Mazda 323F BA KL-DE '96
tak mx3 tak, ale to jest 323 ba ten samochód swoje waży pomiar robiony w 2 osoby w samochodzie pewnie dobrze wiesz masa wrogiem przyspieszenia, i żeby robić dobre czasy jest potrzebny dobry prowadzący;) poza tym jest sterowane kompem który pewnie nawet nie ogarnia vrisów jest dużo do zrobienia co nie oznacza ze to nie jest klze, zakończmy tą dyskusje do czasu aż nie otworzymy silnika
Po co ta spina to nie kumam, a mądrości po zdjęciach to już w ogóle jakiś żart
Widziałem to auto i ocena była po głowicach. Trzeba ściągnąć dekiel i sprawdzić jakie są wałki, jeżeli kl31 to będzie to najmocniejsza wersja. Kolektor prosty kl31 nie wchodzi do 323 od tak, trzeba założyć inną/krótszą pompę hamulcową bo jest kolizja. Dlatego jest założony kolektor zagięty z X9. Kolejną sprawą jest że nie ma możliwości uzyskania seryjnych 200 km na komputerach k-serii. Jedyną opcją jest strojenie na jakiejś świni np det3.
Widziałem to auto i ocena była po głowicach. Trzeba ściągnąć dekiel i sprawdzić jakie są wałki, jeżeli kl31 to będzie to najmocniejsza wersja. Kolektor prosty kl31 nie wchodzi do 323 od tak, trzeba założyć inną/krótszą pompę hamulcową bo jest kolizja. Dlatego jest założony kolektor zagięty z X9. Kolejną sprawą jest że nie ma możliwości uzyskania seryjnych 200 km na komputerach k-serii. Jedyną opcją jest strojenie na jakiejś świni np det3.
Piotrze nie ma żadnej spiny tylko prostowanie pewnych niedomówień. Wałki nie dają mocy w klze dopiero tłoki z najwyższą półką robią to co robić powinny. O seryjnych 200KM nikt nie mówi ale powyżej 190KM na kompie czy to z k8 czy z jakimś epromem z klze powinien byc do osiągnięcia i było już KLZE rafała na forum które legitymowało się mocą powyżej 190KM na seryjnym kompie z k8
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Ale to w k8 z epromem z kl-ze i to był jeden przypadek
Moje kl-ze było strojone na smt-6 i wypluło 192km.
Jeżeli chodzi o wałki kl31 to wychodziło to tylko w komplecie z tłokami z wysoką półką i prostym kolektorem.
Mówisz o jednym przypadku a ile jest rasowych kl-ze osiągających okolice 180 km na kompach od kl-ze
Porównanie mx3 i 323, jeżeli chodzi o 0-100 też ma się nijak ze względu na różnicę wagi.
Moje kl-ze było strojone na smt-6 i wypluło 192km.
Jeżeli chodzi o wałki kl31 to wychodziło to tylko w komplecie z tłokami z wysoką półką i prostym kolektorem.
Mówisz o jednym przypadku a ile jest rasowych kl-ze osiągających okolice 180 km na kompach od kl-ze
Porównanie mx3 i 323, jeżeli chodzi o 0-100 też ma się nijak ze względu na różnicę wagi.
Piotr_ napisał(a):Jeżeli chodzi o wałki kl31 to wychodziło to tylko w komplecie z tłokami z wysoką półką i prostym kolektorem.
Może z fabryki. Teraz te silniki mają ponad 20 lat i tyle przygód za sobą że już nie raz były akcje że wałki były kl01 a tłoki z najwyższą półką. Nawet całkiem niedawno, czy na odwrót że tłoki były średnia czy niska półka a wałki kl31
A różnica wagi? Mx6 czy mx3 to waga podobna, między 323 a mx3 dużej różnicy w wadze też nie będzie.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
323 ba z silnikiem 2.0 v6 waży wg autocentrum 1210 bez obciazenia
mx3 z silnikiem 1.8v6 waży wg danych z tej strony 1120. jakby nie patrzeć jest to różnica niemal 100kg dołóż subwoofer i pasażera podczas pomiaru i mamy 200 kg więcej niż w mx3
mx3 z silnikiem 1.8v6 waży wg danych z tej strony 1120. jakby nie patrzeć jest to różnica niemal 100kg dołóż subwoofer i pasażera podczas pomiaru i mamy 200 kg więcej niż w mx3
To trzeba podjechać na wagę i zważyć. Moja mx3 zielona z silnikiem 2.5 v6 na wadzę wyszło 1120kg gdzie teoretycznie powinno być więcej.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
100kg to faktycznie trochę jest, ciekawe ile waży wściekła Misiaka Dobra panowie jeździe na hamowanie hamujcie to klze ile tam mocy pokaże i ciekaw jestem tego
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Za prędko na hamownie nie pojadę, bo w portfelu pusto i jeszcze przytrafiło mi się dzisiaj to
Dopisano 2 sie 2017, 13:26:
Opony będą wymienione wcześniej niż myślałem
Dopisano 2 sie 2017, 13:26:
Opony będą wymienione wcześniej niż myślałem
O co ocierala opona o amor? Za grubo miesa to juz i tak nie bylo
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Mozliwe, ze o nic nie ocierała. Podczas jazdy zaczęło mnie ściągać. Powietrze zeszło, kawałek miałem do domu to się dokulałem Pewnie od jazdy na flaku tak mocno pękło.
Hardcore z was widać. Podnośnik na trawie, czy było tam coś podłożone pod niego? Profil widzę super niski więc jak zawieszenie sztywne do opona czy felga też mocno dostaje podczas jazdy po dziurach.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Pod lewarkiem i pod trawą była podłożona twardo ubita czarna ziemia. Ale spokojnie, już nie jeden samochód się na tej trawie podnosiło, żaden nie spadł, więc jest git Warunków do pracy nie ma, więc jakoś trzeba sobie radzić..profil 40 jest, po dziurach jako tako jeżdżę powoli, bo dosyć mocna gleba jest i uważam.
Mocna gleba to u Ciebie sprezyny -40? Bo widze ze -40 to max co tam posiadasz. Chyba nie widziales efki na gwincie jak jest skrecony to wtedy mozna powiedziec ze jest mocna gleba bo ze sprezyną mozna powiedziec ze jest zawieszenie obnizone poszukaj bronzowej efki daniego albo zoltej ciastka tam masz glebe i sobie porownasz
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
nie musisz przepraszac
Ludki przestańcie się kolegi czepiać i wszystkiego mu wytykać bo to się niesmaczne robi. Chłopak zarejestrował się na forum, założył temat i ma raptem 10 postów...dajcie mu trochę czasu bo takim pisaniem można tylko zniechęcić.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości