Opcja 1
Silnik o większej mocy, młodszy o co najmniej 3 lata, eksploatowany z automatem, czyli mniej wysilony od rówieśników z manualem.
Opcja 3
Silnik może być w takiej samej kondycji jak mój, magazyn części to na pewno plus, ale problem ze składowaniem. Pozatym auto bez kół, bo ma fajne fele.
Mazda 323f BA Z5 1995
Polifty maja inne wiązki, ale przy okazji przy opcji 1 mialbys wiecej mocy. To jest sam silnik? Bo najlepiej jakbys przelozyl silnik z całą wiązką i sterownikiem a skrzynie zostawil manualna od 1.5.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Właśnie taki jest plan.
Byłem przy demontażu, jedyny brak w silniku, a raczej osprzęcie, to alternator. Prócz tego rozrusznik się rozsypał po rozkręceniu.. Silnik wyciągnęliśmy we dwóch, zapakowaliśmy we czterech, wypakowany we dwóch. Prawdopodobnie przekładka w nadchodzącym tygodniu. Trzymać kciuki.
Byłem przy demontażu, jedyny brak w silniku, a raczej osprzęcie, to alternator. Prócz tego rozrusznik się rozsypał po rozkręceniu.. Silnik wyciągnęliśmy we dwóch, zapakowaliśmy we czterech, wypakowany we dwóch. Prawdopodobnie przekładka w nadchodzącym tygodniu. Trzymać kciuki.
- Od: 10 paź 2016, 16:25
- Posty: 48
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA Z5 1995
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości