Mazda 323F BJ ZM '02 – remont blacharski + turbo
Widać delikatną różnicę w kolorze ale i tak jest lepiej niż z rudą szmatą Mam wrażenie że gdzieś zgubiłeś, nie wiem czy za mocno przytarłeś czy co ale jakoś linia nadkola znika w pewnym miejscu albo to coś na aparacie było
Palele napisał(a):Widać delikatną różnicę w kolorze ale i tak jest lepiej niż z rudą szmatą Mam wrażenie że gdzieś zgubiłeś, nie wiem czy za mocno przytarłeś czy co ale jakoś linia nadkola znika w pewnym miejscu albo to coś na aparacie było
No faktycznie, na żywo nawet nie rzuciło mi się to w oczy Sprawdziłem na drugim zdjęciu i aż poszedłem pomacać auto i faktycznie tam jest zgubiona linia, a zdjęcie na wprost ukazuje to bez żadnej litości. No cóż, pośpiech i jeszcze raz pośpiech, nie był używany kontrast przy szlifie błotnika, robione na "szybko szybko bo muszę to w ten dzień jeszcze polakierować", oklejenie całego auta, szlif na mokro, później suszenie i cały proces lakierowania był przeprowadzony w jedno popołudnie bo po prostu chciałem to już mieć za sobą. Zresztą niepotrzebnie się tłumaczę, wystarczy powiedzieć, że jestem amatorem
Ale błotniki skończone, poszerzone o około 1,5cm każdy i zdają w praktyce egzamin czyt. zakręty pokonuję niemiłosiernie aż opony piszczą i "prawie" nic nie trze A dzisiaj doprowadzałem do ładu trochę samochód bo po tym remoncie syf kiła i mogiła, zarówno na zewnątrz jak i w środku. I oczywiście ładowanie akumulatorów, w niedzielę jadę do Chojny szczecińskiej na zawody car audio i "musi być jeb...ęcie"
Ooooo... dzieje się tu u Ciebie
Madzia coraz ładniejsza
Duży plus za rozpórki i wygonienie rudej!
Madzia coraz ładniejsza
Duży plus za rozpórki i wygonienie rudej!
- Od: 14 wrz 2016, 14:08
- Posty: 78
- Skąd: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: Mazda 323f BJ ZM-DE 2002
viewtopic.php?f=312&t=195522
maderix95 napisał(a):Pochwal się potem ale ładnie się prezentuje
DZIĘKUJĘ
Nicole napisał(a):Ooooo... dzieje się tu u Ciebie
Madzia coraz ładniejsza
Duży plus za rozpórki i wygonienie rudej!
DZIĘKUJĘ
Cieszy mnie to, że auto robi się coraz bardziej sprawne i wiem, że mam poparcie i doping z Waszej strony co mnie zachęca naprawdę do działania. Przyjemnie się pochwalić tutaj na forum a na dzień dzisiejszy garaż stał się drugim domem dla mnie, praktycznie cały wolny czas spędzam tam i nakręcam ten cyrk pod nazwą "Prywata Customs"
A dzisiaj robiła się generalka hamulców, przód i tył, zajęło mi to cały dzień ale ukręciłem z gówna bat
oczywiście cały układ odpowietrzony i napełniony nowym płynem ATE. Niedługo wrzucę jeszcze może wideo, które pokazuje efekty pracy, jak powinna chodzić prowadnica w zacisku.
EDIT
Są i filmy:
https://youtu.be/6v0VJ1v80FU
https://youtu.be/4qZyp6txkT4
Dopisano 18 cze 2017, 18:38:
Dzisiejsze zawody Car Audio w Chojnie Szczecińskiej na zlocie Drift Challenge zaliczone. Zająłem trzecie miejsce na kilkanaście aut więc myślę, że nie jest źle jak na w ogóle w życiu pierwszy pomiar ciśnienia w moim aucie
Na pomiarze zawodniczym dmuchnąłem 141,5dB co dało mi trzecie miejsce. Przegrałem z dużo mocniejszymi mocowo zawodnikami, a patrząc na moje spadki napięcia do 10,5V podczas pomiarów to już w ogóle miałem pod ręką może z 1kW w basie gdzie piec powinien oddać 1500W RMS przy odpowiednim zasileniu.
Najwięcej dmuchnąłem już dla siebie poza zawodami i przy częstotliwości 54Hz pojawiło się 141,8dB. Za trzecie miejsce wygrałem drobny upominek od AUTO FAN w Szczecinie w postaci potrójnie ekranowanego kabelka RCA
Póki co to mam tylko dwa zdjęcia, pozostałe ponoć mają się pojawić na fanpage'u AUTO FAN Szczecin gdzie trzy auta z puchy stoją z właścicielami, może jakieś wideo też wpadnie bo widziałem, że kręcili na gopro
EDIT 19.06.2017
Są i jakieś zdjęcia aut z podium zawodów car audio na z tym zlocie. Kupa zabawy
- Załączniki
-
- Całość złożona na ceramicznym smarze w sprayu, ponoć wytrzymuje temperaturę do 1450 stopni Celsjusza. Moje zapieczone prowadnice, które trzeba było wybijać młotkiem to skutek smaru silikonowego, który wytrzymywał "tylko" do 230 stopni i po prostu się ugotował zlepiając kanały z prowadnicami. Smar silikonowy=NIE!
-
- Znalazłem zdjęcie sprzed roku gdzie dobrze widać ten prawy błotnik, mam ich jeszcze kilka i jestem pewny wniosku. I okazuje się, że ta zgubiona linia rantu była tam od trzech lat, ja podkładując w tamtym miejscu po prostu nie widziałem tego i nie zbierałem szlifem aż tyle materiału. To wszystko babole gościa, który to kiedyś robił. Ech, mimo wszystko mój błąd, że tego nie poprawiłem, uderzam się w pierś ;)
a radio da się na tym posłuchać?
Myślałem, że moda na nfs dawno się skończyła, ważne że właścicielowi się podoba.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Neonixos666 napisał(a):a radio da się na tym posłuchać?
Tak, Radio Zet i RMF FM. Antena w dalszym ciągu podłączona
chmielu_KL napisał(a):<lol>
Myślałem, że moda na nfs dawno się skończyła, ważne że właścicielowi się podoba.
Nie wiem gdzie ty tutaj NFS'a widzisz ale chyba coś Cię szczypie skoro raczyłeś napisać prześmiewczy komentarz. Jeden lubi chleb a drugi bułki, co nie zmienia faktu, że w środku z tą budą w dalszym ciągu zostawiłbym Cię w tyle na zakręcie
Rafalkom napisał(a):Nie wiem gdzie ty tutaj NFS'a widzisz ale chyba coś Cię szczypie skoro raczyłeś napisać prześmiewczy komentarz. Jeden lubi chleb a drugi bułki, co nie zmienia faktu, że w środku z tą budą w dalszym ciągu zostawiłbym Cię w tyle na zakręcie
chciałbym to zobaczyć, nic mnie nie szczypie po prostu szkoda że tyle miejsca poszło w ... no, ale nie mój projekt.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Daj jakieś lepsze foty tej instalacji bo to chyba jedyna BJ w Polsce która ma taką zabudowę zamiast tylnych siedzeń i bagażnika.
malina563 napisał(a):Na taki zestaw audio to przydały by sie dwa aku podłączone szeregowo, prądu nigdy za wiele
No szeregowo to raczej nie, chyba że chcesz poczuć swąd dymu
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
chmielu_KL napisał(a):<lol> chciałbym to zobaczyć, nic mnie nie szczypie po prostu szkoda że tyle miejsca poszło w ... no, ale nie mój projekt.
No właśnie, projekt. I to taki gdzie w pewnych kwestiach nie ma kompromisów. A w szczególności w kwestii audio. Od 10 lat się tym bawię i nie zamierzam przestawać bo sprawia mi to frajdę i satysfakcję gdy na zlocie przy moim aucie zbiera się tłum zafascynowanych ludzi. Czy Twoje auto też ludzie tak podziwiają? Nie sądzę. Jeżeli ktoś ma rodzinę i dzieci nie inwestuje w taką zabudowę tylko kupuje auto nadające się do zabudowy w bagażniku jeśli koniecznie chce mieć granie, mieści tam wszystko i ma granie. Ale nie ma WOW, widzisz różnicę? Jakbym miał się sugerować zdaniem "konserwatystów" nie obrażając Ciebie oczywiście to jeździłbym niczym nie wyróżniającą się Mazdą bo każda modyfikacja której nie są w stanie zrozumieć to NFS. Ale tak jak piszesz, najważniejsze, że mnie się podoba, Tobie na szczęście nie musi
Neonixos666 napisał(a):Daj jakieś lepsze foty tej instalacji bo to chyba jedyna BJ w Polsce która ma taką zabudowę zamiast tylnych siedzeń i bagażnika.
Wydaje mi się, że tak. Co więcej wydaje mi się, że to jedna z kilku Mazd w Polsce posiadająca taką zabudowę, wliczając w to oczywiście democar Hifonicsa 323f BA. Zdjęcia będą jak się ogarnę z tym wszystkim i na spokojnie coś tam pstryknę i nakręcę
malina563 napisał(a):Na taki zestaw audio to przydały by sie dwa aku podłączone szeregowo, prądu nigdy za wiele
Są dwa, jeden pod maską, drugi w bagażniku. Instalacja prądowa będzie i tak trochę przerabiana. W kablach mam potencjał przynajmniej na 3-4kW RMS.
Ty pomagasz sobie audio by ''zleciał się tłum'' do BJ'tki którą widzę praktycznie wszędzie, a ja swoją porządnie umyję i głowy się skręcają tym bardziej jak podniosę maskę, to pytań masa.
Nie rozumiem tylko jakie to przeznaczenie jak auto 5 drzwiowe, brak tylnej kanapy to już nie lepiej by to wyglądało w jakimś Coupe ?
Nie rozumiem tylko jakie to przeznaczenie jak auto 5 drzwiowe, brak tylnej kanapy to już nie lepiej by to wyglądało w jakimś Coupe ?
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
chmielu_KL napisał(a):Nie rozumiem tylko jakie to przeznaczenie jak auto 5 drzwiowe, brak tylnej kanapy to już nie lepiej by to wyglądało w jakimś Coupe ?
Zadajesz dziwne i niepotrzebne pytania
Nigdy nie zrobił bym czegoś takiego ale fajnie popatrzeć że ktoś do takiego projektu wziął akurat BJ które miejsca ma bardzo dużo i zrobił z niego tak niepraktyczne auta na przekór twórców tego modelu
Neonixos666 napisał(a):Nigdy nie zrobił bym czegoś takiego ale fajnie popatrzeć że ktoś do takiego projektu wziął akurat BJ które miejsca ma bardzo dużo i zrobił z niego tak niepraktyczne auta na przekór twórców tego modelu
AMEN kolega "chmielu" zbyt poważnie podchodzi chyba do takich tematów to raz, i być może ma bardziej konserwatywne poglądy niż ja na temat tuningu i car audio to dwa. Jak ogarnę kamerkę z rejestratorem i wybiorę się w końcu na tor do Koszalina to myślę, że pokaże niektórym niedowiarkom, że można, na przekór producentowi auta i na przekór sceptykom
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości