Witam, wszystkich kochających Madzie
Jestem właścicielem od prawie 3 lat i w końcu można się nią pochwalić. Auto zostało sprowadzone do Polski w 2007 roku, od tamtej pory zwiedzało Małopolskę, naprzemiennie z łódzkim regionem. Nabyłem ją latem 2014 roku (moje pierwsze auto) i zakochałem się w niej. Od tamtej pory małymi kroczkami staram się przywrócić jej blask.
Dane techniczne:
– Mazda 323C BA Z5 1.5 DOHC 1998r
– 88 km, pytanie ile jej tam zostało
– Przebieg 260 000 km
Plan na te wakacje sprawdzić ile tam jeszcze rasowym kucyków ma pod maską.
Wyposażenie
– Klimatyzacja
– ABS
– 2x poduszki powietrzne
– Wspomaganie kierownicy
Naprawy/Modyfikacje
– Eksploatacja
– Świece NGK + kable NGK
– Uszczelka pod pokrywą zaworów
– Zegary Indiglo
– Pokrowce na fotele pod kolor auta
– Olej Texaco Havoline 10w40
– Alufelgi r16
– Opony 205/45
– Filtr powietrza K&N
Jak to kobieta ma gorsze i lepsze dni, ale nigdy mnie nie zawiodła Rude jest piękne, ale Magdaleny piękniejsze w naturalnych kolorach. Po 2 latach udało mi się ją przekonać do zmiany i o to efekty. Szkoda że po 2 miesiącach jakiś wandal zdążył mi lekko nadkole zarysować
Niebawem
– Reflektory przednie
– Madzia zrobiła się łakoma i pytanie (pierścienie czy uszczelniacze zaworów)
– Lusterka
Mazda 323C BA Z5 1998 – Kapryśna
Strona 1 z 1
Widziałem, macałem mówiłem mu o sprężynach, ale to z czasem
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Świetny kolor, chyba najlepszy z oryginalnych Cetkowych
W mojej opinii kapeć 205 to ciut za dużo dla tej budy i silnika. Na przyczepności specjalnie nie zyskasz, a opory toczenia i masa kapcia rośnie. No i jeszcze cena
W mojej opinii kapeć 205 to ciut za dużo dla tej budy i silnika. Na przyczepności specjalnie nie zyskasz, a opory toczenia i masa kapcia rośnie. No i jeszcze cena
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Noooo kopia Bartq Obnizyc fakt trzeba Reflektory widac ,ze matowe jak cholera. Dbac i bezawaryjnosci
Co do oleju to i pierscienie i uszczelniacze zrob Choc pewnie w 1000% wina lezy w pierscieniach.
Co do oleju to i pierscienie i uszczelniacze zrob Choc pewnie w 1000% wina lezy w pierscieniach.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ty mi powiedz co to za koła ?
- Od: 7 lis 2016, 20:51
- Posty: 85
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6
Plomien napisał(a):Świetny kolor, chyba najlepszy z oryginalnych Cetkowych
W mojej opinii kapeć 205 to ciut za dużo dla tej budy i silnika. Na przyczepności specjalnie nie zyskasz, a opory toczenia i masa kapcia rośnie. No i jeszcze cena
Powiem Ci, że na nowych 205/40/17 Yokohama AVS na oesie w Rykach nawet instruktorzy tamtejsi byli zdziwieni, jakie prędkości na szykanach osiąga poczciwe Z5 Później na 195 było tej przyczepności odczuwalnie mniej jednak.
Opony Matador 205/45 i jestem z nich mega zadowolony. Czujesz jedność z Madzią podczas jazdy, wrażenia nie do opisania Porównuje do poprzednich 195/50 r15. Może i czuć różnicę w przyspieszeniu, ale za to pewniej czuje się kierując nią
Reflektory miały polerkę rok temu, poprawa minimalna. W najbliższych miesiącach będę polował na coś lepszego
Co do felg to chyba ten model: https://www.ladnefelgi.pl/product-pol-4 ... OYOTA.html .
Reflektory miały polerkę rok temu, poprawa minimalna. W najbliższych miesiącach będę polował na coś lepszego
Co do felg to chyba ten model: https://www.ladnefelgi.pl/product-pol-4 ... OYOTA.html .
- Od: 15 lip 2014, 09:48
- Posty: 6
- Auto: Mazda 323 C 1.5 1998
juz myslalem, ze to Bartq powrocil do starej milosci Do tej pory byla tylko jedna Cetka, ktora mi sie podobała, teraz są juz dwie
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości