Mazda 323F BA KL-DE '96
Wiciu KL napisał(a):Aparat jest całkiem świeży, po regeneracji i chyba nawet jest jeszcze gwarancja na niego...Sprawdzę co z tym aparatem
To zobacz czy jest iskra. I podstawa to sprawdź błędy. Możesz też podmienić czujnik położenia wału.
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Błotnik chcesz wymienić bo ruda czy wgniecenie?
Jeśli wgniecenie to poszukaj magika od wgniotek, może uda mu się to w miarę wyciągnąć ile się da a reszte już szpachla i lakierowanie .
Jeśli wgniecenie to poszukaj magika od wgniotek, może uda mu się to w miarę wyciągnąć ile się da a reszte już szpachla i lakierowanie .
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Rudej jako tako nie ma, w jednym miejscu jest małe ognisko, ale akurat tam jest najmocniej blacha pogięta.. Blacha i tak schodzi na dalszy plan teraz, najpierw muszę uruchomić tego złomka
Jakieś Video by się przydało jak wygląda usterka. Ale generalnie jak wyżej sprawdź aparat, potem bezpieczniki pod maską i w kabinie, potem wszystkie kabelki od wtrysków itp itd. No chyba że nawet nie kręci rozrusznikiem to wtedy rozrusznik np
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
http://www.323-klub.pl/viewtopic.php?f= ... iagnostyka
Tu masz link do interpretacji błędów. (trzeba się zarejestrować ). Mi to wygląda na kod 25 czyli elektrozawór regulacji ciśnienia. Ale nie wiem jaki on może mieć wpływ na brak palenia auta.
Tu masz link do interpretacji błędów. (trzeba się zarejestrować ). Mi to wygląda na kod 25 czyli elektrozawór regulacji ciśnienia. Ale nie wiem jaki on może mieć wpływ na brak palenia auta.
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Mi tez sie wydaje ze to blad 25 i podejrzewam ze nie ma on z tym nic wspolnego, wyglada na to ze od akumulatora do karoserii nie ma masy, przewod robi sie goracy, jesli sie nim poruszy to silnik jakby chcial zaskoczyc i dalej ma opory, jutro zmieniamy przewod masowy z aku do karoserii i zobaczymy co się wydarzy
Kod błędu raczej nie ma wpływu na opalanie auta ale elektrozawor i tak warto zmienić
Możliwe że rozrusznik się kończy i dlatego przewody robią się gorące
Sama zmiana przewodów może tutaj nic nie pomoc Auto ewidentnie kręci z oporami
Możesz na próbę podać masę prosto na silnik nawet przewodem zapłonowym do awaryjnego odpalenia auta
A plus prosto na śrubę rozrusznika tylko tak żeby spięcia nie było
Rozrusznik powinien kręcić jak głupi oczywiście o ile nic w silniku nie jest blokowane
Możliwe że rozrusznik się kończy i dlatego przewody robią się gorące
Sama zmiana przewodów może tutaj nic nie pomoc Auto ewidentnie kręci z oporami
Możesz na próbę podać masę prosto na silnik nawet przewodem zapłonowym do awaryjnego odpalenia auta
A plus prosto na śrubę rozrusznika tylko tak żeby spięcia nie było
Rozrusznik powinien kręcić jak głupi oczywiście o ile nic w silniku nie jest blokowane
U mnie jak padł aparat zapłonowy mimo tego że była iskra to łapał łapał, aż się zalał i tak w kółko.
A to że była regeneracja o niczym nie świadczy i osobiście wolałbym nie grzebany aparat kly1
A to że była regeneracja o niczym nie świadczy i osobiście wolałbym nie grzebany aparat kly1
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Silnik jako tako kreci, niektory V'ki maja taki sposob krecenia wałem przy odpalaniu. Ale jesli auto nie odpala na "zaciąg" to iskra poprostu nie ma. To ,ze iskra jest na zewnatrz w komorze moze jej poprostu nie byc ze wzlegu na kompresje + mieszanka paliwo,powietrze. Aaa własnie paliwo dochodzi Nie śmierdzi wahą z komory jak tak nie odpala?/
W takiej jednostce Iskra+ waha+ sprawna jednostka to podstawa, nawet jak bedzie jakis czujnik jiebieniety to odpali no poza czujnikiem połozenia wału
W takiej jednostce Iskra+ waha+ sprawna jednostka to podstawa, nawet jak bedzie jakis czujnik jiebieniety to odpali no poza czujnikiem połozenia wału
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Jak nic nie grzebałeś i samo się zepsuło to tak jak pisałem, albo aparat, albo czujnik położenia wału.
Dodatkowy kabel masowy może tylko pomoc i dobrze jak jakiś przyzwoity zamontujesz
Dodatkowy kabel masowy może tylko pomoc i dobrze jak jakiś przyzwoity zamontujesz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości