Mazda 323F BA KL-DE '96
no to 1 problem mniej teraz do przodu
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Walka z wiatrakami... Odpala, ale chodzi nierówno na niskich obrotach i strzela po dodawaniu gazu, wkręca się dobrze dopiero powyżej 3tyś obrotów. Na dwóch aparatach to samo, rozrząd dobrze ustawiony. Już brak pomysłów co to może być
inne pytanie, rozrusznik z mx3 1,8 v6 podejdzie do 2.5???
Wiciu KL napisał(a):Walka z wiatrakami... Odpala, ale chodzi nierówno na niskich obrotach i strzela po dodawaniu gazu, wkręca się dobrze dopiero powyżej 3tyś obrotów. Na dwóch aparatach to samo, rozrząd dobrze ustawiony. Już brak pomysłów co to może być
przy sprawdzeniu kompresji zje...biści mechanicy odłaczyli aparat z kostki Bo jak nie to aparat
Sprawdź jeszcze przepływkę czy nie wywala blędu
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Po ciężkim boju i wielu godzinach spędzonych przy pracy nad Mazdą udało się ją w końcu " ogarnąć " Po rozwiązaniu jednego problemu pojawiał się kolejny..Ale nie poddawaliśmy się
Zajrzeliśmy do środka i trochę rzeczy wyszło na jaw. Jeśli ktoś śledzi ten wątek i go to interesuje to mogę powiedzieć, że wałki są KL01. Głębiej nie patrzeliśmy, bo nie było sensu rozbierać, ale obstawiam, że tłoki również są ze zwykłego KL'a. Tak więc na 99% jest to zwykły KL-DE na głowicach KL31.
Sami byliśmy ciekawi co tam w środku jest, bo nasza wiedza na temat tego silnika opierała się tylko na tym co usłyszeliśmy od poprzedniego właściciela. Fajnie, że coś się wyjaśniło i samochód nie jest już taką zagadką.
Przez ten czas w samochodzie zostało zrobione/wymienione:
– Kompletny rozrząd
pasek contitech
hydronapinacz NTN Japonia
rolka prowadząca gładka NSK Japonia
rolka prowadząca z rantem NSK Japonia
rolka napinająca GMB Japonia
pompa wody z uszczelką GMB Japonia
– Nowa (używana) osłona rozrządu
– Uszczelniacze wałków rozrządu – OE Mazda
– Broki wałków rozrządu – OE Mazda
– Uszczelniacz wału korbowego – OE Mazda
– Uszczelki kolektora ssącego – Japan OEM
– Uszczelki pod pokrywy zaworów – OE Mazda
– Przewody zapłonowe – NGK RC-ZE28
– Świece Denso
– Poduszka silnika Yamato
– Filtr oleju Knecht
– Wkład filtra powietrza Bosch
– Olej silnikowy Valvoline Racing VR1 10w60
– Płyn chłodniczy
– Nowy (używany) rozrusznik z mx-3 K8
Wielkie podziękowania dla Krzyśka za pomoc
Zajrzeliśmy do środka i trochę rzeczy wyszło na jaw. Jeśli ktoś śledzi ten wątek i go to interesuje to mogę powiedzieć, że wałki są KL01. Głębiej nie patrzeliśmy, bo nie było sensu rozbierać, ale obstawiam, że tłoki również są ze zwykłego KL'a. Tak więc na 99% jest to zwykły KL-DE na głowicach KL31.
Sami byliśmy ciekawi co tam w środku jest, bo nasza wiedza na temat tego silnika opierała się tylko na tym co usłyszeliśmy od poprzedniego właściciela. Fajnie, że coś się wyjaśniło i samochód nie jest już taką zagadką.
Przez ten czas w samochodzie zostało zrobione/wymienione:
– Kompletny rozrząd
pasek contitech
hydronapinacz NTN Japonia
rolka prowadząca gładka NSK Japonia
rolka prowadząca z rantem NSK Japonia
rolka napinająca GMB Japonia
pompa wody z uszczelką GMB Japonia
– Nowa (używana) osłona rozrządu
– Uszczelniacze wałków rozrządu – OE Mazda
– Broki wałków rozrządu – OE Mazda
– Uszczelniacz wału korbowego – OE Mazda
– Uszczelki kolektora ssącego – Japan OEM
– Uszczelki pod pokrywy zaworów – OE Mazda
– Przewody zapłonowe – NGK RC-ZE28
– Świece Denso
– Poduszka silnika Yamato
– Filtr oleju Knecht
– Wkład filtra powietrza Bosch
– Olej silnikowy Valvoline Racing VR1 10w60
– Płyn chłodniczy
– Nowy (używany) rozrusznik z mx-3 K8
Wielkie podziękowania dla Krzyśka za pomoc
Nie pakuj sie w czesci yamato, to tylko japonskobrzmiaca nazwa, z jakiscia juz gorzej.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Nooo masz zwyklego Kaela z glowami kl31 ALe i tak lepsze taki kl niz kf Dobrze ,ze ogarniasz a nawet bardzo dobrze Nie wiem chodzi o poduche silnika to trzeba było ją poli zalać i zapomniec :d Ja tak mam 3 z 4 zalane i jest spoko :d Jedyny mankament ,ze wszystkie wibracje silnika na bude przechodza
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Jeszcze zmień ten olej na dedykowany do tego silnika i będzie cacy (5w30/40)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):Jeszcze zmień ten olej na dedykowany do tego silnika i będzie cacy (5w30/40)
+1, nigdy pewnie nie bedzie upalane przez caly dzien na torze , takze bez sensu taki olej. 5w40 jest w sam raz
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości