Mazda 323F BA KL-DE '95 na kompie KLze
1, 2
Witam chciałem przedstawić moja kolejna Mazde
Jest to 323f ba z 95 roku kupiona z silnikiem 2,0v6
Fajnie się autkiem jeździło jednak w głowie były ambitniejsze plany
Pewnego dnia udało mi się w dobrej cenie wyrwać Mazde 626 z silnikiem 2,5i automatyczna skrzynia lekko owinieta wokół drzewa
Dzięki temu mam ten silnik teraz w swoim aucie a ten dwulitrowy sprzedałem bo był w całkiem dobrym stanie
Trochę konkretów
Wyposażenie auta
4 szyby el
Abs
Szyber elektryczny
El ustawianie świateł
El lusterka
Lpg
I chyba tyle
Podczas swapu doszedł jeszcze tempomat i część klimatyzacji (jeszcze niekompletna)
Trochę o samym swapie
Auto chodzi na silniku kl-de i całej elektryce z tego silnika Na skrzyni manualnej od kf
Komputer przeplywka czujniki itd wszystko od kl
Kolektory wydechowe i ssący od kl
Dolot powietrza od kl
Jedynie pompa paliwa została od kf
Z racji braku miejsca pod maską akumulator trafił do bagażnika
Z 626 przełożyłem też klimatyzację (narazie bez rurek)
I wiatraki chłodnicy bo były inne (na 4 piny)
W aucie wymieniony cały płyn chłodniczy płyn do wspomagania i hamulcowy
Jest to 323f ba z 95 roku kupiona z silnikiem 2,0v6
Fajnie się autkiem jeździło jednak w głowie były ambitniejsze plany
Pewnego dnia udało mi się w dobrej cenie wyrwać Mazde 626 z silnikiem 2,5i automatyczna skrzynia lekko owinieta wokół drzewa
Dzięki temu mam ten silnik teraz w swoim aucie a ten dwulitrowy sprzedałem bo był w całkiem dobrym stanie
Trochę konkretów
Wyposażenie auta
4 szyby el
Abs
Szyber elektryczny
El ustawianie świateł
El lusterka
Lpg
I chyba tyle
Podczas swapu doszedł jeszcze tempomat i część klimatyzacji (jeszcze niekompletna)
Trochę o samym swapie
Auto chodzi na silniku kl-de i całej elektryce z tego silnika Na skrzyni manualnej od kf
Komputer przeplywka czujniki itd wszystko od kl
Kolektory wydechowe i ssący od kl
Dolot powietrza od kl
Jedynie pompa paliwa została od kf
Z racji braku miejsca pod maską akumulator trafił do bagażnika
Z 626 przełożyłem też klimatyzację (narazie bez rurek)
I wiatraki chłodnicy bo były inne (na 4 piny)
W aucie wymieniony cały płyn chłodniczy płyn do wspomagania i hamulcowy
Ostatnio edytowano 5 cze 2017, 12:44 przez Kociak500, łącznie edytowano 5 razy
Witamy kolegę z 323 klubu Prosiłbym dodać zdjęcia na serwer MS (opis w poradniku viewtopic.php?f=321&t=177089), uchroni je to przed zniknięciem w przyszłości
Trochę się pozmieniało w aucie
Dokończyłem klime z 626
Założyłem xenony
Założyłem podgrzewane siedzenia
Pokrowce dopasowane skórzane
Zmieniłem tarcze zegarów i wskazówki
Przyciemnilem szyby
Pomalowałem kierunki
Zmieniłem halogeny na ori i pomalowałem
I chyba tyle narazie
Kilka fotek :
Dokończyłem klime z 626
Założyłem xenony
Założyłem podgrzewane siedzenia
Pokrowce dopasowane skórzane
Zmieniłem tarcze zegarów i wskazówki
Przyciemnilem szyby
Pomalowałem kierunki
Zmieniłem halogeny na ori i pomalowałem
I chyba tyle narazie
Kilka fotek :
Widze dokładka z laguny
popularniejsza w BA niz ori GT
wkoncu moge zobaczyc to cudo
popularniejsza w BA niz ori GT
wkoncu moge zobaczyc to cudo
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2031 (9/9)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
sorry ale tez nie bardzo mi sie te "czerwienie" widzą
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2031 (9/9)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Jak plastiki pomaluje na czarno to nie bedzie tak zle
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Poprawiłem trochę wnętrze
Środek poleciałem na czarno
Boczki drzwi na czarno
Deska na czarno
Dodałem nakładki chrom na progi
Założyłem klimatronik
Wpadła też rozporka na tył z xedosa 6
W drodze do mnie są też klamki chrom z Mazdy 626 GW
Środek poleciałem na czarno
Boczki drzwi na czarno
Deska na czarno
Dodałem nakładki chrom na progi
Założyłem klimatronik
Wpadła też rozporka na tył z xedosa 6
W drodze do mnie są też klamki chrom z Mazdy 626 GW
łooo rób nadkola czym prędzej bo ładna sztuka i szkoda zeby ją zeżarło
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Wpadł mi ostatnio w ręce komp kl36 czyli oryginalny komp od klze i pomyślałem że wpakuje go w swoja szara mazde i tak, zmieniłem przeplywke na je50 aparat na kl01 kompa na kl36 i dolozylem jeden pin do kompa Auto wyrywa do przodu od dołu tak jak wcześniej ale na wyższych obrotach czuć wyraźnie punkty otwarcia vrisow Obu vrisow i to jest bardzo dobre bo na ori kompie kl 1 vris otwierał się już po odpaleniu silnika i tak zostawal Widocznie komp z klze niweluje ten problem Auto od dołu jest tak samo silne a na wysokich obrotach jeszcze bardziej wyrywa do przodu
Jak byś wybierał się na hamownie to zrób pomiar na kompie KL i drugi KLZE
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości