Mazda MX-3 EC KL-DE '91
Kwestia podstrojenia na decie 3 co zresztą się stanie zaraz po tym jak wloze prosty kolektor z klze
Nie podoba mi się Góra w tym kolektorze duże spadki to trzeba zmienić aby moc trzymał lepiej na wysokich obrotach. Wtedy mx3 będzie jeszcze szybsza.
Zakupiony vector, mój gtech sie zepsuł no i oczywiście pomiary Jestem wstanie zrobić powtarzalna niską 6 do 100km/h. 1/4 tez całkiem niezle jednak po zmianie kolektora liczę na wysoką 13
Nie podoba mi się Góra w tym kolektorze duże spadki to trzeba zmienić aby moc trzymał lepiej na wysokich obrotach. Wtedy mx3 będzie jeszcze szybsza.
Zakupiony vector, mój gtech sie zepsuł no i oczywiście pomiary Jestem wstanie zrobić powtarzalna niską 6 do 100km/h. 1/4 tez całkiem niezle jednak po zmianie kolektora liczę na wysoką 13
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Graty czasow
ja się nie chciałem już stawiać ze mój MPS 3 – 270 KM miał na tym ustrojstwie 6,1s 0- 60 no ale ....
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Ale Daro o co Ci chodzi? 3 MPS robi takie czasy do 100 więc pomiar prawdziwy. 1/4 to z moich źródeł wynika 14.4 więc jak najbardziej czas OK nie wiem na co liczyłeś. 3 nie jest tak lekka jak mx3 i pewnie skrzynia też trochę muli auto.
Filmik z przyspieszenia raz jeszcze. Droga równa i prosta. :
Filmik z przyspieszenia raz jeszcze. Droga równa i prosta. :
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
i tak najlepiej jest stanąć obok siebie .
Cyfry to nie wszytsko stosunek wagi do mocy. V6 też jest ciężkie.
Jak miałem rajdówkę 960 KG i 170 KM ( na hamowni ) to na 1/4 mili miałem 15, 1
nie nakręcam Cię – wynik godny.
Pytanie czy dobrze vectora wypoziomowałeś i zmontowałeś. to ten od MX3 – Lovera ?
Mierzyłem czas stoperem według wskazań prędkościomierza i wychodzi mi między 5,5 – 6,2 / 100 km / h
Cyfry to nie wszytsko stosunek wagi do mocy. V6 też jest ciężkie.
Jak miałem rajdówkę 960 KG i 170 KM ( na hamowni ) to na 1/4 mili miałem 15, 1
nie nakręcam Cię – wynik godny.
Pytanie czy dobrze vectora wypoziomowałeś i zmontowałeś. to ten od MX3 – Lovera ?
Mierzyłem czas stoperem według wskazań prędkościomierza i wychodzi mi między 5,5 – 6,2 / 100 km / h
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
DARO MAZDA 323 napisał(a):i tak najlepiej jest stanąć obok siebie .
Ja zawsze chętny na takie porównania. Mam kilka już swoich Killi ale nie wiem czy wypada na publicznym forum takie rzeczy pokazywać
DARO MAZDA 323 napisał(a):Jak miałem rajdówkę 960 KG i 170 KM ( na hamowni ) to na 1/4 mili miałem 15, 1
Moc maks to nie wszystko, liczy się jej przebieg z zakresu ścigania, no i oczywiście skrzynia. Ta jak wiadomo w mx3 jest krótka więc świetnie wykorzystuje potencjał silnika. Pokaż mi swój wykres.
Moja poprzednia mx3 170KM też robiła podobne czasy na ćwiarę co TY, powtarzalne niskie 15, przy dobrych startach wysokie 14, best 14.76.
Pamiętaj że jeżdże na semi slickach więc to też sporo daje
Przed każdym przejazdem vector sam się kalibruje ustawiony był poprawnie, tak to ten od Bartka.
DARO MAZDA 323 napisał(a):Mierzyłem czas stoperem według wskazań prędkościomierza i wychodzi mi między 5,5 – 6,2 / 100 km / h
No więc widzisz, Vector mierzy czas do 60mph czyli 96km/h. Czas do setki jak wspominałem niskie 6 z tym że w takich temp moje przednie opony nie mają odpowiedniej temp pracy wynik jest OK.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Skoro nalegasz
Filmiki:
1. Filmik nissan 350z 320KM 3.5 V6 gościu do 120 był z tyłu potem by mnie lyknal ale tam gdzie sie ganialismy trzeba było juz hamować więc win.
2. Tu jazda po mieście ale to 370z 331KM i ledwo odchodził na drugim biegu z zatrzymanego było by podobnie jak z 350z.
3. Audi 3.0 tdi V6 280KM 570NM quattro. Przy 160 była jego maska na wysokości moich drzwi. Z zatrzymanego z rolki od 20 dostał by masakrycznie dużo.
4. Skoda Octavia 1 203KM 4x4 1.8t od 3 biegu został na pomad 2 długości.
I jeszcze kilka z 3 osoby:
Filmiki:
1. Filmik nissan 350z 320KM 3.5 V6 gościu do 120 był z tyłu potem by mnie lyknal ale tam gdzie sie ganialismy trzeba było juz hamować więc win.
2. Tu jazda po mieście ale to 370z 331KM i ledwo odchodził na drugim biegu z zatrzymanego było by podobnie jak z 350z.
3. Audi 3.0 tdi V6 280KM 570NM quattro. Przy 160 była jego maska na wysokości moich drzwi. Z zatrzymanego z rolki od 20 dostał by masakrycznie dużo.
4. Skoda Octavia 1 203KM 4x4 1.8t od 3 biegu został na pomad 2 długości.
I jeszcze kilka z 3 osoby:
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Prawie jak Dominic Toretto
No cóż akurat ta Mazda [tiiit] i co do tego nie ma wątpliwości. Sam nie raz siedziałem w niej jako pasażer i mogę potwierdzić
Też trudno było mi uwierzyć że Zetka i inne mocniejsze auta na papierku dostają po tyłku, ale filmiki mówią same za siebie. W każdym razie jest to niezły killer i życzę powodzenia w dalszych modach, no i byle by nie skończyła jak poprzednia bo będzie szkoda
Też trudno było mi uwierzyć że Zetka i inne mocniejsze auta na papierku dostają po tyłku, ale filmiki mówią same za siebie. W każdym razie jest to niezły killer i życzę powodzenia w dalszych modach, no i byle by nie skończyła jak poprzednia bo będzie szkoda
I zapierdalania się skończyło Auto idzie na sprzedaż w całości jak w ogłoszeniu. Posiadam również masę części do tego modelu chyba wszystko więc jak są jacyś chętni na daną część proszę pisać:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=78&t=202696
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=78&t=202696
Ostatnio edytowano 18 lis 2017, 16:16 przez marcinowozniako, łącznie edytowano 1 raz
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
A co to się stało? Link nie działamarcinowozniako napisał(a):I zapierdalania się skończyło Auto idzie na sprzedaż w całości jak w ogłoszeniu. Posiadam również masę części do tego modelu chyba wszystko więc jak są jacyś chętni na daną część proszę pisać:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=78&t=202696
Mi link normalnie działa. Raz jeszcze:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=78&t=202696
Prawdopodobnie panewka ale nie wiem nawet do końca bo nie mam siły już się z tym bawić:
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=78&t=202696
Prawdopodobnie panewka ale nie wiem nawet do końca bo nie mam siły już się z tym bawić:
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Tak a 2.5 calowy wydech jest za szeroki do 2.5 V6. Tak tak.
Nie 5w50 vr1 .
Nie 5w50 vr1 .
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Ehh mistrzu nie było pytania ...
Tak czy siak szkoda że kolejne idzie do piachu.EOT
Tak czy siak szkoda że kolejne idzie do piachu.EOT
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości