Strona 9 z 10

Re: Mazda MX-3 EC K8 '94 1.8 by Wiewiór

PostNapisane: 19 kwi 2017, 12:15
przez Gared
Mi KL w mx3 przy prędkościach 160-180 kmh autostradą wypił jakieś 15 – 16lpg na setkę.

Re: Mazda MX-3 EC K8 '94 1.8 by Wiewiór

PostNapisane: 22 kwi 2017, 14:00
przez WiewiórMX3
Za długo wszystko działało <spoko>

Mazda gdy hamujesz np na światłach to czasem po prostu gaśnie i bardzo cieżko ma odpalić , nieważne czy benzyna czy gaz kręci kręci i po kilku minutach jakby wróciła iskra i odpala <co?>
Aparat Zapłonowy padnięty ???

Re: Mazda MX-3 EC K8 '94 1.8 by Wiewiór

PostNapisane: 30 kwi 2017, 13:33
przez WiewiórMX3
Coś miała tylko chwilowego jednego focha, już jest okey <spoko>

Co do nowości to pomału mazda zbiera się do lakiernika , polerka + ten prawy błotnik i wgniecenie na lewym boku.
Dorwałem również lewą część dokładki , na dniach leci do kumpla by się upodobniła do prawej <jupi>
dokładka.jpg


Wymieniłem również lusterko i zamiast czarnego chropowatego na pokład wchodzi ładne w kolorze <spoko>
lusterko mazda.jpg


Co do Remusa, cichoooo , aktualnie zamiast kupić Apexi chyba przerobie stary wydech też WM , efekty zobaczycie.
Poszukuje również takiego spojlera, może wieś ale to będzie jedyna modyfikacja w nadwozie, ktoś coś o nim wie?
mazdaspeed.jpg


Dorwałem również przednią lampe na próbę przerobienia jej na czarno , jak wszystko ładnie wyjdzie to wlecą obie czarne na auto <ok>
Jak toś ma jakieś pomysły co do ciekawych modów to słucham, krytyka mile widziana papa

Re: Mazda MX-3 EC K8 '94 1.8 by Wiewiór

PostNapisane: 7 maja 2017, 21:58
przez karolmpsbl
Chyba przy spoilerze Wszystkich zatkało

PostNapisane: 7 maja 2017, 22:43
przez KubinhoCris
Spoiler niby do dorwania w PL, ostatnio ktoś widział na aledrogo ;D sam szukałem i znalazłem stronę gdzie można to nabyć ale do malowania ;P nie będę tutaj spamował linkiem także jak byś chciał zobaczyć pw ;)

Re: Mazda MX-3 EC K8 '94 1.8 by Wiewiór

PostNapisane: 7 maja 2017, 23:48
przez WiewiórMX3
Jak możesz to powiedz mniej więcej jakie są koszta takiego do malowania <co?>

Nie wiem czy to jest pewne info ale możliwe że pasuje od Hondy Integry , gdzieś to na YT widziałem.

Co do Mazdy to na dniach wleci kilka nowości <spoko>

PostNapisane: 9 maja 2017, 17:46
przez honda2911
Napewno nie był to taki spoiler jak na fotce :P bo taki kosztuje 400 euro

Re: Mazda MX-3 EC K8 '94 1.8 by Wiewiór

PostNapisane: 16 maja 2017, 20:53
przez WiewiórMX3
Mazda dostaje nowy wydech , jeszcze go troszkę skrócę ale nie jest źle.
przemiana 1.jpg

Zabrałem się za lampy , już dość zniszczone wewnątrz (kolor się łuszczył) i ogólnie brudne w środku.
Pomysł dość popularny na MX-3 ale nie widziałem go na tym kolorze, Tak klosze na czarno <diabełek>
Na foto już nowa jedna lampa.
przemiana 2.jpg

Przymiarki zderzaka , cały na nowych śrubach zamiast plastikowych oryginalnych kołków, zdecydowanie sztywniej siedzi
przemiana 3.jpg

I już foto po skręceniu( Halogeny są u kumpla na malowanie czy tam oklejaniu na żółty nie wiem ale ma być żółty :D )
przemiana 4.jpg

przemiana 5.jpg


Na dniach wskoczą najprawdopodobniej kolejne mody upiększające wygląd , co do blacharki mam zamiar się z nią wyrobić do jakiś 2 miesięcy <spoko>

Re: Mazda MX-3 EC K8 '94 1.8 by Wiewiór

PostNapisane: 28 maja 2017, 13:52
przez WiewiórMX3
MX jeździ , czysta benzynka <glupek2> , wyrzuciłem ten gaz bo palił go i tak mega dużo a przerywało na nim strasznie.
gaz.jpg

A tu fotka z II Spot Midnight Crew nad Zalewem Sosina <serduszka>
Wpadła również pokrywa zaworów na biało.
2 spot 2.jpg

No i fotka od Lucas Foto <spoko>
2 spot.jpg


Poważnie myślę nad znalezieniem nowej budy dla mojego silnika i chociażby zawieszenia :( W tą nie ma sensu inwestować , patrząc pod słońce jest masa wgiotek a ruda tez już lekko zaczyna szaleć. Także mniej więcej już jestem w poszukiwaniu MX-3 z walniętym silnikiem ale z mega ładną budą( Ah czerwona <serduszka> ) Ale do zakupu raczej przychylę się najpewniej po wakacjach.
Jak ktoś ma jakieś ładne felgi 4x100 to pisać ;)

PostNapisane: 20 cze 2017, 15:45
przez arooscroocked
Fajnie, że udało Ci sie ogarnać wiekszosc problemow z fura, wyglada niezle ;).
Odnośnie planow zakupu zdrowej budy to mozesz miec mega ciezko, ja przerabialem ten problem u siebie i wyszlo na to ze jak chcesz miec zdrowa, to musisz ja uzdrowic :), niestety te auta maja juz po 20+ lat i malo ktore egzemplarze sa w bdb stanie, zwlaszcza mechanicznym, a blacha niestety po latach ustepuje :(

Re: Mazda MX-3 EC K8 '94 1.8 by Wiewiór

PostNapisane: 2 lip 2017, 12:48
przez WiewiórMX3
Witam po przerwie :)
Mazda jeździ i ma się dobrze <spoko> Aktualnie czeka na zrobienie fajnego wydechu, koła wpadły dość fajne 15 bo takie miałem opony ale pod koniec lipca celuje w 16 bo jednak 15 to troszkę mało <nie>
Poważnie myślę również nad obniżeniem mazdy , jedyne sprężyny i gwint to dedykowane? Chodzi mi o aplikowanie gwintu z innego auta do MX-3 , ciężki temat ?
2 foto.jpg

Ciągle również szukam okazji co do tylniej lotki, ale pierwsze tył musi iść niżej a gdy oglądałem mx-3 na np H&R -40 to słabo siadają :/
! foto.jpg

Czasem jak się nudzi to zabieram sie za polerowanie auta ręcznie szmatką , efekt nie jest zły ale już się prosi o mechaniczną polerkę , również w lipcu <spoko>
3 foto.jpg

Plany mam ale ciągle boli fakt że buda jest w średnim stanie, nie chodzi o rdzę ale o wgniotki :/ Jednak to również jest temat ale po wakacjach.Także czekam na opinię co do obniżenia emixa, z góry dzięki :D

PostNapisane: 2 lip 2017, 16:51
przez chmielu_KL
Bawiłem się K2 i polecam. Nie słuchaj innych bo za taką cenę wymagają zbyt wiele, a dobrze sobie radzi. O gazie już pisałem, miałem BLOS'a i totalna porażka. Co do sprężyn, kup coś porządnego, gwint ceny kosmos, popatrz w inne tematy dobra ściąga :D

PostNapisane: 5 lip 2017, 00:24
przez dam92
K2 turbo nie jest ok.. Ma wypełniacze i jest pastą która rysuje lakier dopóki siedzi w lakierze to wygląda potem jest gorzej. Co do wgniotek, ja znam gościa który takimi rzeczami się zajmuje, również miałem auto poobijane jak po gradobiciu, całą budę mi zrobił na cacy. Osobiście jestem zadowolony z jego pracy ;).

PostNapisane: 5 lip 2017, 09:34
przez Rafalkom
dam92 napisał(a):K2 turbo nie jest ok.. Ma wypełniacze i jest pastą która rysuje lakier dopóki siedzi w lakierze to wygląda potem jest gorzej. Co do wgniotek, ja znam gościa który takimi rzeczami się zajmuje, również miałem auto poobijane jak po gradobiciu, całą budę mi zrobił na cacy. Osobiście jestem zadowolony z jego pracy ;).


Nie chciałem się wypowiadać bo przed nami wypowiedzieli się mądrzejsi znawcy ale dodam swoje pięć groszy.

Tak jak kolega pisze, K2 turbo to bardziej pasta maskująca. Ma jakieś delikatne właściwości ścierne, jednak nie nadaje się do polerowania i cięcia lakieru z rys bo jest pastą lekkościerną zawierającą w ch.. wypełniaczy które tylko maskują te rysy. Po kilku myciach wraca ich widoczność i trzeba woskować auto również jakimś wynalazkiem, który dobrze maskuje zarysowania. To raz, wolałbym kupić sobie za niewiele większe pieniądze choćby Menzerne fg400, która jest pastą tnącą lakier, nadaje się idealnie na jednoetapowe polerownie lakieru, po prostu trzeba umiejętnie się z nią obchodzić przy korzystaniu z rotacyjnej maszyny. Oczywiście mogą wyjść później hologramy, które można zlikwidować jakąś lekkościerną pastą, dużo lepszy efekt niż jakieś tempo i trwałość takiego zabiegu również dużo większa. Ale jeżeli ktoś dalej chce używać produktów K2 i trwonić na nie swoje ciężko zarobione pieniądze to droga wolna <oczko>

PostNapisane: 5 lip 2017, 10:00
przez chmielu_KL
Rafalkom napisał(a):Nie chciałem się wypowiadać bo przed nami wypowiedzieli się mądrzejsi znawcy ale dodam swoje pięć groszy.
Ale jeżeli ktoś dalej chce używać produktów K2 i trwonić na nie swoje ciężko zarobione pieniądze to droga wolna <oczko>


To, że komuś podoba się efekt po K2 nie oznacza, że ktoś jest tu mądrzejszy. Patrząc na jej niską cenę, która nie przekracza 20zł to daje bardzo ładny efekt. Patrząc po Twoich komentarzach to widać, że lubisz się czepiać i być uszczypliwy. <spoko>

Re: Mazda MX-3 EC K8 '94 1.8 by Wiewiór

PostNapisane: 5 lip 2017, 12:09
przez arooscroocked
Odnosnie K2 to dorzuce cos od siebie – sam korzystalem i efekt zwazywszy na cene produktu jest zadowalajacy. Wazne zeby solidnie wyglinkowac auto bo bez tego faktycznie mozna sobie narobic biedy.

Wiadomo, ze ktos, kto bedzie korzystal past kosztujacych 2-3 razy tyle co K2 to bedzie nas, korzystajacych z takich srodkow wysmiewal, ale moim zdaniem nie jest to zly produkt :).

Moze majac nowe badz kilkuletnie auto spinalbym sie zeby brac srodki do detailingu z najwyzszej polki ale przy 20 letnim MXie nie mialem oporow zeby skorzystac z K2 ;P

PostNapisane: 5 lip 2017, 15:01
przez dam92
Tu bardziej chodzi o krótkotrwały efekt który w perspektywie czasu robi więcej szkody lakierowi niż pożytku. To jest pół środek do pierwszego/drugiego mycia ;).

PostNapisane: 5 lip 2017, 15:05
przez chmielu_KL
Krótkotrwały ? szkody dla lakieru ? pokaż mi... 6 miesięcy i efekt się utrzymywał był bardzo widoczny...
A szkód nie ma żadnych.

Re: Mazda MX-3 EC K8 '94 1.8 by Wiewiór

PostNapisane: 5 lip 2017, 15:44
przez Bastek1990
Burza z tymi pastami tak jak z doborem oleju silnikowego :)
Jak wszyscy to i ja sie wypowiem uzywalem pare razy k2 efekt spoko ale na krotko max miesiac z czego z tygodnia na tydzien coraz gorzej a jak wiemy czerwony lakier jest dosc ciezki w utrzymaniu ze wzgledu na to ze szybko blaknie. Mam znajomego co robi w autodetalingu i jak slyszy k2 to az nogi mu sie uginaja, robil u mnie 3 etapowa korekte lakieru na pastach menzerny + pokryl jakims preparatem na koncu by efekt nie sluzej utrzymal. Teraz myje auto sama woda i za kazdym razem wyglada jak nowe. Mowil tez ze lepiej dac pare zł wiecej i zrobic samemu jedno etapowa korekte menzerna wlasnorecznie niz babrac sie z k2 a koszt 80-90 zl za paste to chyba nie majatek? Tym bardziej ze z doswiadczenia widze ze nie warto bawic sie w polsrodki :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 5 lip 2017, 15:54
przez chmielu_KL
Bastek1990 napisał(a):uzywalem pare razy k2 efekt spoko ale na krotko max miesiac

to słabo się starałeś ;)