Mazda 323F BA KL-DE '96
Pierdzi strasznie, jak to w Hondach zazwyczaj bywa ale fajnie, że taki czajniczek nie wiele dostaje od vałki
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
piwo napisał(a):Biniu napisał(a):W Speedsterku?
tak w speedsterku.
Bo_Lo
y serio?
To ciekaw jestem Twoich opini po Poznaniu. Muszę w BG porobić hamulce z sensem, a chętnie wsparłbym polskiego producenta.
piwo napisał(a):i tak dopiero ulica pokazuje co ile jest warte. hamownia o niczym nie mowi. jedynie daje dobre lub zle samopoczucie. dobry test to dopiero cwiartka czy czas timeattacku.
powiem wiecej. ile to ja widzialem toyot supr 1000konnych co robily cwiartke w 14s. toz to smiechu warte. na prawde lepiej miec 13s na cwiartke niz 1000koni.
Dokładnie. Zresztą myślałem że moda nad tasowaniem się ilością kuni już minęła, ale widać ciągle żywa.
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Biniu napisał(a):Dokładnie. Zresztą myślałem że moda nad tasowaniem się ilością kuni już minęła, ale widać ciągle żywa.
O jakiej wy modzie mówicie? Tak jak modyfikujesz swoje auto i wiesz co zrobiłeś tak powinieneś wiedzieć jaką mocą i momentem twoje auto dysponuje. Tym bardziej powinieneś to wiedzieć kiedy wykonujesz modyfikacje sticte silnikowe które same w sobie mają podnieść moc, skąd wiesz że to faktycznie się stało jeżeli nie zweryfikujesz tego na hamowni? Wiele razy się przekonałem że dupohamownia to nie hamownia i tylko o to mi w tym wszystkim chodzi. U mnie powinno być ok 160-170KM mocy. Chociaż prędzej ja powinienem mowić że mam z 220KM to by więcej osób w to wierzyło.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Po dość długiej walce mogę powiedzieć, że swap hamulców się udał Na przodzie zagościł zestaw z Mazdy 6 GH:
– W pełni zregenerowane zaciski
– Klocki hamulcowe Textar
– Tarcze hamulcowe Mikoda
Stwierdziliśmy, że przejście z 273.5mm na 282.5mm będzie prawie niezauważalne, więc polecieliśmy trochę grubiej i tarcze mają 299mm średnicy. Było trochę rzeźby i nerwów, ale temacik ogarnięty
– W pełni zregenerowane zaciski
– Klocki hamulcowe Textar
– Tarcze hamulcowe Mikoda
Stwierdziliśmy, że przejście z 273.5mm na 282.5mm będzie prawie niezauważalne, więc polecieliśmy trochę grubiej i tarcze mają 299mm średnicy. Było trochę rzeźby i nerwów, ale temacik ogarnięty
I cyk, dwujeczka
-
Im trudniej, tym lepiej
- Od: 19 cze 2015, 07:10
- Posty: 1053 (35/34)
- Skąd: Grupa Łódzka
- Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92
Tarcza haczy o sworzeń, trzeba było zrobić szlif na kilka milimetrów, zaciski pasują
Ostatnio edytowano 20 mar 2018, 11:59 przez Wiciu KL, łącznie edytowano 1 raz
I cyk, dwujeczka
Ładna duża tarcza ale jedna gubi się w kole . Może MPS zaciski i tarcze
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
były 2 rodzaje w zależności od roczniak mały i duży
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości