manual.
I nawet z dsg ,ktore jednak musi zmieniac te biegi
Ale czytajac to widac nie przegada o wszechmarcinie
Mialem nic nie pisac ale no nie ma mocnego na wozniaka .
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Aha nie dziwi Ciebie wcale że 180KM objeżdża 280KM i 570NM auto? To widzę że jednak nie tylko ja tutaj jestem obeznany w tych tematach.
Ok, objechało to k8 to auto spoko. BYł widział nie kwestionuje samego tego faktu. Bo to jest Fakt. Kwestionuje to że jest to nierealne w warunkach ścigania prawdziwego gdzie każdy kierowca ogarnia swoje auto a nie że gościu w audi rusza jak ciota.
Z tym doświadczeniem to jest tak i już Ci udowadniam o co biega. TY wiesz że moja mx3 objechała a45 AMG które ma 360KM 4x4 i DSG. Także ja się wcale nie dziwie że moja mx3 jest szybsza niż A6 skoro jest szybsza niż A45 AMG. Polemizuj z tym, spróbuj tylko to zakwestionować
Ok, objechało to k8 to auto spoko. BYł widział nie kwestionuje samego tego faktu. Bo to jest Fakt. Kwestionuje to że jest to nierealne w warunkach ścigania prawdziwego gdzie każdy kierowca ogarnia swoje auto a nie że gościu w audi rusza jak ciota.
Z tym doświadczeniem to jest tak i już Ci udowadniam o co biega. TY wiesz że moja mx3 objechała a45 AMG które ma 360KM 4x4 i DSG. Także ja się wcale nie dziwie że moja mx3 jest szybsza niż A6 skoro jest szybsza niż A45 AMG. Polemizuj z tym, spróbuj tylko to zakwestionować
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Teraz Marcino powinien stwierdzić "a ja wam kulsony pokażę", wyremontować motor, zalewać motulem i pokazać najszybsze kl-de w pl
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Miru a może się dogadamy w kwestii silnika i turbo?
Nie no, zobaczymy co uda mi się wykminić. Przy wstawianiu nowego słupka jest o tyle problem że to zakup niemalże w ciemno
Nie no, zobaczymy co uda mi się wykminić. Przy wstawianiu nowego słupka jest o tyle problem że to zakup niemalże w ciemno
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Gadałem z tym gościem. To jest KLDE na głowicach kl31 i wałkach kl01. Silnik już ponad rok tak stoi nie odpalany. Gościu zarzeka się że stan jest świetny ale tak naprawdę ja i tak tego nie sprawdzę nawet jak przyjadę ze swoim aparatem. Odpale przejade się stwierdze że ok jeździ ale nic więcej Poza tym auto bez przeglądu OC automatycznie się przedłużyło więc niby coś jest. Buda to raczej na złom.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości