Mazda 323f BA Z5 1995
Jak zrobiłeś pozycję?
- Od: 9 maja 2010, 13:29
- Posty: 129
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BA 1.8 i BG 1.6
Chodzi mi o silnik.
Jak zaślepiłeś egr?Wzrosło spalanie?
Jak zaślepiłeś egr?Wzrosło spalanie?
- Od: 20 wrz 2016, 10:45
- Posty: 5
- Skąd: Lwówek Śląski
- Auto: Mazda 323 s BA 1.5 Z5
Spalanie mogło lekko wzrosnąć, ale może o 5%. Film z działania i podłączenia lamp pozycyjnych i zaślepienie EGR będzie wkrótce. Dziś dzień mocno dlubany – 3,5 godziny – wymiana łożyska koła, łącznika stabilizatora i sworznia zwrotnicy.. Na deser filtry kabinowe.. Widać różnice na foto.
- Od: 10 paź 2016, 16:25
- Posty: 48
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA Z5 1995
Mała relacja z zaworem EGR.
- Załączniki
- Od: 10 paź 2016, 16:25
- Posty: 48
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA Z5 1995
Nawet dając niżej stożek będzie brał ciepłe powietrze.. Z chłodnicy
Wrzuć stożek w nadkole, nawet jeśli chcesz zobaczyć czy to cokolwiek da, kup pcv i najtańsze kolanko i zobacz . U siebie miałem stożek na dole przy skrzyni biegów, simote w osłonie więc brała powietrze stricte z dołu, dolot i tak się grzał. Wrzuciłem go w nadkole, odrazu poczułem przyrost momentu w dolnych partiach oraz otwierasz maske i dolot jest zimny
Koncept na auto ciekawy
Wrzuć stożek w nadkole, nawet jeśli chcesz zobaczyć czy to cokolwiek da, kup pcv i najtańsze kolanko i zobacz . U siebie miałem stożek na dole przy skrzyni biegów, simote w osłonie więc brała powietrze stricte z dołu, dolot i tak się grzał. Wrzuciłem go w nadkole, odrazu poczułem przyrost momentu w dolnych partiach oraz otwierasz maske i dolot jest zimny
Koncept na auto ciekawy
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Myślę o przegrodzie,którą będzie miała tylko otwór na rurę, a stożek zostanie przed kołem, dodatkowo zamiast zaślepki seryjnego halogena okrągły wlot z rurą.
A teraz HIT! Wczoraj byłem na częściowej rozbiórce rizbitka, kupiłem wszystko za 25pln!
– podłoga bagaznika
– półka bagażnika
– lampki drzwiowe
– uchwyt akumulatora
– panel nawiewu
– tylna popielniczka
– centralna kratka nawiewu
– przełącznik "door lock"
Oczywiście jeszcze tam wpadnę
A Mazda dziś wygląda tak:
A teraz HIT! Wczoraj byłem na częściowej rozbiórce rizbitka, kupiłem wszystko za 25pln!
– podłoga bagaznika
– półka bagażnika
– lampki drzwiowe
– uchwyt akumulatora
– panel nawiewu
– tylna popielniczka
– centralna kratka nawiewu
– przełącznik "door lock"
Oczywiście jeszcze tam wpadnę
A Mazda dziś wygląda tak:
- Od: 10 paź 2016, 16:25
- Posty: 48
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA Z5 1995
Dziś doszedł shortshifter.. Oczywiście przeróbka seryjnego drążka.
Ale.. Mam spory problem, powymieniałem końcówki drążków, sworznie zwrotnicy, koła nie mają luzów, piasty doje..ne maxymalnie, a kierownicą buja. Co jest? Luz na przekładni, tuleja
Ale.. Mam spory problem, powymieniałem końcówki drążków, sworznie zwrotnicy, koła nie mają luzów, piasty doje..ne maxymalnie, a kierownicą buja. Co jest? Luz na przekładni, tuleja
- Od: 10 paź 2016, 16:25
- Posty: 48
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA Z5 1995
MareckiGTI napisał(a):Jak zrobiłeś pozycję?
Prosta sprawa, na uszczelce od spodu maski są wklejone paski LED, kable puszczone w komorze silnika i w masce. Jak otwierasz maskę w nocy i chcesz coś zrobić, masz oświetlenie komory. 2 w 1.
- Od: 10 paź 2016, 16:25
- Posty: 48
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA Z5 1995
Takie malowanie bo ciągle nie skończone, muszę prysnąć dach, dorobić na nim łuskę, całe auto przetrzeć matą szlifierską o gradacji 600 i dopiero 2 x clear. Work in progress. Ostatnio wyszło innych zagwozdek kilka i miałem co robić.
- Od: 10 paź 2016, 16:25
- Posty: 48
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA Z5 1995
keisus123@gmail.com napisał(a):Nagrasz jak to chodzi?
Chodzi jak 1.5 , poniżej krótki filmik z nocnej jazdy po Centrum Łodzi.
Dopisano 8 maja 2017, 01:00:
Autko na dużych kołach, 205x55x16. Zaślepiony EGR, stożek, filtr odmy, żadnych bajerów.
https://youtu.be/FOZU90ooLnQ
- Od: 10 paź 2016, 16:25
- Posty: 48
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA Z5 1995
z takimi kierunkami i tak nie powinien przejsc Ci przegladu wiec co to za roznica czy podjedziesz z DLRami z kierunkami czy z takimi halogenami przerobionymi jak oba rozwiazania sa niezgodne z przepisami?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Celem uzupełnienia załączam zdjęcie z sieci, modelu z 1972r. który był moją pierwszą japońską furką. Znalazłem w garażu emblemat z tylnej klapy Mój egzemplarz miał silnik 1.3 i automatyczną skrzynię. Byłem nią na Mazurach, wakacyjnie w 1997r. Dojechała z zapchaną dyszą wolnych obrotów, przez las, po zmroku, nie zwalniając poniżej 55km/h, przy czym pilot siedział z tyłu i krzyczał gdzie skręcać. Załadowana była po dach + 4 osoby. Fajnie to chodziło, jeśli znajdę foto z tamtego wyjazdu, zamieszczę na 100%.
- Od: 10 paź 2016, 16:25
- Posty: 48
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA Z5 1995
Mam 3 opcje napraw/zmian w mojej Mazdzie :
1. Zakup silnika 1.8 z auta ze skrzynią automatyczną, poliftowego, czyli może być 3 lata młodszy od mojego i przekładka.
2. Zakup pierścieni i uszczelki pod głowicę oraz wymiana.
3. Zakup lekko rozbitej rówieśniczki z tym samym silnikiem i przekładki oraz magazyn części.Ewentualy handel niektórymi częściami .
Co wybrać
Opcje kosztowo:
1.– 400
2.– 200, uszczelka za free.
3.– 600
Dylemat
1. Zakup silnika 1.8 z auta ze skrzynią automatyczną, poliftowego, czyli może być 3 lata młodszy od mojego i przekładka.
2. Zakup pierścieni i uszczelki pod głowicę oraz wymiana.
3. Zakup lekko rozbitej rówieśniczki z tym samym silnikiem i przekładki oraz magazyn części.Ewentualy handel niektórymi częściami .
Co wybrać
Opcje kosztowo:
1.– 400
2.– 200, uszczelka za free.
3.– 600
Dylemat
- Od: 10 paź 2016, 16:25
- Posty: 48
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323f BA Z5 1995
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości