Mazda 323F BJ RF 03' 2.0DiTD
Oby nic poważnego w takim razie
Ja nie mam doświadczenia z emblematami bo szczerze mówiąc podobają mi się takie jakie są patrząc na to zdj faktycznie widać jakby było zakręcane, na dodatek chyba zbyt mocno patrząc na blachę dookoła.
P. S. Mój temat czeka grzecznie w poczekalni, jeśli przejdzie dalej to zapraszam choć szałów na razie tam nie ma
Ja nie mam doświadczenia z emblematami bo szczerze mówiąc podobają mi się takie jakie są patrząc na to zdj faktycznie widać jakby było zakręcane, na dodatek chyba zbyt mocno patrząc na blachę dookoła.
P. S. Mój temat czeka grzecznie w poczekalni, jeśli przejdzie dalej to zapraszam choć szałów na razie tam nie ma
- Od: 2 maja 2018, 21:43
- Posty: 11
- Skąd: Częstochowa / Gliwice
- Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DiTD 74/101
Deenn napisał(a):Nicole napisał(a):Wciskane
Poza tym całkiem przyjemnie się patrzy na Twoją BJ
Żeby zdjąć te emblematy to trzeba ten plastik z klapy zdejmować? Bo podpatrzyłem dziś u taty na maździe (on ma zdjety ten plastik) jak to wygląda i ciężko mi tam było palce wsadzić ale wydaje mi się, że te emblematy są dokręcone, albo na jakieś nity przyczepione. Widzę, że Ty masz czarne to może masz jakiś sposób jak to zrobić w jak najmniej inwazyjny sposób?
Musisz ściągnąć tapicerkę i tam było jakieś zabezpieczenie ( nie pamiętam już jakie )
Pomiędzy emblematem a blachą też coś było, ale to taki " pic na wodę"
- Od: 14 wrz 2016, 14:08
- Posty: 78
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 323f BJ ZM-DE 2002
viewtopic.php?f=312&t=195522
Emblematy są na takich jakby spinkach, zaznaczone na zdjęciu "skrzydełka" trzeba wcisnąć i można wypchnąć emblemat (chyba są po 2 spinki na każdy emblemat). Przy okazji będzie można tą niewielką rudą skazę usunąć
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Piter5700 napisał(a):Emblematy są na takich jakby spinkach, zaznaczone na zdjęciu "skrzydełka" trzeba wcisnąć i można wypchnąć emblemat (chyba są po 2 spinki na każdy emblemat). Przy okazji będzie można tą niewielką rudą skazę usunąć
Już dało radę, bez demontowania tych plastików. Delikatnie podwazylem emblematy, wsadziłem kawałek druta i ciągnąłem za drucik, wyszło bez problemu. Nie wiem jak z ruda u mnie, tatą raczej walczyć z ta ruda nie będzie na razie z braku czasu. Efekty pracy wrzucę po weekendzie
Dopisano 3 cze 2018, 20:36:
Dobra, wróciłem z "wakacji" więc i opiszę co się działo.
Postanowiłem na długi weekend wybrać się do moich rodziców. Jak dłubię coś przy Madzi to tylko tam, jednak lepiej na spokojnie na działeczce, niż w mieście między blokami Jechałem więc z myślą by coś tam pomodować.. ile się uda.
Po drodze zaczęło się pukanie i piszczenie przy lewym kole. Było to na tyle głośne, że czasem i radio nie pomagało tego zagłuszyć
Na miejscu rozebrałem koło, okazało się, że mocno zużyty wahacz. Na miejscu nigdzie dostać nie idzie, bo wioska mała, jedynie sklep może zamówić, a to trochę potrwa. MIAŁEM BARDZO DUUUUŻO SZCZĘŚCIA, że tata miał nowe wahacze do swojej Madzi które miał zmieniać. Jego samochód nie potrzebował tych wahaczy aż tak pilnie jak mój, więc mi je odstąpił
Ze zmian wizualnych kolejne nic nie znaczące drobnostki:
– nowa folia na lampy z tyłu (nadal sam kierunkowskaz i wsteczny, do całej lampy jednak muszę kupić jakiś lakier. Starą zdarłem bo miejscami już odchodziła)
– z racji, że ciemnej folii miałem jeszcze dużo to boczne kierunki zrobiły się trochę ciemniejsze (w planach kupno normalnych dymionych)
– w końcu ramki klubowe
– emblematy tylnej klapy na czarno
I kilka zdjęć podglądowych jak to wygląda na ten moment. Tradycyjnie wiele się nie zmieniło, ale chociaż technicznie Madzia w lepszej kondycji.
- Od: 22 paź 2016, 15:45
- Posty: 46
- Skąd: Staszów / Kraków
- Auto: 323F BJ 03' 2.0 DiTD
Miałem identyczny przód w mojej BJ ciemna listwa i żółte halogeny.
PS. Coś mocno Ci dymi
PS. Coś mocno Ci dymi
Kubeckk napisał(a):Jak zawsze piękne zdjęcia miło popatrzeć
Jak zawsze dzięki!!
Neonixos666 napisał(a):Miałem identyczny przód w mojej BJ ciemna listwa i żółte halogeny.
Chyba najbardziej popularny przód wśród tych samochodów
Ale ładny!!
Neonixos666 napisał(a):PS. Coś mocno Ci dymi
Ważne, że też w kolorze, tego dymu może być dużo
- Od: 22 paź 2016, 15:45
- Posty: 46
- Skąd: Staszów / Kraków
- Auto: 323F BJ 03' 2.0 DiTD
Znowu była chwila by posiedzieć przy samochodzie, więc postanowiłem zabrać się za rdzewiejące zaciski hamulca.
Wyglądały koszmarnie, więc pomyślałem, że czas je obskubać z rdzy i nadać jakiś ładny kolor.
Miał być niebieski(jak wszystko w samochodzie) ale stwierdziłem, że jednak co za dużo to też niezdrowo
Więc dla kontrastu taki mocny żółty
Wyglądały koszmarnie, więc pomyślałem, że czas je obskubać z rdzy i nadać jakiś ładny kolor.
Miał być niebieski(jak wszystko w samochodzie) ale stwierdziłem, że jednak co za dużo to też niezdrowo
Więc dla kontrastu taki mocny żółty
- Od: 22 paź 2016, 15:45
- Posty: 46
- Skąd: Staszów / Kraków
- Auto: 323F BJ 03' 2.0 DiTD
Od dawna chciałem zabrać się za zmianę podświetlenia licznika.
W końcu nadszedł ten dzień (a nawet tydzień ). Jakoś nigdy nie było mi po drodze zabrać się za to, tym bardziej, że mówiąc szczerze bałem się grzebać przy elektryce, tarczach i wskazówkach
Pierwszą modyfikacją była wymiana jednej żarówki W2W która była przepalona. Przy okazji pościągałem z całej reszty "kapturki" które troszkę tłumiły światło i licznik był bardzo ciemny.
Następnie przyszedł czas na drapanie filtru oraz wsadzenie jakiegoś kolorku. Jedyne co znalazłem w samochodzie to 2x zimny biały W5W, więc przez kilka dni jeździłem z takim śmiesznym licznikiem
W między czasie, kilka dni przerwy wymusił na mnie jeden z tylnych amortyzatorów, a dokładnie jego mocowanie które ruda zabrała ze sobą Na szczęście wszystko jest już w porządku (prócz tej rudej na nadkolu ).
No i efekt teraźniejszy (ale jeszcze nie ostateczny), czyli 2x rozpraszające niebieskie W5W i 2x zwykłe niebieskie W2W
Muszę jeszcze dokupić jakieś lepsze te LEDy, ponieważ te nie doświetlają dokładnie całych tarcz. Następnie będzie zabawa by ponakładać własny filtr który wyrówna światło, by w żadnym miejscu na liczniku nie było prześwietleń.
Dzisiaj również próbowałem bawić się z taśmą LEDową pod tarcze, ale to nie na moje nerwy. Może jak w niedalekiej przyszłości zaopatrzę się w porządną lutownicę to będę działał jeszcze w tym kierunku.
Sam nie wiem którą drogę wybrać, jak na razie wydaje mi się, że ta z mocniejszymi żarówkami będzie łatwiejsza i lepsza.
Zdjęcia jakością nie powalają ale robione telefonem. Jak licznik będzie skończony w całości to pewnie i lepsze fotki wlecą
PS. Dzięki wielkie dla dwóch kolegów z jednej z grupek facebookowych za pomoc i wszelkie info na temat modyfikacji licznika
W końcu nadszedł ten dzień (a nawet tydzień ). Jakoś nigdy nie było mi po drodze zabrać się za to, tym bardziej, że mówiąc szczerze bałem się grzebać przy elektryce, tarczach i wskazówkach
Pierwszą modyfikacją była wymiana jednej żarówki W2W która była przepalona. Przy okazji pościągałem z całej reszty "kapturki" które troszkę tłumiły światło i licznik był bardzo ciemny.
Następnie przyszedł czas na drapanie filtru oraz wsadzenie jakiegoś kolorku. Jedyne co znalazłem w samochodzie to 2x zimny biały W5W, więc przez kilka dni jeździłem z takim śmiesznym licznikiem
W między czasie, kilka dni przerwy wymusił na mnie jeden z tylnych amortyzatorów, a dokładnie jego mocowanie które ruda zabrała ze sobą Na szczęście wszystko jest już w porządku (prócz tej rudej na nadkolu ).
No i efekt teraźniejszy (ale jeszcze nie ostateczny), czyli 2x rozpraszające niebieskie W5W i 2x zwykłe niebieskie W2W
Muszę jeszcze dokupić jakieś lepsze te LEDy, ponieważ te nie doświetlają dokładnie całych tarcz. Następnie będzie zabawa by ponakładać własny filtr który wyrówna światło, by w żadnym miejscu na liczniku nie było prześwietleń.
Dzisiaj również próbowałem bawić się z taśmą LEDową pod tarcze, ale to nie na moje nerwy. Może jak w niedalekiej przyszłości zaopatrzę się w porządną lutownicę to będę działał jeszcze w tym kierunku.
Sam nie wiem którą drogę wybrać, jak na razie wydaje mi się, że ta z mocniejszymi żarówkami będzie łatwiejsza i lepsza.
Zdjęcia jakością nie powalają ale robione telefonem. Jak licznik będzie skończony w całości to pewnie i lepsze fotki wlecą
PS. Dzięki wielkie dla dwóch kolegów z jednej z grupek facebookowych za pomoc i wszelkie info na temat modyfikacji licznika
- Od: 22 paź 2016, 15:45
- Posty: 46
- Skąd: Staszów / Kraków
- Auto: 323F BJ 03' 2.0 DiTD
Jak ja tu dużo postów ostatnio wrzucam.. sam siebie nie poznaje
Zadymiłem lampy lakierem z czarnym pigmentem.
Niestety wyszły troszkę za ciemne, przynajmniej jak dla mnie, oraz w dwóch miejscach zrobiła mi się delikatna piaskownica. Lakier był kładziony warstwami więc mam nadzieję, że uda mi się jedną warstwę delikatnie zetrzeć filcem, a potem położyć bezbarwny. Jak na razie czekam żeby to co jest dokładnie zaschło.
Zadymiłem lampy lakierem z czarnym pigmentem.
Niestety wyszły troszkę za ciemne, przynajmniej jak dla mnie, oraz w dwóch miejscach zrobiła mi się delikatna piaskownica. Lakier był kładziony warstwami więc mam nadzieję, że uda mi się jedną warstwę delikatnie zetrzeć filcem, a potem położyć bezbarwny. Jak na razie czekam żeby to co jest dokładnie zaschło.
- Od: 22 paź 2016, 15:45
- Posty: 46
- Skąd: Staszów / Kraków
- Auto: 323F BJ 03' 2.0 DiTD
Ostatnio coraz grubsze sprawy się dzieją.
Po lampach nadszedł czas na całe zawieszenie
Madzia poszła -30/-40 mm w dół.
Do tego na przód klasyczna dokładka z laguny, dzięki temu przód wydaje się być masywny, co mi się bardzo podoba.
Wystarczy porównać zdjęcia z pierwszej karty tego tematu by zobaczyć, że Madzia chyba w końcu zaczyna się wyróżniać
Do tego doszło kilka naklejek które mi osobiście się mega podobają i zacznę je zbierać na tych małych szybkach z tyłu
Po lampach nadszedł czas na całe zawieszenie
Madzia poszła -30/-40 mm w dół.
Do tego na przód klasyczna dokładka z laguny, dzięki temu przód wydaje się być masywny, co mi się bardzo podoba.
Wystarczy porównać zdjęcia z pierwszej karty tego tematu by zobaczyć, że Madzia chyba w końcu zaczyna się wyróżniać
Do tego doszło kilka naklejek które mi osobiście się mega podobają i zacznę je zbierać na tych małych szybkach z tyłu
- Od: 22 paź 2016, 15:45
- Posty: 46
- Skąd: Staszów / Kraków
- Auto: 323F BJ 03' 2.0 DiTD
Bardzo ładna madzia, również mam taką tylko przedlift 1.5. Bardzo podoba mi się ta dokładka na zderzaku, za ile ją dorwałeś i czy montaż był trudny? Równie mocno podobają mi się te paski w środku, świetnie to wygląda, borykam się z trzeszczącymi plastikami i latającą klapą za tylną kanapą.
makaveli524 napisał(a):Bardzo ładna madzia, również mam taką tylko przedlift 1.5. Bardzo podoba mi się ta dokładka na zderzaku, za ile ją dorwałeś i czy montaż był trudny? Równie mocno podobają mi się te paski w środku, świetnie to wygląda, borykam się z trzeszczącymi plastikami i latającą klapą za tylną kanapą.
Za dokładkę dałem 80zl. Czasem można wyrwać za połowę tej ceny albo nawet taniej, ale ja polowałem kilka miesięcy i nic znaleźć nie mogłem więc wziąłem już tą. Do montażu na pewno potrzebne dwie osoby, wkręty i trochę cierpliwości. Zajęło mi to z 30min. Nie jest trudne, ale trzeba dobrze odmierzyć środek zderzaka i dokładki.
Tych pasków ostatecznie nie polecam. Po dosłownie kilku dniach zrobiły się bardzo sztywne i zaczęły same wypadać. Trzeba znaleźć na to jakiś inny patent.
- Od: 22 paź 2016, 15:45
- Posty: 46
- Skąd: Staszów / Kraków
- Auto: 323F BJ 03' 2.0 DiTD
Kubeckk napisał(a):Wygląda naprawdę kozacko jak obniżyłeś Mazdzię? Wymienione amortyzatory + sprężyny na niższy zestaw?
Same sprężyny FK AUTOMOTIV. Pasują na oryginalne amortyzatory.
https://www.fk-shop.de/en/Tuning/Suspen ... aram=Mazda
Wydaje mi się, że to te.
- Od: 22 paź 2016, 15:45
- Posty: 46
- Skąd: Staszów / Kraków
- Auto: 323F BJ 03' 2.0 DiTD
Madzia na sprzedaż.
W konfiguracji takiej jak teraz lub przywróconej do stanu oryginalnego (sprężyny, dokładka, lampy itp).
Jeździ, skręca, hamuje.
Więcej info na pw
ps. jeżeli łamię jakiś regulamin i nie można pisać takich ogłoszeń o sprzedaży, to przepraszam
W konfiguracji takiej jak teraz lub przywróconej do stanu oryginalnego (sprężyny, dokładka, lampy itp).
Jeździ, skręca, hamuje.
Więcej info na pw
ps. jeżeli łamię jakiś regulamin i nie można pisać takich ogłoszeń o sprzedaży, to przepraszam
- Od: 22 paź 2016, 15:45
- Posty: 46
- Skąd: Staszów / Kraków
- Auto: 323F BJ 03' 2.0 DiTD
franek74 napisał(a):Mody na BIG+...no i ten kolorek zazdraszczam Koledze
Już nie ma czego niestety. Madzia zaczęła się sypać. Wyglądała elegancko ale tylko z zewnątrz. Samochód poszedł dalej w świat w cenie złomu. Mody zdemontowane i sprzedane osobno. Nawet pisałeś do mnie na FB o sprężynki! Ale niestety się spóźniłeś
W tym momencie zmiana na niemiecką motoryzację, ale do Madzi na pewno w przyszłości wrócę. MX5 albo kolejna BJka w Sportive. Lecz kiedy to będzie? Nie mam pojęcia
Pozdrowionka dla wszystkich z forum. Od czasu do czasu dalej odwiedzam!
- Od: 22 paź 2016, 15:45
- Posty: 46
- Skąd: Staszów / Kraków
- Auto: 323F BJ 03' 2.0 DiTD
Deenn napisał(a):Samochód poszedł dalej w świat w cenie złomu.
Skąd ja to znam...
Neonixos666 napisał(a):Deenn napisał(a):Samochód poszedł dalej w świat w cenie złomu.
Skąd ja to znam...
Diagnosta na przeglądzie "dał" jej jeszcze około 4-5 lat.
Gdy sam zajrzałem dokładnie pod spód z kanału i pokazał mi rzeczy których wcześniej moje amatorskie oko nie zobaczyło musiałem podjąć tak drastyczne środki. Po prostu nie opłacało się inwestować w ten samochód bo koszty by przerosły kilkukrotnie wartość takiej Mazdy w Sportive i to w eleganckim zadbanym stanie. Jakby do tego dołożyć jeszcze blacharke oraz modyfikacje które chciałem do niej wsadzić, czyli np. zewnętrzny pakiet sportive + ciemny środek to już w ogóle wydałbym o wiele za dużo.
No cóż. Nie płacze. Przeżyłem z nią piękne chwile i wiem, że kiedyś na pewno będę chciał wrócić do tego samochód lub właśnie MX5. Zobaczymy jak to będzie.
- Od: 22 paź 2016, 15:45
- Posty: 46
- Skąd: Staszów / Kraków
- Auto: 323F BJ 03' 2.0 DiTD
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości